Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Dzięki za linka
Właśnie mi się też to obiło o uszy, że taki sposób podnoszenia jest dopuszczalny ale mimo to zadzwonię do serwisu i zapytam ich o potwierdzenie.
W pełni dopuszczalne, tylko trzeba uważać żeby było dokładnie na łączeniu połówek bloku, przed tą malutką "miską" olejową. No i dobrze podłożyć gumowy krążęk albo kawałek drewna.
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
W boxie możliwe, że nie wolno bo ma silnik centralnie umieszczony i praktycznie w puncie ciężkości pojazdu to by były za duże obciążenia; 911 ma silnik bardzo z tyłu i może dlatego może
Kurcze, tak sobie myślę, z fizyki miałem 3 (wg starej skali 2-5), ale:
Silnik i skrzynia biegów są skręcone na sztywno, ważą powiedzmy 250 kg i są zawieszone na łapach, poduchach itp w nadwoziu które waży powiedzmy 1000kg i opiera się (przez koła i zawieszenie na ziemi). Teraz lewarujemy pod silnik i nagle to te 250 kg opiera się na ziemi, a spora część tego 1000 kg nadwozia wisi na tych łapach i poduchach zawieszenia skrzyni i silnika... wydaje mi się ...
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników