Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.03.2021, 20:52 

Dołączył: 29.11.2016
Posty: 116
Aluminiowa tuleja? Czyli co? Będzie miała nałożony nikasil który nie pęknie w trakcie wprasowywania? Nie słyszałem aby te silniki naprawiano inaczej niż tuleją żeliwną, ale cóż, świat idzie do przodu...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.03.2021, 21:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Konkretnie w Cayenne jest to alusil, choć potocznie mówi się właśnie że
jest to nicasil.
https://en.wikipedia.org/wiki/Alusil

W tej cenie aluminiowa tuleja byłaby ewenementem. Nawet w dwukrotnie
wyższej cenie to jest okazja. Także stawiam na tuleje żeliwne. Z drugiej
strony nie jest rzadko spotykaną praktykę jest remont silnika z użyciem
aluminiowych tulei.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.04.2021, 21:35 

Dołączył: 30.09.2020
Posty: 21
Zdecydowałem się na kupno silnika po kapitalnym remoncie, mam nadzieję że będzie służył dość dlugo;)

Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum