Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.02.2023, 22:37 

Dołączył: 4.08.2020
Posty: 24
Hej,jak w temacie.Jako daily dla jednej osoby co bardziej polecacie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.02.2023, 0:08 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 254
992 gts


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.02.2023, 22:59 

Dołączył: 5.03.2016
Posty: 227
90% osób odpowie ze 992 . Ja jestem w tej drugiej grupie i wybrałbym 981 Gts lub 718 gts 4.0. Póki się nie przejedziesz jednym i drugim nie poznasz odpowiedzi .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.02.2023, 23:36 

Dołączył: 23.12.2018
Posty: 255
w tym budżecie jako daily to 992, jako fun i inwestycja to gt4 lub spyder. ;)
ja (wiem, że będzie hejt) ale chyba wolałbym już silnik 2.0 i w kieszeni mieć grubo ponad 100.000zł.... ;)
za to gt4 czy spyder to już całkiem inny świat.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2023, 10:26 

Dołączył: 4.08.2020
Posty: 24
Myślałem jeszcze o M3.jeździ ktoś z forum? Jakie wrażenia?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2023, 10:44 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
cayman na co dzień Cię zamęczy...zdecydowanie 992 (miałem obydwa).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2023, 12:47 

Dołączył: 15.03.2021
Posty: 106
na daily 992 S , 911 gts bedzie za twarde nawet z zawieszeniem pasm, porównywałem 1:1 jezdząc po warszawie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2023, 13:45 

Dołączył: 23.12.2018
Posty: 255
i nasze odpowiedzi pokazują jak każdy z nas ma inne potrzeby i oczekiwania....
dla mnie 911 (zwykłe, czy s, czy 4s) to piękne, szybkie i nudne samochody... a 911 gts to wielka przyjemność z jazdy i emocje, ja kupiłem kolejnego gtsa cabrio i wiem, że to jest dobry i sprawdzony kierunek ;) (oczywiście innymi wersjami również jeździłem i mam porównanie).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Online
PostNapisane: 26.02.2023, 14:04 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
ArtuRace napisał(a):
Myślałem jeszcze o M3.jeździ ktoś z forum? Jakie wrażenia?


Ja mam. Szybkie, prowokujące, fajnie skręca, wszyscy się gapią, wygodne, ekstra fotele i pozycja, śliczne wnętrze, sporo miejsca, drzwi z tyłu, szybko się znudziło, za kilka miesięcy będę sprzedawał. To jest auto do wszystkiego i wszystko robi dobrze ale nie daje wrażeń z aut, które we wrażeniach się specjalizują, jakim są 911 i 718.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Online
PostNapisane: 26.02.2023, 14:09 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Adam_911 napisał(a):
dla mnie 911 (zwykłe, czy s, czy 4s) to piękne, szybkie i nudne samochody... a 911 gts


Adam, gdzie dostrzegasz tak duże różnice pomiędzy S i GTS? Pytam ponieważ ja po jazdach testowych największą dostrzegłem w tym, że GTS był trochę głośniejszy. Zawieszeniowo niczego poważnego na ulicy nie odczułem, oba auta były bodajże -20 mm i PDCC.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2023, 14:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 448
Nr klubowicza: 797
tunix napisał(a):
ArtuRace napisał(a):
Myślałem jeszcze o M3.jeździ ktoś z forum? Jakie wrażenia?


Ja mam. Szybkie, prowokujące, fajnie skręca, wszyscy się gapią, wygodne, ekstra fotele i pozycja, śliczne wnętrze, sporo miejsca, drzwi z tyłu, szybko się znudziło, za kilka miesięcy będę sprzedawał. To jest auto do wszystkiego i wszystko robi dobrze ale nie daje wrażeń z aut, które we wrażeniach się specjalizują, jakim są 911 i 718.



M3/4 jest zdecydowanie lepsze od 911 i 718 pomijając modele GT. I mówię tu o wrażeniach, potencjale torowym itd. Także warto samemu się przekonać, bo każdy ma jednak inne odczucia. 😉

Edit: i przepraszam, Turbo jestem w stanie zobaczyć przewagę w pewnych aspektach nad M.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2023, 16:13 

Dołączył: 15.03.2021
Posty: 106
Adam_911 napisał(a):
i nasze odpowiedzi pokazują jak każdy z nas ma inne potrzeby i oczekiwania....
dla mnie 911 (zwykłe, czy s, czy 4s) to piękne, szybkie i nudne samochody... a 911 gts to wielka przyjemność z jazdy i emocje, ja kupiłem kolejnego gtsa cabrio i wiem, że to jest dobry i sprawdzony kierunek ;) (oczywiście innymi wersjami również jeździłem i mam porównanie).

Adamie, mówisz o gtsie jakby był tam silnik z GT3 rs, a przecież 911 gts niewiele się różni od eski, delikatnie podkręcony silnik, zawias z turbo który i tak przez większość jest usuwany w konfiguratorze, większe hamulce - pedał hamulca działający ciężej i męcząco na dłuższą metę, mniej wygłuszeń i inaczej skonfigurowany sportowy wydech. Jako daily na trasę wygodniejsza będzie eska :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2023, 17:52 

Dołączył: 23.12.2018
Posty: 255
zgadzam się, "s-ka czy 4 s-ka" są super na trasę, są super szybkie i komfortowe, ale nudne.
GTS jest inaczej zestrojonym samochodem, to jest ta sama potrawa co s czy 4s, ale inaczej przyprawiona.
Według mnie ma inaczej zestrojone nie tylko zaiweszenie i hamulce, ale też inaczej reaguje na gaz, jest bardziej drapieżne.
Kolega napisał, że ludzie rezygnują w większości z zawieszenia PASM -20mm w GTSie... cóż, nie wiem jacy ludzie, ja takich nie znam ;)
Poza tym jak konfigurujemy 911s to wcale nie wymaga dużej dopłaty do gts (gts ma dużo dodatków w standardzie).
911 jest potrawą, a jak ją przyprawicie to zależy od Waszych konfiguracji. Dlatego każdy z nas znajdzie coś fajnego dla siebie....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.02.2023, 18:27 

Dołączył: 30.03.2018
Posty: 175
ArtuRace napisał(a):
Myślałem jeszcze o M3.jeździ ktoś z forum? Jakie wrażenia?



To może warto też poczekać na demówki nowego m2 u dealerów ? Jeśli bierzesz pod uwagę 718 i 992 to nie wiem czy nie był by to dla ciebie lepszy wybór niż m3. Silnik i skrzynia te same, a auto przez mniejsze gabaryty pewnie będzie sprawiało wrażenie bardziej zwinnego na drodze + zostanie trochę $$$ w kieszeni.

Też szczerze powiedziawszy ciężko coś obiektywnie doradzić, jeśli nie zna sie czyichś preferencji. Widać to zresztą po kilku postach poniżej, gdzie chłopaki mają zupełnie inne zdanie co do GTS i S czy m3. Każdy ma inne oczekiwania i w inny sposób użytkuje auta, myślę że znalazł byś tutaj trochę osób które najchętniej jeździło by klasyczną 911stką jako daily i ludzi którzy mają gt3rs w garażu jeżdżąc suvem w dieslu na codzień.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2023, 8:51 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 825
Nr klubowicza: 667
Panowie piszecie o 992 GTS a pytanie chyba było o Caymana GTS




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2023, 11:55 

Dołączył: 6.04.2008
Posty: 316
Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
911 GTS na daily idealny. Nie dość, że mega frajda, to jeszcze spadek wartości mniejszy niż w zwykłej 911.




_________________

Klubowicz nr 114


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2023, 12:10 

Dołączył: 4.08.2020
Posty: 24
Panowie,i po co ten spam? Temat nie dotyczy 911 gts.Jak ktoś założy wątek GT3 czy GTS,to będziecie zachwalać gts.
Pozdrawiam i dziękuję osobom które odpowiedziały na temat.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Online
PostNapisane: 27.02.2023, 12:36 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
To wracając do GTSa - mam Boxstera 718 GTS 4.0 manual. Jeździłem trochę Caymanem 718 GTS z tym samym silnikiem i PDK. Jeździłem po ulicach. Nie podobało mi się z dwóch powodów. Pierwszy - ten silnik potrzebuje obrotów. PDK w trybie Sport utrzymuje niższe obroty niż sam to robię w manualu. Przez to auto wydawało się ospałe. Oczywiście można jeździć na manetkach ale mi się osobiście w automacie nigdy to nie sprawdziło - zawsze w mieście kończyło się przełączeniem w tryb auto. I tutaj silnik doładowany moim zdaniem lepiej zgrywa się ze skrzynią. Drugim powodem jest dźwięk. 4.0 brzmi przyzwoicie od strony wydechu ale sam dźwięk mechanizmu pracującego za plecami jest nieprzyjemny, natarczywy, nie ma podejścia np. do silnika 3.4 z 987.2. Jeździłem na zmianę jednym i drugim dla porównania. W Boxsterze po otwarciu dachu słychać głównie wydech i jest fajnie ale w Caymanie podstawowe doznania dźwiękowe to mechaniczny łoskot zza pleców. I w 4.0 on jest moim zdaniem kiepski. Mając do wyboru Caymana GTS lub 992 nie-S na daily wybrałbym to drugie albo sterował w kierunku 992 T PDK. Tyle, że klameczki z paskami będą ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2023, 14:41 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
... 992 T PDK. Tyle, że klameczki z paskami będą ;)


W 992 T klameczki są bez pasków :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Online
PostNapisane: 27.02.2023, 15:58 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
kemot266 napisał(a):
W 992 T klameczki są bez pasków :wink:


No to jest ideał :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum