Autor |
Wiadomość |
ArtuRace
|
Napisane: 24.02.2023, 22:37 |
|
Dołączył: 4.08.2020 Posty: 24
|
Hej,jak w temacie.Jako daily dla jednej osoby co bardziej polecacie?
|
|
Góra |
|
Rafał-El
|
Napisane: 25.02.2023, 0:08 |
|
Dołączył: 25.02.2018 Posty: 254
|
|
Góra |
|
TheStig
|
Napisane: 25.02.2023, 22:59 |
|
Dołączył: 5.03.2016 Posty: 227
|
90% osób odpowie ze 992 . Ja jestem w tej drugiej grupie i wybrałbym 981 Gts lub 718 gts 4.0. Póki się nie przejedziesz jednym i drugim nie poznasz odpowiedzi .
|
|
Góra |
|
Adam_911
|
Napisane: 25.02.2023, 23:36 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 255
|
w tym budżecie jako daily to 992, jako fun i inwestycja to gt4 lub spyder. ja (wiem, że będzie hejt) ale chyba wolałbym już silnik 2.0 i w kieszeni mieć grubo ponad 100.000zł.... za to gt4 czy spyder to już całkiem inny świat.
|
|
Góra |
|
ArtuRace
|
Napisane: 26.02.2023, 10:26 |
|
Dołączył: 4.08.2020 Posty: 24
|
Myślałem jeszcze o M3.jeździ ktoś z forum? Jakie wrażenia?
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 26.02.2023, 10:44 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
cayman na co dzień Cię zamęczy...zdecydowanie 992 (miałem obydwa).
|
|
Góra |
|
wyszuy
|
Napisane: 26.02.2023, 12:47 |
|
Dołączył: 15.03.2021 Posty: 106
|
na daily 992 S , 911 gts bedzie za twarde nawet z zawieszeniem pasm, porównywałem 1:1 jezdząc po warszawie
|
|
Góra |
|
Adam_911
|
Napisane: 26.02.2023, 13:45 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 255
|
i nasze odpowiedzi pokazują jak każdy z nas ma inne potrzeby i oczekiwania.... dla mnie 911 (zwykłe, czy s, czy 4s) to piękne, szybkie i nudne samochody... a 911 gts to wielka przyjemność z jazdy i emocje, ja kupiłem kolejnego gtsa cabrio i wiem, że to jest dobry i sprawdzony kierunek (oczywiście innymi wersjami również jeździłem i mam porównanie).
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 26.02.2023, 14:04 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
ArtuRace napisał(a): Myślałem jeszcze o M3.jeździ ktoś z forum? Jakie wrażenia? Ja mam. Szybkie, prowokujące, fajnie skręca, wszyscy się gapią, wygodne, ekstra fotele i pozycja, śliczne wnętrze, sporo miejsca, drzwi z tyłu, szybko się znudziło, za kilka miesięcy będę sprzedawał. To jest auto do wszystkiego i wszystko robi dobrze ale nie daje wrażeń z aut, które we wrażeniach się specjalizują, jakim są 911 i 718.
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 26.02.2023, 14:09 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Adam_911 napisał(a): dla mnie 911 (zwykłe, czy s, czy 4s) to piękne, szybkie i nudne samochody... a 911 gts Adam, gdzie dostrzegasz tak duże różnice pomiędzy S i GTS? Pytam ponieważ ja po jazdach testowych największą dostrzegłem w tym, że GTS był trochę głośniejszy. Zawieszeniowo niczego poważnego na ulicy nie odczułem, oba auta były bodajże -20 mm i PDCC.
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 26.02.2023, 14:14 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 448
Nr klubowicza: 797
|
tunix napisał(a): ArtuRace napisał(a): Myślałem jeszcze o M3.jeździ ktoś z forum? Jakie wrażenia? Ja mam. Szybkie, prowokujące, fajnie skręca, wszyscy się gapią, wygodne, ekstra fotele i pozycja, śliczne wnętrze, sporo miejsca, drzwi z tyłu, szybko się znudziło, za kilka miesięcy będę sprzedawał. To jest auto do wszystkiego i wszystko robi dobrze ale nie daje wrażeń z aut, które we wrażeniach się specjalizują, jakim są 911 i 718. M3/4 jest zdecydowanie lepsze od 911 i 718 pomijając modele GT. I mówię tu o wrażeniach, potencjale torowym itd. Także warto samemu się przekonać, bo każdy ma jednak inne odczucia. 😉 Edit: i przepraszam, Turbo jestem w stanie zobaczyć przewagę w pewnych aspektach nad M.
|
|
Góra |
|
wyszuy
|
Napisane: 26.02.2023, 16:13 |
|
Dołączył: 15.03.2021 Posty: 106
|
Adam_911 napisał(a): i nasze odpowiedzi pokazują jak każdy z nas ma inne potrzeby i oczekiwania.... dla mnie 911 (zwykłe, czy s, czy 4s) to piękne, szybkie i nudne samochody... a 911 gts to wielka przyjemność z jazdy i emocje, ja kupiłem kolejnego gtsa cabrio i wiem, że to jest dobry i sprawdzony kierunek (oczywiście innymi wersjami również jeździłem i mam porównanie). Adamie, mówisz o gtsie jakby był tam silnik z GT3 rs, a przecież 911 gts niewiele się różni od eski, delikatnie podkręcony silnik, zawias z turbo który i tak przez większość jest usuwany w konfiguratorze, większe hamulce - pedał hamulca działający ciężej i męcząco na dłuższą metę, mniej wygłuszeń i inaczej skonfigurowany sportowy wydech. Jako daily na trasę wygodniejsza będzie eska
|
|
Góra |
|
Adam_911
|
Napisane: 26.02.2023, 17:52 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 255
|
zgadzam się, "s-ka czy 4 s-ka" są super na trasę, są super szybkie i komfortowe, ale nudne. GTS jest inaczej zestrojonym samochodem, to jest ta sama potrawa co s czy 4s, ale inaczej przyprawiona. Według mnie ma inaczej zestrojone nie tylko zaiweszenie i hamulce, ale też inaczej reaguje na gaz, jest bardziej drapieżne. Kolega napisał, że ludzie rezygnują w większości z zawieszenia PASM -20mm w GTSie... cóż, nie wiem jacy ludzie, ja takich nie znam Poza tym jak konfigurujemy 911s to wcale nie wymaga dużej dopłaty do gts (gts ma dużo dodatków w standardzie). 911 jest potrawą, a jak ją przyprawicie to zależy od Waszych konfiguracji. Dlatego każdy z nas znajdzie coś fajnego dla siebie....
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 26.02.2023, 18:27 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 175
|
ArtuRace napisał(a): Myślałem jeszcze o M3.jeździ ktoś z forum? Jakie wrażenia? To może warto też poczekać na demówki nowego m2 u dealerów ? Jeśli bierzesz pod uwagę 718 i 992 to nie wiem czy nie był by to dla ciebie lepszy wybór niż m3. Silnik i skrzynia te same, a auto przez mniejsze gabaryty pewnie będzie sprawiało wrażenie bardziej zwinnego na drodze + zostanie trochę $$$ w kieszeni. Też szczerze powiedziawszy ciężko coś obiektywnie doradzić, jeśli nie zna sie czyichś preferencji. Widać to zresztą po kilku postach poniżej, gdzie chłopaki mają zupełnie inne zdanie co do GTS i S czy m3. Każdy ma inne oczekiwania i w inny sposób użytkuje auta, myślę że znalazł byś tutaj trochę osób które najchętniej jeździło by klasyczną 911stką jako daily i ludzi którzy mają gt3rs w garażu jeżdżąc suvem w dieslu na codzień.
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: 27.02.2023, 8:51 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 825
Nr klubowicza: 667
|
Panowie piszecie o 992 GTS a pytanie chyba było o Caymana GTS
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 27.02.2023, 11:55 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
911 GTS na daily idealny. Nie dość, że mega frajda, to jeszcze spadek wartości mniejszy niż w zwykłej 911.
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
ArtuRace
|
Napisane: 27.02.2023, 12:10 |
|
Dołączył: 4.08.2020 Posty: 24
|
Panowie,i po co ten spam? Temat nie dotyczy 911 gts.Jak ktoś założy wątek GT3 czy GTS,to będziecie zachwalać gts. Pozdrawiam i dziękuję osobom które odpowiedziały na temat.
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 27.02.2023, 12:36 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
To wracając do GTSa - mam Boxstera 718 GTS 4.0 manual. Jeździłem trochę Caymanem 718 GTS z tym samym silnikiem i PDK. Jeździłem po ulicach. Nie podobało mi się z dwóch powodów. Pierwszy - ten silnik potrzebuje obrotów. PDK w trybie Sport utrzymuje niższe obroty niż sam to robię w manualu. Przez to auto wydawało się ospałe. Oczywiście można jeździć na manetkach ale mi się osobiście w automacie nigdy to nie sprawdziło - zawsze w mieście kończyło się przełączeniem w tryb auto. I tutaj silnik doładowany moim zdaniem lepiej zgrywa się ze skrzynią. Drugim powodem jest dźwięk. 4.0 brzmi przyzwoicie od strony wydechu ale sam dźwięk mechanizmu pracującego za plecami jest nieprzyjemny, natarczywy, nie ma podejścia np. do silnika 3.4 z 987.2. Jeździłem na zmianę jednym i drugim dla porównania. W Boxsterze po otwarciu dachu słychać głównie wydech i jest fajnie ale w Caymanie podstawowe doznania dźwiękowe to mechaniczny łoskot zza pleców. I w 4.0 on jest moim zdaniem kiepski. Mając do wyboru Caymana GTS lub 992 nie-S na daily wybrałbym to drugie albo sterował w kierunku 992 T PDK. Tyle, że klameczki z paskami będą
|
|
Góra |
|
kemot266
|
Napisane: 27.02.2023, 14:41 |
|
Dołączył: 7.12.2014 Posty: 345
|
... 992 T PDK. Tyle, że klameczki z paskami będą W 992 T klameczki są bez pasków
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 27.02.2023, 15:58 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
kemot266 napisał(a): W 992 T klameczki są bez pasków No to jest ideał
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|