Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2010, 21:28 

Dołączył: 29.09.2009
Posty: 100
sorka że tak odkopuję temat na forum ale nie ma sensu zakładać nowego...

wyczytałem w temacie że czujnik temp silnika jest odpowiedzialny za włączanie wiatraka?

bo mam u siebie problem tej natury że nie pokazuje mi temp silnika na zegarze no i nie byłem do końca pewien czy to wina czujnika przy silniku czy też samego wskaźnika na desce rozdzielczej... dodam że silnik zachowuje się prawidłowo, wydaje się utrzymywać prawidłową temperaturę, nie gotuje się, nie grzeje zbytnio a gdy potrzeba załącza się wiatrak, aczkolwiek trochę rzadko jak dla mnie, ale może dlatego że zima była to i się zbytnio nie grzał...

może jeszcze jakieś inne teorie na temat zdiagnozowania czy to czujnik czy też sam wskaźnik? jeśli wskaźnik to jak go sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2010, 21:51 

Dołączył: 2.02.2009
Posty: 114
ponad 10 lat pracowałem w sklepie z częściami do samochodow i nie trafił mi się przypadek uszkodzenia wskaźnika - zawsze to był czujnik
aby go sprawdzić zdejmij kostke z czujnika i zmasuj kabel, wskaźnik powinien wtedy wskazać max


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2010, 21:54 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
promo napisał(a):
sorka że tak odkopuję temat na forum ale nie ma sensu zakładać nowego...

wyczytałem w temacie że czujnik temp silnika jest odpowiedzialny za włączanie wiatraka?

bo mam u siebie problem tej natury że nie pokazuje mi temp silnika na zegarze no i nie byłem do końca pewien czy to wina czujnika przy silniku czy też samego wskaźnika na desce rozdzielczej... dodam że silnik zachowuje się prawidłowo, wydaje się utrzymywać prawidłową temperaturę, nie gotuje się, nie grzeje zbytnio a gdy potrzeba załącza się wiatrak, aczkolwiek trochę rzadko jak dla mnie, ale może dlatego że zima była to i się zbytnio nie grzał...

może jeszcze jakieś inne teorie na temat zdiagnozowania czy to czujnik czy też sam wskaźnik? jeśli wskaźnik to jak go sprawdzić?



a czym jeździsz i od kiedy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2010, 22:10 

Dołączył: 29.09.2009
Posty: 100
gta77 dzięki za radę, jutro sprawdzę bo dzisiaj już mi sie nie chce ;)
mimo wszystko akurat tutaj nadal obstawiam wskaźnik bo już u poprzedniego właściciela sprawiał kłopoty, podobno popukanie często pomagało jednak jakiś czas temu demontowałem całe zegary więc możliwe że się poruszył i dokończył dzieła ;) ale jutro sprawdzę jeszcze ;)

no i czy uszkodzony czujnik, jeśli to jednak czujnik wpływa na załączanie wiatraka ;) ??


pit czy jeżdżę to może za dużo powiedziane, narazie sporadycznie, może z 1tys km zrobiłem bo zima była ;)
a jest to czarne 944 porsza więc powinieneś kojarzyć ;) na forum powitalnym zawitam może jutro o ile uporam się do końca z felgami ;) póki co sporo jeszcze w aucie do zrobienia, tzn głównie odnawianie elementów gdyż jakby nie było jest to 82 rocznik ;)
a kupiłem go jakoś na koniec jesieni ;) w końcu ile miał stać biedaczek w tym komisie ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2010, 22:40 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
W 944 inny czujnik daje sygnal na zegary a inny na wentylatory.Ten pierwszy jest w bloku silnika pod kolankiem obiegu wody do glowicy a drugi w chlodnicy wiec zakladajac usterke pierwszego wszystko pozostale dziala normalnie.
powodzenia w naprawie.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2010, 22:54 

Dołączył: 29.09.2009
Posty: 100
dziękuję za odp, przyznam że niezmiernie mnie ona satysfakcjonuje ;) mimo wszystko i tak jutro sprawdzam bo jednak lubię gdy wszystko jest działające ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2010, 23:01 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
w 944 masz nie dwa a 3 takie czujniki. 2 ktore tona wymienil i dodatkowy dajacy sygnal do komputera ktory jest z 10cm wyzej/nizej od czujnika dajacego sygn.na zegary.

- gdzie masz wtyczke na takie spinki - czujnik dajacy sygnal do kompa
- ten gdzie masz kabelek elektryczny z koncowka taka hmm wtyczka cieniutka 3mm wsuwana na czujniczek tj z boku a nie z gory to czujnik dajacy sygn.na zegary


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2010, 23:24 

Dołączył: 29.09.2009
Posty: 100
jutro będę szukał ;) a może tylko kabelek gdzieś nie łączy ;) miałem już tak w przypadku czujnika ciśnienia oleju ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2010, 23:59 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
no od tego zawsze zaczynasz zabawe z elektrycznymi usterkami. Sprawdzasz napiecie na koncowce kabla. Przy 25-30letnich autach problemy z elektryka sa nagminne :(.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum