1. prawdopodobnie chodzi o hybrydyzację dla którego miejsce zostało zrobione już w 992.1 + prawdopodobnie symboliczny akumulator dla gromadzenia energii z rekuperacji
2. elektroniczne pedały???
3. przyspieszenie z rekuperacji??? tzw. KERS
exterior:
1. nowa zaślepka tylnej chłodnicy silnika, pionowe światło stopu pozostaje
2. przednie ledy kierunkowskazu zlikwidowane, współdzielące od teraz 4-punktowe reflektory owalnego klosza wraz ze światłami do jazdy dziennej na zasadzie zmienności w czasie tzn. raz biały raz pomarańczowy. Ogólny trend motoryzacyjny znany nie tylko z Porsche i jak dla mnie kompletnie nie zrozumiały, ale zapewne chodziło tu o cięcia kosztów na zasadzie po co więcej reflektorów skoro znaczniki kierunkowskazu można upchnąć w głównych kloszach, szkoda bo te smukłe ledy dodawały pewnej elegancji
3. nowe wloty powietrza z przodu jak dla mnie stylistyczny regres do czasów 997, jakieś takie obłe, kompletnie nie pasujące do całej koncepcji, zbyt łagodnie jak na klasyczne auto sportowe, podczas gdy po linii zderzaka widać tam że górny zarys wlotu powinien zostać poprowadzony równolegle do niego, ponadto brak jakiegoś połyskującego plastikowego ozdobnika tego wlotu podkreślającego jego usportowiony charakter. Skoro było dobrze po co zmieniono? W tej klasie auta taki "zwykły" wlot nie przystoi.
interior:
1. nowy system infotainment
2. opcjonalnie zamiast cupholdera kierowcy, elektroniczna wkładka z przyciskami/pokrętłem prawdopodobnie obsługująca systemu infotainment (prócz lub w zamian dotykowego ekranu)
3. jakieś dodatkowe pokrętło lub obecne zmodyfikowane pokrętło trybów jazdy na kierownicy uwzględniające zastrzyk energii z akumulatora
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników