Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
braindead napisał(a):
Oficjalnie - 964 droższe niż 993
993 C2 w manualu potrafi pójść o 75k PLN taniej niż 964 Carrera 4. Lol ?
Teoretycznie niedorzeczne, ALE jest pewne uzasadnienie globalne: 993 jak weszło 996 stało się automatycznie ostatnim wiatrakiem i bardzo szybko uzyskało status kolekcjonerski. W międzyczasie niedoceniane 964 było nadal ostro eksploatowane na track day'ach i często przerabiane na restomody i inne Singery. W efekcie z i tak małej podaży 964 ubyło tyle dawców, że dziś o zadbaną 964 naprawdę trudno, a na pewno drogo.
993 cabrio 968 cabrio 911 sc (weissach edition) 991 Carrera 4S Cayenne (ostatnie V8 diesla) Były: Cayenne IID, Carrera 4 997 lift. ,Cayenne S x 2, Carrera S 997, Carrera 4 996
No może z małą adnotacją, że od prywatnego sprzedawcy. Ostatnio dochodzę do wniosku, że chyba wole zapłacić jakiemuś człowiekowi, niż za akcyzę, cło, Vat itp. Choć w sumie ktoś kto handluje samochodami też chce z czegoś żyć...
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników