Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.06.2017, 20:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Czekaj, nie wiem czemu zasugerowałem się zdjęciem i napisałem Ci gdzie
jest czujnik temperatury zewnętrznej... Przepraszam, ale z jakiegoś
powodu myślałem o tym drugim.

Czujnik o który pytasz to jest zintegrowany w przepływomierzu i wygląda
faktycznie na uszkodzony, ale to ciekawe że po rozgrzaniu działa. Masz
możliwość odpalenia auta na zimnym i oglądania jak zmienia się ta temp.?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.06.2017, 21:54 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Tak, te parametry które widać na tel + kilka innych typu korekty krótko i długo dystansowe (choć nie wiem jakie powinny być) i coś tam jeszcze mogę podglądać na żywo, będę testował przez kolejnych kilka dni. Sprawa wygląda tak że kupiłem używaną przepływkę i jak podmieniałem na tą drugą to wiele się nie zmieniło, chyba że też walnięta. Będę jeszcze podmieniał i testował, choć faktem jest że jak odpiąłem przepływkę przed porannym odpaleniem to nie falowało, ale nie bardzo też dało się jeździć.

Ale zaraz bo jak robiłem zdjęcie to zdaje się miałem wtedy jeszcze rozebrany dolot i odpiętą przepływkę, to pewnie dla tego, co nie zmienia faktu że temp zawyża bo nie powinno raczej nie ma możliwości żeby powietrze zagrzało się tak mocno w początku dolotu, do przepływki jest krótki odcinek, chyba że....? Muszę to pożądnie posprawdzać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.03.2018, 17:24 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Witam, napiszę dla potomnych bo usterka ogarnięta jest już jakiś czas temu a powodem całości był po prostu akumulator. W między czasie "piaskowałem" zawory ssące, podmieniłem wtryski a wszystko sprowadzało się do akumulatora, zmyliło mnie to że poprzedni właściciel przy zmianie cewek i przepustnicy zmieniał też akumulator więc był nowy i teoretycznie nie brałem go pod uwagę, wtedy jeszcze na gwarancji BOSCH. Dopiero po sprawdzeniu pod obciążeniem wyszło że nie trzyma napięcia, mimo ładowania cetekiem było słabo, w firmie gdzie sprawdzali mi akumulator doradzili żebym doładował go prostownikiem i przetrzymał do min 16v więc kupiłem u nich prostownik po tym zabiegu akumulator jak nowy i zero problemów po odpaleniu jak i w jeździe nawet podczas tych mrozów gdzie czasami było -17st, normalnie szok, ale miłe zakończenie sprawy :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum