Autor |
Wiadomość |
Goras007
|
Napisane: 3.03.2012, 7:51 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 24
|
Witam,
W najbliższym czasie chciałbym zmienić seryjny wydech na nowy inny bardziej zależy mi na dźwięku niż na mocy - macie może jakieś propozycje - może ktoś ma jakaś ustaje do zaproponowania? Ostatnio widziałem wydech tytanowy firmy AKRAPOVIC czy ktoś miał z tym do czynienia ?
Z Gory dziękuje za pomoc
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 3.03.2012, 11:56 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Jesli kasa nie ma znaczenia, to bierz Akrapovica ale ogolnie do tanich on nie nalezy, jest to jednak Rolls- Royce na rynku
Ja mam u siebie Speedarta zalozonego, brzmi bosko, do tego regulowany z klapami na codzien ma swietny bas, a z otwartymi klapami brzmi jak odrzutowiec
Moge Ci jeszcze polecic Cargraphica......ogolnie proponuje na pewno zrobienie remapu po zalozeniu wydechu i jesli masz 997TT przed liftem to te 530KM bedziesz mial
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 3.03.2012, 16:10 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
a ja Ci polecam europipe , robia maja najwieksze doswiadczenie w wydechach do 911 bo sie w tym specjalizuja , moc i dzwiek w jednym , wydechy z fvd przy tym to złom smitnik itd , przetestowane ...
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 3.03.2012, 16:49 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
z Europipe trzeba tylko uwazac, ze sa naprawde glosne i znam przypadki, gdzie ludzie zalowali, ze go wzieli, bo bylo za glosno, ponadto czasami zdarzal sie problem z przejsciem badan technicznych, itp.
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 3.03.2012, 20:00 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
mozna na specjalne zamowinie miec cichszy (wszytko sie ustala indywidualnie) i tak własnie jest u mnie
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 3.03.2012, 20:16 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
porscheee napisał(a): mozna na specjalne zamowinie miec cichszy (wszytko sie ustala indywidualnie) i tak własnie jest u mnie
... no właśnie - ja najpierw do mojego poprzedniego 996 turbo zamówiłem Europipe głośny , ale trochę przesadziłem i bez problemów Europipe za free przerobił mi go na cichszy (musiałem tylko go odesłać do belgii)
do Cabrio jednak wybierz jak najcichszy - bo poziom głośności w środku jest dużo większy niż w Coupe
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 3.03.2012, 21:59 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Matschke napisał(a): z Europipe trzeba tylko uwazac, ze sa naprawde glosne i znam przypadki, gdzie ludzie zalowali, ze go wzieli, bo bylo za glosno, ponadto czasami zdarzal sie problem z przejsciem badan technicznych, itp.
Maciek a z tym Twoim da się jeszcze w miarę komfortowo w dalsza trasę pojechać, czy niebardzo? Ja o tyle się boje takich wydechow bo lubię wyskoczyć dalej, to tu to tam....
Natomiast taki ryk w mieście od czasu do czasu to bajka.....
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 3.03.2012, 22:20 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Wg mnie w takim 991 jest zupełnie wystarczająco głośny wydech (oczywiście taki z regulacją, jak miałeś w 996). W kabriolecie z otwartym dachem po jego włączeniu w tunelu efekt jest niewiarygodny A po "wyciszeniu" jest zupełnie normalnie. A nawet za cicho
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
CART
|
Napisane: 3.03.2012, 22:20 |
|
Dołączył: 16.02.2011 Posty: 51
|
Bierz Akrapovič'a..klasa sama w sobie plus super dzwięk.
|
|
Góra |
|
adaszko123
|
Napisane: 3.03.2012, 23:09 |
|
Dołączył: 10.09.2011 Posty: 307
|
dla mnie tez akra... tez zastanwiam sie nad akrap.. ale do 4s ?? tt to co innego petsrda
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 4.03.2012, 0:21 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Zdecydowanie Europipe albo Cargraphic. FVD to jakis badziewny żart przy nich i w życiu bym tego do auta nie założyć. Akrapovic też jest wporządku ale nie słyszałem go jeszcze na 997tt
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 4.03.2012, 8:29 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
fulnek napisał(a): Matschke napisał(a): z Europipe trzeba tylko uwazac, ze sa naprawde glosne i znam przypadki, gdzie ludzie zalowali, ze go wzieli, bo bylo za glosno, ponadto czasami zdarzal sie problem z przejsciem badan technicznych, itp. Maciek a z tym Twoim da się jeszcze w miarę komfortowo w dalsza trasę pojechać, czy niebardzo? Ja o tyle się boje takich wydechow bo lubię wyskoczyć dalej, to tu to tam.... Natomiast taki ryk w mieście od czasu do czasu to bajka.....
Spokojnie da sie podrozowac, w trasie jest ok, ten basik jest tylko czasami uciazliwy w korkach....ogolnie jeszcze jest tak, ze w trasie otwieram klapy i wtedy wydech jest cichszy przy normalnej jezdzie, nie ma tego basu.... Dopiero przy obciazeniu jest on glosniejszy z otwartymi klapami....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
TYFI911
|
Napisane: 4.03.2012, 16:34 |
|
Dołączył: 29.05.2009 Posty: 160
|
WITAM
Czy może ktoś mi podpowiedzieć, tak przy okazji poruszenia tematu wydechu
- co ciekawego ( i w jakiej cenie ) mogę wsadzić do mojego autka ??
Dzięki
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 4.03.2012, 17:54 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Miltek to koszt ok. 10-11k
Cargraphic, Speedart, itp to koszt ok. 18-20k
Akrapovic to ok. 35-40k
No i oczywiscie wersje z tytanu sa drozsze....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 4.03.2012, 18:40 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
|
Góra |
|
Goras007
|
Napisane: 4.03.2012, 21:09 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 24
|
Matschke napisał(a): Miltek to koszt ok. 10-11k Cargraphic, Speedart, itp to koszt ok. 18-20k Akrapovic to ok. 35-40k
No i oczywiscie wersje z tytanu sa drozsze....
A czy może ktoś wie czy wydech od gt2 3.6 2008 Bedzie pasował do turbo 3.6 2008 ?
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 4.03.2012, 21:15 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Do turbin bedzie chyba pasowal, nie wiem jak sprawa wyglada z koncowkami, bo GT2 ma je pod lekkim katem po kazdej stronie....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 4.03.2012, 22:05 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
Najważniejszy jest katalizator !
aby był porządny
Ponieważ to najdroższa część tej całej układanki.
Większość producentów sportowych układów wydechowych nie produkuje katalizatorów tylko kupuje jej od wyspecjalizowanych firm.
bardzo ciężko przy zachowaniu EURO 4 zrobić mało oporowy kat.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 5.03.2012, 0:12 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
A po co ci ta zmiana wydechu?
Odpadł ci czy coś?
Tak jak pisze David, katalizator robi różnicę. Nie wiem jak może wpłynąć na moc w 997TT. Na dźwięk chyba nie bardzo.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 5.03.2012, 0:18 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Bardziej luźny wydech daje trochę mocy bo nie ma takiego backpressure jak seria. No i dobrej klasy daje też dużo fajniejszy dzwięk. Parę dni temu zrobiłem troche kilometrów w 996tt z Cargraphic'em i auto brzmi pięknie nie będąc wogóle uciążliwym ani w mieście ani na trasie. Bardziej wyraźny dzwięk boksera, bez niepotrzebnych niskich tonow.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|