Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.03.2012, 7:51 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 24
Witam,

W najbliższym czasie chciałbym zmienić seryjny wydech na nowy inny bardziej zależy mi na dźwięku niż na mocy - macie może jakieś propozycje - może ktoś ma jakaś ustaje do zaproponowania? Ostatnio widziałem wydech tytanowy firmy AKRAPOVIC czy ktoś miał z tym do czynienia ?

Z Gory dziękuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2012, 11:56 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Jesli kasa nie ma znaczenia, to bierz Akrapovica ;) ale ogolnie do tanich on nie nalezy, jest to jednak Rolls- Royce na rynku ;)
Ja mam u siebie Speedarta zalozonego, brzmi bosko, do tego regulowany z klapami ;) na codzien ma swietny bas, a z otwartymi klapami brzmi jak odrzutowiec ;)
Moge Ci jeszcze polecic Cargraphica......ogolnie proponuje na pewno zrobienie remapu po zalozeniu wydechu i jesli masz 997TT przed liftem to te 530KM bedziesz mial ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2012, 16:10 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
a ja Ci polecam europipe , robia maja najwieksze doswiadczenie w wydechach do 911 bo sie w tym specjalizuja , moc i dzwiek w jednym , wydechy z fvd przy tym to złom smitnik itd , przetestowane ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2012, 16:49 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
z Europipe trzeba tylko uwazac, ze sa naprawde glosne i znam przypadki, gdzie ludzie zalowali, ze go wzieli, bo bylo za glosno, ponadto czasami zdarzal sie problem z przejsciem badan technicznych, itp.




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2012, 20:00 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
mozna na specjalne zamowinie miec cichszy (wszytko sie ustala indywidualnie) i tak własnie jest u mnie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2012, 20:16 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
porscheee napisał(a):
mozna na specjalne zamowinie miec cichszy (wszytko sie ustala indywidualnie) i tak własnie jest u mnie :D


... no właśnie - ja najpierw do mojego poprzedniego 996 turbo zamówiłem Europipe głośny , ale trochę przesadziłem :wink: i bez problemów Europipe za free przerobił mi go na cichszy (musiałem tylko go odesłać do belgii)

do Cabrio jednak wybierz jak najcichszy - bo poziom głośności w środku jest dużo większy niż w Coupe




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2012, 21:59 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Matschke napisał(a):
z Europipe trzeba tylko uwazac, ze sa naprawde glosne i znam przypadki, gdzie ludzie zalowali, ze go wzieli, bo bylo za glosno, ponadto czasami zdarzal sie problem z przejsciem badan technicznych, itp.


Maciek a z tym Twoim da się jeszcze w miarę komfortowo w dalsza trasę pojechać, czy niebardzo? Ja o tyle się boje takich wydechow bo lubię wyskoczyć dalej, to tu to tam.... :-)
Natomiast taki ryk w mieście od czasu do czasu to bajka.....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2012, 22:20 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Wg mnie w takim 991 jest zupełnie wystarczająco głośny wydech (oczywiście taki z regulacją, jak miałeś w 996). W kabriolecie z otwartym dachem po jego włączeniu w tunelu efekt jest niewiarygodny :shock: A po "wyciszeniu" jest zupełnie normalnie. A nawet za cicho ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2012, 22:20 

Dołączył: 16.02.2011
Posty: 51
Bierz Akrapovič'a..klasa sama w sobie plus super dzwięk.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2012, 23:09 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
dla mnie tez akra... tez zastanwiam sie nad akrap.. ale do 4s ?? tt to co innego :) petsrda


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2012, 0:21 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Zdecydowanie Europipe albo Cargraphic. FVD to jakis badziewny żart przy nich i w życiu bym tego do auta nie założyć. Akrapovic też jest wporządku ale nie słyszałem go jeszcze na 997tt


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2012, 8:29 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
fulnek napisał(a):
Matschke napisał(a):
z Europipe trzeba tylko uwazac, ze sa naprawde glosne i znam przypadki, gdzie ludzie zalowali, ze go wzieli, bo bylo za glosno, ponadto czasami zdarzal sie problem z przejsciem badan technicznych, itp.


Maciek a z tym Twoim da się jeszcze w miarę komfortowo w dalsza trasę pojechać, czy niebardzo? Ja o tyle się boje takich wydechow bo lubię wyskoczyć dalej, to tu to tam.... :-)
Natomiast taki ryk w mieście od czasu do czasu to bajka.....


Spokojnie da sie podrozowac, w trasie jest ok, ten basik jest tylko czasami uciazliwy w korkach....ogolnie jeszcze jest tak, ze w trasie otwieram klapy i wtedy wydech jest cichszy przy normalnej jezdzie, nie ma tego basu.... Dopiero przy obciazeniu jest on glosniejszy z otwartymi klapami....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: WYDECH 996 TT
PostNapisane: 4.03.2012, 16:34 

Dołączył: 29.05.2009
Posty: 160
WITAM

Czy może ktoś mi podpowiedzieć, tak przy okazji poruszenia tematu wydechu
- co ciekawego ( i w jakiej cenie ) mogę wsadzić do mojego autka ??

Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2012, 17:54 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Miltek to koszt ok. 10-11k
Cargraphic, Speedart, itp to koszt ok. 18-20k
Akrapovic to ok. 35-40k

No i oczywiscie wersje z tytanu sa drozsze....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2012, 18:40 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
ceny europipe i szczegóły tu :
http://www.europipe.be/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2012, 21:09 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 24
Matschke napisał(a):
Miltek to koszt ok. 10-11k
Cargraphic, Speedart, itp to koszt ok. 18-20k
Akrapovic to ok. 35-40k

No i oczywiscie wersje z tytanu sa drozsze....




A czy może ktoś wie czy wydech od gt2 3.6 2008 Bedzie pasował do turbo 3.6 2008 ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2012, 21:15 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Do turbin bedzie chyba pasowal, nie wiem jak sprawa wyglada z koncowkami, bo GT2 ma je pod lekkim katem po kazdej stronie....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2012, 22:05 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Najważniejszy jest katalizator !
aby był porządny :)
Ponieważ to najdroższa część tej całej układanki.
Większość producentów sportowych układów wydechowych nie produkuje katalizatorów tylko kupuje jej od wyspecjalizowanych firm.
bardzo ciężko przy zachowaniu EURO 4 zrobić mało oporowy kat.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2012, 0:12 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
A po co ci ta zmiana wydechu?

Odpadł ci czy coś?

Tak jak pisze David, katalizator robi różnicę. Nie wiem jak może wpłynąć na moc w 997TT. Na dźwięk chyba nie bardzo.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2012, 0:18 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Bardziej luźny wydech daje trochę mocy bo nie ma takiego backpressure jak seria. No i dobrej klasy daje też dużo fajniejszy dzwięk. Parę dni temu zrobiłem troche kilometrów w 996tt z Cargraphic'em i auto brzmi pięknie nie będąc wogóle uciążliwym ani w mieście ani na trasie. Bardziej wyraźny dzwięk boksera, bez niepotrzebnych niskich tonow.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum