joqshi napisał(a):
.Ale niby Verva 98 będzie "świeższa" od "stojącego" i niezbyt "konsumowanego" VPR???
W Poznaniu znam co najmniej jedną stację Shella gdzie VPR 100 nie schodzi tak jak powinien (ogólnie Poznaniacy żyją dość oszczędnie hehe) i dajmy na to jeśli w 3 miesiące nie uda się sprzedać całego paliwa z jednej dostawy to obniżają cenę do poziomu VPower 95 i wówczas reszta schodzi dosłownie w jeden dzień!
Trafiłem tak już dwukrotnie, w tym raz następnego dnia pojechałem innym samochodem by też go zatankować to już była świeża dostawa po zwykłej cenie. Tak więc spoko oko - nie ma mowy by gdzieś zalegało jakieś stare paliwo - taka firma jak Shell nie może sobie na to pozwolić. Jakakolwiek afera z tym związana mogłaby na dobre załamać sprzedaż nie tylko VPR ale wszelkich paliw z Shella, a marka ta wykroiła sobie spory "kawałek tortu" na polskim rynku paliwowym.
Poza tym każda stacja Shella ma jasno określone minimalne limity paliw z grupy premium, jakie powinni sprzedać w danym okresie czasu. Stacje są z tego rozliczane i najlepsi (z największą sprzedażą) mogą liczyć na nieliche bonusy. Jeśli jest obawa, że jakiś obiekt nie zrealizuje planu minimum to do akcji wkraczają "nalewacze" i każdemu jak leci proponują np. VPower w zamian za czapeczkę lub bezpłatną kontrolę poziomu płynów pod maską lub bezpłatną kontrolę ciśnienia w ogumieniu (skuteczne zwłaszcza w przypadku pań i niedzielnych kierowców) itp. itd. To samo dotyczy z resztą oryginalnego płynu do spryskiwaczy z etykietką Shella - tego także trzeba sprzedać określoną ilość minimalną.