Autor |
Wiadomość |
absolut
|
Napisane: 18.08.2012, 23:06 |
|
Dołączył: 3.04.2009 Posty: 30
|
|
Góra |
|
toM3k
|
Napisane: 17.09.2012, 23:16 |
|
Dołączył: 4.05.2012 Posty: 12
|
Witam ponownie nim bliżej sfinalizowania transakcji tym więcej pytań mi się nasuwa:
Do wzięcia miała być 997 S. A wychodzi Zwyklak w cabrio automat z chrono, ale przebieg Uwaga 17.000, rok 2007 wszystko udokumentowane, wygląda jak nowe.
Wydech PSE, nagłośnienie Bose, dach w kolorze nadwozia
Do tego twardy dach nowy ze stojakiem.
GENERALNIE LALA Cena 200
Ale w tej konfiguracji przyśpieszenie dupy nie urywa. I tu targają mną emocje. Czy duża róznica w osiągach jest między S w coupe, a tym co mam wziąść? Znowu cabrio to ponoć bajka...
Prosze o w miare szybkie odpowiedzi, bo jutro podejmuje decyzje.
Pozdrawiam Tom3k
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 17.09.2012, 23:28 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Tu nie ma jednej słusznej odpowiedzi. Wszystko zależy od Twoich priorytetów, oczekiwań i planów co do autka.
Dla 99,5 % populacji to i tak "rakieta" i te dziesiate części sekundy różnicy w przyśpieszeniu widać głównie na papierze i pewnie na torze.
Jeśli nie masz aspiracji na kierowcę wyścigowego, cabrio bez S zapewni Ci zapewne wystarczajacych wrażeń, może skoncentrujesz się bardziej na czerpaniu przyjemności z podróżowania pięknym autem niż upalaniu gum. Jeśli autko ma taki przebieg jak piszesz i reszta też się zgadza, to bezawaryjna eksploatacja powinna zrekompensować te 30 KM.
To oczywiście opinia "racjonalna", wiele decyzji podejmujemy emocjonalnie, Porsche nigdy nie kupuje się z rozsądku, czasami wręcz z jego braku ...
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 17.09.2012, 23:28 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jak lala to bierz!
Ale cabrio to nie jest auto do kręcenia rekordów. Dużo gorszych parametrów od coupe nie ma ale na torze masa zaczyna mieć znaczenie. No i bezpieczeństwo.
Zależy co cię kręci.
Jak ostra jazda to coupe, jak lifestyle z duża dawka papryki to cabrio a jeszcze lepiej jak na nasze warunki TARGA!!!
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 17.09.2012, 23:28 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witaj,
cabrio to auto do lansu, miasto, piekne bulwary, kręte drogi, mega przyspieszenia tam nie potrzebujesz a i tak jest mega vs 90% aut.
Odpowiedz sobie do czego ma służyć to auto, jak na upalanie na torze plus lotniska track daye to nie bardzo a jak powyżej to bardzo ok.
Powodzenia
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 17.09.2012, 23:33 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Ahai najważniejsze : jak targają cię emocje to jest właśnie to o co chodzi przy zakupie, podążaj za ńimi.
Jeśli czujesz, że cabrio to okazja ale ńie do końca to co byś chciał to odpuść.
Tu sprawa polega na tym, żebyś spełnił swoje marzenia i miał banana na ustach za każdym razem jak wsiadasz do auta. Z tego co piszesz wynika, że twój osobisty lekarz przepisał by ci coupe S manual....
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 17.09.2012, 23:34 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
wszystkie komentarze pojawiły sie 0 23.28, w jednej minucie !
I to nie jedyna rzecz, która je łączy.
Wnioski na pewno wyciagniesz juz sam, powodzenia, a klub z pewnością chętnie "przygarnie" fana z cabrio.
|
|
Góra |
|
toM3k
|
Napisane: 17.09.2012, 23:40 |
|
Dołączył: 4.05.2012 Posty: 12
|
Raczej wolałbym do lansu. Na tor rzadko się wybieram. Kilka lat temu miałem m3 e46 niby miało więcej koni jak to jest z osiągami? Wydaje mi się że m3 było szybsze. Nie chciałbym, żeby zjadło mnie na ulicy auto z przed kilku laty. ALbo dawno nie jeździłem albo wydaje mi się, że moja e63 była by też szybsza.
Jakby ktoś miał osiągi od 0-100 albo na ćwiartke (nigdy nie startowałem - dla porównania) między S a cabrio w autoamcie to chętnie zerkne.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 17.09.2012, 23:47 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
0,7 sekundy na niekorzyść automatu. Nieco większa wagę skompensujesz szczupłą pasażerką i będzie git
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
toM3k
|
Napisane: 17.09.2012, 23:47 |
|
Dołączył: 4.05.2012 Posty: 12
|
Raczej wolałbym do lansu. Choć za punkty raz dałęm sobie prawo jazdy zabrać Na tor rzadko się wybieram. Kilka lat temu miałem m3 e46 niby miało więcej koni jak to jest z osiągami? Wydaje mi się że m3 było szybsze. Nie chciałbym, żeby zjadło mnie na ulicy auto z przed kilku laty. ALbo dawno nie jeździłem albo wydaje mi się, że moja e63 była by też szybsza.
Jakby ktoś miał osiągi od 0-100 albo na ćwiartke (nigdy nie startowałem - dla porównania) między S a cabrio w autoamcie to chętnie zerkne.
Pozdrawiam wszystkich, i bardzo dziękuje za szybkie odpowiedzi.
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 18.09.2012, 8:50 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Ze dwa razy "złapałem" się z nowymi M3 ze świateł i idą z moją S-ką łeb w łeb. Dopiero powyżej prędkości XXX Ska gubi beemkę.
Zwykła Carrera lekko by na starcie została, a potem, kto wie....
Poza tym to cząstki sekund w przyspieszeniu do setki, umiejętne start czyni cuda
Po tym co czytam, radzilbym Ci coupe.
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 19.09.2012, 0:31 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
nowa M3 w wersji Competition stare 965 tez regularnie "gubi" ... Dopiero powyzej dwustu zostaje za duzo mlodszym kolega. ..
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|