Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.10.2011, 0:56 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Drodzy Klubowicze i forumowicze,

W nawiazaniu do informacji zawartych w watku dotyczacym zdjec z imprez PCP w roku 2011, pragne oglosic konkurs na opracowanie szaty graficznej (oprawy, layout-u, układu itd) oficjalnego kalendarza PCP na rok 2012.
Otrzymalismy od was wiele pieknych zdjec jako propozycji zawartosci kalendarza. Teraz chcielibysmy zobaczyc jaki pomysl macie na jego kompozycje graficzną. W poniższym linku bedziecie mieli dostęp do wstępnie wybranych zdjęć jakimi mozecie posługiwac sie wyłącznie do przygotowania waszych propozycji. Wybrana kompozycja / stylistyka zostanie nagrodzona i posłuży za wzór do przygotowania Kalendarza a zamieszczone w niej zdjecia zostaną podpisane danymi autorów (zgodnie z ich życzeniem) i również nagrodzone. Do udziału w konkursie zapraszam wszystkich zainteresowanych, nie zależnie od tego czy są autorem ktoregokolwiek ze wskazanych zdjęć.

https://picasaweb.google.com/1126250492 ... zaPCP2012#

Jedyne wytyczne jakich musicie przestrzegać to:
1. Format kalendarza (każdej strony) to B3 czyli 353×500mm (35,3 x 50,0 cm)
2. Na każdej planszy musi pojawić sie czytelne w skali kalendarium dla danego miesiaca (cyferki i liczby czyli daty z numeracją tygodni)
3. Należy przygotować min. 3 plansze w tej samej stylistyce (czyli ukladzie graficznym) np maj / czerwiec / lipiec
4. Pliki nalezy zapisac w typowym formacie .jpg w czytelnej do wyswietlenia na ekranie skali. Docelowy format i rozmiar do druku nie jest w Waszym zakresie opracowania.
4. Konkurs dotyczy szaty graficznej - layoutu Kalendarza i nie oznacza wyboru docelowych zdjęć. Zdjęcia mają wam pomóc w opracowaniu kompozycji i mogą być finalnie zastąpione innymi zdjęciami z powyższego folderu (kwestie druku, jakości, kolorystyki itp).
5. Prace należy wysyłac na adres rgr@grupa5.com.pl lub zamieszczac w tym wątku na forum do dnia 26/10/2011. Wybrane propozycje zostaną przedstawione na Walnym do finalnej akceptacji Zarządu.

Wyniki konkursu w grudniu, zapraszam do zabawy!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.10.2011, 12:44 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Fajnie, jakieś zajęcie na coraz dłuższe, jesienne wieczory.
Zbiór fotek całkiem, całkiem...Widać jasno różnice w "warsztacie". Łatwo odróżnić te robione "profesjonalne" i te, które głównie pokazują fajne sytuacje. Zatem staną obok siebie doskonałe, dynamiczne prace np. "Kurczaka" i zdjęcia o zupełnie innym charakterze, pokazujące jakość i klimat imprez klubowych. Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że wolałbym mieć na pamiątkę taki właśnie kalendarz, a nie taki z samochodami pędzącymi czy w dynamicznych zakrętach jakich wiele, wiele wszędzie.
Nie wezmę udziału w konkursie - brak mi na to czasu i wiedzy "wykonawczej". Nie wiedziałbym, jak to poskładać, jakich użyć czcionek, jakich trick'ów graficznych, jak to przesłać i zaprezentować mimo, że wiele zdjęć uważam za ciekawe i mi się podobają, a wiele uważam za niczym nie wyróżniające się. Czyli - wybór najładniejszych zdjęć - tak. Propozycje szaty graficznej nie, tu przyjmę wybór fachowców.
Miałem nadzieję, że kalendarz będzie wynikiem przemyśliwań Jury, tj. wąskiego grona osób, których fachowa wiedza na te tematy będzie gwarancją wysokiej jakości tegorocznego wydania. Po to, żeby nie decydowało szerokie grono managerów, lekarzy, handlowców (wybór przypadkowy) i nas wszystkich, którzy, znają się na wszystkim.
No to do dzieła - konkurs - start !

ps. moim faworytem jest zdjęcie czerwonego Boxstera na tle niesamowitej zieleni w Ułężu.
Myślę, że kwestia samego kalendarium zostanie potraktowana też jako element graficzny. Przecież nikt tu nie będzie robił notatek ani znaczył terminów.
No, ciekaw jestem.
:lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.10.2011, 17:04 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
jak to ... w kalendarium bedziemy zaznaczac imprezy PCP na sezon 2012!
co do zdjec to jak widac wybor jest duzy ... elegancje i szyk z wrazeniowka i klimatem tez sie da polaczyc :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2011, 18:14 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
czekamy na propozycje layoutu kalendarza :) moze w weekend znajdziecie troche czasu na udzial w zabawe - warto sie pokazac oraz aby kalendarz był ozdoba wielu pomieszczen przez caly 2012 rok! :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2011, 9:55 

Dołączył: 7.08.2010
Posty: 75
niestety z mojej strony czasu brak... weekend na uczelni wyzszej a w tygodniu praca a z checia bym sie pobawil i jakis projekt moze i stworzyl :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2011, 1:01 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Na zachete lub zaczepnie podsylam pierwsza lepsza propozycje layoutu kalendarza. Byc moze to zmotywuje niektorych do walki aby kalendarz nie byl wlasnie taki, albo zawieral inne zdjecia, albo mial inny uklad, kompozycje itp.

W tej wersji dobierajac zdjecia chcialem jedynie pokazac roznorodnosc imprez, o roznych porach roku i w roznych miejscach. Ujecia sa skrajnie rozne aby pokazac ogol jak i detal, czlowieka jak i maszyne, samochody w ruchu jak i na placu, auta stare oraz nowe, pojdedyncze osoby i drugoplanowy tlum. Layout z jednym zdjeciem na strone mocno ograniczyl mozliwy wybor do jedynie 12 zdjec.

Czekam wiec na inne propozycje!

przykladowam plansza


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2011, 21:22 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
No dobra ... podrzucam wersje nr 02 aby nie bylo ze bez bajerow ... jednym sie spodoba, innym z pewnoscia nie (sam mam miejszane uczucia). Najwazniejsze aby byly jakies inne propozycje ... :)

A oto jedno przykladowe ...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.10.2011, 11:18 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
no ja niestety nie posiadam zdolnosci artystycznych :( ale ogolnie opcja nr 1 jakos mi sie bardziej podoba....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.10.2011, 19:00 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Propozycja "druga" jest bardzo ciekawa, tylko czy się nie znudzi po trzech miesiącach ? Czyli propozycja "pierwsza" - ta normalniejsza - to mój typ, ale raczej z kalendarium mniejszym, jak w "drugiej" no i z logo Klubu.
Czy nie może być to kalendarz "obustronny", tak jak kiedyś było ? Daje to możliwość umieszczenia aż 24 zdjęć, może w różnej technice ? Czy koszty takiej produkcji są za wysokie ?
Aż mnie skręca, że nie potrafię tego co myślę wyrazić w formie projektu przewidzianego konkursem.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2011, 13:57 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Co do wydruku dwustronnego i finalnego ukladu to bedzie zalezalo od pieniedzy jakie bedzie mogl klub na kalendarz przeznaczyc.

Przesylam link do wersji nr 03.
W tej edycji staralem sie pokazac 90% zdjec z jakich moglismy korzystac. Wszystkie zdjecia na kazdej z plansz naleza do danego fotografa. Zaproponowalem kolaz by pokazac roznorodnosc ujec i wspomnien z roku 2011. Byc moze przypadnie wam do gustu.

Obok kalendarium umiescilem przykladowe loga sponsorow. Na osobnosci poprosze Zarzad o uzupelnienie tej listy o brakujace firmy.

Zapraszam do ogladania:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2011, 14:04 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
loga partnerów są OK. nie zapomnij o naszym :)...

pomyśl też o okładce :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2011, 14:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Wariant 3 jest dla mnie najciekawszy jak do tej pory, ale to tylko moja opinia.




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2011, 14:21 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
wariant nr 3 KOZAK !!!
mi sie bardzo podoba, szczegolnie pazdziernik ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2011, 14:24 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Mi się wydaje nieco przeładowany. Wariant z jednym zdjęciem na każdy miesiąc jest wg mnie lepszy, choć wtedy ciężko będzie wybrać tę dwunastkę. Ew. opcja z dużym zdjęciem i dwoma/trzema obok.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2011, 14:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Mnie rowniez najbardziej podoba sie trzeci wariant.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2011, 14:36 

Dołączył: 21.07.2007
Posty: 298
głosuje na nr 3 ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2011, 14:55 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
3-jka niezła, podzielam Witka zdanie, że trochę przeładowana.
No i koniecznie gdzieś nasze insygnia sa potrzebne, bo w przeciwnym razie to będzie kalendarz partnerów, a nie nasz ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2011, 15:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Proponuję wariant dwustronicowy, na jednej nr1, na drugiej nr3, jeśli cenowo damy radę :lol:




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2011, 15:33 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
oj, nie, to wyjdzie misz-masz. raczej całość w jednolitym tonie. przynajmniej takie jest moje zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2011, 15:49 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
no wreszcie ktoras wersja wzbudzila wieksze zainteresowanie :)
ciesze sie i dziekuje za komentarze.
Rozumiem wiec ze wiekszosci podoba sie swoisty kolaz zdjec, trzeba by go tylko uporzadkowac aby nie byl chaotycznie przeladowany.
Jak zauwazyliscie planszy jest duzo wiecej niz miesiecy wiec czesc z nich odpadnie. Mozecie w wolnej chwili napisac ktore 12 planszy podoba wam sie najbardziej (kazda plansza ma nazwe typu 01; 02; 03; 04; 04b; 05; 06; 06b itd trzeba wybrac z nich 12 sztuk) - jak nie to sam wybiore 8)
Kazda plansza bedzie miala tez podpis danego fotografa (chyba ze tego sobie nie zyczyl) gdyz wszystkie zdjecia na kazdej planszy naleza do tego samego autora.

Logo PCP oczywiscie bedzie w miejscu premium :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum