Autor |
Wiadomość |
piterson
|
Napisane: 8.02.2012, 1:07 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Jakubkaa napisał(a): Najbardziej wnerwia mnie bronienie marki Porsche, jest dobra ma świetną stylistykę, ale jesteście poprostu zauroczeni tymi autami...
Pojechałeś po bandzie... Takie słowa na tym forum to jak wleźć w butach i jarmułce do meczetu
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.02.2012, 1:08 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jakubkaa napisał(a): fulnek napisał(a): markar napisał(a): Myslę,że odpowiedż jest prosta-ciężko się jest chwalić bolidem,który jest szybszy od innych,ale trzy razy droższym. Jeszcze raz powtórzę,że porównanie Prosiaka i EVO tak,ale do prędkości 150 km/h.Potem proponuję wymianę opinii z użytkownikami np. trzykrotnie droższych samochodów np Koenigsegg, Lexus IFA, czy zdecydowanie tańszego Nissana GT-R Marek Kilka razy pisżesz ze do 150km/h a co potem........? Rozumiem ze lancer dostaje zadyszki? Bo to jest to w czym czuje ze nawet wolnossaca Carrera S jest mocna, od 150 czy 200 km/h ciągnie baaaardzo mocno.....i tak do 300 a to już dla evo za dużo? Czegoś tu nie rozumiem... Lancer jest to rodzinny sedan przeznaczony do sportu, można mieć zwykłego, dłubniętego lub w pełni przygotowanego do rajdów a cena i tak nie bedzie "astronomiczna". Porsche 911 jest to limuzyna zapakowana w nadwozie coupe, koszt zakupu już jest wielki, nie mówiąc o tunningu który pochłonie nawet setki tysięcy, a i tak nie dorówna zrobionemu Lancerowi. Jak ktoś chce kupić auto na tor Poznań owszem niech kupi sobie 911, ale w tej cenie jest w pełni zbudowany Lancer, jeśli ktoś szuka auta do jazdy po autostradzie +150km/h to Porsche jest dla niego. Najbardziej wnerwia mnie bronienie marki Porsche, jest dobra ma świetną stylistykę, ale jesteście poprostu zauroczeni tymi autami... Z resztą po co porównania do predkości 300 km/h skoro nawet na torze Poznań się ich nie osiąga... Poza tym jeszcze nie widziałem aby w RSMP ścigały się Porschaki, przykro mi evo wygrywa pojedynek, a to że się niby psuje to tylko wasza niewiedza na ten temat, radze sobie kupić/wynająć i potem porozmawiać na ten temat...
Jak na razie nie spotkałem Lancera który dorownał by Porsche.
Na torze po prostu nie ma szans bo nie do tego został zrobiony.
Seryjny nie da rady Boxsterowi.
A jak próbuje to za nim jedzie taczka i części zbiera. Dopiero niesamowite dlubanie i jazda na slickach pozwala na zejście w okolice 1,44 w Poznaniu. Przy dużo niższej mocy i nawet wyższej wadze 997 cup 1,44 robi jako okrążenie rozgrzewkowe. Poziom ingerencji w auto podobny.
A seryjny GT3RS 415 KM na slickach już pojedzie szybciej. Zmieni koła i do domu wróci.
Ale Nie ma sensu porównywanie tych aut. Są przeznaczone do zupełnie innych celów i zupełnie inna technologia.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 8.02.2012, 1:18 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.02.2012, 1:32 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Nie widziałem to nie wiem o czym piszesz.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 8.02.2012, 2:07 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Taki żarcik, sorry jeśli nieudany.
Aventador, zdaje się pierwszy, który zawitał do kraju, był tranzytem w Ełku, Ty użytkujesz GT2, tytuł tematu to lambo (Avek) vs GT2(choć RS), reszta to gra skojarzeń
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.02.2012, 8:24 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Ja nie mam wątpliwości ze to Lambo ma lepszy start z miejsca.
Wynik tego testu był oczywisty przed jego rozpoczęciem. GT2 nie jest zaprojektowany do szybkiego startu. Ale turbo S pdk już byłby znacznie bliżej albo tak samo szybki przy znacznie niższej mocy. Zatem wnioski z testu byłyby zupełnie inne i pewnie też by wiele nie wnosiły.
Aventador piękny jest ale test zupełnie bez sensu.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Via
|
Napisane: 8.02.2012, 12:43 |
|
Dołączył: 7.02.2012 Posty: 136
|
Moim zdaniem przyszły model 991 Turbo/S pogoni Aventadora, będzie nowe Turbo + nowe rozwiązania i te które są obecnie zastosowane w lp700-4, to wtedy będzie można porównywać. Czasami na równą walkę trzeba poczekać i sobie zasłużyć Mrs.Lambo
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 8.02.2012, 13:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Rewanż będzie tym ciekawszy, że nowe Turbo ma mieć tylko trochę większą moc niż dziś. Rozmawiałem z gościem, który już testował prototypy i mówił o mocy 525-530 KM. I że różnica między 997 a 991 jest niewiarygodna. Patrząc na Turbo, to w Turbo S będzie jakieś 560-570 KM. Wystarczy
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Via
|
Napisane: 8.02.2012, 13:56 |
|
Dołączył: 7.02.2012 Posty: 136
|
Przede wszystkim jak wiadomo waga będzie odgrywać swoją role (tak jak to się ma w przypadku Carrera 991 w stosunku do 997), pewnie jeszcze poprawią PDK, usprawnią trakcję i wtedy konkurencja się zdziwi, że słabsze (ale tylko w zakresie wielkości i poj. silnika i sporo mniejszej, ale i tak wystarczającej mocy) auto tak potrafi utrzeć nosa tym z większą pojemnością i mocą.
|
|
Góra |
|
bart911
|
Napisane: 8.02.2012, 14:55 |
|
Dołączył: 22.04.2011 Posty: 79
|
Ej koledzy, chyba troche przesadzacie. Sam naleze do milosnikow naszej forumowej marki ale jednak Aventador to sorry ale inna liga niz 911. Lambo wazy tyle samo co 997 turbo ale ma 700 kucykow. Nawet 991 turbo bedzie mialo ze 170 KM mniej od Lambo i nawet jesli spadnie jego masa to i tak bedzie przepasc w przyspieszaniu na prostej (mimo PDK ktore jest szybsze od sekwencyjnej w Aventadorze). Dobrze zeby 911 radzila sobie z Gallardo i jego nastepca a pokonanie na prostej Aventadora pozostawmy zapowiadanemu Ferrari F60.
|
|
Góra |
|
Via
|
Napisane: 8.02.2012, 16:15 |
|
Dołączył: 7.02.2012 Posty: 136
|
Zgadza się. Ale w moim przekonaniu w porównaniu z 991 Turbo/S nie będzie tak wielkiej różnicy, tak jak napisałem utrze mu nosa i pogoni, ale nie pokona (choć pewnie pozytywnie zaskoczy)
Poczekamy zobaczymy jak to będzie w praktyce.
Porównanie GT2 RS i LP700/4 nie ma sensu w mojej opinii.
|
|
Góra |
|
anonim...
|
Napisane: 9.02.2012, 20:24 |
|
Dołączył: 3.02.2011 Posty: 250
|
wynik testu oczywisty, to lambo to jest inna liga.
to lambo warto by porownac z nastepca carrery gt, porownywanie z porschem ktorego motor zostal zaprojektowany w 80' roku czy starym mercedesem to zarcik
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 9.02.2012, 22:23 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Witam Karol myślę że jesteś wstanie nawiązać walkę z tym Aventadorem. Z tego co wiem to od 100-200km/h łapiesz po 4,5s. Jest jeszcze jedna zabawka która zjada Aventatora od 100 do 200km/h w czasie 4,4sekundy. Jest to też lambo tylko nie pamiętam jakie ale chyba Nera. Natomiast GT-R The AMS Alpha 12. 0 to 100 km/h in 2.9 seconds, 100 to 200 km/h in 3.8 seconds and 200 to 300 km/h in 10.1 seconds. Przy AMS Alpha Veyron wypada blado i może sobie co jedynie z torebki strzelić http://www.dragtimes.info/results/ Veyren dopiero na 6 miejscu.
Karol wysłałem Ci p.w.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|