Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.07.2013, 23:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2013
Posty: 544
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
DK napisał(a):
Ciekawy watek się zrobił i widzę nie tylko ja mam dylematy co do jazdy bez dachu :D
A wracając do najnowszego Boxstera to nie ma hart-topu (jak i najnowsza 991) bo dach to nie konstrukcja szmaciana jak kiedyś a aluminiowa obciągnięta szmatą dla niepoznaki i klasycznego wyglądu.
Tak więc nowy Box może być samochodem całosezonowym.


Zgadzam się ze może być autem całorocznym tak jak od biedy każdy roadster/kabrio nawet na rowerze można jeżdzic zimą. Natomiast trudno mi sobie wyobrazić czyszczenie tego dachu po soli i błocie pośniegowym a jesli chodzi sam dach w nowym boxsie to jest częsciowo prawda to co piszesz dach jest z materiału i w przedniej częsci jest usztywniony panelem środkowa część jest miękka pózniej jest znowu usztywnieinie a dalej czyli okolice szyby tynej i boki to znowu miękki dach.Samo usztywnienie to gdzieś czytałem że jest to stop magnezowy, w 911 rzeczywiście cały dach jest usztywniony. Ale tak jak ktos wcześniej słusznie zauważył boxster to czystej krwi roadster a 911 to kabriolet zrobiony z coupe. Zrobiłem nim dzisiaj 600km i cały ciągle jestem tym autem zachwycony.




_________________

Boxster S 981 '12
928 S2 ’ 86
Było 928 S4’ 90


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2013, 9:01 

Dołączył: 30.07.2009
Posty: 47
Boxstera już nie mam. Wymieniłem go z końcem ub. roku na... nowe Z4.
Ale że temat o Mazurach i jeździe bez dachu to się wypowiem 8)
Najdłuższą trasa bez dachu była trasa Tuluza-Paryż-Londyn. W jeden dzień, Boxsterem we wrześniu. Nie wyobrażam sobie nie otwarcia dachu jeśli jest możliwość. Sprzedając Boxa miałem już nie kupować cabrio. No ale uległem :lol:
Zdecydowałem się na nowe Z4 ze względu na sztywny dach. I decyzji nie żałuję. Jeździłem całą zimę, a niestety (w poprzednich latach) Boxster zimował w garażu. To jest wielki plus tego auta.
Co do jazdy. Mam jedną z ostatnich r6, manual, 204 KM.
Boxster jeździł lepiej, lepszy silnik, lepsza trakcja.
Ale... jeśli ktoś nie potrzebuje jazdy torowej to Z4 nie jest złym wyborem. A dokładając więcej sianka i decydując się na 340 KM to można polatać. Chociaż w moim autku włączając tryb Sport też jest trochę frajdy.
Podsumowując - jak ktoś ma fantazję to zdecydowanie polecam jazdę bez dachu, a szczególnie po Mazurach :wink: No a wybór modelu to całkowicie prywatna sprawa.
Pozdrawiam z sentymentem!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2013, 10:30 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Mój boxsterek jest do wzięcia, polecam. Pogoda jak znalazł :)
Jak ktoś chce poczuć o czym piszemy.... :)
szczegóły w innym wątku :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron