Autor |
Wiadomość |
Niko
|
Napisane: 18.05.2017, 14:30 |
|
Dołączył: 15.12.2015 Posty: 15
|
Admin. Przepraszam, miałem tylko na celu pokazanie, że łatwo można się naciąć. jeszcze raz przepraszam
|
|
Góra |
|
Piotr Dziektarz
|
Napisane: 14.12.2017, 2:11 |
|
Dołączył: 14.12.2017 Posty: 3
|
Porsche jako legenda wymaga doskonałego oleju syntetycznego, zwłaszcza że obecnie pokrywane tuleje są nikasilem który w przeciwienstwie do starych Porsche ma grubość ludzkiego włosa a dawniej schdził niczym chrom z kierownicy wigry hehe. Polecam oleje tylko najwyższej klasy, Mobil 1 był kiedyś dużo lepszym olejem obecnie to produkt nie do konca syntetyczny, proszę zwrócić uwage jak jest opisywany w Niemczech a jak w Polsce. polecam Millersa, Amsoil oraz NESTE jako najwyższej klasy oleje syntetyczne.
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 14.12.2017, 10:03 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Nikasil i Alusil to 2 różne technologie, ten drugi stosowany do chwili obecnej jest w Porsche od bardzo dawna - co najmniej od lat 70-tych, więc nie jet nowoczesna technologia, kiedyś oleje były gorsze a alusil jakoś nie padał.
|
|
Góra |
|
SebastianP
|
Napisane: 14.12.2017, 11:26 |
|
Dołączył: 18.03.2015 Posty: 328
|
Z tego co wiem to powłoka ta jest podatna na siarkę w niskiej jakości paliwach, tzn. może nie sama siarka jest szkodlia dla silnika tylko produkty po jej spaleniu - kwas siarkowy, siarkawy. Wiadomo jakie paliwo mamy w Polsce i ten wysyp problemów w czasach intensywnego działania fałszerzy paliwa niesie ze sobą skutki, choć może teraz przez wproawadzenie SENTa z jakością będzie lepiej. Ciekaw jestem czy podobne problemy z powłoką występują np. w DE, skoro tam paliwo jest lepszej jakości? Ma ktoś wiedzę?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|