Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.09.2012, 13:38 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
boroslaw napisał(a):
Dzięki za wszystkie poodpowiedzi. Zdecydowałem się już na PDK.
Z napędem może być problem bo ceny 4S są dość znaczne.

>w 997 po lifcie naprawde fajny naped na 4 koła ,

jak sprawdzić czy 997 jest już po lifcie?
rok produkcji?

Jeśli można to będę Was jeszcze męczył pytaniami gdy znajdę coś konkretniejzego.

pozdrawiam,
Paweł


PDK było tylko po lifcie.

@Jacek : Skontaktuję się z Tobą na priv.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.09.2012, 14:27 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
PDK bylo tylko po lifcie, po drugie tylne lampy, przednie tez i swiatla LED z przodu do dziennej jazdy, inna kierownica w srodku, itp.




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.09.2012, 18:15 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
dokładnie , wystarczy ze PDK i juz wiesz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2012, 23:31 

Dołączył: 26.08.2010
Posty: 51
Zastanawia mnie dlaczego tu wszyscy tak promuja to 4S...? Ja jezdzilem na codzien Carrera 997 z napedem na tyl, przez caly rok - nawet po sniegu i nie mialem absolutnie zadnych problemow. Co prawda nie pchalem sie przez polmetrowe zaspy ale te auta i tak sie do tego nie nadaja. Ani przez chwile nie brakowalo mi napedu 4x4. Moim zdaniem 2wd jest o wiele lepszy: przyjemniejsze odczucie na kierownicy (lekkosc!), mozna fajnie zarzucic tylem tu i owdzie, jest lzejszy, mniej pali a system PSM na prawde trzyma go jak na szynach jesli chcesz.

Wiec podsumowujac - uwazam ze jedyna sluszna opcja w Carrerce to naped RWD. Po prostu nie widze sytuacji w ktorej naped na 4 kola w takim aucie dawal by wymierne korzysci.

(Na marginesie mam w domu stosy gazet -GT Porsche, Total 911 itd- i nie spotkalem sie z zadnym testerem ktory by wolal C4S od C2S)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2012, 23:58 

Dołączył: 29.08.2011
Posty: 519
Powiem więcej, w przypadku tak specyficznej konstrukcji jaką jest 911'tka, napęd na cztery koła może być nawet bardziej niebezpieczny, bo daje pozory bezpieczeństwa.
W poszukiwaniach swojego prosiaka kilka razy miałem okazję pojeździć czwórkami i porównać je z C2 i ostatecznie zdecydowałem się na to drugie, bo zwyczajnie bardziej go czuję. 911'tka z napędem na cztery koła jest dziwna w prowadzeniu , a w sytuacji kiedy trzeba za to jeszcze dodatkowo płacić , staje się to zupełnie bez sensu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2012, 9:34 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
zima tuż tuż, więc proponuje zrobić test, bierzemy 2 auta 2S i 4S z tiptronikami oba coupe z tymi samymi oponami i robimy testy gdzie podjedzie itp.

sam jestem bardzo ciekaw, jeśli 2S będzie równie dobra to zmiana auta będzie mnie mniej kosztowała :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2012, 10:14 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Popieram Joko, na cholerę w wyscigowce 4x4?
Rwd daje fun na maxa, oczywiscie ze w zimie czwórka ma lepsza trakcję, ale to nie są auta na śnieg, błoto śniegiem, dziury w drogach (w zimie ich nie brakuje). Na to są zgoła inne auta. Mnie czwórka podoba się tylko za szersze bioderka ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2012, 11:27 

Dołączył: 22.10.2009
Posty: 276
Lokalizacja: małopolska
Nr klubowicza: 273
Marion napisał(a):
zima tuż tuż, więc proponuje zrobić test, bierzemy 2 auta 2S i 4S z tiptronikami oba coupe z tymi samymi oponami i robimy testy gdzie podjedzie itp.

sam jestem bardzo ciekaw, jeśli 2S będzie równie dobra to zmiana auta będzie mnie mniej kosztowała :D

Mariusz najlepsza carrerka to 2S :)taka mała podpowiedź:)




_________________

chudy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2012, 16:16 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
RWD lepsze :)

Turbo to inna bajka, przy tej mocy byłoby zbyt wiele wypadków śmiertelnych gdyby było RWD. Myślę że w zimie i 4S i 2S dojedzie do tego samego miejsca.

Ja mogę powiedzieć, że Carrera RWD na Nokianach w zimie jeździ lepiej niż BMW RWD. Potrzeba napędu czterech kół jest wydumana przez ludzi i tyle.
Wiadomo że czwórka w zimie i na mokrym zapewnia lepszą trakcję, z tym nikt się nie kłóci, tylko że nie zawsze prościej znaczy lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2012, 16:30 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
997c4 przed liftem dojedzie tak samo jak 997c2 , auto po lifcie zejedzie duzo dalej podobnie jak turbo , gdybym miał brac starsza wersje tylko rwd ,w przypadku 4 to tylko zbedna masa i opory


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2012, 19:05 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
KoKoS napisał(a):
RWD lepsze :)

Potrzeba napędu czterech kół jest wydumana przez ludzi i tyle.

Wiadomo że czwórka w zimie i na mokrym zapewnia lepszą trakcję, z tym nikt się nie kłóci


Ciekawy wątek się zrobił...

Ja myślę, że trza też wziąć pod uwage pełnoprawne napędy AWD, których Porsche nie ma, no chyba że coś właśnie sie zmieniło, i nie wiem o tym, które ma kilka firm, i pare aut o sportowych aspiracjach, Impreza, EVO Lancer czy quattro,
tu jednak są realne korzyści, bo te napędy po prostu działają....

http://www.youtube.com/watch?v=iV8pB6OQCTI&feature=related


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2012, 19:42 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Ja nie neguję działania napędu czterech kół, tylko według mnie RWD + dobre opony dojedzie wszędzie gdzie potrzeba ( Carrerą pod stok raczej nie podjeżdźamy ). Dopóki się nie zawiesimy na podwoziu to 911 jedzie, i to lepiej niż BMW, MB i inne z RWD bo silnik dociąża tył. A zawiesić na podwoziu można się też "czwórką", to nie jest trudne z prześwitem 911. Dlatego wiadomym jest że trzeba myśleć zanim się gdzieś władujemy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2012, 19:54 

Dołączył: 29.08.2011
Posty: 519
No dokladnie Kamil, nie chodzi o to ze negujemy 4x4 , bo bylo by to zwyczajnie glupie. Chodzi wylacznie o to ,ze w tym konkretnym przypadku, jakim jest 911, wiecej fanu jest bez tego wynalazku.

Gdyby do 911 'tki zastosowac kryteria porownawcze jakie stosuje sie do wiekszosci typowych samochodow to okazalo by sie ze przegrala by nawet z fiatem. Widze , ze nikt na tym forum nie chce tego powiedziec glosno, ale wszyscy dobrze wiecie, ze jest to trudne w prowadzeniu, twarde, toporne, nieprzewidywalne, niebezpieczne , kompletnie nie funkcjonalne, drogie w eksploatacji , .................. autko, ale wszystkie te jego wady sa jednoczesnie jego najwieksza zaleta i powoduja ze jest takie unikalne i ekscytujace.
Kiedy wioze sie dupowozem z punktu A do punktu B , to chce aby bylo bezpiecznie,cicho,wygodnie, przestronnie i mozliwie tanio . Pokonuje takim samochodem sto, dwiescie,tysiac kilometrow i nie wzbudza to we mnie zadnych emocji.
A w porsche ........... sami wiecie
:lol:
a takie "ulepszenia" psuja tylko zabawe i o to wylacznie tutaj chodzi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.09.2012, 20:30 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
prowadzenie 4 i 4S po lifcie a przed to spora różnica
napędy są już inne

ja tam osobiscie nie moge zniesć 4x4 w PORSCHE

pali wiecej
jedzie wolniej
wyjeżdza przodem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.09.2012, 20:32 

Dołączył: 24.01.2010
Posty: 133
David napisał(a):
prowadzenie 4 i 4S po lifcie a przed to spora różnica
napędy są już inne

ja tam osobiscie nie moge zniesć 4x4 w PORSCHE

pali wiecej
jedzie wolniej
wyjeżdza przodem


Proponuje kupić 930 lub 964 turbo to zalatwia wszystkie problemy......


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum