Autor |
Wiadomość |
Jerzy
|
Napisane: 11.09.2012, 13:38 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
boroslaw napisał(a): Dzięki za wszystkie poodpowiedzi. Zdecydowałem się już na PDK. Z napędem może być problem bo ceny 4S są dość znaczne.
>w 997 po lifcie naprawde fajny naped na 4 koła ,
jak sprawdzić czy 997 jest już po lifcie? rok produkcji?
Jeśli można to będę Was jeszcze męczył pytaniami gdy znajdę coś konkretniejzego.
pozdrawiam, Paweł
PDK było tylko po lifcie.
@Jacek : Skontaktuję się z Tobą na priv.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 11.09.2012, 14:27 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
PDK bylo tylko po lifcie, po drugie tylne lampy, przednie tez i swiatla LED z przodu do dziennej jazdy, inna kierownica w srodku, itp.
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 11.09.2012, 18:15 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
dokładnie , wystarczy ze PDK i juz wiesz
|
|
Góra |
|
Zimon
|
Napisane: 18.09.2012, 23:31 |
|
Dołączył: 26.08.2010 Posty: 51
|
Zastanawia mnie dlaczego tu wszyscy tak promuja to 4S...? Ja jezdzilem na codzien Carrera 997 z napedem na tyl, przez caly rok - nawet po sniegu i nie mialem absolutnie zadnych problemow. Co prawda nie pchalem sie przez polmetrowe zaspy ale te auta i tak sie do tego nie nadaja. Ani przez chwile nie brakowalo mi napedu 4x4. Moim zdaniem 2wd jest o wiele lepszy: przyjemniejsze odczucie na kierownicy (lekkosc!), mozna fajnie zarzucic tylem tu i owdzie, jest lzejszy, mniej pali a system PSM na prawde trzyma go jak na szynach jesli chcesz.
Wiec podsumowujac - uwazam ze jedyna sluszna opcja w Carrerce to naped RWD. Po prostu nie widze sytuacji w ktorej naped na 4 kola w takim aucie dawal by wymierne korzysci.
(Na marginesie mam w domu stosy gazet -GT Porsche, Total 911 itd- i nie spotkalem sie z zadnym testerem ktory by wolal C4S od C2S)
|
|
Góra |
|
joko
|
Napisane: 18.09.2012, 23:58 |
|
Dołączył: 29.08.2011 Posty: 519
|
Powiem więcej, w przypadku tak specyficznej konstrukcji jaką jest 911'tka, napęd na cztery koła może być nawet bardziej niebezpieczny, bo daje pozory bezpieczeństwa.
W poszukiwaniach swojego prosiaka kilka razy miałem okazję pojeździć czwórkami i porównać je z C2 i ostatecznie zdecydowałem się na to drugie, bo zwyczajnie bardziej go czuję. 911'tka z napędem na cztery koła jest dziwna w prowadzeniu , a w sytuacji kiedy trzeba za to jeszcze dodatkowo płacić , staje się to zupełnie bez sensu.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 19.09.2012, 9:34 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
zima tuż tuż, więc proponuje zrobić test, bierzemy 2 auta 2S i 4S z tiptronikami oba coupe z tymi samymi oponami i robimy testy gdzie podjedzie itp.
sam jestem bardzo ciekaw, jeśli 2S będzie równie dobra to zmiana auta będzie mnie mniej kosztowała
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 19.09.2012, 10:14 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Popieram Joko, na cholerę w wyscigowce 4x4?
Rwd daje fun na maxa, oczywiscie ze w zimie czwórka ma lepsza trakcję, ale to nie są auta na śnieg, błoto śniegiem, dziury w drogach (w zimie ich nie brakuje). Na to są zgoła inne auta. Mnie czwórka podoba się tylko za szersze bioderka
|
|
Góra |
|
chudy
|
Napisane: 19.09.2012, 11:27 |
|
Dołączył: 22.10.2009 Posty: 276 Lokalizacja: małopolska
Nr klubowicza: 273
|
Marion napisał(a): zima tuż tuż, więc proponuje zrobić test, bierzemy 2 auta 2S i 4S z tiptronikami oba coupe z tymi samymi oponami i robimy testy gdzie podjedzie itp. sam jestem bardzo ciekaw, jeśli 2S będzie równie dobra to zmiana auta będzie mnie mniej kosztowała
Mariusz najlepsza carrerka to 2S taka mała podpowiedź:)
_________________
chudy
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 19.09.2012, 16:16 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
RWD lepsze
Turbo to inna bajka, przy tej mocy byłoby zbyt wiele wypadków śmiertelnych gdyby było RWD. Myślę że w zimie i 4S i 2S dojedzie do tego samego miejsca.
Ja mogę powiedzieć, że Carrera RWD na Nokianach w zimie jeździ lepiej niż BMW RWD. Potrzeba napędu czterech kół jest wydumana przez ludzi i tyle.
Wiadomo że czwórka w zimie i na mokrym zapewnia lepszą trakcję, z tym nikt się nie kłóci, tylko że nie zawsze prościej znaczy lepiej.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 19.09.2012, 16:30 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
997c4 przed liftem dojedzie tak samo jak 997c2 , auto po lifcie zejedzie duzo dalej podobnie jak turbo , gdybym miał brac starsza wersje tylko rwd ,w przypadku 4 to tylko zbedna masa i opory
|
|
Góra |
|
boogie
|
Napisane: 19.09.2012, 19:05 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 208
|
KoKoS napisał(a): RWD lepsze Potrzeba napędu czterech kół jest wydumana przez ludzi i tyle. Wiadomo że czwórka w zimie i na mokrym zapewnia lepszą trakcję, z tym nikt się nie kłóci
Ciekawy wątek się zrobił...
Ja myślę, że trza też wziąć pod uwage pełnoprawne napędy AWD, których Porsche nie ma, no chyba że coś właśnie sie zmieniło, i nie wiem o tym, które ma kilka firm, i pare aut o sportowych aspiracjach, Impreza, EVO Lancer czy quattro,
tu jednak są realne korzyści, bo te napędy po prostu działają....
http://www.youtube.com/watch?v=iV8pB6OQCTI&feature=related
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 19.09.2012, 19:42 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Ja nie neguję działania napędu czterech kół, tylko według mnie RWD + dobre opony dojedzie wszędzie gdzie potrzeba ( Carrerą pod stok raczej nie podjeżdźamy ). Dopóki się nie zawiesimy na podwoziu to 911 jedzie, i to lepiej niż BMW, MB i inne z RWD bo silnik dociąża tył. A zawiesić na podwoziu można się też "czwórką", to nie jest trudne z prześwitem 911. Dlatego wiadomym jest że trzeba myśleć zanim się gdzieś władujemy.
|
|
Góra |
|
joko
|
Napisane: 19.09.2012, 19:54 |
|
Dołączył: 29.08.2011 Posty: 519
|
No dokladnie Kamil, nie chodzi o to ze negujemy 4x4 , bo bylo by to zwyczajnie glupie. Chodzi wylacznie o to ,ze w tym konkretnym przypadku, jakim jest 911, wiecej fanu jest bez tego wynalazku.
Gdyby do 911 'tki zastosowac kryteria porownawcze jakie stosuje sie do wiekszosci typowych samochodow to okazalo by sie ze przegrala by nawet z fiatem. Widze , ze nikt na tym forum nie chce tego powiedziec glosno, ale wszyscy dobrze wiecie, ze jest to trudne w prowadzeniu, twarde, toporne, nieprzewidywalne, niebezpieczne , kompletnie nie funkcjonalne, drogie w eksploatacji , .................. autko, ale wszystkie te jego wady sa jednoczesnie jego najwieksza zaleta i powoduja ze jest takie unikalne i ekscytujace.
Kiedy wioze sie dupowozem z punktu A do punktu B , to chce aby bylo bezpiecznie,cicho,wygodnie, przestronnie i mozliwie tanio . Pokonuje takim samochodem sto, dwiescie,tysiac kilometrow i nie wzbudza to we mnie zadnych emocji.
A w porsche ........... sami wiecie
a takie "ulepszenia" psuja tylko zabawe i o to wylacznie tutaj chodzi
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 19.09.2012, 20:30 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
prowadzenie 4 i 4S po lifcie a przed to spora różnica
napędy są już inne
ja tam osobiscie nie moge zniesć 4x4 w PORSCHE
pali wiecej
jedzie wolniej
wyjeżdza przodem
|
|
Góra |
|
hans
|
Napisane: 20.09.2012, 20:32 |
|
Dołączył: 24.01.2010 Posty: 133
|
David napisał(a): prowadzenie 4 i 4S po lifcie a przed to spora różnica napędy są już inne
ja tam osobiscie nie moge zniesć 4x4 w PORSCHE
pali wiecej jedzie wolniej wyjeżdza przodem
Proponuje kupić 930 lub 964 turbo to zalatwia wszystkie problemy......
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|