Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 7:52 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Troche sie z cena walnelik bo podstawa ma kosztowac kolo 95-100k EUR..... 3.0 TDI kosztuje 74.000 EUR....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 11:28 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Z Cayenne diesel Porsche daje ciała.
Ten sam silnik 3.0 TDI w audi jest już oferowany z mocą 313 KM a w Porsche cały czas tylko 245 KM :-(
Z małym wysiłkiem i wzrostem ceny mogliby dać ten silnik już teraz i to by miało sens!
Teraz wielkie halo bo wlożą większy silnik trochę mocniejszy. I znowu w audi dostępny już od chyba 8 lat...




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 12:15 

Dołączył: 12.08.2012
Posty: 560
Tylko jak ten 3.0TDI się sypię w Audi. Najlepsze 3.0 to było z mocą 225km, w 2007 przestali ich już produkować. Teraz non stop słyszę, że w Touareg lub Q7 cały silnik do remontu. Choć i tak są ponoć lepsze od 4 litrowych. Nie wiem jak w Porsche, ale wolałbym w Cayennie 245km mało awaryjne niż 315km, które nie wiadomo kiedy będzie do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 12:44 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
cześć

jakaś magia w poprzedniej a6 maiłem 3,0 TDi i nic sie nie popsuło przejechałem 120 tys w tym 110 po programie na 290 km. teraz mam 4,2 w nowej a8 z programem na 430 i też nic sie nie dzieje autko zapiernicza super. Natomias prawdą jest że trzeba lać dobre paliwo i zmieniać olej normalnie a nie co 30 tys :(

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 12:58 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Jurku, ale ten 313 KM to jest biturbo ;)
Pawel, to pieknie dlubnales A8, kto Ci robil program ?
pytam, bo wlasnie przymierzam sie do Touarego 4.2 TDI i bede go na pewno chcial tez dlubnac, auto ma byc jakos pod koniec roku....lepszy wypas i silnik i wyszedl 1/4 taniej niz Cayenne 3.0 TDI ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 13:29 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No i co z tego ze biturbo? Skoro może być w A6 to dlaczego nie w Porsche?
3,0 TDI jeżdżę już od chyba 8 lat i żadnym z 3 aut nie miałem żadnego problemu. A delikatnie ich nie traktowałem.
To dobry motor ale w Porsche oczekiwalbym większej ambicji.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 14:01 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
Mówcie co chcecie. Piszcie co chcecie.
Wsiadam dzisiaj do Audi A7. Sportback. Quattro. 3l benzyna.
Diesel'e pozostawiam...dziadkom. Kropka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 14:13 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Matschke napisał(a):
Jurku, ale ten 313 KM to jest biturbo ;)
Pawel, to pieknie dlubnales A8, kto Ci robil program ?
pytam, bo wlasnie przymierzam sie do Touarego 4.2 TDI i bede go na pewno chcial tez dlubnac, auto ma byc jakos pod koniec roku....lepszy wypas i silnik i wyszedl 1/4 taniej niz Cayenne 3.0 TDI ;)


Cześc

ja robiłem cały pakiet w ABT u Patryka Pachury, robiłem motor i cały pakiet stlistyczny AS8, po pierwsze że maja doswiadczenie z tymi motorami, a po drugie daja gwarancje na motor i układ napedowy:)

tu parametry mojego autka po modach :) mysle że nie źle jak na taką krówkę :) 5s do 100 km/h 13,2 na 1/4 :)

http://imageshack.us/photo/my-images/28 ... 223504.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 223534.jpg




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 14:17 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
jacekm napisał(a):
Mówcie co chcecie. Piszcie co chcecie.
Wsiadam dzisiaj do Audi A7. Sportback. Quattro. 3l benzyna.
Diesel'e pozostawiam...dziadkom. Kropka.


oj kolego nie zgodze sie z Toba ale, każdy ma swoje gusta :)




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 14:47 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
i szanuję je wszystkie, dzięki czemu nie jest nudno :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 14:47 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
no A7 fajne autko ;) ale 3.0 Biturbo, na Slasku zchipowali jednego i po samym modzie wyszlo 400KM, wiec ma potencjal ten silnik ;)
Pawel, to grubo poszedles, pokaz fotki ;)
czasy piekne, do setki jak moje 335d, a na 1/4 to robie 13,5-13,6, wiec troche szybszy Twoj diesel :)
Touareg bedzie pewno blizej 14tki....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 15:17 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Matschke napisał(a):
no A7 fajne autko ;) ale 3.0 Biturbo, na Slasku zchipowali jednego i po samym modzie wyszlo 400KM, wiec ma potencjal ten silnik ;)
Pawel, to grubo poszedles, pokaz fotki ;)
czasy piekne, do setki jak moje 335d, a na 1/4 to robie 13,5-13,6, wiec troche szybszy Twoj diesel :)
Touareg bedzie pewno blizej 14tki....


Dodam że v max to 305 km/h na niemieckich autostradach :)

Maciej wyslij mi na pw twojego maila :)




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 21:28 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Poszla PW ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 23:09 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
3.0 Biturbo (tdi) ładnie przy tym gada:

http://www.youtube.com/watch?v=CAieHZPpMcY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 23:18 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Taaaaaaa, z zamontowanego specjalnie glosnika..... ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 23:49 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Wracając do tematu bazowego (V8 TDI) przy tak wysokiej cenie, wg. mnie takie auto ma sens przy bardzo dużych przebiegach, chociaż i to jest dyskusyjne...
Przy wysokim stopniu skomplikowania takiego diesla, cenach części i serwisów (wtryski, listwy zasilające, pompy HPF, filtry DPF, miliony czujników i diabeł wie co jeszcze) :? benzyna finalnie wychodzi chyba korzystniej...
Pomijam kulturę pracy i komfort jazdy.

Z moich obserwacji (co prawda nie Porschowych ale pewno będzie podobnie) róznica w spalaniu między GL500 a GL420 CDI to tylko 2-3l. (17 vs. 14.5)
Osobiście optuję za dużą benzyną, jednak w przypadku "małego" diesla i benzyny V6 sprawa ma się całkiem odwrotnie. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.09.2012, 9:32 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
A ja nigdy nie uwierzę ze ktoś może woleć diesla od benzyny. Moim zdaniem to zawsze kompromis i matematyka.
Przecież praca i kultura o niebo zawsze lepsza w benzynie, No i te obroty.....
Diesle są najlepsze do: kombajnów, lokomotyw, statków i traktorów. Reszta spowodowana jest ekonomią.

Ps. Sam jeżdżę dupowozem z dieslem ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2012, 6:52 

Dołączył: 12.08.2010
Posty: 469
Jakby ktoś był chętny na Porsche Cayenne diesel r 2010 kupiony w Polsce niebity, serwisowany i jeszcze do czerwca na przedłużonej gwarancji kolor czarny skóra jasna. ksenony,pneumatyczne zawieszenie,szyberdach,PCM to zapraszam
- temat auta i jego awarie na forum znany.
Odbiera go ode mnie Auto Lellek za 285 000 więc jakby ktoś chciał dać choćby 100 zł więcej to ja chętnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum