Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.09.2012, 16:23 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
http://www.worldcarfans.com/11209124817 ... -announced

mi sie podoba :) 382KM w dieslu :)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.09.2012, 17:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Macku, czyzbys planowal zmieniac ciezarowke? :wink: A ile to bedzie mialo koni po malym tuningu!




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.09.2012, 18:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Diesel ... fuj - w życiu nie kupiłbym Porsche w dieslu obojętnie jaką mocą by dysponował - masakra - jak można się jarać dieslem a w dodatku w Porsche :(




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.09.2012, 19:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Krzysku ale skąd to oburzenie ? od paru lat diesle wygrywają LeMans a zasada działania jest podobna czyli spalanie mieszanki, to co zrobisz jak zaraz wypuszczą hybrydę lub inne dziwo? Nie ważne na czym jeździ byle by dawało frajdę z tej jazdy :lol:




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.09.2012, 20:08 

Dołączył: 19.05.2011
Posty: 139
Podobno w najnowszych mocnych audi z silnikami tdi są montowane w tłumikach "głośniki" :), podobno dźwięk jak w 5 litrowych amerykańskich autach. To nie jest żart :D

o tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=CAieHZPp ... ure=fvwrel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.09.2012, 22:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
DK napisał(a):
Krzysku ale skąd to oburzenie ? od paru lat diesle wygrywają LeMans a zasada działania jest podobna czyli spalanie mieszanki, to co zrobisz jak zaraz wypuszczą hybrydę lub inne dziwo? Nie ważne na czym jeździ byle by dawało frajdę z tej jazdy :lol:


Sorry , poniosło mnie ;) ale jak czytam o Porsche czyli SPORTOWEJ marce i samochodach to nie pasuje mi to ( silniki na ropę ! ) do tego typu - to wszystko - jeśli chcemy jeździć oszczędnie to kupujemy np. jakiegoś Passata m BMW 5 lub Toyotę ew. hybrydową ale NIGDY , PRZENIGDY Porsche obojętnie czy na ropę czy hybrydę ! NIET !

Przykład moja Panamera 4S czyli napęd 4x4 silnik 4800 cm3 400 KM mocy a spala tyle samo co diesel ale jaki ma klang - jak to brzmi V8 benzyna jest THE BEST :D 8)




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.09.2012, 23:38 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Kimbex, z calym szacunkiem do Ciebie, ale przestan pisac farmazony, ze V8 400 KM w Panamera S pali jak diesel.....chyba jak jedziesz 90-100 po autostradzie...l
Po drugie diesel w SUV to najmadrzejszy pomysl, duzy moment i male spalanie.....najglupszym wyborem jest wolnossace V6 lub nawet V8, bo to potrzebuje obrotow, zeby w ogole jakos jechalo, a za tym idzie duze spalanie.....wiec albo diesel albo dla olewajacych spalanie jezdzace uturbione benzynowe auto ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.09.2012, 23:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Matschke napisał(a):
Kimbex, z calym szacunkiem do Ciebie, ale przestan pisac farmazony, ze V8 400 KM w Panamera S pali jak diesel.....chyba jak jedziesz 90-100 po autostradzie...l
Po drugie diesel w SUV to najmadrzejszy pomysl, duzy moment i male spalanie.....najglupszym wyborem jest wolnossace V6 lub nawet V8, bo to potrzebuje obrotow, zeby w ogole jakos jechalo, a za tym idzie duze spalanie.....wiec albo diesel albo dla olewajacych spalanie jezdzace uturbione benzynowe auto ;)


tutaj masz dowód http://www.facebook.com/kimbex1#!/photo ... =1&theater ( kopiuj / wklej link ) więc JA wiem co piszę 8)
Dla mnie TYLKO beznzyna - mnie diesel nie przekona - to moje subiektywne zdanie i jeśli masz ochotę na diesla to mi to nie przeszkadza - każdy kupuje lub popiera co lubi = demokracja Matschke :D




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.09.2012, 0:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Z netu
GTS
http://spalanie.net/porsche/cayenne-gts

Diesel
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,9499466,N ... yenne.html




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.09.2012, 0:09 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 357
eksplotacja auta to nie tylko spalanie .......mi wyszło przy uwzględnieniu wszystkich kosztów i przebiegu rocznym 25 tys km różnica ok 5tyś zł.do dokładki na rzecz benzyny.........ale radośc z jazdy ........bezcenna!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.09.2012, 0:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
rk35 napisał(a):
eksplotacja auta to nie tylko spalanie .......mi wyszło przy uwzględnieniu wszystkich kosztów i przebiegu rocznym 25 tys km różnica ok 5tyś zł.do dokładki na rzecz benzyny.........ale radośc z jazdy ........bezcenna!


I tu jest cała esencja tematu:):):)




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.09.2012, 0:20 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Stachu, to spalanie.net wiesz do czego sie nadaje.....
Wedlug tej strony turbina pali srednio 13 litrow, pokaz mi prosze taka turbine w Polsce ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.09.2012, 0:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
rk35 napisał(a):
eksplotacja auta to nie tylko spalanie .......mi wyszło przy uwzględnieniu wszystkich kosztów i przebiegu rocznym 25 tys km różnica ok 5tyś zł.do dokładki na rzecz benzyny.........ale radośc z jazdy ........bezcenna!


YES YES YES :D :D :D i o to biega :thumbup: święte słowa !




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.09.2012, 10:03 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
Super wiadomość, gdybym teraz kupował Cayenna (najpierw musieliby mu jeszcze zlikwidować koreański wygląd np. liftingiem) do napewno byłby to diesel V8. Dotychczas wybór był trudny bo jednak diesel V6 trochę jest słaby.

Pierwsza kwestia to spalanie ja 20-21 a Agnieszka 16-17 co przekłada się na tankowanie co ok 3 dni - masakra :(

Druga kwestia to taka, że nawet benzyna V8 szału nie robi bo Cayenne to krowa a diesel V8 ma wg. mnie wystarczająco wysoką kulturę pracy a komfort jazdy suvem przy automatycznej skrzyni biegów jest zdecydowanie wyższy w dieslu niż w benzynie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.09.2012, 10:19 

Dołączył: 20.06.2012
Posty: 345
Moim skromnym zdaniem połączenie ciężkiego SUV'a oraz silnika diesla, to po prostu zdrowy rozsądek. Nikomu nie zaglądam w portfel, jeśli ktoś wyznaje zasadę: "fuck fuel economy!", to luz... Nie mniej jednak, w aucie na co dzień bez sensu jest wydawać pieniądze, żeby przemieszczać się z punktu A do punktu B.

W przypadku fun car'a jak najbardziej jestem za PB!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.09.2012, 10:35 

Dołączył: 4.08.2012
Posty: 19
Przerobiłem już w swoim życiu diesle w wielu odcieniach - i nigdy więcej. Głównie ze względu na współczesne konstrukcje - wielkie ciśnienia, skomplikowana budowa, jest się co psuć. Co oczywiście jest zmartwieniem po wygasnięciu gwarancji. Silniki benzynowe prostsze, trwalsze, mniej zawodne. Co wyda się więcej na paliwo, to się oszczędzi na naprawach.

W Porsche diesel na pewno nie, może się narażę, ale Cayenne to dla mnie coś poza duchem Porsche (wiem, zrobili to, bo wyszlo z badań, że klienci to kupią), więc pozostają 911, boxy, caymany, w których diesla raczej na razie nie wstawią.

Ale to tylko moje zdanie. Jak ktoś ma kupić diesla niech kupi nowego przynajmniej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.09.2012, 11:18 

Dołączył: 12.08.2010
Posty: 469
Mam obydwa auta o których pisze Kimbex i cayenne diesel i panamera 4S.
Jak ktoś posługuje się danymi fabrycznymi zużycia paliwa to niech poszuka orzeczenia sądu w sprawie przeciwko VW w sprawie VW craftera o inne zużycie paliwa faktyczne a inne podawane przez producenta i co z niego wynikło.
Panamera zużywa 12-13 litrów /100 km przy normalnej jeździe przy szybkiej jeździe powyżej 15 l
Cayenne diesel poniżej 10 litrów.
Idąc tym tokiem rozumowania robiąc 200 000 km w 4 lata (ja tak robię) wychodzi 6000 litrów różnicy razy 6 zł litr wychodzi 36 000 zł w 4 lata czyli
9 000 zł na rok w samej benzynie do tego dochodzi różnica w cenie - inna strata na wartości po sprzedaży droższe przeglądy, opony i inne części eksploatacyjne na oko 20 tys różnicy rocznie.
Ale gdyby nie chodziło o kasę to i tak do roboty tylko silny diesel !!! a Cayenne służy mi do pracy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.09.2012, 14:16 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
Miałem okazję kiedyś użytkować MB GL420 CDI-też spora krowa, moc chyba 306KM ale miał ciąg okrutny aż do niemal 200km/h-póżniej było nieco słabiej ale myślę, że dla większości jak na ciężarówkę zadowalająco. A do tego na trasie z Wwy do Lizbony, przy niemal max prędkościach non stop spalił 11,5l


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.09.2012, 20:47 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
wlasnie najgorsza jest utrata wartosci tych benzynowych Cayennow i Panamera....auta, ktore kosztuja po 600-800k po dwoch latach mozna kupic za 400k, a po trzech juz nawet za 250k..... to jest masakra.... w dieslu Cayenne trzyma zajebiscie cene, sam teraz szukam Cayenna diesla, nowy to wydatek ok. 450k, roczny to jakies 350-380k, a dwuletnie ok. 300-320k, wiec juz widac tutaj mniejsza utrate wartosci....
Mariusz napisal nam dokladnie ile taki Cayenne pali w praktyce i co wlasnie najbardziej wkurza....to ciagle jezdzenie na stacje benzynowe....a osiagi w wolnossaku naprawde nie powalaja....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.09.2012, 0:10 

Dołączył: 13.05.2011
Posty: 60
http://www.autokrata.pl/artykul/sportow ... enne-14172
Szybki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum