Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.07.2008, 13:03 

Dołączył: 12.08.2007
Posty: 179
Nieprawda, moj ma bardzo często zły humor, chyba że kurde potrafi czytać w myślach, bo pare razy myslalem o tym żeby go sprzedać :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.07.2008, 13:33 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Moim zdaniem wartałoby sprawdzić stan rozrusznika - ja swój musiałem regenerować (zużyte łożysko, połamane plastikowe mocowania, kupka śrubek i tyle z niego zostało :D)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.07.2008, 9:41 

Dołączył: 27.05.2008
Posty: 6
simprez napisał(a):
Moim zdaniem wartałoby sprawdzić stan rozrusznika - ja swój musiałem regenerować (zużyte łożysko, połamane plastikowe mocowania, kupka śrubek i tyle z niego zostało :D)

Dzięki za pomoc ale nie widze związku między rozrusznikiem a nagłym gaśnięciem auta....

Pisałem że mam identycznie jak Maxim - Auto kręci normalnie...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.07.2008, 19:56 

Dołączył: 12.08.2007
Posty: 179
Pan mechanik twierdzi ze jest to wina czujnika temperatury ktory dziś wlasnie dotarł i jest montowany, jutro bedzie wszystko wiadomo, rownoczesnie jak zauwazyl, przepustnica jest strasznie zasyfiona, mowil ze ja rowniez wyczysci. Swoja drogą powiedzial mi ze czujnik temperatury jeden i ten sam pasuje i do poloneza i do porsche i do astona martina i tak dalej i tak dalej, szkoda że ze wszystkimi czesciami tak nie jest :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.07.2008, 21:59 

Dołączył: 11.12.2007
Posty: 125
Moim zdaniem wasz problem jest spowodowany przez takie urządzonko które znajduje się między filtrem powietrza i wtryskiem i jest odpowiedzialne za to jaka ilość powietrza trafia do wtrysków. Można to sprawdzić ściągając tą plastikową obudowę i wtedy gdy nie będzie chciało odpalić poruszać delikatnie w prawo i lewo, zmniejszająć lub zwiększając ilość powietrza, jego ciśnienie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.07.2008, 22:13 

Dołączył: 12.08.2007
Posty: 179
SporekPORSCHE napisał(a):
Moim zdaniem wasz problem jest spowodowany przez takie urządzonko które znajduje się między filtrem powietrza i wtryskiem i jest odpowiedzialne za to jaka ilość powietrza trafia do wtrysków. Można to sprawdzić ściągając tą plastikową obudowę i wtedy gdy nie będzie chciało odpalić poruszać delikatnie w prawo i lewo, zmniejszająć lub zwiększając ilość powietrza, jego ciśnienie.



znaczy sie przepływomierz ? To juz bylo sprawdzane hoho wieki temu :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2008, 21:00 

Dołączył: 12.08.2007
Posty: 179
sprawa rozwiazana, zrodlem wszystkim problemow z zaplonem przez ostatni rok byl czujnik temperatury, po wymianie auto chodzi jak nigdy, odpala odrazu, stabilne obroty, zadnego "dławienia sie", doslownie nic, jedna mala pierdołka i problemy przez rok ;]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2008, 23:21 

Dołączył: 28.07.2007
Posty: 102
Marko84s napisał(a):
Jeśli rozrusznik kręci a autko mimo to nie chce odpalić to może być wina czujnika temperatury silnika (tego od komputera) zwłaszcza że na ciepło jak już odpali to nie ma problemu. Raczej nie jest to wina elementów zapłonu bo im upływ 15 minut raczej nie pomoże. Jak dla mnie to któryś z elementów sterowania pracą silnika nawala (czujnik, lambda, pompa paliwa, itp.)


Czemu mnie wcześniej nie posłuchałeś? Tak szczerze to ci powiem że jeśli chodzi o BMW to jest to dość często spotykana usterka i objawia się tak samo jak w twoim Porsche więc nie pisałem tego na chybił trafił tylko z doświadczenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 0:02 

Dołączył: 12.08.2007
Posty: 179
Kazdy potencjalna przyczyna byla sprawdzana, auto dopiero wczoraj odebrane od mechanika po prawie 3 tygodniach stania, wiec to nie jest tak ze nie sluchalem, tylko wczesniej po prostu nie mialem komu i nie mialem jak oddac auta do naprawy bo bylem 500km od domu przez prawie rok ;]. Okazja nadazyla sie z poczatkiem lipca, gdzie auto moglem wreszcie przekazac do zbadania bez limitu czasowego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 0:45 

Dołączył: 28.07.2007
Posty: 102
Cieszę się że mogłem pomóc chociaż trochę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 1:02 

Dołączył: 12.08.2007
Posty: 179
Marko84s napisał(a):
Cieszę się że mogłem pomóc chociaż trochę.


Ja rowniez się cieszę ;) Pozostaje jeszcze włacznik wentylatora, ktory szwankował, a gdy został troche "poruszany" zaczal działać poprawnie. DME rowniez kontrolnie wymienione choc on akurat był w porzadku, ale zawsze 1 w zapasie nie zaszkodzi. Ciekawe co nastepnym razem wyniknie, mam nadzieje ze choc przez troche bedzie spokoj z naprawami :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 1:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
hehe, no oby teraz śmigał bezproblemowo i żebyś nie myślał o wstawianiu
do komisów :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 10:16 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Maxim napisał(a):
sprawa rozwiazana, zrodlem wszystkim problemow z zaplonem przez ostatni rok byl czujnik temperatury, po wymianie auto chodzi jak nigdy, odpala odrazu, stabilne obroty, zadnego "dławienia sie", doslownie nic, jedna mala pierdołka i problemy przez rok ;]


To nie to. Problem powróci.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2008, 11:14 

Dołączył: 12.08.2007
Posty: 179
tkacki napisał(a):
Maxim napisał(a):
sprawa rozwiazana, zrodlem wszystkim problemow z zaplonem przez ostatni rok byl czujnik temperatury, po wymianie auto chodzi jak nigdy, odpala odrazu, stabilne obroty, zadnego "dławienia sie", doslownie nic, jedna mala pierdołka i problemy przez rok ;]


To nie to. Problem powróci.



zobaczymy jak bedzie, jak narazie auto zachowuje sie jak nigdy, wiec wymiana czujnika napewno pomogła, jesli znowu cos takiego sie zdazy, to wtedy wymienie speed sensory


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum