Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1905 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 96  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.12.2020, 23:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
arek classic napisał(a):
Do 996 nie będę się wypowiadał.

Co do modelu 68 sprzedający wprowadza w błąd.

To pierwsza generacja flagowego modelu marki Porsche -911 produkowana w latach 1964-1989.
Model 911 L był produkowany tylko w końcu 1967 i w 1968 . L oznaczało „LATE” (późny) .
Wyprodukowano tylko 449 samochodów o tej nazwie , a wszystkie maja daty produkcji późniejsze niż październik 1967 roku.

To druga generacja dużo tańsza od pierwszej z 64-67. Reszta do dyskusji.

To forum powinno prostować takie teksty w ogłoszeniach.


Arek, polemizował bym czy wprowadza w błąd. Jak dla mnie pierwsza generacja to okres SWB, czyli także rocznik 68.
Oczywiście podanie, że pierwsza generacja była do 89 roku to bzdura no i, że L pochodzi od late to też kosmiczną teoria.




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2020, 23:50 

Dołączył: 10.08.2016
Posty: 345
Nr klubowicza: 588
mata70 napisał(a):
arek classic napisał(a):
Do 996 nie będę się wypowiadał.

Co do modelu 68 sprzedający wprowadza w błąd.

To pierwsza generacja flagowego modelu marki Porsche -911 produkowana w latach 1964-1989.
Model 911 L był produkowany tylko w końcu 1967 i w 1968 . L oznaczało „LATE” (późny) .
Wyprodukowano tylko 449 samochodów o tej nazwie , a wszystkie maja daty produkcji późniejsze niż październik 1967 roku.

To druga generacja dużo tańsza od pierwszej z 64-67. Reszta do dyskusji.

To forum powinno prostować takie teksty w ogłoszeniach.


Arek, polemizował bym czy wprowadza w błąd. Jak dla mnie pierwsza generacja to okres SWB, czyli także rocznik 68.
Oczywiście podanie, że pierwsza generacja była do 89 roku to bzdura no i, że L pochodzi od late to też kosmiczną teoria.


Mateusz, może "L" od little bo na pewno nie "L" od large :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2020, 0:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
roco napisał(a):
mata70 napisał(a):
arek classic napisał(a):
Do 996 nie będę się wypowiadał.

Co do modelu 68 sprzedający wprowadza w błąd.

To pierwsza generacja flagowego modelu marki Porsche -911 produkowana w latach 1964-1989.
Model 911 L był produkowany tylko w końcu 1967 i w 1968 . L oznaczało „LATE” (późny) .
Wyprodukowano tylko 449 samochodów o tej nazwie , a wszystkie maja daty produkcji późniejsze niż październik 1967 roku.

To druga generacja dużo tańsza od pierwszej z 64-67. Reszta do dyskusji.

To forum powinno prostować takie teksty w ogłoszeniach.


Arek, polemizował bym czy wprowadza w błąd. Jak dla mnie pierwsza generacja to okres SWB, czyli także rocznik 68.
Oczywiście podanie, że pierwsza generacja była do 89 roku to bzdura no i, że L pochodzi od late to też kosmiczną teoria.


Mateusz, może "L" od little bo na pewno nie "L" od large :wink:


Roco, Luksus po prostu Luksus pełną gębą




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2020, 0:31 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
mata70 napisał(a):
arek classic napisał(a):
Do 996 nie będę się wypowiadał.

Co do modelu 68 sprzedający wprowadza w błąd.

To pierwsza generacja flagowego modelu marki Porsche -911 produkowana w latach 1964-1989.
Model 911 L był produkowany tylko w końcu 1967 i w 1968 . L oznaczało „LATE” (późny) .
Wyprodukowano tylko 449 samochodów o tej nazwie , a wszystkie maja daty produkcji późniejsze niż październik 1967 roku.

To druga generacja dużo tańsza od pierwszej z 64-67. Reszta do dyskusji.

To forum powinno prostować takie teksty w ogłoszeniach.


Arek, polemizował bym czy wprowadza w błąd. Jak dla mnie pierwsza generacja to okres SWB, czyli także rocznik 68.
Oczywiście podanie, że pierwsza generacja była do 89 roku to bzdura no i, że L pochodzi od late to też kosmiczną teoria.


Sluchajce to jednak forum Porsche... :)
Nie chce mi sie szukac kto to tu wspomnial, chyba ze sobie robi żart, bo ja też czasem żartuje, a niektorzy sie za to obrażają :)

L to nie jest zaden Late, ani kawa Late ani skrót od LSD..

To oznacza Lux, czyli wersje ciut lepsza, niż wprowadzoną w 67 nomenklaturę T.
Czyli podstawowe gole auto na gaznikach.

Byly cztery lierki za cyfrą 911.
T - (Touring standard) podstawowy golas gaznik - nie mylić z TARGA. Wielu myśli że T to Targa..
L - (Lux) gaznik plus drobne dodatki wyposarzenia np Fuchsy itd.
E - (Einspritz) - wtryskowa MFI
S - (Super) - wersja zarowno z gaznikiem jak i MFI ktora byla wersja sportową o dużej kompresji, wałem z counterbalancem, dodatkowymi chłodnicami oleju czy tarczami chłodzoymi z tylu..

Modelu 911L w 1967/68 roku nie wyprodukowano 400 szt.. a ponad 5 tyś!
idąc za data Porche:

L Coupes - 5449
(chassis numbers 118050001 - 118055449)
L Targas - 5134
(chassis numbers 118550001 - 118555134)

Kto powiedział że pierwsza generacja była do roku 89? :shock:
To juz w ogole jest jakiś bełt.

Samych wersji do 1973 bylo, zaczynając od preprodukcji czyli TYP7 poprzez tak zwane Zero czyli rok 64-66
A modell - 67
B modell - 68-69
CD modell - 1970
E modell - 1972
F modell - 1973 do maja . w maju wchodza do produkcji 2 miasiące przed przerwa wakacyjna (od ktorej sie liczy model 74) wersja CIS czyli 1973.05

Potem jest nieskonczona ilośc modyfikacji modelu G..
Ale na G sie nie znam.
:)


MAIHIME napisał(a):
Jarecki napisał(a):
Panowie, tylko nie bijcie bo nie znam tematu... ale offtop - te wkłady P+T z kloszami gdzie najlepiej kupić oryginalne, takie jak na foto @arek classic?


Jareczku, oryginalne tylko w Porsche :shock:


Wlasnie ze juz wlasciwie nie..
Chyba ze old stock.

Mnostwo nowych czesci poza silnikiem jest produkowanych dla Porsche klasykow na Tajwanie, Indonezji i innych peryferiach.
Kosztuja czasem krocie, a ich jakośc jest marna.

Najlepiej odnawiac stare oryginały lub szukać ich u innych.
Źrodel jest mnóstwo. Ceny wysokie.
Dla przykladu.
To co Porsche przedaje jako lampy do 911 na przód, to nędzna Hella za 500 eur ( w Porsche 1000 eur) produkcji czeskiej, ktora rdzewieje po 2 latach.

Oryginaly Boscha z lat 60-70 kosztują też koło 1000 eur i sa o niebo lepsze i trwalsze.

Just 2 cents 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2020, 0:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Marko 449 L-ek było wyprodukowanych na USA. Stąd zapewne ta liczba. Popraw jeżeli się mylę.
No i L-ka też miała wentylowane tarczę.




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2020, 3:35 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
mata70 napisał(a):
Marko 449 L-ek było wyprodukowanych na USA. Stąd zapewne ta liczba. Popraw jeżeli się mylę.
No i L-ka też miała wentylowane tarczę.


Co do rynku US to nie mam danych.
Chodzilo mi oczywiście o tył.
Od 66 wszystkie wersje mialy wentylowane tarcze z przodu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2020, 9:49 

Dołączył: 20.10.2014
Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
Mateusz rocznik 68 to już nie pierwsza seria 911. Pierwsze znaczące zmiany wystąpiły w modelu 68. W rocznikach 65-67 zegary chromowane zielone ja w 356 zamiast czarnych , inna tapicerka drzwi, inne klamki, brak chromowanego lusterka zamienionego na czarne. Uwzględniają to znacznie wyższe ceny rocznika 65-67 do 68 pomimo ze oba modele SWB . W tym cenniku to 276 euro zawyżone zdecydowanie ale pokazuje inny przedział serii A. Komu jak komu ale tobie nie trzeba tego tłumaczyć.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.12.2020, 1:38 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5044
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Mateusz brachu,
przecież masz oryginalne blueprinty ze zmianami w MY’68...
Aby Was z Arkiem pogodzić to przyjmijmy, że MY’68 to taka przejściówka, jeszcze SWB ale już np. na czarnych zegarach. No i w Stanach dodatkowo „kultowa” bo z tymi obrzydliwymi side markerami :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.12.2020, 2:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1354
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 467
Mata napisał(a):
Mateusz brachu,
przecież masz oryginalne blueprinty ze zmianami w MY’68...
Aby Was z Arkiem pogodzić to przyjmijmy, że MY’68 to taka przejściówka, jeszcze SWB ale już np. na czarnych zegarach. No i w Stanach dodatkowo „kultowa” bo z tymi obrzydliwymi side markerami :-)



no właśnie mam te markery obrysówki w 68 , ale w 912 Burgundy....ida do usuniecia oczywiście)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

IG: barrys.garage.classic.porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2020, 12:22 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2061
Biorąc pod uwagę temat o zwolnieniu z akcyzy i obecny kurs dolara, to się może opłacać: https://www.autotrader.com/cars-for-sal ... pe=listing


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2020, 23:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Duke napisał(a):
Biorąc pod uwagę temat o zwolnieniu z akcyzy i obecny kurs dolara, to się może opłacać: https://www.autotrader.com/cars-for-sal ... pe=listing

Hmm, SC a na zegarach ciśnienie doładowania z turbiny?




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2020, 23:40 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1354
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 467
mata70 napisał(a):
Duke napisał(a):
Biorąc pod uwagę temat o zwolnieniu z akcyzy i obecny kurs dolara, to się może opłacać: https://www.autotrader.com/cars-for-sal ... pe=listing

Hmm, SC a na zegarach ciśnienie doładowania z turbiny?


w opisie napisali , ze fotele i zegary sa z innego modelu)




_________________

IG: barrys.garage.classic.porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.12.2020, 19:23 

Dołączył: 23.12.2018
Posty: 257
taki ulepik.... ;)

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 9701618b67


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.12.2020, 22:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3737
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Nieźle ćpają tam w Danii :D rok produkcji 72 pierwsza rejestracja 71 :mrgreen: za to auto nie dał bym więcej niż 50 tys a co dopiero 170 :banghead:




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.12.2020, 23:02 

Dołączył: 7.03.2015
Posty: 186
a mi ostatnio chodzi po głowie takie coś, jakieś sugestie, ktoś zna, widział?

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-911-porsche-993-targa-6-biegowy-ID6DlmJz.html#dcd79abdc9


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.12.2020, 23:27 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2101
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Auto z USA kupione na COPART. Uszkodzenia prawa strona - przodu i tyłu. Wcześniej u poprzedniego właściciela uszkodzona prawa strona - coś pechowa :)
Ostatnie kilka lat wg CARFAX „brak odczytu licznika przebiegu”.
Tyle udało mi się ustalić inwestując kilkanaście USD :)
A, na zdjęciach z aukcji to samochód dwuosobowy - cały tył zabudowany głośnikami :)




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.12.2020, 0:10 

Dołączył: 7.03.2015
Posty: 186
Adam, w carfax już zainwestowałem, ale zdjęć nie dostałem - jak możesz to podeślij, dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.12.2020, 3:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1354
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 467
śliczny)

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... DvNc6.html?




_________________

IG: barrys.garage.classic.porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.12.2020, 10:44 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
bary napisał(a):


Ale zdjęcia pasują raczej do auta za 2000 zł




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 3:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1354
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 467
parasolka do 996 rartas)

https://www.ebay.com/itm/Genuine-Porsch ... OwG9jEJUv8




_________________

IG: barrys.garage.classic.porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1905 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 96  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum