Autor |
Wiadomość |
piotrek911
|
Napisane: 11.07.2008, 23:02 |
|
Dołączył: 27.05.2008 Posty: 52
|
wspolczuje i strasznie mnie dziwi zachowanie porsche ,
przeciez jezeli istnieje jakikolwiek cien szansy ,ze
moglo to sie tam wydarzyc ( a taki istnieje zawsze )
powinni poczuc sie do winy... Zeby stlumic ten smrod...
Przynajmniej gdybym to ja byl wlascicielem serwisu tak bym zrobil
pozdrawiam
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 11.07.2008, 23:02 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
To jest jakiś koszmar...
Sam prowadzę firmę handlową i takie traktowanie dobrych klientów jest dla mnie nie do pomyślenia.
Marion słuszna decyzja, nie potrafią zadbać o dobrego klienta, to go tracą...
Jak nie w Polsce, to na pewno za granicą znajdą się salony/serwisy w których będzie traktowany w odpowiedni sposób.
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
piotrek911
|
Napisane: 11.07.2008, 23:09 |
|
Dołączył: 27.05.2008 Posty: 52
|
marcin: zeby jednego klienta , IMO opinia na forum takim jak to jest dla takiego serwisu warta znacznie wiecej niz cala sterta ogloszen w gazetach albo sponsoring turnieju tenisowego...
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 11.07.2008, 23:15 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Piotrek: dokładnie zgadzam się z Tobą, ja gdybym miał kupować nowe auto, na pewno konkretnie ten salon ominąłbym dużym łukiem...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
piotrek911
|
Napisane: 11.07.2008, 23:24 |
|
Dołączył: 27.05.2008 Posty: 52
|
ja mam ten komfort ze mieszkajac w lodzi jestem
w rownej w odleglosci do 3 serwisow porsche ,wiec
mam wybor
opss... przepraszam od 2 serwisow
Tymczasem pozdrawiam porsche w-wa ,z ktorego
jestem zadowolony i mam nadzieje ze tak zostanie
BTW ktos z porsche warszawa zaglada na forum ,wiec mysle ze z Opola podobnie
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 11.07.2008, 23:33 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Tak, również korzystam z PCW i jestem zadowolony
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 12.07.2008, 14:40 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Sluchajcie poniewaz znam pare osob w Kulczyk Tradex moze by napisac do nich skarge na Lellka? Skoro sam Lellek to olal, moze jego "gora" cos pomoze? A nawet jesli nie pomoze to smrod jaki sie zrobi zaszkodzi wspanialej firmie z Opola?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Blumen
|
Napisane: 12.07.2008, 16:26 |
|
Dołączył: 13.03.2007 Posty: 827
|
ja jakiś czas temu zostawiłem auto na dzień u "gazowników", aby zdemontowali całą instalację. Niestety zarysowali mi lakier dość głęboko na tylnym nadkolu, zobaczyłem to jak wyjmowałem wszystkie graty z bagażnika już w garażu mimo, że mam tylko 944 s2, to wpieniło mnie, że teraz za każdym razem jak będę oddawał auto, będę je najpierw oglądał przed oddaniem i później przy odbiorze... a przecież nie o to chodzi
Moim zdaniem w Twoim przypadku salon powinien chociaż odpisać - niestety nie udało nam się ustalić, czy szkoda powstała u nas, ale w rekompensacie pomalujemy pany zderzak jako stałemu klientowi naszego serwisu.
Tak naprawdę dla nich to byłaby śmieszna suma, ale zyskali by szacunek i klienta. Ja bym tego tak nie zostawił.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 12.07.2008, 16:35 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
marcin.m napisał(a): Tak, również korzystam z PCW i jestem zadowolony
Ale chyba nie w sensie serwisowania 964? Bo godzina chyba 250 zl?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 12.07.2008, 23:29 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Jasne, nie mówię o serwisie, tylko o zakupie nowych, oryginalnych części...
Z pełnym szacunkiem, ale dobry i sprawdzony serwis (chociaż bez autoryzacji) mam w Lublinie....
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 13.07.2008, 18:55 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1378
|
Witajcie,
Już kiedyś pisałem o kompetencjach serwisu Lellka w innym wątku, choć nie wymieniałem nazwy...
Mimo że mam 964, postanowiłem korzystać z autoryzowanej stacji... i ciarki mnie przechodzą gdybym miał 997... a jakoś tak się przymierzam...
Jeżdziłbym chyba do Wiednia...(mam bliżej niż do Wawy)
Zresztą na codzień mam do czynienia z Autoryzowanym serwisem samochodu który kosztuje >200k PLN. Na szczęście służbowy... ale boli tak samo...
Marion - rób dym i nie daj się spławić !
pozdr, Jacek
|
|
Góra |
|
drwal
|
Napisane: 15.07.2008, 0:14 |
|
Dołączył: 28.08.2007 Posty: 522
|
jeśli chodzi o zakup części to Lellek się do tego nadaje.
jeśli chodzi o serwis vw/audi/skoda/porsche to nie oddał bym do niego swojego auta na serwis.
nie wspominając o podmienianych turbinach itd... bo są co i na to się skarżyli...
|
|
Góra |
|
browar
|
Napisane: 15.07.2008, 23:20 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 58
|
Tak, czasami osoby będące blisko z serwisem nie tylko pracują ale także cenią i po prostu utożsamiają się z marką.
Czuje się w obowiązku wypowiedzieć nt uszkodzonego zderzaka.
moje prywatne zdanie nt polakierowania zderzaka na koszt serwisu brzmi: zgadzam się z przedmówcami iż polakierowanie elementu byłoby w dużej mierze rozwiązaniem problemu....ale pojawia sie druga strona medalu. Uważam, że jeżeli mogę uderzyć się w pierś i przyjąc problem - różne rzeczy mogą się stać, jeżeli nie wiem, nie mam dowodu, że dana sytuacja miała miejsce w serwisie ciężko jest ponosić takie koszty. Eskalując wizję rozwiązania problemu - naprawa auta na każde wezwanie Klienta" bo tego nie było" doprowadziło by do absurdu.
Nie poddaje w wątpliwość bieg zdarzeń, chodzi o to co można rzetelnie wskazać.
To jest moje prywatne zdanie, które również przekazałbym będąc w pracy Klientowi - dbam o to aby ewentualne uszkodzenia auta były zapisane i Klient był o nich poinformowany.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 15.07.2008, 23:38 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
nie chodzi o koszt tylko o sam fakt i sposób zachowania serwisu.
od pokrywania takich kosztów takich zdarzeń są ubezpieczalnie i nikt tego nie musi płacić z własnej kieszeni bo obie strony są ubezpieczone.
|
|
Góra |
|
Marko84s
|
Napisane: 16.07.2008, 2:52 |
|
Dołączył: 28.07.2007 Posty: 102
|
Kolego Browar a jak wytłumaczysz obecność pasty polerskiej na zderzaku? Jakoś nie wydaje mi się żeby ktoś przed domem na parkingu auto przyrysował a potem leciał do sklepu po pastę żeby zamaskować. To jest ewidentnie robota serwisu zresztą widać że to rysa jest zmiękczona polerką. Trzeba tą sprawę do końca dociągnąć bo tak być nie może.
|
|
Góra |
|
browar
|
Napisane: 21.07.2008, 21:47 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 58
|
Nie wytłumaczę obecności pasty polerskiej, bo nie potrafię. Sytuacja jest patowa. Jeżeli wiem co się działo z autem tak samo mogę powiedzieć, że skąd mam wiedzieć czy Klient sam niespreparował sytuacji. I nie chodzi tutaj o zdrowy rozsądek i jak bezczelnie, beznadziejnie takie stwierdzenie brzmi.
Ewidentne jest to co można rzetelnie wskazać.
Tak jak już raz powiedziałem. Podkreślam swoje wsparcie w sprawie. Jestem podobnego zdania. Staram się tylko wskazać szersze spektrum i ewentualność zastanowienia się nad nim.
P.S. Jak zwykle gdy człowiek nie stoi w rzędzie ze wszystkimi jest tym złym.
P.S.2 Do autora wątku oraz poszkodowanego -> Liczę, że ta sytuacja zakończy się po myśli i auto będzie nadal perełką w oku bez skazy.
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 22.07.2008, 0:56 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
Mario jeżeli chcesz pojechać po bandzie to daj znać, znam dobre sposoby na załatwianie takich spraw i nie chodzi mi tutaj o kij szerszy na końcu. MAm dobre przełożenie na Rzecznika Spraw Konsumenta.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 22.07.2008, 6:00 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
rozmawiałem w Warszawie na prezentacji nowej 911 (sobota 12 lipca) z właścicielem salonu z Opola i stwierdził "... salon mam ubezpieczony od takich zdarzeń (tzn. błędów pracowników) ... załatwię sprawę do końca przyszłego tygodnia tak jak to powinno być załatwione i zadzwonię do Ciebie" - czyli do 19 lipca, jednak tak jak się spodziewałem na telefon się nie doczekałem
olałem już sprawę bo szkoda nerwów, pierwsza złość minęła a następnym razem pojadę do serwisu do Warszawy
|
|
Góra |
|
maff
|
Napisane: 24.07.2008, 11:30 |
|
Dołączył: 22.04.2008 Posty: 132
|
Marion napisał(a): rozmawiałem w Warszawie na prezentacji nowej 911 (sobota 12 lipca) z właścicielem salonu z Opola i stwierdził "... salon mam ubezpieczony od takich zdarzeń (tzn. błędów pracowników) ... załatwię sprawę do końca przyszłego tygodnia tak jak to powinno być załatwione i zadzwonię do Ciebie" - czyli do 19 lipca, jednak tak jak się spodziewałem na telefon się nie doczekałem olałem już sprawę bo szkoda nerwów, pierwsza złość minęła a następnym razem pojadę do serwisu do Warszawy
|
|
Góra |
|
krzysiek955
|
Napisane: 20.12.2017, 14:53 |
|
Dołączył: 22.11.2017 Posty: 3
|
Ja serwisowałem niedawno swoje porsche w serwisie Lellek i nie miałem z nimi żadnego problemu, raczej wszystko było na plus. Miałem problem z szybą od prawych drzwi, dość szybko usunęli usterkę a obsługę oceniam na piątkę. Twoja historia to zapewne wypadek przy pracy.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|