Autor |
Wiadomość |
9ELF
|
Napisane: 24.10.2022, 20:36 |
|
Dołączył: 25.03.2019 Posty: 314
|
berni500 napisał(a): Skoro jest dyskusja, to przypomnę, ze zawsze pisałem ze 996 a 997 w szczególności to żadne auto kolekcjonerskie, znaczy będzie, ale tak za 40 lat pewnie. O ile 996 jeszcze ma jakiś smak, jest kontrowersyjne, ma piękna linie (2 szeroka), to 997 jest autem absolutnie nijakim z wyglądu, choć świetnie jeżdżącym. Kiedyś postawiliśmy dwa turbo obok siebie, 996 i 997 i niestety 997 wyglądał jak Japończyk. Co przyznał nawet mój kolega posiadacz 997 turbo. A już zderzak przedni i lotkę w 997 turbo to chyba jakiś emigrant projektował Tak ze koledzy inwestorzy zwykłych wersji, jesteście w czarnej norze, zamiast zysków będą tylko opłaty, koszty serwisów i stres. Taki mój kij w to mrowisko Pozdrawiam Bernard Cholera to ja chyba przegrałem życie Mam 996 TT i 4S obydwa automaty, obydwa z Japonii. Tylko mnie nie interesują ich ceny bo nie zamierzam ich sprzedawać . Uwielbiam te auta. Są też takie świry
|
|
Góra |
|
bluezeum
|
Napisane: 24.10.2022, 20:42 |
|
Dołączył: 5.03.2021 Posty: 106
|
Myśle, że czas na sprzedawanie już minął. Kto się załapał jest zarobiony. Kto nie, musi spuścić z tonu i zaakceptować, że sytuacja ekonomiczna społeczeństwa się zmieniła i nie da się już dalej pompować cen. Jesteśmy już poza górką. Trzeba czekać na nowy trend wzrostowy w gospodarce wtedy może wróci optymizm w wycenianiu…
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 24.10.2022, 21:23 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3184
|
czyli dobry czas na kupowanie się szykuje , przygarnę chętnie kolejne 996tt coupe manual
|
|
Góra |
|
fx45
|
Napisane: 24.10.2022, 21:47 |
|
Dołączył: 5.12.2019 Posty: 390
|
bluezeum napisał(a): Myśle, że czas na sprzedawanie już minął. Kto się załapał jest zarobiony. Kto nie, musi spuścić z tonu i zaakceptować, że sytuacja ekonomiczna społeczeństwa się zmieniła i nie da się już dalej pompować cen. Jesteśmy już poza górką. Trzeba czekać na nowy trend wzrostowy w gospodarce wtedy może wróci optymizm w wycenianiu… Tak jest , ale to dopiero preludium. Ci co chcący mieć problemu nie mają, ci co myśleli o sprzedaży już zarobili bo ceny wzrosły, spekulanci wiadomo . Najgorzej mają ci o sobie wmówili , że Porsche jest najlepsze i muszą mieć
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 24.10.2022, 21:48 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Ciekawe czy beda korekty cen, jak myslicie? Bo do tej pory nawet jak sie nie sprzedawalo to cena rosla, taka logika
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 24.10.2022, 21:56 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Będą napewno, np. korekta cenowa na 964 turbo 3,3 wynosi obecnie 30-50 tysięcy euro….tyle ze na plus☹️. Na 993 turbo tez korekta… plus 50. Nieszczęsne 993 S się tylko skorygowało o 20 tysi. 964 podobnie.
Koledzy ja napisałem o zwykłych! 996 i 997 Żadnych turbo ani innych typu 40 Jahre czy Millennium.
Pozdrawiam Bernard
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 25.10.2022, 7:19 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
berni500 napisał(a): Skoro jest dyskusja, to przypomnę, ze zawsze pisałem ze 996 a 997 w szczególności to żadne auto kolekcjonerskie, znaczy będzie, ale tak za 40 lat pewnie. O ile 996 jeszcze ma jakiś smak, jest kontrowersyjne, ma piękna linie (2 szeroka), to 997 jest autem absolutnie nijakim z wyglądu, choć świetnie jeżdżącym. Kiedyś postawiliśmy dwa turbo obok siebie, 996 i 997 i niestety 997 wyglądał jak Japończyk. Co przyznał nawet mój kolega posiadacz 997 turbo. A już zderzak przedni i lotkę w 997 turbo to chyba jakiś emigrant projektował😜🤪 Tak ze koledzy inwestorzy zwykłych wersji, jesteście w czarnej norze, zamiast zysków będą tylko opłaty, koszty serwisów i stres. Taki mój kij w to mrowisko🤣 Pozdrawiam Bernard A w tym przypadku to mam odmienne zdanie. 996 jest rzeczywiście kontrowersyjne i inne, dlatego warte zainteresowania. Ale moim zdaniem ktoś tu na siłę próbował pokazać, że Porsche jest nowoczesne i trochę przekombinował, deska, lampy, dziwnie okrągły przód ( od razu mam skojarzenie z filmem Auta) i tył do tego pochodzi z okresu gdy koncerny szukały oszczędności na materiałach i stąd problemy. A w 4S i Turbo tylne lampy są tak duże, że aż nieproporcjonalne. W 997 to już zrozumienie, że tradycja jest siłą i dlatego powrót okrągłych lamp, deska z daszkiem i układem przypominająca starsze 911, o niebo wygodniejsze fotele i polepszanie materiałów z biegiem produkcji. Ale to tylko moje zdanie. Co nie znaczy, że nie lubię 996.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 25.10.2022, 8:32 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 449
Nr klubowicza: 797
|
Eternit napisał(a): Koledzy wystawiający 996 (oczywiście nie mowa o gt2/3) z cenami zaczynającymi się od 2 sami sobie zabijają sprzedaż. I pisze to jako zadowolony właściciel 996 - nie mają znaczenia te farmazony o wyższości manuala czy paskudne kolory - po prostu cena musi mieć sens, a tu go nie ma w ogóle skoro zamiast można kupić 997. +1 do GT3 i GT2 dodałbym tylko Turbo. Bo tu cena z 2 na początku wydaje się być racjonalna.
|
|
Góra |
|
tony_szpachli
|
Napisane: 25.10.2022, 9:16 |
|
Dołączył: 1.01.2018 Posty: 355
|
berni500 napisał(a): Z Pitersonem i tonami szpachli zabiłeś właśnie koledze sprzedaż Jakbym Cię nie znał, to bym pomyślał, że zazdrosny jesteś Myślę, że sporo osób uwierzyło w marketingowe slogany wszelkiej maści "handlarzy" o tym, że "ceny już tylko rosną" i, że z Japonii są "tylko najlepiej zachowane egzemplarze" Ludzie wierzyli w brednie jak Amber Gold, GetBack, Smoleńsk i inne, więc w taką niszę jak 996, których natłukli więcej, niż 964+993 razem wziętych - też. Co nie zmienia faktu, że 996 GT3 dla mnie jest nie do pobicia, jeżeli chodzi o o wszystko (ahh, gdyby tylko miało szerokie biodra jak Turbo...) Inna sprawa - ceny 944 Turbo / S2. Serio auta za > 100k ? Max 30-35k PLN, ale jest popyt, to jest i podaż
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 25.10.2022, 9:26 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
...i tak to koledzy wspólnymi siłami zabiliśmy popyt na 996 na forum, ale teraz widzę, że czas zabrać się za 944? Nie mam, to może ja nie będę się wypowiadał Pozdrawiam Bernard
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
tony_szpachli
|
Napisane: 25.10.2022, 9:39 |
|
Dołączył: 1.01.2018 Posty: 355
|
Ja tylko stwierdzam obserwację rynku Zresztą popatrzeć wystarczy niedaleko - ceny C63...
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 25.10.2022, 10:07 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Z 996 tak jak już wiemy wszystko poza serie trzyma cenę i rośnie a nawet trudno wyceniać bo w PL transakcji mało : np moje gt3 mk II z przebiegiem 30 tys nie ma benchmarku bo nie widziałem tu podobnych samochodów od lat a jeżeli to z historią:) z 944 Turbo S to powiem tak miałem dwa oba sprzedałem poniżej kosztów - a i tak ceny były wysokie - dla mnie 944 T S nie nadawało się do jazdy - w porównaniu do jakiejkolwiek 911 na ale to moje odczucie:) Zawsze to co rzadkie będzie miało wyższą wartość niż seria- dlatego tez 996 4S może dochodzić do ceny turbiny i tyle. I moje 4 grosze na koniec 4S wyglada lepiej niż Turbina ! Najładniejsze 996 ever!
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 25.10.2022, 10:17 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Wg mnie również jest to najładniejsze 996. Jeżdżę nim z przyjemnością, zwiedziłem kawał Polski i trochę Europy. I w przyszłym roku tez zamierzam. A czy kosztuje 150 czy 250 znaczenie ma żadne, albo chcesz mieć takie auto albo nie. Zreszta te 250 to pewnie jest 150 sprzed 3 lat.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Eternit
|
Napisane: 25.10.2022, 11:00 |
|
|
Nie no to jest akurat bzdura, za kawałek odblaskowej blendy dopłacać z 50tys pln "bo ładne", to jeszcze takiej inflacji to nie ma. Te auta nie są sprzedawane w próżni, nie można ich oceniać jakby nic innego nie było na rynku, więc tak - ma znaczenie czy 150 czy 250 i to 250 jest absurdalne.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 25.10.2022, 11:20 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
A masz gdzieś szeroka dupe bez blendy? Bo jakiś mi się nie kojarzy….
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 25.10.2022, 11:25 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 404
Nr klubowicza: 583
|
berni500 napisał(a): oraz posiadacz 996 4S w tiptronicu i z szyberdachem czarnego na dodatek
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 25.10.2022, 11:28 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Moje 3 grosze kolega chce sprzedać samochód - dyskusja o gustach i cenach nie w tym miejscu pls! 996 4S jest wyjątkowe bez dwóch zdań . Reszta kwestią gustu a o pieniądzach gentelmeni nie rozmawiają
|
|
Góra |
|
Dezo
|
Napisane: 25.10.2022, 11:29 |
|
Dołączył: 3.01.2011 Posty: 270
|
Cena mojego auta wynosi 229 tys. Do lekich negocjacji. Za 150 to nie wiem czy można kupić bezwypadkowe, zadbane i doinwestowane 996 4S. Może 3 lata temu i takie do zainwestowania. Czyli do usunięcia bolączek modelu, innych bieżacych drobiazgów. Z takiego pakietu zrobi się lekko dodatkowe 40 tys. I macie cenę. Przy ok. 200-220 tys za bezwypadkowe i doinwestowane auto, to nie jest żadna spekulacja... Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 25.10.2022, 11:35 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
LeON napisał(a): berni500 napisał(a): oraz posiadacz 996 4S w tiptronicu i z szyberdachem czarnego na dodatek Lechu zapomniałem dopisać🤣zaraz poprawię!!!
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
arti_dg
|
Napisane: 25.10.2022, 13:04 |
|
Dołączył: 13.09.2014 Posty: 90
|
tony_szpachli napisał(a): Ja tylko stwierdzam obserwację rynku Zresztą popatrzeć wystarczy niedaleko - ceny C63... Uważasz, że ładne sztuki już nie na pewno nie zdrożeją choć już mają b wysokie ceny...? Po ogłoszeniu przez MB, że nowa C63 ma 2.0 i waży 2.1 t...
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|