Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 4.04.2023, 10:56 

Dołączył: 1.07.2016
Posty: 232
Nr klubowicza: 517
ja mam elektryka i powiem tylko jako 2 lub 3 auto . Dla mnie elektryk to reklamówka z dobrym stałym przyspieszeniem może jeszcze fajne auto do miasta ale jak masz fotowoltaikę w domu.
Nie rozumie ludzi którzy kupują auta elektryczne powyżej 500tys pln.Ale to ich wybór.
Przy tej technologi i infrastruktury ładownia aut elektrycznych to ja dziękuje....




_________________

911 991.2 TTS and 718GTS RS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.04.2023, 10:35 

Dołączył: 26.11.2021
Posty: 29
tez mam pv. Takie pytanie jakiej firmy masz magazyn LFP i ile trzeba za taki magazyn zaplacic? Z tym offgridem to wyprowadz mnie z bledu jesli nie mam racji ale to nie do konca chyba tak bo w miesiacach zimowych i tak produkcja bedzie zbyt mala, no ale przez pol roku powinien dawac rade.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2024, 18:55 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2063
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Wątek stary - więc odkopałem by była ciągłośc.

Auto Świat opublikował ciekawy test Taycana po 100.000 km.

https://www.auto-swiat.pl/ev/testy/nigd ... 00/wjg1c3p




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2024, 13:07 

Dołączył: 28.07.2018
Posty: 6
adamax napisał(a):
Wątek stary - więc odkopałem by była ciągłośc.

Auto Świat opublikował ciekawy test Taycana po 100.000 km.

https://www.auto-swiat.pl/ev/testy/nigd ... 00/wjg1c3p


Dzięki za podzielenie się artykułem! Fajne spojrzenie ze strony użytkowej Taycana i warte obejrzenia zdjęcia po 100 000 km poszczególnych części podwozia..

Pozdrowienia!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.01.2024, 10:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
od ponad 2 lat moim codziennym samochdem jest Bmw i3 120 Ah
Warszawa
były trasy i na mazury i do Zielonej Góry
Od roku ładuję "za darmo" w ramach infrastruktury miejskiej (ca 250 km za 7-20 złotych)
jest starym samochodem - przyjmuje więc do 40 kw na szybkiej ładowarce
nie ma podgrzewania bateri więc w mróz o połowę gorszy wynik

bus pasy, parkowanie za darmo to drobne udogodnienia
nie ma fotowoltaiki - ładuję w infrastrukturze miejskiej.. żegluję więc.. planowanie podróży nie jest dla mnie problemem
Chyba 3 podstawowe cechy dla kogo jest elektryk:
- dla osoby, która zwolniła czyli po mieście potrafi jeździć 80-90 a w trasie do 120 km/h
- osoby, które generalnie wie , że w podróży postój co 2-4 godziny to zdrowy rozsądek lub dużo pali
- generalnie osób z bardziej poukłałdanym życiem - ustawiam nawi widzę w aucie gdzie mam ładować i jak długo
- osób, które rozumieją problem ekologi i po psorstu się zgodziły, że to jeden z półśrodków, które mogą pomóc (nie dywagują skad metale rzadkie, co potem z bateriami)
osób skłonnych do "poświęceń) tak zostawiam auto na Parkig and drive i jadę 2 przystanki metrem
rozmowy o braku infrastruktury , udowadnianiu, że elektryk jest OK już mnie męczą... cisza, brak zapachu spalin eleju, osiagi tego samochodu to coś co pokochasz lub nie ..
jeżeli celem zakpu ma być tylko udowadniania i szukanie dziury w całym.. bez sensu
zapraszam nahttps://www.facebook.com/TrzymajGaz tam więcej o tej neichcianej technologii i nie tylko
Ostatnio zimowa eksloatacja GTS'a - bajka


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.01.2024, 13:39 

Dołączył: 21.01.2020
Posty: 82
Lokalizacja: Pomorskie
Nr klubowicza: 684
Użytkujemy i3 i i4, na trasy w moim wypadku oczywiście jednak spalina.
W początkowej fazie "testowania" jak jechałem jakąś trasę, z ładowaniem, inni mnie wyprzedzali, to sobie tłumaczyłem, że nie jest wcale tak tragicznie, że się da dostosować, zaplanować.....
Jadąc spalinowym, wyprzedzając elektryki cieszę się, że to nie ja w nich siedzę, wolę wolność :D




_________________

991.2 4GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.01.2024, 9:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 860
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
klakierek napisał(a):
Użytkujemy i3 i i4, na trasy w moim wypadku oczywiście jednak spalina.
W początkowej fazie "testowania" jak jechałem jakąś trasę, z ładowaniem, inni mnie wyprzedzali, to sobie tłumaczyłem, że nie jest wcale tak tragicznie, że się da dostosować, zaplanować.....
Jadąc spalinowym, wyprzedzając elektryki cieszę się, że to nie ja w nich siedzę, wolę wolność :D


Fajny setup - jeszcze i4 można skonfigurować tak że połowa ludzi pomyli z M3 😅




_________________

MB W126 260SE '87
MB C126 560SEC '90
MB R129 SL500 '99
MB W204 C63 AMG '09
Porsche 911 996.2 C2 '01
Honda CRX ED9 K20 track tool '90
BMW S1000R '17


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum