Autor |
Wiadomość |
Igor
|
Napisane: 14.02.2008, 1:35 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
Klaudiusz - trzeba było kupić sobie Danska a nie kombinować z jakimiś Gemballami... Popatrz na Spauna - ma Danska i jakie czasy robi hehehe zresztą - przed samym zakupem pytałem Ciebie, czy dają gwarancję na poprawę osiągów ?
|
|
Góra |
|
KlaudiuszSosnowiec
|
Napisane: 14.02.2008, 9:44 |
|
Dołączył: 25.03.2007 Posty: 253
|
Igor kolego u mnie caly czas samochod jak jezdzil od kupna tak jezdzi ale meczy mnie ta hamownia i wykresy, pomiary moze V-tech ma takie urzadzenia do kitu i nie wiedza jak sie to robi
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 14.02.2008, 10:21 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
myślę że cały problem w wykresie...
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 14.02.2008, 10:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Na śląsku bodaj w Gliwicach jest też obciążeniówka MAHA- tyle ,że ponoć w małym pomieszczeniu...nagrzewa się i tlen zjada..ale MAHA jest best.
Godula ma profesjonalne podejście ,wyniki w miarę obiektywne ,ale jest drogi i trudno się tam dogadać o cokolwkiek.
Wrzuć wykres ,jak będzie post faktum.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
KlaudiuszSosnowiec
|
Napisane: 14.02.2008, 11:14 |
|
Dołączył: 25.03.2007 Posty: 253
|
wychodzi na to ze bardzo malo jest hamowni z prawdziwego zdarzenia i osob ktore wiedza jak to sie robi
|
|
Góra |
|
Karrlos
|
Napisane: 14.02.2008, 12:03 |
|
Dołączył: 11.07.2007 Posty: 39
|
Najlepiej to chyba hamownia na koło.
Tylko potrzeba suchej nawierzchni i długiej prostej.
Hamownie obciążeniowe też nie są doskonałe - zależy jak podczepią itd itp.
Ini\ercyjna to porażka, tak jak mówili poprzednicy, jaki chcesz wynik taki będziesz miał. Za każdym razem inny.
|
|
Góra |
|
KlaudiuszSosnowiec
|
Napisane: 14.02.2008, 13:14 |
|
Dołączył: 25.03.2007 Posty: 253
|
jade dzis sprawdzic moc jednak na ta hamownie MAHA do Gliwic , zalozylem oryginalny wydech i zobaczymy co pokaze
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 14.02.2008, 13:30 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
to może jak tam kogoś ktoś zna na tej hamowni to zadzwońcie żeby wyszło 299KM bo nam się Kolega wrzodów żołądka ze stresu nabawi a to przecież głównie o jego zdowie i efekt psychologiczny chodzi ale ciiiiiiiiiiiiicho
|
|
Góra |
|
spons
|
Napisane: 14.02.2008, 14:36 |
|
Dołączył: 11.02.2008 Posty: 7
|
W gliwicach jest kolo 6 hamownii maha Osobiscie znam 2, jedna na pszynskiej druga w elprosysysie na tarnogorskiej, ta druga jest wieksza.
Zadzwon tu www.compsport.pl, nie wiem czy sie chlopcy porsche podejma, ale jesli tak to na pewno znajda problem
|
|
Góra |
|
spons
|
Napisane: 14.02.2008, 14:37 |
|
Dołączył: 11.02.2008 Posty: 7
|
Marion napisał(a): to może jak tam kogoś ktoś zna na tej hamowni to zadzwońcie żeby wyszło 299KM bo nam się Kolega wrzodów żołądka ze stresu nabawi a to przecież głównie o jego zdowie i efekt psychologiczny chodzi ale ciiiiiiiiiiiiicho
Da sie zalatwic
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 14.02.2008, 16:14 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
Pamowie i Panie najwazniejsza zasada wolnossakow Porsche. Ich sie nie tuninguje . A na pewno nie w Polsce. Mam tu na mysli przede wszystkim ECU. Jesli juz kogos tylek swedzi na te 15-20 km poprzez ECU i wydech to duza kasa. Znaczy kasa normalna ale dla Geramna, Brytola czy innego kolonialisty.
Wszystkim ktorzy maja zbedne tys czy 3 tys euro zachecam na wyjaz rodzinny, czy tez z kochanka w cieple strony. To lepiej wydane pieniadze.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 14.02.2008, 16:39 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
swieta prawda
ja kiedyś słyszałem odpowiedź Goduli na pytanie ile kosztuje podniesienie mocy w wolnossącym silniku? odpowiedź: 1KM=1000zł a jak ktoś robi taniej to lipa nie tuning i chyba coś w tym jest...
a może lepiej wsadzić od razu silnik 3,2l?
http://tinyurl.com/3y45om
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 14.02.2008, 17:09 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
nie wiem jak w nowych...w starych wcale nie tak trudno z wolnossącego coś osiągnąć... do mojej starej eSki w cenie 1200 zł dałoby spkojnie o 10/15ps zwiększyć moc (hamownia u znajomego wykazała różnicę 10ps), a to NAPRAWDĘ da się odczuć...
zawsze można też poprawić dynamikę...
jest to łatwe może przez to, że po prostu w starych korzysta się z nowszej technologii, a w nowych, gdzie ta technologia i tak jest już nowa, to trzeba dopiero zacząć kombinować
także Darku - moje rozwiązanie - sprzedaj Boxstera i kup 944TurboS lekko podrasowane - wierz mi - różnica będzie kolosalna hehehe
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 14.02.2008, 17:37 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
takie sa tylko 2 w pl
|
|
Góra |
|
KlaudiuszSosnowiec
|
Napisane: 14.02.2008, 20:59 |
|
Dołączył: 25.03.2007 Posty: 253
|
niedawno wrocilem z tej hamowni MAHA ( LPS 3000 ) z Gliwic ( W.S.O.P. Sp. z o.o. ul.Pszczynska), pojechalem tam na starym oryginalnym wydechu wedlug wykresu mam jak wczesniej na poczatku po chiptuningu dokladnie 238,5 PS , jeszcze raz chce tam jechac po zmianie spowrotem na Gemballe i jesli wyjdzie mniejsza moc jak w krakowskim V-techu to ....... wydech znajdzie sie na allegro czyli straszna lipa ta Gemballa
tu film z hamowni :
http://www.klubhamowni.pl/film
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 14.02.2008, 22:38 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
mogłeś zabrać tego wydecha, podmienić na miejscu i od razu mierzyć drugi raz, bo teraz to już nie będzie pomiar w tych samych warunkach
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 14.02.2008, 22:56 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Wynik ,również za kilka dni będzie wiarygodny!
Auto jest w zakresie < 250KM więc niebędzie problemów a MAHA ,zawsze koreluje wynik do normy DIN(ciśnienie+ temperatura).
Prognozuję +/- 5 KM na nowym tłumiku.Najważniejsza i tak jest krzywa przebiegu momentu.
czekamy na wynik
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
KlaudiuszSosnowiec
|
Napisane: 14.02.2008, 23:09 |
|
Dołączył: 25.03.2007 Posty: 253
|
mam wydruk krzywej przebiegu momentu ale dam ja tutaj pozniej dla porownania razem z wykresem mocy mierzonym na tlumiku Gemballi
|
|
Góra |
|
spons
|
Napisane: 15.02.2008, 1:09 |
|
Dołączył: 11.02.2008 Posty: 7
|
Jak juz to zrobisz i wynik bedzie nie taki jak trzeba, wgraj seryjny program i jeszcze raz przejedz na hamownie i porownaj wynik, nie znam sie na tjuninku porsche ale wydech w aucie wolnossacym to nie takie hop. Moim skromnym zdaniem program jest lipny, widzialem co vtech potrafi i osobiscie auta bym w ich rece nie oddal.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|