Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 1:35 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
Klaudiusz - trzeba było kupić sobie Danska a nie kombinować z jakimiś Gemballami... Popatrz na Spauna - ma Danska i jakie czasy robi :P hehehe ;) zresztą - przed samym zakupem pytałem Ciebie, czy dają gwarancję na poprawę osiągów ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 9:44 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
Igor kolego u mnie caly czas samochod jak jezdzil od kupna tak jezdzi ale meczy mnie ta hamownia i wykresy, pomiary :) moze V-tech ma takie urzadzenia do kitu i nie wiedza jak sie to robi :x


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 10:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
myślę że cały problem w wykresie...




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 10:49 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Na śląsku bodaj w Gliwicach jest też obciążeniówka MAHA- tyle ,że ponoć w małym pomieszczeniu...nagrzewa się i tlen zjada..ale MAHA jest best.

Godula ma profesjonalne podejście ,wyniki w miarę obiektywne ,ale jest drogi i trudno się tam dogadać o cokolwkiek.

Wrzuć wykres ,jak będzie post faktum.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 11:14 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
wychodzi na to ze bardzo malo jest hamowni z prawdziwego zdarzenia :? i osob ktore wiedza jak to sie robi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 12:03 

Dołączył: 11.07.2007
Posty: 39
Najlepiej to chyba hamownia na koło.
Tylko potrzeba suchej nawierzchni i długiej prostej.

Hamownie obciążeniowe też nie są doskonałe - zależy jak podczepią itd itp.
Ini\ercyjna to porażka, tak jak mówili poprzednicy, jaki chcesz wynik taki będziesz miał. Za każdym razem inny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 13:14 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
jade dzis sprawdzic moc jednak na ta hamownie MAHA do Gliwic , zalozylem oryginalny wydech i zobaczymy co pokaze :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 13:30 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
to może jak tam kogoś ktoś zna na tej hamowni to zadzwońcie żeby wyszło 299KM bo nam się Kolega wrzodów żołądka ze stresu nabawi a to przecież głównie o jego zdowie i efekt psychologiczny chodzi :D ale ciiiiiiiiiiiiicho


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 14:05 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
:lol: eh Mariusz juz Cie lubie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 14:36 

Dołączył: 11.02.2008
Posty: 7
W gliwicach jest kolo 6 hamownii maha :wink: Osobiscie znam 2, jedna na pszynskiej druga w elprosysysie na tarnogorskiej, ta druga jest wieksza.

Zadzwon tu www.compsport.pl, nie wiem czy sie chlopcy porsche podejma, ale jesli tak to na pewno znajda problem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 14:37 

Dołączył: 11.02.2008
Posty: 7
Marion napisał(a):
to może jak tam kogoś ktoś zna na tej hamowni to zadzwońcie żeby wyszło 299KM bo nam się Kolega wrzodów żołądka ze stresu nabawi a to przecież głównie o jego zdowie i efekt psychologiczny chodzi :D ale ciiiiiiiiiiiiicho


Da sie zalatwic :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 16:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Pamowie i Panie najwazniejsza zasada wolnossakow Porsche. Ich sie nie tuninguje :!: :!: :!: :!: . A na pewno nie w Polsce. Mam tu na mysli przede wszystkim ECU. Jesli juz kogos tylek swedzi na te 15-20 km poprzez ECU i wydech to duza kasa. Znaczy kasa normalna ale dla Geramna, Brytola czy innego kolonialisty.

Wszystkim ktorzy maja zbedne tys czy 3 tys euro :) zachecam na wyjaz rodzinny, czy tez z kochanka w cieple strony. To lepiej wydane pieniadze.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 16:39 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
swieta prawda :!:

ja kiedyś słyszałem odpowiedź Goduli na pytanie ile kosztuje podniesienie mocy w wolnossącym silniku? odpowiedź: 1KM=1000zł a jak ktoś robi taniej to lipa nie tuning i chyba coś w tym jest...

a może lepiej wsadzić od razu silnik 3,2l?

http://tinyurl.com/3y45om


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 17:09 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
nie wiem jak w nowych...w starych wcale nie tak trudno z wolnossącego coś osiągnąć... do mojej starej eSki w cenie 1200 zł dałoby spkojnie o 10/15ps zwiększyć moc (hamownia u znajomego wykazała różnicę 10ps), a to NAPRAWDĘ da się odczuć...
zawsze można też poprawić dynamikę...
jest to łatwe może przez to, że po prostu w starych korzysta się z nowszej technologii, a w nowych, gdzie ta technologia i tak jest już nowa, to trzeba dopiero zacząć kombinować :P
także Darku - moje rozwiązanie - sprzedaj Boxstera i kup 944TurboS lekko podrasowane - wierz mi - różnica będzie kolosalna :P hehehe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 17:37 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
takie sa tylko 2 w pl :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 20:59 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
niedawno wrocilem z tej hamowni MAHA ( LPS 3000 ) z Gliwic ( W.S.O.P. Sp. z o.o. ul.Pszczynska), pojechalem tam na starym oryginalnym wydechu wedlug wykresu mam jak wczesniej na poczatku po chiptuningu dokladnie 238,5 PS , jeszcze raz chce tam jechac po zmianie spowrotem na Gemballe i jesli wyjdzie mniejsza moc jak w krakowskim V-techu to ....... wydech znajdzie sie na allegro czyli straszna lipa ta Gemballa :x

tu film z hamowni :
http://www.klubhamowni.pl/film


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 22:38 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
mogłeś zabrać tego wydecha, podmienić na miejscu i od razu mierzyć drugi raz, bo teraz to już nie będzie pomiar w tych samych warunkach


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 22:56 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Wynik ,również za kilka dni będzie wiarygodny!
Auto jest w zakresie < 250KM więc niebędzie problemów a MAHA ,zawsze koreluje wynik do normy DIN(ciśnienie+ temperatura).

Prognozuję +/- 5 KM na nowym tłumiku.Najważniejsza i tak jest krzywa przebiegu momentu.

czekamy na wynik :)




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2008, 23:09 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
mam wydruk krzywej przebiegu momentu ale dam ja tutaj pozniej dla porownania razem z wykresem mocy mierzonym na tlumiku Gemballi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2008, 1:09 

Dołączył: 11.02.2008
Posty: 7
Jak juz to zrobisz i wynik bedzie nie taki jak trzeba, wgraj seryjny program i jeszcze raz przejedz na hamownie i porownaj wynik, nie znam sie na tjuninku porsche ale wydech w aucie wolnossacym to nie takie hop. Moim skromnym zdaniem program jest lipny, widzialem co vtech potrafi i osobiscie auta bym w ich rece nie oddal.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum