Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2012, 16:13 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
sliczne auto! juz jak stoi wyglada groznie a co dopiero w ruchu ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2012, 18:32 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
Rewelacja! Ogromne gratulacje, przepiękne auto, nieziemski dźwięk i powalająca radocha z jazdy, jak się domyślam ;) Również niecierpliwie czekam na fotografie wnętrza :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2012, 21:03 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5187
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Aaaaaaale piękne! Gratulacje :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2012, 21:39 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Czesć

Powtórze po innych, gratulacje super autka dopracowanego i mocego, szczególnie, że to jest w Poznaniu :)

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2012, 22:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Również gatuluję, wygląd budzi podziw, rewelacja:):)




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2012, 1:15 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
No ... dziękuje nieskromnie ... ale naprawdę dużo pracy włożyłem i jeszcze trochę chcę zainwestować ale zbliżam się do ideału ( oczywiście wg. mojej subiektywnej oceny i moich zamierzeń)
Gdybym kupił bardzo zniszczone auto to poszedłbym na całośc - tutaj jednak mam pełen respekt do oryginalności tego klasyka i nie chcę go zniszczyć.

Zresztą myślałem o 944TS że trochę poszaleję ale ten samochod też jest za dobry na większe modyfikacje :) a może :( i znow się skończy swoistą renowacją z małymi ulepszeniami :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.03.2012, 22:01 

Dołączył: 16.01.2012
Posty: 115
Cześć
Przed chwilą wróciłem z warsztatu gdzie składają moje 930 3.3 Turbo. Po zważeniu przednich foteli, waga ich wyniosła niecałe 50 kg tak więc różnica w Twoich carbonach i serii nie jest większa niż 35 kg.
Prosze podaj gdzie dalej udało Ci się utracic dalsze 150kg, jeśli masz to jeszcze raz prosze o wstawienie wykresu z hamowni.

Marek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.03.2012, 23:06 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
makar:
hm ciekawe moje ważą ponad 70 kg( razem)mam pełną elektrykę i ogrzewanie - masz rozumiem elektryczne regulowane we wszystkich kierunkach bez ogrzewania?
Wiem że bez ogrzewania ważą po 58 lbs czyli dwa to 116 lbs czyli 52 kg.
Z regulacją wysokości tyklo i ogrzewaniem to 64 lbs czyli 128 lbs czyli 58 kg
Mojego nie "katowałem" na hamowni - pomiar może nie jest za dokładny ale myślę że odpowiada rzeczywistości szczególnie że robiłem wielokrotnie przed i po odważeniu oraz po wymianie wydechu i turbiny. Używałem G-tech Pro RR. W moim przypadku I nie tyle chodziło o dokładne wyliczenie mocy ale chciałem mieć większą elastyczność i lepsze przyśpieszenia w szerszym zakresie obrotów. W każdym razie mam w pomiarach od 48-62 PS więcej po modach - tu niestety dużo zależy od temperatury powietrza.
W ogóle moja opinia o hamowniach jest taka że to w naszych samochodach jest mało wymierne. Pierwsze - właśnie brak reakcji na temperaturę zewnętrzną - a tu to podstawa ( wydajniejszy interccoler lub intercooler powietrze woda lub powietrze czynnik chłodzący i jest przepaść) po drugie na hamowni nie ma oporów powietrza.
Moja idea jest mieć fajnie jeżdżący samochód we wszystkich zakresach - i testy rzeczywiste są tu najważniejsze.
Hamownia oczywiście ma swoje plusy z tym nie dyskutuje.


Dodatkowe konie da się zrobić z wydajniejszego intercoolera >30 PS jak dasz Andial'a , Kokeln'a czy Brian'a (Raryl8) intercooler, oryginalny Ruf'a ( nie kupisz -chyba że z demontażu) nie jest tak wydajny. Mówię tylko o intercoolerach które nie zajmują całej szerokości wnęki silnika i pozwalają zachować klimę na miejscu. można spokojne uzyskać +>40PS jak nie chcesz mieć klimy na miejscu. No i oczywiście kolektory wylotowe spalin tu spokojnie +>25 PS możesz mieć i nadal nie dotykasz silnika.
Podsumowując ciurka 360-390 PS można zrobić plug and plamy bez modyfikacji silnika.
Turbina którą dałem poza dodatkowymi PS'ami przede wszystkim załącza się już przy 2.800 rpm i jest to naprawdę odczuwalne. Poza tym dzięki wydechowi samochód zdecydowanie szybciej wkręca się na obroty.
Ogólnie to dwa różne samochody jeżeli chodzi o charakterystykę tj. przed i po modach.
Zdecydowałem nie ruszać silnika - a ciekawym rozwiązaniem jest dać wałki od SC - masz wtedy więcej momentu przy niskich obrotach - jechałem taką modyfikacją i do momentu załączenia turbiny rzeczywiście czuć lepsze przyśpieszanie i reakcje na gaz, ale jak mówiłem ja chce mieć oryginalny silnik.
Aha jedno o czym warto pamiętać nawet jak dasz tylko wydajniejszy intercooler lub zrobisz cokolwiek innego w starszym silniku warto zobaczyć czy nie pojawią się wycieki szczególnie gdybyś zwiększył ciśnienie doładowania ( odradzam) Miałem przygodę z uszkodzoną membraną wastegat;a - ciśnienie doładowania wzrosło mi do 0.85-0.9 i cut off valve odłączał doładowanie (zapłon) po 200 km miałem silnik do uszczelniania i całe szczęście że to zauważyłem w porę. W PCP uszczelnienie mojego silnika kosztowało mnie niestety 15 tyś plz ( jak otworzyliśmy silnik to zdecydowałem się dodatkowo na wymianę tulei zaworowych i pierścieni mimo iż były OK ale po otwarciu silnika z 150 TKM stwierdziłem że nie ryzykuje.)
Musiałem zrobić rewizję bo nie wiedziałem czy nie przedmuchało mi powierzchni na plaszyznach blok/cylinder - zrobiłem pomiary i wszystko było w idealnej normie ale jednak silnik rozebrałem i złożyłem w serwisie a to już koszt sam w sobie.
W 3.3 litra Turbo nie ma uszczelek metalowych głowica/blok i przy większych ciśnieniach lub luzach na śrubach spinających pojawia się wyciek.
Zresztą zobacz silniki wyczynowe mają rewizję różnie ale często jest tylko np 100 godzin. I między innymi można sprawdzić naciąg śrub. W normalnej sytuacji nie ma takiej procedury ale w Turbinie myślę że raz na kilka lat ( 50-60TKM) warto sprawdzić.

Swoją drogą strach się bać na samą myśl co by było gdybym nie zrobił rewizji...

Co do wagi - pisałem o tym wcześniej - możesz też poszukać moje lub innych posty na pelicanpart - dałem tak dokładny opis mojego "odchudzania"


P.S.

Makar to miło że jest tu ktoś z 930 poza mną :) mam starsze 911 ale od kiedy 930 jest u mnie to właśnie nią robie najwięcej km - czyste szaleństwo. Napisz coś więcej o swojej maszynie ...:)
Swoją drogą nie myślałem że będę miał aż taki sentyment do 930 , moje starsze 911 to inny świat i jednak technologicznie inna dekada.
Jakie są Twoje doświadczenia z 911 Turbo?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum