Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 1:19 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
A sprawdzaliście amerykańską historię serwisową wozów w CarFaxie?
To zatykanie odpływów i zalewanie kabiny aż nadto kojarzy mi się z jakimiś niedoróbkami, charakterystycznymi dla poprawek 'blacharsko-lakierniczych' ;)
Przepalone kontrolki mogą być pochodną problemów ze szczelnością.
Ścieranie skóry i farby na przyciskach, odklejanie listew, zużyte teleskopy (pewnie jak będzie cieplej to będą lepiej trzymały), czy trzeszczenie mógłbym zaakceptować jako skutek zwykłej eksploatacji.
Ale ten wał, problemy z chłodzeniem i zgon cewki to rzeczywiście coś nie teges. Podobnie wyciek oleju ze skrzyni. Wpadki są, ale nie myli się tylko ten co nic nie robi :lol:
No i przecież suma plusów dodatnich przeważa ponad sumę tych ujemnych ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 13:39 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2010, 21:44 

Dołączył: 28.12.2009
Posty: 22
No to teraz juz nie wiem co mysleć... Chciałem kupić cayenna turbo, przełknołm jakos to spalanie ale z tego co piszecie to moja alfa 156 II była mniej awaryjna (i sporo tańsza) no i teraz już co zrobić.. czy w wersji turbo też takie same usterki występują?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2010, 21:46 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
wg ostatniej DEKRY czy którejś z niemieckich firm badających bezawaryjność aut, Porsche Cayenne jest na pierwszym miejscu pod względem bezawaryjności w kategorii SUV bodajże 4-6 letnich. Może więc jednak nie jest tak źle... patrząc na śnieg za oknem, chętnie bym teraz śmigał Cayenką, a przynajmniej spróbował jak to jeździ w takich warunkach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2010, 21:57 

Dołączył: 28.12.2009
Posty: 22
Mój upatrzona sztuka jest z 2003 roku wiec można podciagnąc :wink: po 19 jastem umówiony na jazde próbną no i sie zobatrzy... ale nie chciał bym wydawać tyle kasy na auto które bedzie stało u mechanika pózniej.. a ja sie bede cieszył że mam turbo na kanale..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2010, 23:41 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Dekra nie kłamie :D
O ile auta ma wiarygodną historię serwisową!!!
Ostatnio sporo się na allegro przewija cayennek w niskich cenach (turbo poniżej 100 tys. :shock: ). Ciekawe ile z nich ma ukryte 'kinder niespodzianki' :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2010, 21:39 

Dołączył: 1.01.2010
Posty: 20
Bylem dzisiaj ogladac takiego cayenne europejska wersje 2005 r. 180000 przejechane i nie mial powycieranych przyciskow na kierownicy ani skory. Skora na siedzeniach tez byla idealna. Specjalnie jechalem po dziurach i zadnych trzeszczen ani piskow nie bylo w kokpicie mimo tego przebiegu. Wlasciciel mowil, ze zadnych powaznych napraw nie bylo oprocz oczywiscie klockow, olejow itp. Bardzo fajnie sie nim jechalo. Ten silnik powala na kolana. Juz wiem, ze taki chcem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2010, 21:58 

Dołączył: 23.11.2009
Posty: 173
Zaglądnijcie do salonów LR i oblukajcie Disco 4.
Cayenne może czyścić koło zapasowe... :wink:
Inna liga, inny świat na korzyść Anglików.
Niestety...
Jechałem, oglądałem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2010, 0:35 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
wiecie po czym poznać że landrover jest oryginalny?

trzeba sprawdzić czy pod autem jest plama oleju, jeżeli tak to napewno oryginał :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2010, 3:35 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2010, 8:41 

Dołączył: 23.11.2009
Posty: 173
Marion napisał(a):
wiecie po czym poznać że landrover jest oryginalny?

trzeba sprawdzić czy pod autem jest plama oleju, jeżeli tak to napewno oryginał :)

Dobre...
Problem w tym, że o większej ilości marek można to napisać... :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2010, 10:22 

Dołączył: 1.01.2010
Posty: 20
ale raczej tylko diesel-i


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2010, 13:19 

Dołączył: 21.07.2007
Posty: 298
No i stoi po domem Cayenne V6…..z Polskiego salonu z małym przebiegiem. Zobaczymy czy to była dobra decyzja zapłacić z 20 000 powyżej cen na Allegro. CDN…………..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2010, 15:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Gratulacje! :)

Życzę żeby decyzja okazała się dobrą :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2010, 18:47 

Dołączył: 23.11.2009
Posty: 173
Gratki...!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.01.2010, 22:11 

Dołączył: 14.12.2007
Posty: 466
Gratulacje gibbe...i jak powiada Piterson - oby Ci banan nigdy z twarzy nie znikał:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.01.2010, 16:54 

Dołączył: 19.01.2010
Posty: 3
Powiem szczerze ze zaskoczony jestem niektorymi opiniami - trzeszczace wnetrze w aucie tej klasy ??? Ogolnie po wypowiedziach kolegi posiadajacego wersje USA odechcialo mi sie tego auta. Bardzo prosze o opinie innych uzytkownikow mam nadzieje ze to odosobniony przypadek albo wina lezy w gorszym wykonaniu aut z zza oceanu. Jezdzilem BMW e39 znajomego z przebiegiem 360tys km i w samochodze absolutna cisza, wiec trudno uwierzyc zeby Porsche nie dawalo rady w tej kwestii. Pozostale usterki tez zastanawiajace np ta hydrauliczna klapa czy przecieki do wnetrza przeciez to nie Skoda Favorit :) jak po 100tys odpadaja listwy z drzwi i sciera sie farba z przyciskow to nie mam pytan.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.01.2010, 19:23 

Dołączył: 28.12.2009
Posty: 22
gibbe napisał(a):
No i stoi po domem Cayenne V6…..z Polskiego salonu z małym przebiegiem. Zobaczymy czy to była dobra decyzja zapłacić z 20 000 powyżej cen na Allegro. CDN…………..


Rozumim że benzynka?? Który roczek?? może kolega opisze pierwsze wrażenia z jazdy?? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20.01.2010, 22:42 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2010, 0:38 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
[admin: usunięto] napisał(a):
(..)
Zastanawiajace jest dlaczego te Cayenny tak okropnie tanieja, nawet wersje TURBO co jest powodem ???

Dlaczego tak Q7 nie tanieje szybko jak Cayenne...wiem ze 1 wada to spalanie ale czyzby tylko to ?


Ot kryzys po polsku :lol:
przewaga podaży nad popytem - jak na całym krajowym rynku używanych porszawek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum