Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.03.2010, 23:42 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
jak auto jest na gwarancji to komputery nie wykazują żadnych usterek, zaczynają znajdować błędy jak się skończy gwarancja :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.03.2010, 19:55 

Dołączył: 1.01.2010
Posty: 20
Marion a jakie masz objawy? U mnie lekko cos poszarpuje jak przy ok. 120 wciskam gaz. Tak podszarpnie z dwa trzy razy i leci dalej ale wydaje mi sie, ze to cos jakby moze swiece bo mam juz prawie 100 tysiecy przejechane a na kompie nie mal zadnych bledow.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.03.2010, 21:30 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
u mnie jak jadę wolno w korku dlatego muszę zacząć jeździć szybko :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2010, 19:05 

Dołączył: 10.06.2010
Posty: 2
Co do poszarpywania, to polecam kupić cewkę na zapas, i każdą jedną poprzepinać,
Cewki padają jedna po drugiej, u mnie akurat w BMW (V8) średnio jedna na dwa miesiące, w vw też często padają, mój mechanik ma s6 i też cewkę na zapasie wozi.

Wracając do tematu aut zza oceanu, to niestety jakościowo odbiegają od europejskich bliźniaków,
Auta w stanach są sporo tańsze niż te same samochody u nas w Europie, z czegoś musi to wynikać, w BMW jest podobnie.

Jeśli ktoś kupuje samochód, który emanuje elektroniką i zaawansowaną technologią, niech nie oczekuje, że będzie psół się mniej niż lanos czy fiat, który znajduje się w epoce kamienia łupanego, i jedyne co może się w nich popsuć to np urwać koło, bo czujniki, sensory, komputery, szyberdachy, solary, klimatroniki, itp, itd tu nie występują


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2010, 19:22 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
fan_er napisał(a):
Auta w stanach są sporo tańsze niż te same samochody u nas w Europie, z czegoś musi to wynikać


Podatki Panie Kolego, podatki.
Jak policzyć części składowe ceny końcowej auta to odpowiedź jest jasna.
Ostatnio np. kupowałem w USA dwa rewolwery systemu Colta, wyprodukowane we Włoszech, dopracowane w Niemczech (Hege-Uberti), a potem wysłane do USA i tam sprzedane. Cło, VAT, wysłyłka, a na końcu wyszło ponad 40% taniej niż w polskim sklepie. A co do jakości, to wspomnianą broń do USA wysyła się wyselekcjonowaną i "poprawioną" przez Niemców, gdyż to jest wymagający rynek. Do EU trafiają słabsze.
Auta z USA mają "wady" w postaci innego zawiasu, słabszych motorów, często innych skrzyń biegów itp. ale ich jakość nie powinna być inna od przeciętnej jakości aut danego producenta przeznaczonych na rynek EU.
Natomiast auta trafiające na polski rynek, tu miałbym pewne wątpliwości :wink: Dajmy na to niemiecki, a "polski" Persil he he :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2010, 19:41 

Dołączył: 23.11.2009
Posty: 173
SzaryWilk napisał(a):

Natomiast auta trafiające na polski rynek, tu miałbym pewne wątpliwości :wink: Dajmy na to niemiecki, a "polski" Persil he he :wink:

To wynika z tego samego, co porównanie aut na USA i na Europę.
Niemiecki proszek jest inny, ma inny skład, INNĄ CENĘ.

Myślisz, ze fabryka kupi gorszą farbę, czy blachę o innych parametrach tylko dlatego, że auto jedzie do Polski :roll: ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2010, 19:58 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
fux napisał(a):
Myślisz, ze fabryka kupi gorszą farbę, czy blachę o innych parametrach tylko dlatego, że auto jedzie do Polski :roll: ?


Kto wie. Może blachę nie, ale pewne podzespoły mogą być już inne. Swego czasu VW na polski rynek inaczej programował komputery aut, ze względu na fatalną jakość paliwa, które nie trzymało przewidzianych parametrów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2010, 20:20 

Dołączył: 23.11.2009
Posty: 173
SzaryWilk napisał(a):
fux napisał(a):
Myślisz, ze fabryka kupi gorszą farbę, czy blachę o innych parametrach tylko dlatego, że auto jedzie do Polski :roll: ?


Kto wie. Może blachę nie, ale pewne podzespoły mogą być już inne. Swego czasu VW na polski rynek inaczej programował komputery aut, ze względu na fatalną jakość paliwa, które nie trzymało przewidzianych parametrów.

No i co ma jedno z drugim wspólnego?
Przestawaly jechac te samochody?
Jakie modele, w jakich latach?
Kolejna urban legends...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2010, 22:16 

Dołączył: 10.06.2010
Posty: 2
Rynek w U.S.A może jest wymagający w stosunku do broni, ale napewno nie do samochodów. Jakby tak było to by nie produkowali samochodów wykonaniem dorównającym ładzie samarze, dotyczy to również samochodów, które są produkowane obecnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.07.2011, 10:22 

Dołączył: 4.07.2011
Posty: 13
witam kolegów
właśnie mam awarię rurki/rurek plastikowej układu chłodzenia
aktualna cena zestawu to 2200 - 2300zł w zależności od serwisu porsche,
a wracają do jakości aut na rynek EU i USA to nie zauważyłem różnic, użytkuję od 2 lat cayenne "s" mod. 2006, - bolączką na drodze są alu 22" -, ale wygląd niesamowity


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.07.2011, 20:00 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Jeśli Cayenne to tylko V8 a najlepiej model GTS .
Idealne auto na co dzień a także na tor = super się prowadzi jak na "autobus" a ten dzwięk z tłumików nie da się opisać - moim i innych "słuchaczy" zdaniem najpiękniejszy ze wszystkich modeli Cayenne , nawet Turbo nie ma takiego wygaru ! Niesamowity !
Marion ze spalaniem trochę przesadził bo mój ( a nie chwaląc się mój GTS jest świetnie dotarty ) obecnie nie spala więcej niż 17l/100 km i to jest max. Na trasie przy normalnej jeździe spala ( z ręką na sercu ) 13l/100 km.
Awarii nie miałem - obecnie stan licznika 35000 km ( raz tylko na gwarancji wymienili pompę wspomagania bo na pewnym zlocie jak dawałem w palnik to padła )
Ogólnie mega kozak - świtne auto a do tego perfekcyjnie wykończone !
Nie znajdziesz nigdzie takiego auta jak Porsche Cayenne które by tyle wytrzymało co moje ( klubowicze wiedzą o co biega )




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum