Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.01.2019, 0:40 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
marko356 napisał(a):
wit007 napisał(a):
Żeby tylko nie zrobił się Klan. Czy Moda na sukces ;)


To już jest Moda na Sukces :)

To ja na bieżąco panie Patryku uczciwie powiem że..

Bilsteiny nie były żółte a zielone.
Żólte zaczęly być w pożniejszych latach 80.
To co tam jest we wkladach to zwykly stock model P112.
Były podstawowym amorkiem na przemian z Boge.
A od 75 roku je montowano bo byly najtańsze.
Nie wiem po co to naprawiac bo nówka kosztuje 180 $. Przy tych kosztach to chyba nie rzutuje.. Ale to juz nie moja sprawa.
Typowo sportowe amortyzatory do 911 to czerwone lub pomarańczowe Koni. Były 3 rodzaje.
Zwykle i 2 pod sport.

Nieasmowite że wokól tego auta są jakieś niezwykle tajemnice z oczywistych rzeczy.
Zupełnie nie wiem po co?
Co do reszty to są same niescislości a chodzi o zwykłego grata za parę złotych z OLX.

Co jest takiego tajemniczego w numerze nadwozia czy skrzyni biegów?
Czy Zasada ukradł to auto przywódcy Hezbollahu?
:)
Jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy. Szacun !

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2019, 1:31 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 642
Kuba.Huminski napisał(a):
Elberoth napisał(a):
Czy mógłbyś podać numer skrzyni biegów, ten który świadczy o tym, że jest z motorsportu?


Nie, podawanie takich informacji należy wyłącznie do Patryka. I nie proście mnie o ujawnianie niczego, co nie zostało powiedziane w odcinkach.


Szkoda, bo takie zatajanie części informacji psuje atmosferę wokół tego projektu i daje podstawę do przypuszczeń, że coś jest tu nie halo. A już z całą pewnością nie służy szybszemu wyjaśnieniu historii tego auta.

Kardex - utajniony :(
Nr skrzyni - utajniony :(

Aby nie było jak z tymi amortyzatorami. Albo wcześniej z kloszami Hella 'z motorsportu' (najpopularniejsze klosze do VW,; do kupienia na ebay za $25).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2019, 8:41 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1366
Zaczynam z zapartym tchem śledzić... nie filmy na YT, a tę dyskusję 😀


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2019, 8:48 

Dołączył: 21.07.2015
Posty: 81
A czy to nie jest tak ,że tę całą magię wokół tego auta buduję się po to, aby później ludzie zwiedzali muzeum w Otrębusach?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2019, 11:17 

Dołączył: 23.01.2019
Posty: 13
marko356 napisał(a):
wit007 napisał(a):
Żeby tylko nie zrobił się Klan. Czy Moda na sukces ;)


To już jest Moda na Sukces :)

To ja na bieżąco panie Patryku uczciwie powiem że..

Bilsteiny nie były żółte a zielone.
Żólte zaczęly być w pożniejszych latach 80.
To co tam jest we wkladach to zwykly stock model P112.
Były podstawowym amorkiem na przemian z Boge.
A od 75 roku je montowano bo byly najtańsze.
Nie wiem po co to naprawiac bo nówka kosztuje 180 $. Przy tych kosztach to chyba nie rzutuje.. Ale to juz nie moja sprawa.
Typowo sportowe amortyzatory do 911 to czerwone lub pomarańczowe Koni. Były 3 rodzaje.
Zwykle i 2 pod sport.

Nieasmowite że wokól tego auta są jakieś niezwykle tajemnice z oczywistych rzeczy.
Zupełnie nie wiem po co?
Co do reszty to są same niescislości a chodzi o zwykłego grata za parę złotych z OLX.

Co jest takiego tajemniczego w numerze nadwozia czy skrzyni biegów?
Czy Zasada ukradł to auto przywódcy Hezbollahu?
:)


Prosta odpowiedź :D modyfikacja M474 z katalogu sportowego Porsche :) I teoria przestaje się zgadzać :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2019, 16:17 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Kuba.Huminski napisał(a):
modyfikacja M474 z katalogu sportowego Porsche :) I teoria przestaje się zgadzać :)


Panie Patryku.
No to super. Mam prośbę.

Czy moglibyśmy bardziej "ukonkretnić" tę dyskusję?
Zajmuje sie tematem Porsche 30 lat i bardzo chętnie się czegoś dowiem.
Bo wciąż się człowiek uczy...

Jakiego katalogu? Co to znaczy katalog sportowy?
Jakiś skan? Info? Gołe cyfry nic nie mówią..

Ja mam setki katalogów porsche z lat 50-70 i nie odnajde teraz, ale bardzo chętnie spojrzę na tą modyfikację.
Katalog Porsche obejmuje WSZYSTKIE cześci i w nim są pozaznaczane elementy do wersji. Tak to w Porsche wygląda.
Ale absolutnie mogę się mylic i prosze o udostępnienie takiego katalogu.
Bede wdzięczny.

Ineresuje mnie modyfikacja sportowa, która obejmuje sportowe amortyzatory a nie ma rollbara i amortyzatora skrętu. Bo to była doplata na poziomie paru DM a w wersji S za darmo. Zadne auto w sporcie nie jezdzilo bez takiej podstawy. Na początku serii PP kiedy rozbierano przednie zawieszenie (nie pamietam ktory odcinek) nie było tam nic z "modyfikacji sportowych".
Nawet pan Adam mowił o tym że łozyska były polskiej produkcji. Moze te modyfikacje pojawiły się w pózniejszych odcinkach.. Nie wiem> przepraszam nie śledziłem.

Poniżej standardowy amortyzator Billstein w każdej wersji 911 w katalogu wyglada tak jak na zdjeciu poniżej. To jest standard. Wczesniej do 68 było rozroznienie tak jak już mówiłem na Boge (dziesiejszy Sachs) i Koni.

Zeby też było jasne.
Ja bardzo lubie ten projekt i mentalnie go wspieram.
Uważam go za bardzo romantyczny.
W przeciwienstwie do wielu ślędzących tą epopeję, nie widzę tam żadnych teorii spiskowych ale po prstu dużo formalnych niescisłości.
Ograniczmy tylko słowo"motorsport' co drugie zdanie i będzie świetnie.

just my 2 cents

Serdeczności!


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.01.2019, 0:42 

Dołączył: 15.11.2016
Posty: 2
marko356 napisał(a):
Dodatkowo przypominam sobie (musze gdzieś to znależć) wywiad z przed 20 lat Zasady jak z żoną jechał Afrykę gdzie zajął 2 miejsce.
Wtedy powiedział że miał DOSTAĆ od Mercedesa jakies tam auto ale dostał od Mitsubishi. Użyl takiego sformułowania "nigdy nie musiałem kupować sobie auta do zawodów od polowy lat 60 tych .. Zawsze dostawałem od fabryk co najlepsze i to pod nos za darmo łącznie z całym supportem". MItsubishi chciało dać najnowsze EVO ale na prośbe Zasady podstawiło auto co prawda w starszej specyfikacji ale Zasadzie bardziej to odpowiadałało.

Mowa tu o Rajdzie Safari 1997, gdzie zajął 2 miejsce w klasie i 12 w generalce. Z tym dostaniem auta od Mercedesa, to chyba raczej nie tak było, bo Mercedes wtedy już nie miał w gamie aut spełniających wymogi rajdów Mistrzostw Świata, a ówcześnie Rajd Safari był jeszcze wliczany do światowego czempionatu.
N-grupowy Lancer Evo III był wypożyczony z niemieckiej stajni.



Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.01.2019, 16:51 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 962
marko356 napisał(a):
Kuba.Huminski napisał(a):
modyfikacja M474 z katalogu sportowego Porsche :) I teoria przestaje się zgadzać :)


Panie Patryku.
No to super. Mam prośbę...



Czyli Kuba.Huminski to Patryk Mikiciuk? :oops: :oops: :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.01.2019, 18:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 681
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
marko356 napisał(a):
Kuba.Huminski napisał(a):
Ineresuje mnie modyfikacja sportowa, która obejmuje sportowe amortyzatory a nie ma rollbara i amortyzatora skrętu. Bo to była doplata na poziomie paru DM a w wersji S za darmo. Zadne auto w sporcie nie jezdzilo bez takiej podstawy. Na początku serii PP kiedy rozbierano przednie zawieszenie (nie pamietam ktory odcinek) nie było tam nic z "modyfikacji sportowych".
Nawet pan Adam mowił o tym że łozyska były polskiej produkcji. Moze te modyfikacje pojawiły się w pózniejszych odcinkach.. Nie wiem> przepraszam nie śledziłem.


A czy mogło być tak, jak z ziłem Breżniewa, który trafił do Polski, do rąk prywatnych, jeszcze za komuny i właściciel nie potrafił go mechanicznie ogarnąć, więc wypruł co się dało i wstawił transplanty z żuka i innych owoców polskiej myśli technicznej? Czy jak jest w starych kultowych land cruiserach w Egipcie, w których rzężą silniczki przeszczepione z innych, nowszych aut? Może któryś z poprzednich właścicieli PP nie miał kasy, miał fantazję więc wyspawał i wykręcił co się zużyło a do jazdy po mieście niezbędne nie było?
Just sayin ;)




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2019, 1:16 

Dołączył: 30.01.2019
Posty: 3
Witam wszystkich jako nowy użytkownik !


Zazwyczaj nie biorę udziału w komentarzach moich materiałów ( nauczyła mnie tego moja praca i przyzwyczaiłem sie do różnych skrajnych opinii ) ale w tym przypadku sytuacja wydaje sie wyjątkowa. Bardzo cenie PCP wielu z Was znam, lubie i szanuje, wiec postanowiłem sie wreszcie zalogować i zrobić raz wyjątek od mojej zasady.

na początek może do Pana Marko356
niezwykle doceniam zainteresowanie moim „zwykłym gratem za pare złotych z OLX” na wstępie pragnę poinformować, ze ostanie ogłoszenie w jakim ten samochód był to gazeta Giełda samochodowa w 1999 roku. Na żadnym portalu ogłoszeniowym nigdy sie nie pojawił.
Ale Pomimo Pańskich niewątpliwie cennych, unikalnych projektów Porsche 911 jednak pochyla sie Pan nad moim „zwykłym, poprzerabianym modelem T”
Dziekuje również że zwraca sie Pan do mnie na forum PCP wiedząc jednocześnie, że jestem tu nieobecny. Wiem Ze ma Pan mnóstwo pytań wiec może warto zadzwonić i dowiedzieć sie szczegółów. Tym bardziej że ma Pan mój numer i już mieliśmy okazje na ten temat rozmawiać telefonicznie. Woli Pan jednak z tego co widzę zalogować sie specjalnie na forum publicznym by dzielić się swoimi wątpliwościami publicznie. Nie ukrywam że traktuje to jako swój osobisty sukces. Człowiek z tak wielką wiedzą i jak Pan określił 30 letnim doświadczeniem, po raz pierwszy loguje się na forum miłośników Porsche, które istnieje od kilkunastu lat z mojego powodu! I to w pierwszy dzień świąt 2018 tylko po to by pokazać niedoskonałości. Na PCP porusza Pan w niewybredny sposób wątek historyczny, na innych forach światowych takich jak early911 skupia sie Pan na dramatycznym według Pana sposobie rekonstrukcji . Nasuwa się pytanie czy ma to jakieś podłoże osobiste ? czy może komercyjne ? Bo jak pan mówił przez telefon również zajmuje sie Pan odbudową 911
Rozmawialiśmy przez telefon i udzieliłem Panu wyczerpujących informacji dot kardex – u i co w nim jest. Wiec nie rozumiem różnych insynuacji. Nie umieszczam go publicznie bo dot danych Rodo. Dla tych którzy sie tym interesują również chętnie udzielę wszystkich informacji prywatnie. Absolutnie nie ma Pan racji w sprawach takich jak wykorzystywanie do sportu tylko i wyłącznie samochodów z serii S. Wiele oficjalnych aut powstawało min. Na bazie T czyli podstawowej. Jak z pewnością wie Pan nie było jednego miejsca budowy rajdowych/ wyścigowych Porsche. Nie ma Pan racji również co do tego że wykorzystywano tylko nowe nadwozia. Znamy przykłady aut z Mistrzostw Europy nawet z 4 letnią karoserią, przebudowywane przez anglików na RS startujące jako auta z fabryki porsche. Nie liczy sie w jakiej specyfikacji samochód wychodził z fabryki, tylko w jakiej został zbudowany do Rajdu.
Od pół roku razem z kilkoma osobami nie robimy nic innego jak studiowanie tak małej działki historii porsche jak wyczynowe auta 69-74. Cześć z nich to auta udokumentowana, z jasną historią. Ale są jeszcze auta o których nie wiele wiadomo. Jest ich całe mnóstwo i jeszcze więcej pytań wciąż bez odpowiedzi. Niestety nie jest to tak że wszystkie dokumenty leżą na półeczce w „niemieckim archiwum”
Myli się Pan również z własnością samochodów twierdząc że nie było prywatnych. Jako przykład mogę podać auto które Pana interesowało czyli 912. W późniejszym okresie auto zostało kupine od naszego mistrza, przez innego niezwykle znanego kierowcę rajdowego. Nawet przemalowane na żółto, niestety był tam problem silnikowy. Z tego samego powodu inne 912( innego kierowcy) z rajdu Monte wymienione zostało na Polskiego Fiata. Wybaczy Pan że nie używam nazwisk na forum publicznym. Niektórzy mogą sobie tego nie życzyć. Ale oczywiście jeśli Pan zadzwoni chętnie opowiem. Zgodnie z Panską Teorią Porsche w okresie PRL zarejestrowało przynajmniej dwa auta (2515KR i 7707KW) na swój nie istniejący oddział w Krakowie?
„swiatła od garbusa” były również według Pana używane w sporcie u większości światowych nazwisk do połowy lat 70 tych bo były najtańsze. W sumie może ma Pan racje mieli sporo drogich halogenów na masce wiec to wystarczyło.
naklejki Bilstein na błotnikach mieli jako przykrywka dla amortyzatorów Koni. W spec Porsche też dla zmyłki podają Bielstein ...
Tych przykładów mogę niestety mnożyć, ale bardzo nie chce zrobić z tego wątku jarmarku. Tym bardziej, że nie istnieje chyba nikt na świecie (jesteśmy w kontakcie z wieloma specjalistami) którzy znają się na wszystkich Porsche używanych w motorsporcie. Sprawę utrudnia to ze wiele z nich było na bieżąco przebudowywane. Moja ekipa fanatyków ciągle się czegoś nowego uczy
Mam jednak nadzieje i licząc na to ,że wbrew logice ma Pan jednak dobre intencję, że Pańska ogromna ,wiedza w sposób merytoryczny wpłynie na poprawę mojego projektu. Proponuje jednak użyć np. Tel lub maila .

Klubowicze Przepraszam za tą Prywatę na początku. Poczułem sie jednak wywołany do tablicy. Kilka słów o moim prywatnym projekcie
Nikt nie planował że to co nazwałem „Polskie Porsche” potoczy sie w tą stronę.
Myślałem na początku o uratowaniu jakiegoś tam zwykłego poprzerabianego porsche z 69 roku z historią PRL.Znałem to auto od 2000 roku. Należło wtedy do mojego znajomego. potem zniknęło z rynku. Mam sentyment do aut z Polską hist, a wersja Coupe idealnie pasuje mi do mojej Targi. Projekt nie jest komercyjny i robię to dla siebie. Przy okazji w momencie przywożenia go do ABcaru ,pomyślałem że może kogoś w tym kraju zainteresuje , jak buduje sie tego typu auta. Co oznacza rekonstrukcja ?Ze nie jest to tydzień, czy miesiąc. Przecież w Polsce nikt tego jeszcze w tej formie nie pokazał. Znalazłem do tego miejsce które według mnie jest jednym z najlepszych w tym kraju i ma sie czym pochwalić. Jak widzicie forma realizacji nie jest profesjonalna, bo nie o to w tym chodzi. Projekt zyskał ku mojemu zaskoczeniu ogromną popularność. To jest Piękne. Największą zaletą jest to, że nie tylko oglądają, ale dziesiątki tysięcy ludzi zaangażowało sie w projekt. Zaczynaj sie tym interesować, czytać szukać itd. To ogromna wartość budująca. Dlatego ogłosiłem wybory na wersję, bo przyznacie że każda 911 z pierwszego okresu jest piękna. Wygrała opcja rsr. Szczerze mówiąc kibicowałem 2.7RS. jednak na RSR 73 - płakać nie bede. Plan był prosty... wstawimy tak jak to się robi, czyli cały zawias i jednostkę z 3,0 SC ,tyle że na gaźnikach. Również nieco nowsze zawieszenie z przodu i będzie pięknie. Jak wiecie historia potoczyła sie inaczej i dziś wiemy że te auto będzie jednak budowane w innym klimacie. Udało sie odzyskać sinik wiec tworzymy zgodnie z tym co było. Nadal nie wiemy jaka jest historia tego egzemplarza. Nadal szukamy, dosłownie dzień i noc. Pomaga mi w tym całe grono osób, miedzy innymi obecny tu na forum Kuba. Jednego jesteśmy pewni. Odrzucając wszystkie nasze domysły, mamy do czynienia z samochodem z Motorsportu ! zmodyfikowanym na etapie bardzo wczesnym. Według danych auto zarejestrowano w Polsce w 1969 roku. Silnik i skrzynia pochodzą z 72,73 roku. Z przeznaczeniem motorsportu. Nie wiele osób mogło mieć dostęp w PRL do tego typu elementów. Nie twierdze że mamy pewność czyje to auto, bo ciągle sie czegoś uczymy. Nie musze Wam tłumaczyć że to właśnie mi najbardziej zależy na odnalezieniu prawdziwej historii auta, które tak czy siak robię dla Siebie. Nie mogę jeszcze ujawnić każdego szczegółu układanki która staramy sie poskładać. Bo nie chce nikogo wprowadzać w błąd.
Poza Polskim Porsche – jestem dumny z tego że przez te 20 tygodni udało sie pokazać setką tysięcy osób w Polsce, że nie tylko takie rzeczy dzieją się za granicą. Że na naszym podwórku mamy fachowców, na których możemy patrzeć z podziwem. Że PRL to nie tylko i wyłącznie moje Kochane „legendy PRL” że również u nas można znaleźć popularne teraz Barn Find. ( my to do tej pory nazywaliśmy „ze stodoły” )
że motoryzacja to nie tylko blacha i silnik to też historia. W tym przypadku nawet nikt nie wymyślił by pewnie lepszego scenariusza niż ułożyło nam Zycie .

Oczywiście ten cykl nie jest pozycją obowiązkową, nadawaną w tv za czasów dwóch kanałów. Jesli komuś nie odpowiada, prowadzenie, sposób wykonywanej pracy, jakość nadawania, zapewniam że jest na YT miliony inny treści.
Jeśli jednak ktoś z Was chce sie dowiedzieć czegoś więcej, rozwiać wątpliwości, lub zaangażować się ; najlepiej dzwońcie do mnie bezpośrednio. Mój nr jest powszechnie znany w PCP. Jest jeszcze oczywiście Polskieporsche@gmail.com ☺ Niestety nie mam możliwości czasowych uczestniczyć w dyskusji na forum, na pewno to rozumiecie.

PM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2019, 1:35 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4940
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Patryk, witamy na forum !!!
Ps. I kibicujemy, przynajmniej ja :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2019, 2:47 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Patryk Mikiciuk napisał(a):
Witam wszystkich jako nowy użytkownik !
... motoryzacja to nie tylko blacha i silnik to też historia. W tym przypadku nawet nikt nie wymyślił by pewnie lepszego scenariusza niż ułożyło nam Zycie .
PM


Dokładnie tak.

Hmm.. No proszę. I super ze pana tu w końcu mamy.

Nie mam dziś już czasu sie tu dokladnie odniesc do wszystkich elementow wpisu bo pózno i padam na twarz.. codzienna odbudowa staroci wykańcza także mnie :)

Ale jeden podstawowy:

NIGDY DO PANA NIE DZWONILEM ! Nie pisałem także..
Nie mam nawet numeru tel. Nawet nie znam kogokolwiek z mojego otoczenia kto móglby pana znać, wiec zaszła tu jakas pomyłka. Musi mnie pan brac za zupelnie kogoś innego.
Nigdy także nie pisałem niczego na "early911".
Z tego co pan wypisuje nawet to ten "ktoś" pisal jakieś wyjątkowe głupoty..
Już pisalem nawet gdzies to tutaj na PCP, że odnalazlem te forum pare dni temu..
Prosze o info na priv i podam wszelkie swoje kontakty zarowno polski jak i niemiecki i bardzo chętnie wymienie sie namiarami.
Jezeli kiedykolwiek by pan wyraził oczywiście taką chęć.

Służę także jakąkolwiek poradą jeżeli mogę takowej udzielic czy czymkolwiek jeżeli chodzi o materiały dot Porsche. Zawsze coś co mogę wyszperać w archiwum choć bardziej siedzę w temacie czterech cylindrów jak 914/912 i 356 bo te auta restauruje na codzień.

Jeszcze raz podbiję to co już tu parę razy napisałem..

BARDZO doceniam pana projekt i uważam go za bardzo romantyczny.
Jedynie co mnie gnębi to że za duzo jest pana gimala w obiektywie i nadyżywa pan słowa "motorsport".. To wszystko. Doszło też pare drobnych niescisłości technicznych.
To wszystko. Jak sie coś robi to iskry lecą czyż nie tak?
Resze uwielbiam jak i cała robotę która robicie w ABcars.
Podjął sie pan ratowania niesamowitego złoma i fajnie że pasja wzieła góre..
Tak trzymać!

Houk!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2019, 15:34 

Dołączył: 16.02.2017
Posty: 97
Patryk Mikiciuk napisał(a):




(...)Jeśli jednak ktoś z Was chce sie dowiedzieć czegoś więcej, rozwiać wątpliwości, lub zaangażować się ; najlepiej dzwońcie do mnie bezpośrednio. Mój nr jest powszechnie znany w PCP. (...)

PM



Panowie,

Czy mógłby ktoś podesłać mi na priv nr telefonu do Pana Patryka?
Mój mail mógłby gdzieś zginąć pośród wielu innych w temacie.

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.01.2019, 22:12 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
marko356 napisał(a):

Jedynie co mnie gnębi to że za duzo jest pana gimala w obiektywie i nadyżywa pan słowa "motorsport".. To wszystko. Doszło też pare drobnych niescisłości technicznych.



Racja/prawda jest jak dupa, każdy ma swoją i jest bardzo do niej przywiązany :angel4:

POLSKIE PORSCHE? PORSCHE ZASADY? nie....to jest PORSCHE MIKICIUKA :twisted:

Patryk rób ten projekt po swojemu, i nie zważaj na komentarze, jesteś pierwszy który robi taką relację na YT, a tak samo jak z sexem, pamięta się najlepiej ten pierwszy raz :D

i jak za pierwszym razem ważne żeby gimbal zapłonął tak jak konar polany benzyną z motorsportu :D

szacun


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.02.2019, 23:57 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1929
Kurde pierwszy odcinek na ktorym przysnalem i nie ogladnalem do konca.. poczatek z Ursusem mi sie podobal - prawie sie dalem nabrac ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.02.2019, 17:22 

Dołączył: 14.05.2016
Posty: 14
AdamWalenda napisał(a):
marko356 napisał(a):
Kuba.Huminski napisał(a):
modyfikacja M474 z katalogu sportowego Porsche :) I teoria przestaje się zgadzać :)


Panie Patryku.
No to super. Mam prośbę...



Czyli Kuba.Huminski to Patryk Mikiciuk? :oops: :oops: :oops:

O matko z córką ...poważnie ? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.02.2019, 19:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4940
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Kuba Huminski to nie jest Patryk Mikiciuk :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.02.2019, 22:06 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 937
Coś dzisiejszy odcinek się spóźnia ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.02.2019, 22:57 

Dołączył: 20.06.2012
Posty: 345
Patrząc na instagrama Patryka, jest właśnie w Paryżu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2019, 11:35 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3698
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum