Daro. napisał(a):
Bo najgorsze są ... uproszenia i uogólnienia ... później to tylko wojna słów... oby
Zadna wojna.. luźna dyskusja..
Panowie frochę dystansu..
W PL od razu wszyscy się obrażają..
Filtr i świece to był żart..
Nie czepiajmy się śrubki koła zamachowego czy paru innych rzeczy. Nie ma to znaczenia. Nie chodziło mi co do centa podliczenia, ale o skalę kosztów i jest ona z grubsza własnie taka. Nie ma to znaczenia.
Ja wciąż twierdze że zakres PODSTAWOWYCH częsci do DOBREGO silnika zamyka sie w 1.5k eur.
Kacper uważa ze pow 3 tyś i kazdy ma prawo do swojego twierdzenia.
Dodatkowym aspektem jest estetyka itd..
Ja na same farby, ocynki, chemię czy sodowanie jednego motoru wydaję ponad 600e.
Częsci to jest male miki. To czy te motory będa ogarniane prawidłowo to zupelnie inna bajka. Prawidłowe uszczelnienie silników Porsche to jest osobny temat. Nie mowiąc już o tych z magnezowymi case.
W kraju znajomośc tematu i placenie za wiedze w każdej dziedzinie mam wrażenie ze jeszcze długo będzie niedocenione. I tu pojawia sie wątek robocizny który robi realne koszta. Silnik Porsche to nie jest temat, który można przy grillu ze szwagrem przy sobocie ogarnąć z tutoriala na Facebooku.
Tak jak #Chris napisał cena za robotę silnika na poziomie 7-10k eur jest adekwatna.
#Chris
troche w PL troche w DE
Nie chce miec wiecej klientów bo kompletnie nie wyrabiam sie z tymi co już mam
Mam kalendarz do 2021 zajety.. Traktuję to butikowo a nie mam 30 osobowej załogi na etatach..
#Kacper
Do odpalenia silnikow B6 nie trzeba miec nic.. Zadnych stojaków. Może być wiadro
Jest troche wiecej pracy niz przy B4 bo trzeba "postawić' trakcję olejową i jest więcej kabli.
Oczywiscie ze skrzynia
Mialem gdzies swoje zdjecie ale nie chce mi sie szukać.
Idąc na łatwizne pierwszy lepszy YT:
https://www.youtube.com/watch?v=hdTEVIHzZVgA tak trochę powracając do pana P.
Dlaczego AB cars nie robi tego motoru?
Tylko wywędrował ten nieszczęsny silnik gdzieś do Katowic..