Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.03.2019, 15:46 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
chris napisał(a):
ATT Marko356
"uszczelki, panewki i szlif to koszt 5 tyś zł"
Robisz taki remont za 5k PLN ????? :D :D


Bez ciągania za słówka prosze ;).. mowa o kosztach szlifu i częsciach. Nie mówie o kosztach robicizny.
To już jest indywidulana sprawa. Jeden robi za 1 tyś inny za wielokrotniść tegoż..

Ale patrząc na te zgliszcza 2.4 to koszt samych brakujacych częsci ida w dziesiatki $$$..
:(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.03.2019, 16:47 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
Jak ostatnio robiłem remont swojego 350 V8 w motorówce to na samej Krasnobrodzkiej za robociznę blok/głowice 6000zł zostawiłem ... :wink:

Przy takich cenach, jak Mikiciuk chce zostawić blok (jak rozumiem dla numerów seryjnych) to chyba faktycznie taniej kupić cały silnik i przy okazji remontu bloki podmienić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.03.2019, 21:46 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
marko356 napisał(a):
chris napisał(a):
ATT Marko356
"uszczelki, panewki i szlif to koszt 5 tyś zł"
Robisz taki remont za 5k PLN ????? :D :D


Bez ciągania za słówka prosze ;).. mowa o kosztach szlifu i częsciach. Nie mówie o kosztach robicizny.
.
:(



Gdzie tak tanio można kupić wszystkie części do silnika?;) w sensie za 5 kpln? I jeszcze w tym szlif zrobić 😎


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.03.2019, 23:14 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
kacper napisał(a):
Gdzie tak tanio można kupić wszystkie części do silnika?;) w sensie za 5 kpln? I jeszcze w tym szlif zrobić 😎


Panowie błagam.
Nie wiem czy robicie coś z silnikami ale na Boga...

Może stworzyć wątek o kosztach roboty silników i częsci... :) ?

Zakladam że mamy cały kompletny motor bez takiego wiadra złomu gdzie nie można odróznić wałka rozrządu od crakshaftu.. jak w 24 odcinku naszej fascynującej narodowej przygody..
Zakladam że mamy cały kompletny dobrze chodzący silnik typu 2 /2.2 / 2.4
Dla niewtajemniczonych .. motor Porsche można odpalic łatwo poza autem wiec nie trzeba nawet walczyć z wkladaniem go w budę.

Na potrzebę "pewności" że mamy miec wszystko idealnie wymieniamy:
Wszystkie uszczelki, dystanse, podkladki, pierscienie, panewki wału i panewki korb..
Jest tego około 200 rzeczy ale zawarte jest to z grubsza w 5 pakietach.

To podstawa.
Biorę najdroższy supplier żeby nie było że jakaś wytanka.
Bez rabatów prosto ze strony.

https://www.stoddard.com/90110090204-sic.html.html - 340 $
https://www.stoddard.com/91410314100set.html - 118$
https://www.stoddard.com/90110190100-sic.html.html - 199$
https://www.stoddard.com/90110318550s-sic.html.html - 167$
= 824$ = 3000 zł

Swiece kable kopulka -+ 1000 zl
Szlify -+ 2000zl
Suma plus minus 6000zl

Można taniej plus rabaty nawet w Stodart ale specjalnie tego nie robię żeby nie było..
Niech będzie na kólko dystybutora i kola pomp.. :)

Oczywiscie bez robocizny. Najprostszy zwyczajny motor typu 2 /2.2 / 2.4
Bez wygibasów, wyczynów czy kosmosów.
Oczywiście trzeba wiedziec jak to ogarnąć i to jest osobny koszt i za to się płaci.

Porsche jest bardzo drogie. W BMW E10 komplet Mahle na wal kosztuje 22eur.

Wszystko w temacie.

zupełnie co innego jest jak mamy niekompletny silnik z którego nic sie nie nadaje.. i wtedy jeżeli mamy skompletować czylindry, tłoki, wał, pompy, wałki, gazniki, wiatraki albo nie daj Boże MFI i to bez dopisku "motorsport".. to idziemy w minumum 100tyś.

Jak ma się zrealizować ulubiony "dopisek motorsport" to 3 razy tyle..
:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.03.2019, 23:27 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Jezu.. zapomniealem o najważniejszym.

Filtr oleju..

70 zł
po rabacie 60zl

:D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.03.2019, 23:50 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
marko356 napisał(a):
kacper napisał(a):
Gdzie tak tanio można kupić wszystkie części do silnika?;) w sensie za 5 kpln? I jeszcze w tym szlif zrobić 😎


Panowie błagam.
Nie wiem czy robicie coś z silnikami ale na Boga...

Może stworzyć wątek o kosztach roboty silników i częsci... :) ?

Zakladam że mamy cały kompletny motor bez takiego wiadra złomu gdzie nie można odróznić wałka rozrządu od crakshaftu.. jak w 24 odcinku naszej fascynującej narodowej przygody..
Zakladam że mamy cały kompletny dobrze chodzący silnik typu 2 /2.2 / 2.4
Dla niewtajemniczonych .. motor Porsche można odpalic łatwo poza autem wiec nie trzeba nawet walczyć z wkladaniem go w budę.

Na potrzebę "pewności" że mamy miec wszystko idealnie wymieniamy:
Wszystkie uszczelki, dystanse, podkladki, pierscienie, panewki wału i panewki korb..
Jest tego około 200 rzeczy ale zawarte jest to z grubsza w 5 pakietach.

To podstawa.
Biorę najdroższy supplier żeby nie było że jakaś wytanka.
Bez rabatów prosto ze strony.

https://www.stoddard.com/90110090204-sic.html.html - 340 $
https://www.stoddard.com/91410314100set.html - 118$
https://www.stoddard.com/90110190100-sic.html.html - 199$
https://www.stoddard.com/90110318550s-sic.html.html - 167$
= 824$ = 3000 zł

Swiece kable kopulka -+ 1000 zl
Szlify -+ 2000zl
Suma plus minus 6000zl

Można taniej plus rabaty nawet w Stodart ale specjalnie tego nie robię żeby nie było..
Niech będzie na kólko dystybutora i kola pomp.. :)

Oczywiscie bez robocizny. Najprostszy zwyczajny motor typu 2 /2.2 / 2.4
Bez wygibasów, wyczynów czy kosmosów.
Oczywiście trzeba wiedziec jak to ogarnąć i to jest osobny koszt i za to się płaci.

Porsche jest bardzo drogie. W BMW E10 komplet Mahle na wal kosztuje 22eur.

Wszystko w temacie.

zupełnie co innego jest jak mamy niekompletny silnik z którego nic sie nie nadaje.. i wtedy jeżeli mamy skompletować czylindry, tłoki, wał, pompy, wałki, gazniki, wiatraki albo nie daj Boże MFI i to bez dopisku "motorsport".. to idziemy w minumum 100tyś.

Jak ma się zrealizować ulubiony "dopisek motorsport" to 3 razy tyle..
:)


Rozumiem, że remont to szlif i wymiana panewek i pierścieni aaaa i przewodów do świec i samych świec ....
Aaaa i filtra oleju

Ostatnia panewka wału jest jest sama droższa i cały kpl który pokazałeś

Średnio koszt części przy robieniu silnika na k-jet czy ganikach to ok 3000 euro (jeśli nie mamy grubszych części do wymiany)- uszczelk., panewki, sruby koła zamamachowego i tak dalej i tak dalej...


Ale ja tam się nie znam jak to kiedyś Biały powiedział 😎
I już kończę dyskusję 😶


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.03.2019, 23:59 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
A odpalić tak można poza autem
Ale trzeba mieć odpowiedni stół czy stojak (nie ważne jak to nazwiemy)

Na palecie można odpalić silnik od 912 i 356.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2019, 9:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Bo najgorsze są ... uproszenia i uogólnienia ... później to tylko wojna słów... oby ;)




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2019, 11:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2257
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Wydaje mi się ,że warto znać prawdziwe koszty naprawy serducha wiatraka.
Na ebayu to 9k€
https://www.ebay.de/itm/Porsche-911-Mot ... ctupt=true

Att Marko 356
Może zdradzisz gdzie twój warsztat przy takich cenach możesz mieć sporo klientów




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2019, 14:47 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Daro. napisał(a):
Bo najgorsze są ... uproszenia i uogólnienia ... później to tylko wojna słów... oby ;)



Zadna wojna.. luźna dyskusja.. :)

Panowie frochę dystansu.. :D W PL od razu wszyscy się obrażają..

Filtr i świece to był żart..

Nie czepiajmy się śrubki koła zamachowego czy paru innych rzeczy. Nie ma to znaczenia. Nie chodziło mi co do centa podliczenia, ale o skalę kosztów i jest ona z grubsza własnie taka. Nie ma to znaczenia.
Ja wciąż twierdze że zakres PODSTAWOWYCH częsci do DOBREGO silnika zamyka sie w 1.5k eur.
Kacper uważa ze pow 3 tyś i kazdy ma prawo do swojego twierdzenia.

Dodatkowym aspektem jest estetyka itd..
Ja na same farby, ocynki, chemię czy sodowanie jednego motoru wydaję ponad 600e.

Częsci to jest male miki. To czy te motory będa ogarniane prawidłowo to zupelnie inna bajka. Prawidłowe uszczelnienie silników Porsche to jest osobny temat. Nie mowiąc już o tych z magnezowymi case.
W kraju znajomośc tematu i placenie za wiedze w każdej dziedzinie mam wrażenie ze jeszcze długo będzie niedocenione. I tu pojawia sie wątek robocizny który robi realne koszta. Silnik Porsche to nie jest temat, który można przy grillu ze szwagrem przy sobocie ogarnąć z tutoriala na Facebooku.
Tak jak #Chris napisał cena za robotę silnika na poziomie 7-10k eur jest adekwatna.

#Chris
troche w PL troche w DE
Nie chce miec wiecej klientów bo kompletnie nie wyrabiam sie z tymi co już mam :(
Mam kalendarz do 2021 zajety.. Traktuję to butikowo a nie mam 30 osobowej załogi na etatach..

#Kacper
Do odpalenia silnikow B6 nie trzeba miec nic.. Zadnych stojaków. Może być wiadro :)
Jest troche wiecej pracy niz przy B4 bo trzeba "postawić' trakcję olejową i jest więcej kabli.
Oczywiscie ze skrzynia :)
Mialem gdzies swoje zdjecie ale nie chce mi sie szukać.
Idąc na łatwizne pierwszy lepszy YT:
https://www.youtube.com/watch?v=hdTEVIHzZVg

A tak trochę powracając do pana P.
Dlaczego AB cars nie robi tego motoru?
Tylko wywędrował ten nieszczęsny silnik gdzieś do Katowic..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2019, 14:57 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
marko356 napisał(a):
Daro. napisał(a):
Bo najgorsze są ... uproszenia i uogólnienia ... później to tylko wojna słów... oby ;)



Zadna wojna.. luźna dyskusja.. :)

Panowie frochę dystansu.. :D W PL od razu wszyscy się obrażają..

Filtr i świece to był żart..

Nie czepiajmy się śrubki koła zamachowego czy paru innych rzeczy. Nie ma to znaczenia. Nie chodziło mi co do centa podliczenia, ale o skalę kosztów i jest ona z grubsza własnie taka. Nie ma to znaczenia.
Ja wciąż twierdze że zakres PODSTAWOWYCH częsci do DOBREGO silnika zamyka sie w 1.5k eur.
Kacper uważa ze pow 3 tyś i kazdy ma prawo do swojego twierdzenia.

Dodatkowym aspektem jest estetyka itd..
Ja na same farby czy sodowanie jednego motoru wydaję ponad 600e.

Częsci to jest male miki. To czy te motory będa ogarniane prawidłowo to zupelnie inna bajka. Prawidłowe uszczelnienie silników Porsche to jest osobny temat. Nie mowiąc już o tych z magnezowymi case.
W kraju znajomośc tematu i placenie za wiedze w każdej dziedzinie mam wrażenie ze jeszcze długo będzie niedocenione. I tu pojawia sie wątek robocizny który robi realne koszta. Silnik Porsche to nie jest temat, który można przy grillu ze szwagrem przy sobocie ogarnąć z tutoriala na Facebooku.
Tak jak #Chris napisał cena za robotę silnika na poziomie 7-10k eur jest adekwatna.

#Chris
troche w PL troche w DE
Nie chce miec wiecej klientów bo kompletnie nie wyrabiam sie z tymi co już mam :(
Mam kalendarz do 2021 zajety.. Traktuję to butikowo a nie mam 30 osobowej załogi na etatach..

#Kacper
Do odpalenia silnikow B6 nie trzeba miec nic.. Zadnych stojaków. Może być wiadro :)
Jest troche wiecej pracy niz przy B4 bo trzeba "postawić' trakcję olejową i jest więcej kabli.
Oczywiscie ze skrzynia :)
Mialem gdzies swoje zdjecie ale nie chce mi sie szukać.
Idąc na łatwizne pierwszy lepszy YT:
https://www.youtube.com/watch?v=hdTEVIHzZVg

A tak trochę powracając do pana P.
Dlaczego AB cars nie robi tego motoru?
Tylko wywędrował ten nieszczęsny silnik gdzieś do Katowic..




Nikt się nie obraża - za starzy na to jesteśmy 😉

Ale ja się poddaję.

Ten Pan wie wszystko najlepiej 😎


I nigdy nie ma pod ręka kawałka zdjęcia ...



Tylko lak silnika i sodowanie silnika 600e - matko co tak drogo 😁😁😁

Pozdrawiam k.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2019, 15:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2257
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
To może pochwal się komu w Polsce bo może ktoś z kolegów jest użytkownikiem. :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2019, 15:10 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Ten film z YouTube to bardzo uproszczony stojak
Co z tego ze go odpalę na palecie jak nie sprawdzę czy nie ma ewentualnych wycieków.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2019, 15:22 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
kacper napisał(a):
Ten Pan wie wszystko najlepiej 😎


Niczego nie wiem najlepiej tylko przedstawiam swoj punkt widzenia do którego mam prawo i staram się to poprzec ceną, zdjęciem, linkiem czy dowodem.

Osobiście chętnie sam bym się czegoś dowiedzial niż mam tu cokolwiek udowadniać.

Faktycznie nie zmierza do do żadnego punktu.

Drogo, tanio, źle, niedobrze..
Odpuszczam ten wątek.
Niczemu nie służy tego typu wymiana zdań.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2019, 15:35 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
marko356 napisał(a):
kacper napisał(a):
Ten Pan wie wszystko najlepiej 😎


Niczego nie wiem najlepiej tylko przedstawiam swoj punkt widzenia do którego mam prawo i staram się to poprzec ceną, zdjęciem, linkiem czy dowodem.

Osobiście chętnie sam bym się czegoś dowiedzial niż mam tu cokolwiek udowadniać.

Faktycznie nie zmierza do do żadnego punktu.

Drogo, tanio, źle, niedobrze..
Odpuszczam ten wątek.
Niczemu nie służy tego typu wymiana zdań.


No i się obraził 😉

Wracając na chwilę do cen części
Nigdy ale to nigdy razem ze szlifem nie udało mi się zejść do przytoczonej kwoty
A nie jestem typem co od razu wszystko wymienia (niektórzy to wiedzą)


A czemu nie robi ab bo Patyk chciał u Lelka to tam robi - nie ma co szukać drugiego dna..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.03.2019, 20:38 

Dołączył: 29.12.2016
Posty: 9
No i wał znaleziony :D

https://www.youtube.com/watch?v=yLdUJPo_rsc

Wszystko zaczyna się układać - czekam na pełne informacje dt. historii tego auta ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.04.2019, 19:26 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 600
W nowym odcinku jest akcent klubowy :headbang:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.04.2019, 19:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1559
Nr klubowicza: 582
Juz o tym zapomniałem. :)




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.04.2019, 20:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Tak tak Tomek i Patryk spotkali się na targach i Tomek ofiarował tą okrywę do tego projektu.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.04.2019, 10:16 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 681
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
adam748 napisał(a):
W nowym odcinku jest akcent klubowy :headbang:


Możesz rozwinąć, dla niewtajemniczonych? Ta tylna klapa brązowa jest od kogoś z Forum?

Swoją drogą fajny barter zrobil z Wrzecionem Czasu - stopery za dobrą reklamę ;)




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum