Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.02.2022, 16:20 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
Dziękuję marko356.

Więc zdumiewające jest, że Classic Auto, bez wątpienia autorytatywny magazyn, podaje takie informacje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.02.2022, 21:51 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3923
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Andrzej_K napisał(a):
Dziękuję marko356.

Więc zdumiewające jest, że Classic Auto, bez wątpienia autorytatywny magazyn, podaje takie informacje.


Andrzeju K, bez wątpienia autorytetem jest @marko 356, zatem prawda jest gdzieś pośrodku :lol:
W temacie "szarego", którym posłużył się PM do budowy repliki - ostatnie informacje jakie mam z kręgów krakowskich, kontynuując wątek:
- białe samochody, które jechały w Press on Regardless '74, '75 : któryś z nich, może jakiś treningowy (?) podobno wrócił do Krakowa.
- w latach 69/70....(?) Zasada, ze swojego "parku", użyczał białe 911 M.Sochackiemu, który startował w RMP, żeby "zrobić klasę". Mieczysław Sochacki był wiodącym mechanikiem w warsztacie Zasady (wówczas), który różne cuda robił z Porsche.
- Jerzy Dobrzański, świetny mechanik - wiele różnych rzeczy robił z tymi samochodami, mocno kojarzony z Porsche
- Marian Bień - był w tej "konfiguracji"
- Staszek Lasota - był w serwisach Zasady - wówczas. Trochę mi opowiadał, jak coś kupowałem u niego...
Żaden z NICH już nie żyje.
Historia samochodów Zasady z tamtych lat nie jest do ustalenia.
Budowanie definitywnej historii na podstawie wątłych przesłanek nie jest uprawnione.
Nie jest prawdą, że wszystkie auta Zasady, były robione przez dział sportu fabryki.
Opieranie się tylko na tym co pokazuje Dział Sportu, to łapanie wycinka rzeczywistości.
Zatem szukajcie Panowie dalej. Cenimy rzetelną informację. Jak czegoś się dowiem, poinformuję.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.02.2022, 22:09 

Dołączył: 11.12.2021
Posty: 38
Ptmobil.....


Jako naoczny świadek zdjętych warstw lakieru w Abcars, co mówiłeś parokrotnie,zapomniales o jednej,bardzo istotnej kwesti....


Mianowicie owe Porsche, szare było do około 1993, wcześniej było białe....a przed białym,było czerwone....

Więc ten trop kompletnie uważam za mylny.


Jest jeszcze jedna kwestia...samochód w " krakowskich archiwach" - jako 1 rejestracja,widnieje od 1987 roku....więc nie wrocilo,bo go wcześniej tam nie było.

Pierwsza rejestracja ogólnie w kraju byla w 1969....ale w województwie mazowieckim,nie regionie krakowskim.

Dlaczego mamy 2 rejestracje? Bo auto przyjechało do kraju w 1969, następnie wyjechało a w 1987 roku wróciło ponownie.czyli lata 70-80 było prawdopodobnie zarejestrowane za granicą. Dlatego kiedyś napisałem,że Polskie Porsche,nie jest wcale takie Polskie.


Odnośnie Twoich sugestii, tak samo mogę rzucić myśl,że w 1969 roku zostało zarejestrowane w Warszawie, przez korespondenta New York Timsa, a gdy został przeniesiony do innego kraju,pojechało z nim....a w owym okresie,czyli 1969-74 w Warszawie 911 było na palcach jednej ręki.....


Jutro zabieram się do pracy, więc może pojawia się jakieś Jersey


Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.02.2022, 22:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3729
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Jeżeli wszystkie wymienione osoby przez Pdmobila umarły to czy zostawiły jakąś dokumentację, zapiski swoich przeróbek ? bo jeśli nie to ani po kolorach ani po rejestracjach a tym bardziej po nabijanych VINach nie dojdzie się.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.02.2022, 22:30 

Dołączył: 11.12.2021
Posty: 38
Dobrze, Panowie, może Marco.... ostatnio wrzuciłem i nikt nie skomentował....


Prosze o wypowiedzenie się chociaż ogólnie,co to jest za model rok itp


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.02.2022, 22:41 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
pdmobil napisał(a):
- białe samochody, które jechały w Press on Regardless '74, '75 : któryś z nich, może jakiś treningowy (?) podobno wrócił do Krakowa.


Wydaje mi się, że gdyby ten (czy jakikolwiek inny używany w sporcie) samochód nagle "wypłynął", to i odpowiednia dokumentacja by się znalazła w archiwach Porsche, potwierdzająca jego autentyczność. Jest w ogóle możliwe, żeby fabryka dawała swojemu kierowcy jakieś "lewe" samochody i to jeszcze z rynku wtórnego, a później tuszowała w SWOICH archiwach ich historię? :)

A może kierowcy sami musieli szukać ulepów na rynku wtórnym i drutować je żeby czymś w ogóle jeździć? Ale zaraz, to dlaczego byli "fabryczni"? :)

Przecież to tak absurdalne...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.02.2022, 22:55 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3923
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Daro napisał(a):
Jeżeli wszystkie wymienione osoby przez Pdmobila umarły to czy zostawiły jakąś dokumentację, zapiski swoich przeróbek ? bo jeśli nie to ani po kolorach ani po rejestracjach a tym bardziej po nabijanych VINach nie dojdzie się.

Tak Darku - nie dojdzie. Czy p.Sochacki, czy Bień, czy Dobrzański zostawili jakąś dokumentację ....pewno zostawili, ale chyba nie....temat dla archiwistów, ja dysponuje wiedzą zasłyszaną towarzysko. Uważam, że brak dokumentacji nie powinien być wykorzystywany do tworzenia własnych historii.

dna.autos napisał(a):
Ptmobil.....
Jako naoczny świadek zdjętych warstw lakieru w Abcars, co mówiłeś parokrotnie,zapomniales o jednej,bardzo istotnej kwesti....
Mianowicie owe Porsche, szare było do około 1993, wcześniej było białe....a przed białym,było czerwone....
Więc ten trop kompletnie uważam za mylny.
Jest jeszcze jedna kwestia...samochód w " krakowskich archiwach" - jako 1 rejestracja,widnieje od 1987 roku....więc nie wrocilo,bo go wcześniej tam nie było.
Pierwsza rejestracja ogólnie w kraju byla w 1969....ale w województwie mazowieckim,nie regionie krakowskim.
Dlaczego mamy 2 rejestracje? Bo auto przyjechało do kraju w 1969, następnie wyjechało a w 1987 roku wróciło ponownie.czyli lata 70-80 było prawdopodobnie zarejestrowane za granicą. Dlatego kiedyś napisałem,że Polskie Porsche,nie jest wcale takie Polskie.
Odnośnie Twoich sugestii, tak samo mogę rzucić myśl,że w 1969 roku zostało zarejestrowane w Warszawie, przez korespondenta New York Timsa, a gdy został przeniesiony do innego kraju,pojechało z nim....a w owym okresie,czyli 1969-74 w Warszawie 911 było na palcach jednej ręki.....
Jutro zabieram się do pracy, więc może pojawia się jakieś Jersey
Pozdrawiam wszystkich


dna.autos. - pozwoliłem sobie na skondensowanie tekstu, bo dużo miejsca zajmuje. To co piszesz to są Twoje luzne przypuszczenia. Np. na jakiej podstawie oceniasz kiedy był jaki był kolor? Skąd wiesz, który to samochód ? Może ten biały, o którym wczoraj słyszałem w kontekście p.Sochackiego, to inny samochód ? Wciąż budujecie historię na domniemaniach. Ale pracuj dalej...nad potwierdzonymi faktami !

dna.autos napisał(a):
Dobrze, Panowie, może Marco.... ostatnio wrzuciłem i nikt nie skomentował....
Prosze o wypowiedzenie się chociaż ogólnie,co to jest za model rok itp

Co tu komentować ? Ot fotosik. Brzydactwo. Może to dzieło jakiegoś Jasia z KJS-u ?
Nie trzymaj nas w napięciu - napisz !

Usłyszałem dziś opinię, uznanego znawcy klasyków, że PM zrobił więcej dla popularyzacji Porsche niż Klub.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.02.2022, 23:14 

Dołączył: 26.09.2020
Posty: 37
PDmobil napisał: Uważam, że brak dokumentacji nie powinien być wykorzystywany do tworzenia własnych historii. i według mnie to jest chyba w całym temacie najważniejsze.

Brak dowodu nie może być dowodem na to, że Polskie Porsche na pewno nie należało do Pana Sobiesława.

Kilka dni temu rzuciłem propozycje żeby spróbować wszystko jakoś zebrać, podsumować. Wiecie Panowie co mi wyszło gdy spróbowałem zrobić taką małą tabelkę?

Że wiemy że było co najmniej kilkanaście aut Pana Sobiesława Zasady a znamy tylko jeden numer Vin...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2022, 1:42 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Tokyogarage napisał(a):
PDmobil napisał: Uważam, że brak dokumentacji nie powinien być wykorzystywany do tworzenia własnych historii. i według mnie to jest chyba w całym temacie najważniejsze.

Brak dowodu nie może być dowodem na to, że Polskie Porsche na pewno nie należało do Pana Sobiesława.
.


Idąc tym tropem mogę stwierdzić, ze skoro nie ma 100% dowodu na to że zamachu na JFK dokonał H. Oswald to może byl to ktoś z twojej rodziny..
Nie ważne że z Polski :D

PDmobil ma tu 100% racji.

Brak dowodu jest dowodem ze to nie jest auto Zasady, a tym bardziej autem z jakiegokolwiek jego rajdu.

Po prostu NIE BYŁO TAM TAKIEGO AUTA.
Juz nie chce mi sie tego powtarzać milion razy.

To nie ten model.
Mogą sobie ludzie bajki opowiadac o klatkach, belkach i ukradzionych numerach, vinach, nieistniejących kartotekach, kardexach pisanych ludzką krwią i potworze z Loch Ness itp..

NIE TEN MODEL. Kropka.

Tokyogarage napisał(a):
Zasady a znamy tylko jeden numer Vin...

znamy wszystkie viny..

Zasada w 68 roku jechal autem fabrycznym o nr VIN 0433 i 0591 oraz 0409
w roku nastepnym jechal 0530 a potem 0950
korzytal tez w 1969 treningowo z auta nr 0529 oraz auta vica Elforda.
Kropka.

Skonczmy z tym zasmiecaniem tego tematu.

Stworze niebaweem wątek o Zasadzie i jego samochodach w miare czasu i tam bedziemy sie wyżywać na autach z rodziny "Zasady" .

Bylo tego okolo 25 samochodów..
To jest ciekawy temat i nie warto tego łaczyć z Mikiciukiem bo niedługo beda mowic Zasada zamiast Patryk...

Porsche wyprodukowoalo okolo 70 prototypów do rajdów w budzie 0-F.
Wszystkie to S lub ST. Byly też 4 R..
W specu doświadczalnym. Z jednej korzystał Anderson i jednej Waldegard.

Kazdy wóz to wyscigowy spec. Kazdy ma swoja kartotekę.

KAZDY .

Auto z USA z Press of regardless to auto Autofarmu Carerra RS w specu 73.
Jeszcze kompletnie inny wóz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2022, 9:03 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3923
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Oj, Marko, nasz Ty specu !
Świetnie piszesz ! Może spiszesz jakąś monografię na temat Zasady, jego startów i samochodów. Taką konkretną, bez nadmiaru beletrystyki. No i po rozmowie i za zgodą samego Zasady. Najlepiej w wersji drukowanej - nie jest to wysiłek, a zbyt będzie zapewniony ! Nie wydaje mi się, żeby forum było najlepszym miejscem, bo druk to druk, a i znowu znajdzie się jakiś oponent i będzie mieszał, choć kto wie - przecież każde podtrzymywanie tematu to woda na Twój młyn :)
Twoja wiedza statystyczna na temat historii Porsche w sporcie jest imponująca. Przekonuje co raz bardziej, mimo, powiedzmy, dość niefortunnej interpretacji Kardexu, ale co tam.... może też zrobisz jakąś broszurkę, albo podasz jakieś dostępne zródło, jeżeli nie jest to wiedza tajemna. Pamiętaj jednak, że w sporcie jeżdziły nie tylko samochody robione w Fabryce. Czy się mylę ?
Natomiast ...bo zapomniałem jaki to temat ? Co zaśmiecamy ???
Bo w temacie "szarego", oprócz tego że napisałeś, że NIE, to wiemy wciąż tyle co NIC. Dobrze, że dna.autos przybliżył wiedzę o jednym z właścicieli, coś wie, wspomniał o "białym" ( stąd podchwyciłem ten trop ), ale wciąż najważniejsze będzie ustalenie kiedy, kto i w jakim "specu" sprowadził je do Polski i skąd wzięły się w nim przeróbki. Jakoś przypuszczenie, że "Jasio z KJS-u, albo jakiś celebryta ....zupełnie nie przekonują...tak, dowody, dowody, dowody - bo na razie dowodami są przeróbki i ślady, które pokazywał PM, a i ja o nich wspominałem bo widziałem. No i poprzedni właściciele też !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2022, 10:46 

Dołączył: 28.10.2017
Posty: 85
PDmobil,faktycznie jesteś maskotką tego forum,jak to ktoś napisał "niczym Ronald MCdonald's".
Chcesz dochodzić histotię złoma to czyń to ale nie podkręcaj że to może być ciekawe.Równie dobrze możesz śledzić historię obojętnie jakiego żuka blaszaka należącego do badylarza w latach 1980.Twoja sprawa,ale może w dziale offtopic?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2022, 11:39 

Dołączył: 1.10.2020
Posty: 61
Tokyogarage napisał(a):
Brak dowodu nie może być dowodem na to, że Polskie Porsche na pewno nie należało do Pana Sobiesława.


Brak dowodu nie może być dowodem na to, że nie ma krasnoludków?

Logika postawiona na głowie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2022, 12:44 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
dna.autos napisał(a):
Dobrze, Panowie, może Marco.... ostatnio wrzuciłem i nikt nie skomentował....


Prosze o wypowiedzenie się chociaż ogólnie,co to jest za model rok itp


Zainteresowało mnie to zdjęcie, które wrzuciłeś.
Na moje rozeznanie przedstawia wczesną 911 przerobioną "nieprofesjonalnie" na młodszy, bardziej wyczynowy model. Nie ma prawego lusterka. Fotele (patrząc po zagłówkach) pochodzą sprzed 1974. Koła tak samo. Poszerzenia są dorobione, tylny zderzak dołożony. Tylne skrzydło przypomina mi wersję z 911 turbo 3.3 (pozioma elewacja w kierunku tylnej szyby, cień gumowej płetwy wieloryba po prawej) - nie jest to kaczy kuper z Carrery 2.7RS. Tylna lampa chyba z G-modelu.

Pozwoliłem sobie zestawić to zdjęcie z wcześniejszym zdjęciem wrzuconym przez [b]pdmobila[/b], pochodzącym z książki Pana Zasady.

Może ulegam złudzeniu, ale dostrzegam pewne podobieństwa:
- kolor
- poszerzenia
- spoiler
- wąskie koła
- układ lusterek
- tylna lampa
- wydaje mi się, że dostrzegam na niekolorowanym zdjęciu prawą białą okrągłą nalepkę w dolnym rogu tylnej szyby. Taką samą jaką widać na kolorowym zdjęciu sprzed garażu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2022, 13:28 

Dołączył: 26.09.2020
Posty: 37
Cooder napisał(a):
Tokyogarage napisał(a):
Brak dowodu nie może być dowodem na to, że Polskie Porsche na pewno nie należało do Pana Sobiesława.


Brak dowodu nie może być dowodem na to, że nie ma krasnoludków?

Logika postawiona na głowie :D



Hehe, wiedziałem już to pisząc, że prawdopodobnie nikt tego wywodu nie zrozumie :)
Innymi słowy, chodziło mi o to, że dopiero odtworzenie całej historii szarego, poparte dokumentami - dowodami - rozwikła wszystkie watpliwości.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2022, 13:59 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 498
pdmobil napisał(a):
..tak, dowody, dowody, dowody - bo na razie dowodami są przeróbki i ślady, które pokazywał PM, a i ja o nich wspominałem bo widziałem. No i poprzedni właściciele też !


Dokładnie - są to dowody - ale bardziej na to, że PP nie jest autem Zasady niż na odwrót :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2022, 14:31 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3923
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
evan napisał(a):
pdmobil napisał(a):
..tak, dowody, dowody, dowody - bo na razie dowodami są przeróbki i ślady, które pokazywał PM, a i ja o nich wspominałem bo widziałem. No i poprzedni właściciele też !


Dokładnie - są to dowody - ale bardziej na to, że PP nie jest autem Zasady niż na odwrót :wink:


Ciekawy wywód.
Dlatego wcześniej pytałem o czym piszemy ?
To, że nie jest to samochód Zasady z RP'72, ani z Costa Brava, ani (prawdopodobnie) z TAP, to wiemy więc po co to powtarzać. Co więcej wiemy ? Nic konkretnego.
Jak widzę, jest pewne zainteresowanie, czy "szary" miał jakąś przeszłość sportową i skąd ma modyfikacje.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2022, 20:36 

Dołączył: 25.01.2019
Posty: 21
Nr klubowicza: 792
simprez napisał(a):
dna.autos napisał(a):
Dobrze, Panowie, może Marco.... ostatnio wrzuciłem i nikt nie skomentował....


Prosze o wypowiedzenie się chociaż ogólnie,co to jest za model rok itp


Zainteresowało mnie to zdjęcie, które wrzuciłeś.
Na moje rozeznanie przedstawia wczesną 911 przerobioną "nieprofesjonalnie" na młodszy, bardziej wyczynowy model............



Też turbo znawcą nie jestem ale wygląda na rocznik 1969. Kwadratowa klamka z 68-69 i światła z chromem 69-73




_________________

718 18
Boxster S 01
944 85


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2022, 22:11 

Dołączył: 11.12.2021
Posty: 38
Dobry wieczór Panowie:)


Jestem świeżo po live PM na YT.....


No to co:) nie będę cytował slowo w słowo,ale wątek jest następujący:

Dziś się dowiedzieliśmy, że Mistrz....Mistrz (ale który,bo nie podano nazwiska,jak zwykle gra słów) POWIEDZIAŁ, ŻE TO AUTO TO JEST TO AUTO i mamy orginal,jeden jest w Monaco a drugi mamy my....i jak Mistrz to potwierdził, to nie będę się spieral i nikogo przekonywał jak nie chce

Dziś się dowiedzieliśmy, że jednak bliżej do tablic LEO....bo pojechał,wrócił a później zaginął i nikt więcej go nie widział....


Przepraszam, już pomijając wszystko: czy Mistrz (który?),potwierdzając ZE TEN SAMOCHOD TO TEN SAMOCHOD, powiedział: tak to jest ten samochód, na MILION procent to mój samochód......ale nie wiem który....

Przecież to jest czysty kabaret, to jest parodia i brak szacunku do widzów, ludzi którzy zajmują się tym tematem, a zwłaszcza poniżenie samego Mistrza....


Ku......a


To jest parodiant. tyle powiem.

A podsumowujac, wszystkim fanom projektu i PM powiem tak:

Mamy Polskie Porsche:

1. Które do końca nie jest polskie bo większość życia było za granicą, a gdy wróciło w 1987 roku do Polski,rzadko jeździło, bo nie było wstanie

2. Auto miało przeszłość rajdowa, bo mamy ślady.....ślady,które były wielokrotnie podważane przez znawcow Porsche, a sam egzemplarz wyjechał z fabryki jako zwykle cywilne auto,co potwierdza sama fabryka i dział sportu Porsche

3. Pod rajdowa historia tego auta podpisuje się MISTRZ....ale nie wiemy który, a sam MISTRZ twierdzi,że tak macie moje auto,to jest to auto,ale nie wiem które.....

4. Polskie Porsche czyli 7707kw to prawdopodobnie LEO.....ale to podejrzewamy bo LEO zaginęło i nikt nie wie gdzie jest....


To jest język Waszego PM i całego tego projektu.....pseudo projektu,bo myślę że ten Pan stracił wiele nie tylko w oczach swoich widzów,tak jak u mnie,ale również w świetle swoich przyszłych partnerów finansowych.


Jeśli nie wierzycie,cały materiał macie dostępny na YT.


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2022, 22:30 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
dna.autos napisał(a):
Dziś się dowiedzieliśmy, że Mistrz....Mistrz (ale który,bo nie podano nazwiska,jak zwykle gra słów) POWIEDZIAŁ, ŻE TO AUTO TO JEST TO AUTO i mamy orginal,jeden jest w Monaco a drugi mamy my....i jak Mistrz to potwierdził, to nie będę się spieral i nikogo przekonywał jak nie chce

(...)

Przepraszam, już pomijając wszystko: czy Mistrz (który?),potwierdzając ZE TEN SAMOCHOD TO TEN SAMOCHOD, powiedział: tak to jest ten samochód, na MILION procent to mój samochód......ale nie wiem który....

(...)

3. Pod rajdowa historia tego auta podpisuje się MISTRZ....ale nie wiemy który, a sam MISTRZ twierdzi,że tak macie moje auto,to jest to auto,ale nie wiem które.....
Pozdrawiam


Nawiązując do tego co powyżej napisał dna.autos, zobaczcie to: :lol:

https://youtu.be/GHXRLSfgfPo?t=3713

Kabaret to mało powiedziane :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.02.2022, 10:23 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3923
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
simprez napisał(a):
dna.autos napisał(a):
Dobrze, Panowie, może Marco.... ostatnio wrzuciłem i nikt nie skomentował....


Prosze o wypowiedzenie się chociaż ogólnie,co to jest za model rok itp


Zainteresowało mnie to zdjęcie, które wrzuciłeś.
Na moje rozeznanie przedstawia wczesną 911 przerobioną "nieprofesjonalnie" na młodszy, bardziej wyczynowy model. Nie ma prawego lusterka. Fotele (patrząc po zagłówkach) pochodzą sprzed 1974. Koła tak samo. Poszerzenia są dorobione, tylny zderzak dołożony. Tylne skrzydło przypomina mi wersję z 911 turbo 3.3 (pozioma elewacja w kierunku tylnej szyby, cień gumowej płetwy wieloryba po prawej) - nie jest to kaczy kuper z Carrery 2.7RS. Tylna lampa chyba z G-modelu.

Pozwoliłem sobie zestawić to zdjęcie z wcześniejszym zdjęciem wrzuconym przez [b]pdmobila[/b], pochodzącym z książki Pana Zasady.

Może ulegam złudzeniu, ale dostrzegam pewne podobieństwa:
- kolor
- poszerzenia
- spoiler
- wąskie koła
- układ lusterek
- tylna lampa
- wydaje mi się, że dostrzegam na niekolorowanym zdjęciu prawą białą okrągłą nalepkę w dolnym rogu tylnej szyby. Taką samą jaką widać na kolorowym zdjęciu sprzed garażu.


dna.autos - @simprez zrobił fajne zestawienie - skąd jest zamieszczone przez ciebie zdjęcie ? Co wiesz o tym aucie ?
Czy rozmawiałeś z Tomkiem na temat silnika ? Czy to był 2.0, czy 2.4 czy 2.7 ?
Czy właściciel z łomżyńskiego miał już ten samochód przerobiony ? Poszerzony? z MFI ? W jakim kolorze go kupił ?
A kto miał to auto wcześniej ?
Piszesz, że pierwsza rej. była w mazowieckim - wówczas ( 1969 i przez wiele lat pózniej) w dowodach rej. był pisany kolor. Coś na ten temat ?




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum