Autor |
Wiadomość |
simprez
|
Napisane: 3.02.2022, 0:46 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Tokyogarage napisał(a): Już niestety Panowie nie mogę się powstrzymać i muszę o to zapytać. Ta myśl kołacze się w mojej głowie już od kilku dni:
Czy można zaryzykować hipotezę, że po znalezieniu tych wszystkich nieścisłości, może się okazać, że do Niemiec nie trafiło auto rozbite na Rajdzie Polski'72?
(...) Przyznaję, choć obawiam się reakcji części wypowiadających się tu osób, które bezsprzecznie mają o wiele większe doświadczenie, wiedzę i znajomość rzeczy niż ja - że Twoja hipoteza również do mnie przemawia. Jako coś możliwego. Nie twierdzę, że tak było, lecz że tak mogło być. Team rajdowy, wspomina o tym chyba nawet sam Pan Sobiesław w opisach maratonów: Carrera Pamericana i London-Sydney, powinien mieć do dyspozycji oprócz właściwego auta do startu również inny wóz, do przygotowań, treningów, zapoznania się z trasą. Po co? Po to by nie zużywać auta właściwego, nie obciążać go, nie ryzykować uszkodzenia przed startem imprezy. Imprezy, która trwała 2-3 dni jazdy po 16-20h niemal nonstop, nierzadko ponad 1000km łącznie. Można postawić hipotezę, czy napewno nr VIN 911.230.0769 został wydachowany? W to, że VIN 911.230.0769 trafił ostatecznie do Porsche i został przebudowany na RS 911 360 0001 nie mam podstaw wątpić. Ale to w jakim stanie 911.230.0769 trafił do Porsche wiedzą tylko Ci którzy go przekazali/odebrali. https://porscheclubrsdefrance-com.trans ... x_tr_hl=plZ tego co rozumiem metamorfoza 102 3901 / 911.230.0841 na RS 911 360 0002 nie wiązała się z odbudową zniszczonej karoserii. Inna sprawa. Ciekawi mnie jak 911.230.0769 został dostarczony do Stuttgartu. Przyjmujemy, że było to 18.09.1972 20.09.1972 rozpoczął się w Kopenhadze 9 Sachs Baltic Rally, Sobiesław Zasada zajął w nim 2 miejsce. W 911 S 77-07-KW. Przegrał tylko z kierowcą Forda Capri - Walterem Rohrlem http://www.kwa-kwa.pl/strona/zagranica- ... -dk-d.htmlhttps://www.facebook.com/KronikaRajdow/ ... 975189818/I co w związku z tym? Na mój rozum, i na ile pamiętam wspomnienia książkowe Pana Sobiesława odnośnie przygotowań do innych startów (chyba któryś Akropolis w 911), to bywało, że po auto zgłaszał się przed rajdem w Stuttgarcie. Myślę, że w przypadku auta na Rajd Bałtyku też tak powinno być. Nie wiem czy tak było, ale dopuszczam, że 18.09.1972 był w Stuttgarcie. W dniu, w którym zakładamy, że 911.230.0769 został oddany do fabryki.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 3.02.2022, 1:14 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3923 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
marko356 napisał(a): pdmobil napisał(a): Ale trzymam kciuki za odkrycia !!!👍 Nie encyklopedyczne opisy i scenariusze..... Bez żadnych złośliwości ! Bez żlosliwości.. to oczywiste. NIe licza sie encyklopedie, papiery, dokumenty tylko plotki po koledze znajomego szwagra z KJsu.. Ale o tym cii. to juz wiemy. Tak Marku, wiemy, bo chyba już ze dwa lata mijają, jak wysnułeś twierdzenie o "Jasiu z KJS-u", więc po co znowu przypominasz w dwuznacznym kontekście ? Ja, wciąż obstaję, swoimi obserwacjami "na TYM aucie", że zupełnym cywilem nie było. Ucieszyłem się po wpisie dna.autos, bo potwierdził kilka moich spostrzeżeń, mimo wcześniejszych kpin, wiec dorzuciłem te drobiazgi o Press on Regardless i o Wojtku Schrammie. I takiej dyskusji w tm temacie od samego początku oczekiwałem, a nie sekowania wszystkiego. Marko - nie kwestionuję Twojej wiedzy, ale bądzmy konkretni, bo już chyba nikt nie pamięta co było po drodze ! @damos - brawo ! - takie informacje powinny nas nakręcać do roboty. @simprez - masz chyba kontakty ... Coś o Schrammie ? Co do Press on Regardless - oto trzy fotki z książki Zasady "Szybkość Bezpieczna" o tym rajdzie: str. 267 Załącznik: 20220202_172719~2_resized.jpg str. 274 Załącznik: 20220202_230717~2_resized.jpg str. 275 Załącznik: 20220202_172821~2_resized.jpg no i kto, na podstawie tych zdjęć powie, którym autem jechał ? Marku - Ameryka to Twój teren - mógłbyś sprawdzić jakieś dane porsche z tego rajdu ?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 3.02.2022, 1:26 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Cytuj: @simprez - masz chyba kontakty ... Coś o Schrammie ? Piotrze, ja z A. Krakowskim nie mam nic do czynienia chyba już od 13-14 lat. A nawet wtedy, to ja tylko stójkowym na Żubrach byłem
|
|
Góra |
|
marko356
|
Napisane: 3.02.2022, 1:33 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 452
|
and6412 napisał(a): Wg mnie natomiast Marko przy calym szacunku do trzymania sie faktow przyjmujesz jedno bledne zalozenie. Mianowicie ze viny i / lub nr nadwozia (ktos wie co w tamtych czasach podawalo sie w polskich dow. Rejestracyjnych) ...
W tamtych czasach w PL przebijanie numerow to byl tak powszechny proceder ze sadze iz nikt na niego zbyt wielkiej jwagi nie zwracal.
4) Pamietajcie ze oni wtedy w dupie mieli historię ktora odtwarzamy, oni cisnęli na wynik. Jakbym byl tam (w fabryce) osoba odpowiedzialna i ktos przedstawilby mi „nierozwiazywalny” problem ze nie moga nabic zduplikowanego vinu na auto ktore nie trafi so sprzedaży na rynek i zostanie zarejestrowane w jakims dzikim kraju, natomiast przez ten nierozwiazywalny problem Mistrz Swiata (czy jak sie tam ten tytul nazywal) moze nie miec czym jechac to wy…..bym go z roboty jako osobe piętrząca trudnosci. Istnieje tez mozliwosc ze Zasada (czy jego polski „team”) sam zobie to juz ogarnial (nazywajac po imieniu przebijanie vin). Pamietajcie to nie byl wtedy miliarder ktorego kojazymy tylko dosc mlody sportowiec ktory musial mierzyc sie z rzeczywistocia prl. Nie przekonacie mnie ze powiedzialby „no nie, my takich rzeczy nie robimy”...
Luźne moje rozważania przed snem, ale ciekaw jestem waszego zdania.
Odjeżdzacie panowie kompletnie.. Zaraz dojedziemy do teorii, że dorobił sie na kradzieży radyj samochodowych w Berlinie Zachodnim a Stasi dla PZM przerzucała kokaine.. I już w latach 60 zastanawiał sie jak przejąć Sanoka i Jelcza od WSI.. Boże panowie. Odłożmy kombinacje na bok i zajmijmy sie PP. Troche stańmy na ziemi. Jezeli chcemy cokolwiek budować to budujmy historie opartą na WIARYGODNYCH źródlach i faktach które są namacalne. Mnie vin nie interesuje. Nie interesuje mnie tablica rejestracyjna. Rozkodowałem go i zalatwilem z fabryki kardex aby tylko potwierdzic że nie ma nic ze sportu. I fabryka to potwierdziła i im wierzę. Vin jest wiarygodny i nie zamierzam z tym polemizować w stylu - przebili na pewno... Ja wiem że my jako Polacy z jednej strony uwielbiamy historyjki ze Zlotym pociągiem do niikąd, a z drugiej strony wszędzie widzimy nieuczciwość i spiski. Historię vinu podałem jako ciekawostę dalszej ciągłosci tego wozu. Wisi mi ona. Dla mnie ważny jest projekt Mikiciuka i jego oceniam. Nie oceniam auta w Monaco, ani innych 30 ST których możecie sobie szukać po świecie. Mikiciuk znajduje gruza niewiadomo gdzie i mowi że ma auto MISTRZA ŚWIATA w konfigu ST z mistrzostw Polski. Taki projekt sprzedaje gawiedzi od 4 lat. A ja potwierdzam w każdym detalu z tego co widze, że nie ma nic. Zwykle auto , kompletnie inny model bez najmniejszego śladu użytkowania w sporcie a nie mówiąc o Zasadach czy konkretnie RP. Nie ma klatek, olejowych trakcji, płyt, wzmocnien, hamulców, skrzyni, rollbarow, zbiorników, chlodnic, porzerzen, zegarów, aluminiowych drzwi, cienkich szyb, zamków, zawieszen i 100 innych detali auta ST z rajdu Polski. Te wszystkie detale można wymontować, ukraść, zmienic.. Ale nie można zostawić tego beż sladu. Zadnego śladu. Nic nie ma. Ani zadnego auta, ktorym sie scigal Zasada w latach 70-73. Do tego niczym tego nie potwierdził. Niczym. Dokumentem, zdjęciem, świadkiem, papierem.. Ale nie musi. To jest INNE auto. I juz nie bede tego powtarzal. To tak jakby pomylić passata B5 TDi z Audi RS6 5 lat mlodszego. Może to porownanie lepiej dotrze do polskiej wyobraźni Tego nikt nie podważy bo nie ma NAJMNIEJSZEGO ŚLADU w tym wożie. TYM WOZIE. TEJ ZIEMI - jak mawiał JP2 ...
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 3.02.2022, 1:39 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 3.02.2022, 1:41 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3923 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
simprez napisał(a): Cytuj: @simprez - masz chyba kontakty ... Coś o Schrammie ? Piotrze, ja z A. Krakowskim nie mam nic do czynienia chyba już od 13-14 lat. A nawet wtedy, to ja tylko stójkowym na Żubrach byłem To podejdz do AK, uśmiechnij do Pani Małgosi, pozdrów ode mnie, spytaj o takiego gościa ☺ to dla nich nie jest obca sprawa !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 3.02.2022, 1:45 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Niefajnie wspominam czasy, gdy kończyłem udzielać się w AK, więc niestety nie dam rady, przepraszam pdmobil napisał(a): simprez napisał(a): Cytuj: @simprez - masz chyba kontakty ... Coś o Schrammie ? Piotrze, ja z A. Krakowskim nie mam nic do czynienia chyba już od 13-14 lat. A nawet wtedy, to ja tylko stójkowym na Żubrach byłem To podejdz do AK, uśmiechnij do Pani Małgosi, pozdrów ode mnie, spytaj o takiego gościa ☺
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 3.02.2022, 1:55 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
@marko Zle mnie zrozumiales. Nie twierdze ze PP to auto Zasady. Sam zauwazam ze nie ma na to najmniejszego dowodu lub poszlaki. Wysnulem jedynie teze dot. innych realnych 7707kw. Chodzi mi o to ze juz sam fakt podmiany blach pokazuje ze oni tam tacy „święci” znów nie byli. Tam liczył sie wynik a nie jakies formalne pierdoly. A cos mi sie nie chce wierzyc ze to ograniczalo sie jedynie do przekrecenia blach. Przeciez nawet baliby sie ze inny team ich uwali z tego powodu zgłaszając taki proceder chocby na milicję. A jesli vin sie zgadzal to juz zupelnie inna bajka, wtedy takiego ryzyka nie bylo.
|
|
Góra |
|
Tokyogarage
|
Napisane: 3.02.2022, 2:49 |
|
Dołączył: 26.09.2020 Posty: 37
|
Jak widać jest spore grono osób, które jednak widzi na własne oczy "ślady" używania w sporcie. A co najmniej śladów: klatki, dodatkowych spawów, płyt, wzmocnień, poszerzeń, zegarów, halogenów, hebla, brak seryjnych pasów...
To że klatki, rajdowego zawieszenia itp już w tym wozie nie było przed remontem jest oczywiste. W biednej Polsce po skończeniu udziału w rajdach, po prostu takie auto zostało przerobione na cywilne. Taki samochód to był szczyt marzeń, więc ratowało się co się dało, nawet przerabiając ex-rajdówki. Sam pochodzę ze środowiska rajdowego i z takimi samochodami miałem wielokrotnie doczynienia.
Więc jak dla mnie to na razie nie ma twardego dowodu na to, że to auto nie było rajdówką.
Marko356 pisze: "Tego nikt nie podważy bo nie ma NAJMNIEJSZEGO ŚLADU w tym wożie"
Powiedziałbym, że najmniejszego śladu nie ma -wręcz przeciwnie - są bardzo duże. Ślady oczywiście, nie dowody.
A idąc dalej, zastanawiające by było to, że aż tak podobne auto do aut rajdowych Pana Zasady (podobnie poszerzone, w podobnym kolorze iitp - prawie klon) jeździło sobie w tym samym okresie gdzieś po Polsce kompletnie nie zauważalne??? Jako co? Show car? Replika? Bo to już chyba wiemy że na początku lat 90 auto zostało przemalowane z białego na szare, czyli czerwony musiał być znacznie wcześniej, a jeszcze wcześniej Tangerine.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 3.02.2022, 9:48 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3923 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
marko356 napisał(a): .....
A ja potwierdzam w każdym detalu z tego co widze, że nie ma nic.
Zwykle auto , kompletnie inny model bez najmniejszego śladu użytkowania w sporcie a nie mówiąc o Zasadach czy konkretnie RP. (.................) Te wszystkie detale można wymontować, ukraść, zmienic.. Ale nie można zostawić tego beż sladu. Zadnego śladu.
Nic nie ma. ......... Zatem grono osób, które widziały to auto na własne oczy to ślepcy, do leczenia ? Cieszę się, że dzięki ostatnim wpisom @dna.autos czy @damos, może posuniemy się odrobinkę w kierunku ZA odkryciem prawdziwej historii tego auta.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
jackdent
|
Napisane: 3.02.2022, 9:55 |
|
Dołączył: 18.02.2017 Posty: 218
|
pdmobil napisał(a): Zatem grono osób, które widziały to auto na własne oczy to ślepcy, do leczenia ?
Daruj sobie plisss osobiste wycieczki, bo fajny wątek się zaczął robić bez tych niepotrzebnych tekstów.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 3.02.2022, 9:58 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3923 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
jackdent napisał(a): pdmobil napisał(a): Zatem grono osób, które widziały to auto na własne oczy to ślepcy, do leczenia ?
Daruj sobie plisss osobiste wycieczki, bo fajny wątek się zaczął robić bez tych niepotrzebnych tekstów. Otóż to !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
SIMO
|
Napisane: 3.02.2022, 10:58 |
|
Dołączył: 19.03.2009 Posty: 213
|
Nie wiem czy to coś wnosi do sprawy, ale na stronie https://www.ewrc-results.com/profile/33 ... aw-zasada/jest podane, że samochód Porsche 911 S, którym S.Zasada z numerem rej. 77-07-KW startował w latach 72-73, wystąpił także jako samochód funkcyjny w rajdzie Barbórki'21 z numerem WXA 375F. Natomiast w Press-on-Regardless Rally'75 podany jest Porsche 911 Carrera RS (Zasada-Schramm) nr.rej. KS-19-47, który został w Ameryce i startował pod numerem rej. ER-212 w latach 75 - 77 (Buffum John oraz Kreibich Bruno)
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 3.02.2022, 11:12 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3923 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Duke napisał(a): jackdent napisał(a): pdmobil napisał(a): Zatem grono osób, które widziały to auto na własne oczy to ślepcy, do leczenia ?
Daruj sobie plisss osobiste wycieczki, bo fajny wątek się zaczął robić bez tych niepotrzebnych tekstów. Dokładam się do prośby, zaczęło się to miło czytać. Duke - a czy mógłbyś do tych rozważań dołożyć coś na temat ? Masz kontakt z Mirkiem Staniszewskim, który jest blisko Porsche, blisko ABcars, zajmuje się historią i odbudową, ma przeszłość w sporcie i sporą wiedzę. Może zaprosisz do dyskusji ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 3.02.2022, 12:43 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
SIMO napisał(a): (...) Natomiast w Press-on-Regardless Rally'75 podany jest Porsche 911 Carrera RS (Zasada-Schramm) nr.rej. KS-19-47, który został w Ameryce i startował pod numerem rej. ER-212 w latach 75 - 77 (Buffum John oraz Kreibich Bruno) Odnośnie Press on Regardless. To też jest ciekawa historia z autami, którymi startował w nim Pan Zasada. 1974 - oficjalnie było to białe Porsche 911 RS 2'7, nr rej. 857 Z-9684 (ktoś potrafi podać z jakiego państwa jest ta rejestracja? z GB?) Press on Regardless było rozegrane 30.10 - 3.11.1974 https://www.facebook.com/KronikaRajdow/ ... 025178364/https://www.facebook.com/KronikaRajdow/ ... 722663761/W tym samym roku, załoga Zasada / Dobrzański uczestniczyła w maratonie UDT World Cup London-Sahara-Munich, rozgrywanym między 5.05 - 25.5.1974. Auto nr #33, Porsche 911 Carrera RS, na zdjęciach ma tablicę rej.857 Z-9684 i naklejki na przedniej szyby stajni Autofarm. I tu moja dygresja. https://www.autofarm.co.uk/story.htmlPartnerem założyciela firmy Autofarm, Josha Sadlera, był Pan Steve Carr, nabywca od Porsche w lutym 1974 auta z VIN 911 360 0001 (czyli wcześniejszego 911 230 0769 Zasady) - zgodnie z zachowanym rachunkiem sprzedaży. [EDIT: nabywcą na rachunku był Stan Palmer, nie Steve Carr, partner Autofarmu - moja pomyłka! Ale wg przytoczonych słów Josha Sadlera, auto po zkupie przez Palmera trafiło do jego Autofarmu nma montaż silnika 2'7Auto dostało rejestrację TRD 91M Wzmianka o kulisach transakcji jest tutaj: https://www.early911sregistry.org/forum ... 0001/page2Cytuj: "Josh Sadler remembered: "Steve Carr, my then partner, went out to the factory to see the car and Stan Palmer negotiated the deal over the next few months. The car came into England as a rolling chassis, that is, without an engine. We installed an RS 2.7 engine into it." Firma Autofarm począwszy od 1974 prężnie uczestniczyła w wystawianiu rajdowych 911. Zatem domniewmwam, że miała świetne kontakty z działem sportu Porsche, być może nawet z samym Panem Jurgenem Barthem. Wracam z powrotem do Rajdu Press on Regardless. Tym razem edycja 1975. Znów start Pana Sobiesława Zasady, znów w białym Porsche 911 2'7 RS. Tym razem na polskiej rejestracji KS-19-47. Nie znalazłem w internecie zdjęć tego auta z tej imprezy. Jedynymi mi znanymi są te dwie (z trzech), które przytoczył wczoraj pdmobil - skany z książki Sobiesława Zasady. Podejrzewam, ale nie mam na to dowodów, że jest to to samo auto co rok wcześniej, czyli dawne: 857 Z-9684. Jak SIMO przytoczył, przyjmuje się, że auto KS-19-47 zmieniło właściciela i startowało w kolejnych latach w rajdach w USA pod nr rej ER-212 (John Buffum). Krótkie googlowanie i trafiłem na tą stronę: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 7208698619I informacje tam podane to już w ogóle mętlik. Że niby auto z Press on Regardless to wcześniejsze 1971 Porsche 911 S/T, którym fabrycznie z nr 19 (nr rej. S-AA 4827) Sobiesława Zasada zajął 50 miejsce w East African Safari Rally. W roku 1972 startował znów w rajdzie Safarii, lecz prywatnie, z nr 12 (ponownie nr rej. S-AA 4827)i zajął 5 miejsce na mecie. Dalej podane jest, że auto było krótko w posiadaniu Jurgena Bartha, który sprzedał je następnie do USA Johnowi Buffum... Także tego...
|
|
Góra |
|
SIMO
|
Napisane: 3.02.2022, 12:53 |
|
Dołączył: 19.03.2009 Posty: 213
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 3.02.2022, 13:19 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Gdyby ktoś interesował się autami z Press on Regardless i zależnościami między samochodami Sobiesława Zasady a Johna Buffuma - tutaj ciekawe dociekania i ustalenia: https://www.early911sregistry.org/forum ... many/page4W skrócie: - 1971 East Safrican 911 S/T to raczej nie 911 2'7RS Zasady z POR 1974. - oba auta były w posiadaniu Johna Buffuma - oba auta startowały jednocześnie w rajdzie 1976 Marquette 1000: 1971 z Panem Hourihan'em, 19773 Carrera RS z Panem Buffumem
|
|
Góra |
|
marko356
|
Napisane: 3.02.2022, 13:52 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 452
|
Damos napisał(a): jeździł na krakowskich numerach, auto było czerwone, przemalował na białe, potem sprzedał. Tyle z podobieństw. Nie zgadza się jednak rok produkcji i nr podwozia - tu prośba do marko o odszyfrowanie, czy to auto ma cokolwiek wspólnego z opisywanymi tutaj historiami - nr podwozia 9113510095, nr silnika 6530189. "twoje auto" to woz wyprodukowany w styczniu 1973r. To 911 Targa na rynek europy na gaznikach Tin 40 Skrzynia 915. Silnik na 90 % z tego wozu org. Panowie Simprez itd.. Przeniesmy watek Zasady i jego aut do jakiegos nowego spisu albo tematu bo jestescie juz 15 aut dalej i 3 sezony od tematu costa brava itd. To sa ciekawe historie. Zrobil sie taki chaos informacyjny ze nikt kto chcialby cos tu wyczytac nic nie zrozumie. Tokyogarage napisał(a): Jak widać jest spore grono osób, które jednak widzi na własne oczy "ślady" używania w sporcie. A co najmniej śladów: klatki, dodatkowych spawów, płyt, wzmocnień, poszerzeń, zegarów, halogenów, hebla, brak seryjnych pasów...
Taki samochód to był szczyt marzeń, więc ratowało się co się dało, nawet przerabiając ex-rajdówki. Sam pochodzę ze środowiska rajdowego i z takimi samochodami miałem wielokrotnie doczynienia.
Więc jak dla mnie to na razie nie ma twardego dowodu na to, że to auto nie było rajdówką. przeciwnie - są bardzo duże. . dobrze. masz prawo uwazac ze to auto ze sportu bo nikt tego nie zabrania. Ja zadam ci pytanie bez zlosliwosci.. W ilu RS albo Leichtbau siedziales w swoim życiu ze to oceniasz? Wiesz jak zbudiwane jest prawdziwe S/T.? Przy ilu egzemplarzach S/T stales? Wiesz jak sa zbudowane tam drzwi? Wiesz jak wyglada rev meter w ST?. Bak? koncowki podluznic i tunel? Jak wspawany jest dach? Jaki byl producent szyb... i 1000 innych kluczowych rzeczy.. Wiesz to? Ja to wiem. Dlatego oceniam ten model. Serwisuje teraz 2 szt RS 73. Nie dlatego zeby gledzic po internetach o niczym.
|
|
Góra |
|
Tokyogarage
|
Napisane: 3.02.2022, 14:11 |
|
Dołączył: 26.09.2020 Posty: 37
|
Marko356
Oczywiście na każde Twoje pytanie, moja odpowiedź brzmi nie, lub nie wiem.
Ale (i tu również bez cienia złośliwości, na prawdę) uważam, że to że ktoś siedział lub stał obok S/T, nie jest dowodem na to że Polskie Porsche nie było autem rajdowym. To niestety nie jest żaden dokument.
Po za tym, po co szukać w tym egzemplarzu śladów S/T, skoro wiemy że po vinie to był najzwyklejszy golas? Ja uważam że to ten golas mógł być właśnie przebudowany do sportu jako auto zastępcze? Treningówka? Która jednak jak była taka potrzeba to brała udział w niektórych rajdach.
Tak jak już pisałem wcześniej, jestem związany ze środowiskiem rajdowym i siedziałem w niezliczonej liczbie rajdówek, więc mogę tylko powiedzieć, że wiem jak buduje się auto rajdowe. Sam oczywiście tez mam auto rajdowe.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|