Autor |
Wiadomość |
Nafuranydaniel
|
Napisane: 24.09.2024, 12:48 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 14
|
Chciałem z edytować ale się nie dało już poprzedniego postu więc tak …. Odłączyłem wtyczkę z prawej komory za pasażerem zasilania pompy na manometrze pokazuje nie całe 3 bary na pompie od kierowcy podwplywem gazu spada nawet do 2.5 bara wszyatko robione na postoju
|
|
Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: 24.09.2024, 15:07 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 14
|
Do tego jak auto chodziło około 2 godzin porządnie się rozgrzał wyskoczyły następujące błędy a auto nie chodzi na wszystkie cylindry kody błędów pod spodem:
Uo104 błąd sterownika silnika (jakaś komunikacja ) P0016 wałek rozrządu g40
Reszta na zdjęciu
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 27.09.2024, 18:47 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1185
|
Teraz czytałem twój wpis na początku i tak pomyslałem że zawór oparów ze zbiornika jest istotny , w Boxsterze 986 gdy on zawiedzie to auto gaśnie , problem z mocą i z odpalaniem , wcale nie mówione że to nie może być to. Chyba że doszedłeś już do sedna problemu to napisz co ustaliłeś. HEJ
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 28.09.2024, 16:01 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1185
|
|
Góra |
|
Bartosz1986
|
Napisane: 2.10.2024, 12:18 |
|
Dołączył: 23.02.2024 Posty: 43
|
A czy trzyma fabryczne osiągi na prostej? Ile robi 0-100? Może po prostu subiektywnie nie czujesz się usatysfakcjonowany dynamiką tego auta.
|
|
Góra |
|
prnit
|
Napisane: 2.10.2024, 12:23 |
|
Dołączył: 27.02.2011 Posty: 465
|
a nie lepiej zacząć od podjechania na hamownie i sprawdzenie ile to ma mocy i wtedy zacząć szukać problemu?
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 2.10.2024, 16:56 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1185
|
Koledzy też dobrze podpowiadają ale problemy z błędami musisz ogarnąć wpierw.
|
|
Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: 5.10.2024, 10:43 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 14
|
Dawno mnie tu nie było z powodu paskudnej grypy ale już opowiadam co i jak
Błędy ogarnę mam tezę do tego
Co do pompy paliwa zamówiłem z wrc (wkład pompy ) ale nie zamontowałem rozleciało się w rękach …. Zamówiłem używkę cały komplet razem z filtrem Gościu pisze że w 100 % sprawne jak przyjdzie to będę montował i mierzył pod manometrem dla pewności .
Co do hamowni myślałem o tym ale napewno te auto nie jedzie tak jak ma jechać
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 16.10.2024, 15:57 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1185
|
|
Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: dzisiaj, 17:45 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 14
|
Już opowiadam więc tak; -Pompa paliwa wymieniona sprawdzona na listwie pod manometrem 4bary Błąd z wałka dalej wyskakiwał co jakiś czas
Ogarnięty system etap wymieniony zawór z filtrem węglowym Błąd z wałka dalej wyskakiwał co jakiś czas
Wymienione kolejne 4 cewki więc daje nam to 6 cewek oraz 6 świec nowych I to chyba dało efekt 200km przejechane na paliwie i spokój z błędem z wałka nawet auto zrobiło się żwawsze
Ale pozostaje jeszcze jeden nie smak auto jak powoli daje się gazu do 4tys jest ok a jak dam mu porządnie między 3 a 4 tys lubi się przydlawic
Moje pytanie brzmi czy to mogą robić wtryski lub przepływka dodam że jak przepływke odepnę nie wyskakuje żaden błąd z niej na komputerze,ale również nie pokazuje żadnych parametrów co sądzicie o tym ?
Z tego dławienia (przegazowywania przy najbliższej okazji wrzucę filmik jak nagram
Może wymyślimy coś wspolnie
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|