Autor |
Wiadomość |
vako
|
Napisane: 3.01.2017, 0:54 |
|
Dołączył: 26.09.2012 Posty: 210
|
Ja też polecam Ske i podpisuję się pod tym co pisał Jarecki Wcześniej miałem 4GTS i Ska więcej zabawy jest i zupełnie inaczej prowadzi się w zakrętach. Moim zdaniem w 911 warto mieć pakiet wykończenia skórą i skórzaną tapicerkę bo zupełnie inaczej prezentuje się auto. Dorzuć tylnią oś skrętną, sportowy wydech i nic więcej do szczęścia nie brakuje Bose miałem w GTSie i całkiem przyzwoicie to grało. Obecnie mam Burmester ale zamieniłbym go na tylnią oś skrętną Miałem fotele 18 a obecnie 4 i mam wrażenie że są lepiej wyprofilowane i lepsze podparcie lędźwi niż w 18 po wyregulowaniu bo ciągle coś mi nie pasowało i na krótkiej trasie było ok a na dłuższej ciągła regulacja bo plecy zmęczone. Trzeba posadzić tyłek i sprawdzić które lepiej pasują.
|
|
Góra |
|
kvb
|
Napisane: 3.01.2017, 1:06 |
|
Dołączył: 14.05.2010 Posty: 56
|
Koleś u Lellka twierdzi że 18-tki best of the best a co pytam ludzi co mają Porsche to twierdzą że żadne rewelero 14 pozycyjne bym wziął i chyba wystarczy. Oś skrętna must have, BOSE też choć miałem w BMW Bang&Olufsen i nie warty tych pieniędzy - szczęście że kupiłem testówkę i cena była ok ale jakbym miał dopłacić 30 klocków to bym się powiesił Największy problem jest w tym że mam fioła na punkcie samochodów ale niestety mi się szybko nudzą jak kupowałem AMG to myślałem że to auto na minimum na 3 lata a tu mija rok i jest fajnie ale morda mi się już tak nie uśmiecha jak rok temu zazwyczaj auta kupuję z dużym rabatem więc nie ma wielkiej straty przy odsprzedaży a i tak większość moich aut kupują znajomi - na AMG już mam kolejkę teraz czas na 911 może to kryzys 40 latka Co myślicie by negocjować z PIA - może bardziej chętni do rabatów ? U Lellka kupię jak naprawdę będę musiał - jakość obsługi very słaba.... ale to na osobny wpis
|
|
Góra |
|
vako
|
Napisane: 3.01.2017, 1:18 |
|
Dołączył: 26.09.2012 Posty: 210
|
Niestety w Porsche nie ma takich rabatów jak w BMW, Mercu i zazwyczaj reakcja jest taka jakby im nie zależało na kliencie bo zawsze jest kolejka... Przygotuj się też na bardzo tani serwis Chyba jedyna opcja na większy rabat to salon kupuje auto pod Ciebie, później robi się demo i po kilku miesiącach wraca do Ciebie z rabatem.
|
|
Góra |
|
kvb
|
Napisane: 3.01.2017, 1:46 |
|
Dołączył: 14.05.2010 Posty: 56
|
Najlepsze jest to że w Austrii za dzieciaka jak wszedłem do salonu Porsche to Pan dał mi prospekty , pogadał chwilę i dał usiąść .... po latach na delegacji w Wiedniu poszedłem też do salonu Porsche i pytam gościa skąd u nich taka klasa a chłop prosto z mostu : właśnie dlatego Pan tu jest i może dziś Pan kupi Porsche o którym wtedy Pan marzył DO Lellka wchodzę w kurteczce zimowej i w jeansach - łażę po salonie dobre 10 minut - NIKT NAWET NIE SPYTAŁ w czym może pomóc o pokazaniu samochodu nie wspomnę. 2 dni później przyjeżdżam AMG stawiam pod salonem ubrany w garnitur prosto z roboty to sam Pan kierownik pyta w czym może pomóc - ale jak pytam o dzień sam na sam 911 to oczywiście nie ma takiej możliwości kolejne 2 dni później proszę mojego kumpla który kupił u nich 10 wozików by spytał czy dadzą na weekend to nie minęło 10 minut a Pan dzwoni i chyba nigdy tego nie zapomnę - WITAM! BARDZO CHĘTNIE WPROWADZĘ PANA W ŚWIAT PORSCHE i nie było problemu na weekendowe wypożyczenie - mawiasem mówiąc akurat ten sprzedawca był profesjonalny i rzeczowy - mam nadzieję że nie tylko dlatego że zadzwonił kumpel żenada trochę .... dlatego jak nie będzie naprawdę very good offer to napewno nie Lellek. W BMW jeszcze dobrze nie rozepniesz kurtki a już masz kawę w ręce i sprzedawcę co ci sprzeda M3 mimo że przyszedłeś po 116 z manualem w Mercu i Audi to samo - przynajmniej na śląsku - chciałem kupić żonce Q5 od ręki na wyprzedaży 2015 a wyszedłem z Q7 na full z masażami z oczekiwaniem 3 miesiące to się nazywa sprzedaż Porsche i Audi ta sama grupa ale jakość obsługi dwa bieguny moze w Porsche poślą jakiegoś Mr.Shopera to się przekonają wiem że marudzę ale chce dobrze wydać masę pieniędzy i być zadowolonym
|
|
Góra |
|
kvb
|
Napisane: 3.01.2017, 10:20 |
|
Dołączył: 14.05.2010 Posty: 56
|
POWAŻNIE tak było. Też widziałem taką reklamę i wypisz wymaluj. Tylko ja nie kupiłem To były lata 90 to może była w Porsche inna jakość
|
|
Góra |
|
kvb
|
Napisane: 4.01.2017, 0:08 |
|
Dołączył: 14.05.2010 Posty: 56
|
A co myślicie o 718 cayman? Gdałem dzisiaj z moim odpowiednikiem w Niemczech - kupił 718 Cayman bez S zadowolony jak dziecko z kolejki elektrycznej .... kiedyś chciałem kupić CAYMAN-a ale wygrało Z4 3.5is. Jeździł ktoś z Was tym wynalazkiem?
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 4.01.2017, 0:45 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5062 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Jeździłem Bardzo fajna zabawka ale niestety tylko zabawka... Tutaj masz więcej na ten temat: co-radzicie-nowy-cayman-czy-uzywana-911-4-t15743.html
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 4.01.2017, 1:01 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 871 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
fajne, ale będziesz miał zawsze niedosyt 911... jeżdżę Caymanem GT4 - jedna z fajniejszych zabawek, ale 911 jest jeszcze fajniejsza
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
kvb
|
Napisane: 4.01.2017, 1:13 |
|
Dołączył: 14.05.2010 Posty: 56
|
Właśnie oglądam testy na YT i twierdzą że auto good ale trochę matchbox
|
|
Góra |
|
kvb
|
Napisane: 4.01.2017, 1:18 |
|
Dołączył: 14.05.2010 Posty: 56
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 4.01.2017, 11:51 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 871 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
czyli padło na 4S? obłednie w 4S wygląda tył w nocy - blenda pomiędzy lampami świeci jak z kosmosu
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 4.01.2017, 13:41 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 779
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 4.01.2017, 14:23 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
To to po Amaro? Jakoś w ogóle tego nie zarejestrowałem, pamiętam karminowe 991, a teraz niebieską(?) Targę
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 4.01.2017, 14:43 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 779
|
Tak to po Amaro, oglądałem w ubiegłym tygodniu. O ile myślę, że do fotela z dźwignią to można się przyzwyczaić (ile razy w końcu będzie się fotel przestawiać?) to wydech przydałoby się zmienić. Jak uruchomili silnik w salonie to pierwszy odgłos jest fajny ale jak obroty spadną to ok 15 sek to już każde przygazowanie jest beznamiętne.
Kolor bardzo mi się podoba-środek też fajnie wygląda. Syn chłopaka z salonu Approved chodzi z moim brzdącem na zajęcia więc kilka razy miałem okazję oglądać to auto już na parkingu. Cena wyjściowa 609k
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 4.01.2017, 15:10 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Wydech akurat zwykły wygląda wg mnie o niebo lepiej niż PSE. A zmienić nie problem
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 4.01.2017, 18:10 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
Jarecki napisał(a): koła ładne wybierz koniecznie - standardowe srebrne pająki są śliczne bardzo, a później dopiero RS Spydery za 11 tys albo Turbo też za 11 klocków Jarku, a jaką skrzynię rekomendujesz do 991.2? Ty zdaje się, że masz manual w swojej? Możesz też cos napisać na temat porównania osiągów i radości z jazdy pomiędzy 997 Turbo a 991.2 S? Czy takie porównanie w ogóle ma sens, czy to auta do postrzegania w całkowicie osobnych kategoriach?
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 4.01.2017, 18:24 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 871 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Paweł, ja mam PDK i uważam że to jest jedyne słuszne rozwiązanie. Manualem jeździłem również (prasową Porsche) i fajnie, ale ogranicza wszechstronność tego auta. Poza tym te 7 biegów jest jakieś udziwnione z deka. Mimo że precyzyjne to jest do bólu i wręcz perfekcyjne to nadal uważam PDK za rozwiązanie totalne.
Porównanie do jakiegokolwiek 997 niestety jest niesprawiedliwe dla 997. Subiektywnie osiągi 991.2 S są bardzo zbliżone do 997 TT, ale sposób oddawania mocy i wszechstronność 991.2 jest bez porównania. Jak dla mnie bardzo duża różnica jest nawet między 991.1 i 991.2. Niby niuanse, inne nastawy zawieszenia, skrętna oś i ten uturbiony fenomenalny silnik - całość jest naprawdę smaczna. Dziś w stolicy plucha ze śniegiem: jeżdżę cały dzień bezproblemowo i mam w myśli, że w sezonie mogę się łapać z GT3 na torze... to jest dla mnie prawdziwa wszechstronność. Żeby nie wyszło na jakieś hymny pochwalne własnego samochodu, ale parę 911 pod tyłkiem miałem i ta jest dla mnie po prostu najfajniejsza jaką jeździłem na codzień.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 4.01.2017, 18:35 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
Jarecki napisał(a): Żeby nie wyszło na jakieś hymny pochwalne własnego samochodu, ale parę 911 pod tyłkiem miałem i ta jest dla mnie po prostu najfajniejsza jaką jeździłem na codzień. Dzięki Jarku za info:) To jest akurat opinia, którą słyszałem z kilku źródeł prywatnych + potwierdzają ją liczne testy dziennikarskie. Mi wciąż chodzi po głowie właśnie 997 TT, tyle że w 99% leasing odpada (wiek tych aut:( Coraz bardziej rozważam natomiast sprowadzenie według nowej stawki akcyzy MB AMG GT, który jest do leasingu idealny i wnosi coś nowego do moich aut. Myślałem też o Astonie Vantage, ale V8 słabo jeździ i jest już dość wiekową konstrukcją, a ponadczasowy V12 to nie mój budżet:(
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 4.01.2017, 19:59 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Leasing wcale nie odpada przy 997.2 Kwestia wyboru właściwej (czytaj elastycznej) firmy
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|