Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 2:44 

Dołączył: 14.05.2010
Posty: 56
Hej,

AMG idzie w odstawkę i zdecydowałem się nad 911 991.2.

Jedyna zagwozdka który napęd wybrać - jeździłem dotychczas wszystkim rodzajami napędów w mercedesie i BMW jednak nigdy w Porsche.

Najlepsza zabawa oczywiście z tylnym napędem ale 4matic też daje radę :)

Prośba o Waszą sugestię i opinię - sprzedawca u Lellka twierdzi że 4s na co dzień lepsza niż S ....

W BMW miałem napęd na tył i dawało radę o zabawie nie wspomnę - nie było sytuacji gdzie samochód by się zakopał - dobre opony i działał jak należy...

Prośba o Waszą opinię jak to działa w Porsche czy na co dzień S będzie praktyczne i da radę.

Dzięki z góry!

W


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 10:32 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 453
911 ma ciężki tył dlatego nie ma jakiegoś szczególnego problemu z trakcją... do tego jak powiedziałeś można go wtedy gdzie niegdzie ślizgnąć dla zabawy ;) 4-łap na mokrym napewno będzie bezpieczniejszy...
W przypadku 911 jest jeszcze jedna fajna sprawa z 4s - ma atrakcyjniejszy, szerszy tył od zwyklaka... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 10:50 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
tylko pamiętaj, bez względu na to co wybierzesz, żeby kliknąć tylną oś skrętną w konfiguratorze.
Ja bym wolał napęd na 4 ale wydaje mi się, że jak byś zrobił sondaż to by wyszło 50/50 więc lepiej dokonaj wyboru zgodnie z twoimi preferencjami.
Obydwa modele nie mają problemu z zarzucaniem tyłem - przy czym oczywiście napęd na tył daje to chętniej niż na 4.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 13:34 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 869
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Jeżdżę 991.2 CarreraS i jestem wybitnie zadowolony. Mam porównanie z 4S, 4GTS, 4S polift i nie zamieniłbym. Jest więcej emocji, frajdy i lekkości auta. Wydaje się też zwinniejszy i szybszy. Jest to najbardziej uniwersalna 911 jaką do tej pory jeździłem. Mam założone zimówki i trakcji jest wystarczająco, na mokrym i na zimno również - więc jeżeli masz pojęcie o jeździe to będziesz zadowolony z S. Minusem jest brak szerokiej dupy, ale to jest do przeżycia. Jurek ma 100% racji - must have to skrętna tylna oś, lift przodu to wyrzucone pieniądze, sportowy wydech - daje radę i fajnie wygląda. I jeszcze jedna uwaga: mam u siebie 18 poz fotele, ale najlepsze są sportowe, 4 pozycyjne za ułamek ceny osiemnastek. Jeżeli nie przeszkadza ręczna regulacja przód-tył, to jest to najlepszy fotel w 991.2.

P.S. techart (na 480 koni) + tył napęd + skrętna oś = można się spokojnie na torze ganiać z czołówką ;)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 17:06 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Najlepiej przejedź się 911 z tymi dwoma napędami i sam ocenisz co Ci bardziej pasuje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 17:22 

Dołączył: 14.05.2010
Posty: 56
Dzięki za informację. Pytanko do foteli czy 4 pozycyjne mają regulację lędźwi?

Co do testu obu - dali mi u Lellka 4s w cabrio na weekend i jedno co mnie rzuciło na kolana to skrętna oś tylna. Reszta bez szału :) AMG to nie Porsche ale fan na "dróżkach" jest większy :) Dlatego zastanawiam się czy S nie będzie lepsze :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 18:22 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 869
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Lędźwie są - ale sam fotel jest idealny. Ja mam 187 cm wzrostu i czuję się w nim jak na miarę. 18 poz tak idealnie nie mogę ustawić bo jest jakoś wyżej trochę i nie wszystko mi pasuje. I 4 poz. może być z wentylacją jak planujesz - nie wyklucza się to.
Jak lubisz AMG (ja też :) ) to bierz S ze skrętną osią. Pakuj Techarta i dawaj na track day ;)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 18:31 

Dołączył: 10.08.2016
Posty: 345
Nr klubowicza: 588
Jarecki masz w swojej S standardowe, stalowe heble pytanie czy dają radę przy ostrym pałowaniu ? ogarną tor Silesia... :roll: czy warto zainwestować w ceramikę ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2016, 19:30 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 869
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
To zależy od kierowcy @911roco - jak rzeźnik to zabije i ceramikę, jak wirtuoz to nie dość że nie zniszczy stalowego hamulca, to jeszcze przywiezie pierwszy czas. I wszystkie biegi w skrzyni ;)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.01.2017, 22:46 

Dołączył: 9.02.2016
Posty: 317
Wszyscy rozumiemy dylematy przy kupnie auta.
I ja zadałem pytanie znanemu kierowcy F1. I wiesz co mi powiedział? Nie pytaj mnie, posłuchaj serca. Mądry człowiek - teraz wsiadam do swojej "Mydelniczki" rozchachany jak wioskowy głupek i wysiadam smutny jak dziecko, któremu lizak spadł na ziemię.
To Ty musisz czuć się w aucie jak McQuin, Ty musisz odkrywać w nim nowe pokłady radości, Ty musisz być przekonany, że dokonałeś jedynie słusznego wyboru. Oba auta to petarda i każdy głos to mądrość innego człowieka. Ale Twoja mądrość jest najmądrzejsza.

Mam nadzieję, że wkrótce zobaczę Cię rozchachanego jak dziecko z największym lizakiem...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.01.2017, 9:45 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 769
Jak ostatnio byłem u Lellka to sprzedawca mówił, że większość 991 sprzedają 4S...(chodzi oczywiście o rodzinę carrera, carrera S itp)
Ja mam 997 S i jeżdzę także zimą nawet jak jest lekki śnieg. Nigdy nie miałem jakiś problemów z trakcją a byłem nawet z synem na nartach tym autem. Wydaje mi się, że w nowszym modelu może być tylko w tym temacie lepiej a wersja 4/4s to już w ogóle...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.01.2017, 15:43 

Dołączył: 14.05.2010
Posty: 56
Dziękuję za Wasze odpowiedzi :)

Niestety ale 4 pozycyjne nie mają regulacji odcinaka lędźwiowego a na tym mi zależy :( pytanko co do wykończenia wnętrza - najbardziej mi zależy na technice mniej na wnętrzu dlatego pytanko czy warto kupić pakiet skórzany czy standard z 14 pozycyjnymi fotelami wystarczy. W AMG mam obszyty kokpit skóra tylko że ponoć jest to eco skóra i nie rzuca na kolana :) wolę wydać pieniądze na felgi niż na środek - chyba że standard jest okropny....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.01.2017, 17:48 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 869
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Standard jest plastikowy a pakiet skórzany to deska obszyta nappą - więc dużo lepiej niż artico w Mercedesie. Weź ten pakiet skórzany - wnętrze zupełnie inne. Dziwne że te lędźwie nieregulowane - jeździłem takim autem i bym się założył że miało. Ale i tak i tak pozycja lepsza niż w moich 18 pozycyjnych, więc bym się z chęcią zamienił...
Jaka kolorystyka wchodzi w grę? Światła ledowe? Jasne czy ciemne? :)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.01.2017, 19:44 

Dołączył: 14.05.2010
Posty: 56
Kolor: Sapphire Blue Metallic
Światła : LED PDLS+ nie ciemne
Tapicerka : luxor beige
Najważniejsze wyposażenie : PDK, skrętna oś tylna, tempomat adaptacyjny, sport chrono, sportowy układ wydechowy.... to najważniejsze :)

Plastik aż tak razi? Z4 miałem tylko fotele i nie płakałem :) W Mercedesie Artico trochę żenada :(

W konfiguratorze wychodzi mi ca 740 tysia - trochę dużo ale Porsche to Porsche .... i rabatować za mocno nie chcą :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.01.2017, 19:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2015
Posty: 348
Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
kvb napisał(a):
.... i rabatować za mocno nie chcą :(

Nigdy nie chca al spieszyc sie nie ma co....... i cisnac dalej o znizke !!!!
Najlepiej jakby takie auto juz u nich stalo do odkupienia :)
w takim przypadku mozna ich spokojnie meczyc.......
znany jest mi przypadek gdzie z 740 zeszli na 580 (fakt ze auto juz u nich stalo i roczniki mu przeskoczyl) sciezka byla deptana kilka miesiecy :)

A co do wyboru to tylko eSka, auto sprawia wraznie duzo bardziej lekkiego !!!
4S napewno bedzie latwiej odsprzedac pozniej ale.....
eSka to eSka




_________________

eXpL@S!V
In: 718 Cayman GT4RS
In: E3 Cayenne II [9YAAI1]
Out: Macan FL [95BAA1]
Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672
Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.01.2017, 21:01 

Dołączył: 14.05.2010
Posty: 56
Z rabatami to jest tam naprawdę dziwnie.... w Mercu mi dali rabat na AMG w zeszłym roku ponad 25% - stało na placu i rocznik mijał.
Mam kumpla który w Porsche już kupił 10 samochodów i też jakoś go nie rozpieszczają - czasem jak coś im długo stoi to się odezwą to kupi z niezłym rabatem - ale to kolekcjoner i jego stać na jedenaste :) Teraz bierze 911 Turbo S.

Z racji pracy dla Niemców mogę ściągnąć nowe z rabatami z fabryki jednak póki akcyza jest tak wysoka nie jest to deal życia. Inna sprawa jak spadnie to tylko Niemcy - no chyba że importer zmieni politykę cenową.

Spieszyć mi się nie spieszy ale łazi za mną 911 już od jakiegoś czasu i nie chce odejść :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.01.2017, 21:22 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 769
Z tego co opisujesz wymagania to wypisz wymaluj 911 po W. Amaro jakie mamy w PCS. Sam sie zastanawialem...z "brakow" to fotele standard i brak pse-no ale tu juz masz oferte poza oem...za 550 oddadza-dalem oferte na 500 tak z rozpedu ale nie klepneli :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.01.2017, 23:10 

Dołączył: 14.05.2010
Posty: 56
Może dziwne pytanie ale co to PCS? Domyślam się że Porsche Centrum Sopot :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.01.2017, 23:42 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 869
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
koła ładne wybierz koniecznie - standardowe srebrne pająki są śliczne bardzo, a później dopiero RS Spydery za 11 tys albo Turbo też za 11 klocków :)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.01.2017, 23:47 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 869
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
po Amaro w Sopocie stoi Graphite Blue Metallic a nie Sapphire - i to właśnie nim jeździłem z tymi fotelami. Brakuje tam wydechu wyraźnie i to duży minus, poza tym siwo/granatowy w środku i bez skrętnej osi...

Sapphire bardzo ładny, luxor beige fajny ale pomyśl o tym z czarnym dołem i górą deski - będzie charakterny bardziej. Do tego ładna listwa i jest smaczne, nieoklepane auto. Proponuję jeszcze BOSE do środka jeżeli lubisz muzykę, gra bardzo poprawnie. Resztę wybrałeś, a więcej też nie ma co wymyślać.




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum