Autor |
Wiadomość |
Jarecki
|
Napisane: 4.01.2017, 22:05 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 869 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Paweł, AMG GT-S ostatnio pomykałem po torze i są wrażenia z wysokiej półki... A co tu mówić o AMG GT-R? Ciekawie będzie... ale nie zaśmiecajmy koledze wątku odnośnie 991.2 bo to fenomenalny wybór
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
mrcichy
|
Napisane: 5.01.2017, 0:38 |
|
Dołączył: 16.01.2012 Posty: 20
|
kvb napisał(a): Hej, AMG idzie w odstawkę i zdecydowałem się nad 911 991.2. Jedyna zagwozdka który napęd wybrać - jeździłem dotychczas wszystkim rodzajami napędów w mercedesie i BMW jednak nigdy w Porsche. Najlepsza zabawa oczywiście z tylnym napędem ale 4matic też daje radę Prośba o Waszą sugestię i opinię - sprzedawca u Lellka twierdzi że 4s na co dzień lepsza niż S .... W BMW miałem napęd na tył i dawało radę o zabawie nie wspomnę - nie było sytuacji gdzie samochód by się zakopał - dobre opony i działał jak należy... Prośba o Waszą opinię jak to działa w Porsche czy na co dzień S będzie praktyczne i da radę. Dzięki z góry! Witam
|
|
Góra |
|
kvb
|
Napisane: 5.01.2017, 1:02 |
|
Dołączył: 14.05.2010 Posty: 56
|
Kumpel który pracuje u Helmutów co pomyka caymanem proponuje mi 911 Carrera 4. Oczywiście bez skrętnej osi ale z vectoring i 14 pozycyjnymi fotelami.
Co myślicie o 4 zamiast 4s - będzie ogromna przepaść?
|
|
Góra |
|
kvb
|
Napisane: 5.01.2017, 1:04 |
|
Dołączył: 14.05.2010 Posty: 56
|
Jarecki napisał(a): Paweł, AMG GT-S ostatnio pomykałem po torze i są wrażenia z wysokiej półki... A co tu mówić o AMG GT-R? Ciekawie będzie... ale nie zaśmiecajmy koledze wątku odnośnie 991.2 bo to fenomenalny wybór Też miałem okazję przejechać się AMG GT-S i nie rzuciło mnie na kolna Samochód jaki mnie rozwalił to nowe R8 auto amazing jednak z jedną wadą - nie zmieszczą się tam dwie moje córcie lat 8 i 3 ))) no i auto nie na co dzień - twardy fest.
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: 5.01.2017, 12:28 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 74
|
kvb napisał(a): Jarecki napisał(a): Paweł, AMG GT-S ostatnio pomykałem po torze i są wrażenia z wysokiej półki... A co tu mówić o AMG GT-R? Ciekawie będzie... ale nie zaśmiecajmy koledze wątku odnośnie 991.2 bo to fenomenalny wybór Też miałem okazję przejechać się AMG GT-S i nie rzuciło mnie na kolna Samochód jaki mnie rozwalił to nowe R8 auto amazing jednak z jedną wadą - nie zmieszczą się tam dwie moje córcie lat 8 i 3 ))) no i auto nie na co dzień - twardy fest. Skoro dotarliście do tego miejsca to wtrące parę słów w tym temacie. Jeździłem w zeszłym roku TT, GT-s, R8 Plus, GTR, 488. Wszystkie fajne i każdy ma swoje uroki. Jednak już po krótkiej przejażdżce ewidentnie moim zdaniem na czele 488. Niesamowicie potężny napęd, reakcje jak wolnossący, trakcja, precyzja i emocje. Zdecydowanie największa radość z jazdy. Dźwięk silnika i wydechu nie do wiary, że to turbo - dlaczego w TT/TTS tak nie można? A to co najbardziej rzuca się w oczy to wszechstronność: idealny jako GT na co dzień jak i bolid na tor. Uważam, że jedyny mankament to zbyt duże gabaryty i stylistyka. Im dłużej patrzę tym mniej mi się podoba, mimo że ładniejszy od 458, a kiedyś uważałem, że 458 najładniejszy
|
|
Góra |
|
kvb
|
Napisane: 5.01.2017, 22:34 |
|
Dołączył: 14.05.2010 Posty: 56
|
Ferrari jakie miałem w rękach to ino California i nie rzuciło na kolana Może i fajnie brzmi ale środek i te migacze!!!! Nawet jakbym miał 1.2 mln na wydanie to szybciej 911 Turbo S
|
|
Góra |
|
San Dimas
|
Napisane: 6.01.2017, 6:23 |
|
Dołączył: 23.12.2016 Posty: 22
|
Do mnie 458 w ogóle nie przemawia stylistycznie... 488 jakoś lepiej jest ubrane - z zewnątrz zgrabnie, a wnętrze to poezja... ale i tak moim faworytem jest F430 - śliczny wóz...
Wracając do Porsche, dawno temu się zastanawiałem co Porsche zrobi po 997, że ciężko będzie zrobić atrakcyjnego stylistycznie następcę... ...a teraz jak porównuję 991 i 997 to widzę geniusz stylistów...
|
|
Góra |
|
Bristol
|
Napisane: 6.01.2017, 10:23 |
|
Dołączył: 5.05.2016 Posty: 580
|
Rafal84 napisał(a): o czym Ty człowieku piszesz ? 488 cwelowóz dla leasingców, dla tych co chca miec 5 min i byc w centrum uwagi, a jak na raty nie stac to 80% takich aut jest konfiskowanych po roku... najlepsza reakcja na gaz R8. Najszybesze 911.2 turbo s, jezdzilem wszystkimi, a jakie użeka ? Corvette C7z06 mimo ze najwolniejsze z calej gamy. Cffellali ma to do tego ze ma potencjał na mody, ale to kupuja, oj przepraszam biora w leasing takie lamusy ze boja sie silnika dotknac, bo z takim potencjalem tam mozna 1000 KM z palcem w d. osiagnac. I nie porownuj V8 do B6, pozatym bylo w cwelllali nachylic sie do glosnikow hehe Za tego typu wpisy powinno być co najmniej ostrzeżenie lub nawet BAN.
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: 6.01.2017, 12:41 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 74
|
Rafal84 napisał(a): profi napisał(a): kvb napisał(a): Jarecki napisał(a): Paweł, AMG GT-S ostatnio pomykałem po torze i są wrażenia z wysokiej półki... A co tu mówić o AMG GT-R? Ciekawie będzie... ale nie zaśmiecajmy koledze wątku odnośnie 991.2 bo to fenomenalny wybór Też miałem okazję przejechać się AMG GT-S i nie rzuciło mnie na kolna Samochód jaki mnie rozwalił to nowe R8 auto amazing jednak z jedną wadą - nie zmieszczą się tam dwie moje córcie lat 8 i 3 ))) no i auto nie na co dzień - twardy fest. Skoro dotarliście do tego miejsca to wtrące parę słów w tym temacie. Jeździłem w zeszłym roku TT, GT-s, R8 Plus, GTR, 488. Wszystkie fajne i każdy ma swoje uroki. Jednak już po krótkiej przejażdżce ewidentnie moim zdaniem na czele 488. Niesamowicie potężny napęd, reakcje jak wolnossący, trakcja, precyzja i emocje. Zdecydowanie największa radość z jazdy. Dźwięk silnika i wydechu nie do wiary, że to turbo - dlaczego w TT/TTS tak nie można? A to co najbardziej rzuca się w oczy to wszechstronność: idealny jako GT na co dzień jak i bolid na tor. Uważam, że jedyny mankament to zbyt duże gabaryty i stylistyka. Im dłużej patrzę tym mniej mi się podoba, mimo że ładniejszy od 458, a kiedyś uważałem, że 458 najładniejszy o czym Ty człowieku piszesz ? 488 cwelowóz dla leasingców, dla tych co chca miec 5 min i byc w centrum uwagi, a jak na raty nie stac to 80% takich aut jest konfiskowanych po roku... najlepsza reakcja na gaz R8. Najszybesze 911.2 turbo s, jezdzilem wszystkimi, a jakie użeka ? Corvette C7z06 mimo ze najwolniejsze z calej gamy. Cffellali ma to do tego ze ma potencjał na mody, ale to kupuja, oj przepraszam biora w leasing takie lamusy ze boja sie silnika dotknac, bo z takim potencjalem tam mozna 1000 KM z palcem w d. osiagnac. I nie porownuj V8 do B6, pozatym bylo w cwelllali nachylic sie do glosnikow hehe Panowie nie wiem o co chodzi? 1. Jak pisałem, w zeszłym roku przed zakupem testowałem kilka samochodów, w tym 3 z nich w podobnej cenie (TT, R8, 488). Podzieliłem się swoimi wrażeniami na temat mojego subiektywnego zwycięzcy, w tym stylistyki, która mnie nie przekonuje. Chociaż to element czysto subiektywny, którego nie powinno się krytykować i próbować oceniać "obiektywnie" - tzn. na zasadzie w grupie i krzyku siła. 2. Nie dokonywałem rozważań w temacie porównań konstrukcyjnych jednostek napędowych i innych podzespołów - chyba, że ktoś zainteresowany to mogę... 3. Miałem kiedyś 997 TT i wówczas jazda nim zrobiła na mnie podobne wrażenie jak tym razem 488, dlatego o tym napisałem. 991 TT/TTS to fantastyczny sprzęt - brak mi niestety w nim "pure motorsport sound". Ja tak naprawdę szukałem auta głównie torowego, a cechy GT nie były konieczne. Mimo to właśnie z powodu ich połączenia na tak wysokim poziomie 488 zrobiło na mnie takie mocne wrażenie. Na koniec dodam tylko jeszcze by dołożyć do "pieca" , że nie zdecydowałem się na żaden pojazd z wyżej wymienionych tylko "w ciemno" wziąłem wolnossący sprzęt typowo torowy w którym nigdy wcześniej nawet nie siedziałem. I gęba mi się pierwszy raz w życiu cały czas śmieje kiedy tylko w nim siedzę, jeżdżę a nawet tylko patrzę Powodzenia w wyborach
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 6.01.2017, 12:49 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3742 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Rafal84 napisał(a): o czym Ty człowieku piszesz ? 488 cwelowóz dla leasingowców, dla tych co chcą miec 5 min i byc w centrum uwagi, a jak na raty nie stac to 80% takich aut jest konfiskowanych po roku... najlepsza reakcja na gaz R8. Najszybesze 911.2 turbo s, jezdzilem wszystkimi, a jakie użeka ? Corvette C7z06 mimo ze najwolniejsze z calej gamy. Cffellali ma to do tego ze ma potencjał na mody, ale to kupuja, oj przepraszam biora w leasing takie lamusy ze boja sie silnika dotknac, bo z takim potencjalem tam mozna 1000 KM z palcem w d. osiagnac. I nie porownuj V8 do B6, pozatym bylo w cwelllali nachylic sie do glosnikow hehe Kto jakie ma preferencje motoryzacyjne to indywidualna sprawa jak gust o którym się nie dyskutuje . Co do formy finansowania swoich marzeń to trochę przegiąłeś i niepotrzebnie urażasz ludzi. Spójrz pozytywniej jeśli ktoś nie spłaca leasingu czy kredytu inna osoba będzie się cieszyć z nabycia swojego marzenia za niższe pieniądze
_________________
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 6.01.2017, 13:13 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
Rafal84 napisał(a): o czym Ty człowieku piszesz ? 488 cwelowóz dla leasingców, dla tych co chca miec 5 min i byc w centrum uwagi, a jak na raty nie stac to 80% takich aut jest konfiskowanych po roku... najlepsza reakcja na gaz R8. Najszybesze 911.2 turbo s, jezdzilem wszystkimi, a jakie użeka ? Corvette C7z06 mimo ze najwolniejsze z calej gamy. Cffellali ma to do tego ze ma potencjał na mody, ale to kupuja, oj przepraszam biora w leasing takie lamusy ze boja sie silnika dotknac, bo z takim potencjalem tam mozna 1000 KM z palcem w d. osiagnac. I nie porownuj V8 do B6, pozatym bylo w cwelllali nachylic sie do glosnikow hehe Wystarczy odrobina podstawowej wiedzy na temat podatków i rachunkowości, żeby zrozumieć, że finansowanie zakupu ruchomości poprzez leasing nie oznacza braku środków na zakup:) Poza tym należy uwzględnić koszt alternatywny "zamrożenia" gotówki w samochodzie, jeżeli można stosunkowo tanio (niskie stopy procentowe) pozyskać finansowanie zewnętrzne. Takie "kwiatuszki", jak np. "użeka" pozostawiam bez komentarza...
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 6.01.2017, 14:20 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Najlepsza reakcja na gaz - R8...?
Podstawowa wersja GT-R ją robi na szaro . Nie wspomnę o "600"
|
|
Góra |
|
kvb
|
Napisane: 6.01.2017, 20:17 |
|
Dołączył: 14.05.2010 Posty: 56
|
Kolega specjalista od leasingów nie wie chyba co napisał ..... odsyłam do podstaw rachunkowości Ja generalnie decyzję podjąłem 911 4s 991.2 i raczej z DE w marcu - zaproponowali mi rabat na ca 18 % nowe z fabryki bądź demo 21 %. Sprawa załatwiona przez moją centralę z DE. Wielkie dzięki za Wasze uwagi i wskazówki. Będzie to moje first Porsche. Sprzedawca u Lellka powiedział pewnie trochę niesprawiedliwe zdanie ale coś w tym jest : "Jak masz 40 lat i nie masz w garażu Porsche to znaczy że coś w życiu poszło nie tak" Pewnie w mercu i BMW mówią to samo
|
|
Góra |
|
albi
|
Napisane: 6.01.2017, 21:16 |
|
Dołączył: 3.11.2013 Posty: 167 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
|
ciekawe jakie Porsche ma ten sprzedawca
_________________
911 996 3.8 CUP - 1:41.7 911 GT2RS 991.2
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 6.01.2017, 23:11 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
i w jakiej skali... 1:24?
|
|
Góra |
|
kvb
|
Napisane: 7.01.2017, 1:44 |
|
Dołączył: 14.05.2010 Posty: 56
|
Chyba jednak nie wiesz do czego wykorzystywany jest leasing... a tym bardziej co to amortyzacja.... 99 % firm transportowych korzysta z leasingu , 100 % banków finansuje flotę leasingiem bądź wynajmem długoterminowym - chyba w bankach kasy nie brakuje. Przy dzisiejszym koszcie pieniądza i regulacjach podatkowych nie opłaca się wykładać gotówki na zakup samochodu, maszyny itd... Cała światowa gospodarka jest zbudowana na kredycie i leasingu - jakby Nasze przedsiębiorstwa miały czekać aż uzbierają na nowy sprzęt to rozwoju by raczej nie było.... od tego są banki i firmy leasingowe by finansować gospodarkę w tym automotive. Nie jest to kwestia pokaż się a zastaw się a logicznego działania. W Niemczech jednak najmocniejszej gospodarce EU już nawet nie rządzi leasing tylko wynajem długoterminowy - a z tego co znam Niemców są bardzo oszczędni i potrafią liczyć Co do TURBO - pewnie że chciałbym ale jak na pierwsze Porsche to 4S wystarczy - choć co czas pokaże nie wiadomo - AMG miało być na min. 3 lata a już po roku idzie w odstawkę Nie ma się co przerzucać inwektywami bądź udowadniać kto mądrzejszy - ważne by spełniać swoje marzenia a moim dziś jest Porsche 911 4S 991.2
|
|
Góra |
|
San Dimas
|
Napisane: 7.01.2017, 5:29 |
|
Dołączył: 23.12.2016 Posty: 22
|
@profi Z ciekawości co to za typowo torowy sprzęt?
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 7.01.2017, 9:34 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
kvb napisał(a): Ja generalnie decyzję podjąłem 911 4s 991.2 i raczej z DE w marcu - zaproponowali mi rabat na ca 18 % nowe z fabryki bądź demo 21 %. Sprawa załatwiona przez moją centralę z DE. Uważam, że znakomity wybór na pierwsze Porsche. Auto bardzo nowoczesne, bezawaryjne, stosunkowo tanie w utrzymaniu i jednocześnie zapewniające rewelacyjne osiągi przy zachowaniu pełnej użyteczności na co dzień. Do tego mniejsza utrata wartości niż np. MB AMG GT, co przy rabacie, który możesz dostać (jak na Porsche to wg mojej wiedzy absolutny max) daje szansę odsprzedaży za ok 2 lata z bardzo niewielką stratą wartości... a pewnie - pomimo licznych zalet auta - i tak będziesz dążyć do "dużego" Turbo najszybciej jak się da:) Wtedy jednak pojawi się szansa dla forumowiczów na zakup zadbanej 991.2 4s:) A ja paradoksalnie - troche wbrew temu co wyżej napisałem - coraz bardziej się skłaniam do AMG GT, jako dodatku do moich dwóch 911 - dodatku, bo na pewno nie zostaną nim zastąpione, a jedynie uzupełnione czymś nieco odmiennym niż już mam:) Choć gdyby tak udało się jeszcze dostać 997.2 TT na FV 23%, to ani chwili bym się nie zastanawiał...
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: 7.01.2017, 10:24 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 74
|
San Dimas napisał(a): @profi Z ciekawości co to za typowo torowy sprzęt? 991 GT3 RS
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 7.01.2017, 10:58 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
Mnie życie nauczyło, że na wiele spraw nie ma jednej właściwej odpowiedzi, na forum możemy wyrażać swoje opinie, to co cenię na tym forum to poziom wypowiedzi, użyty język, poziom, nie odnoszę się do Twojej merytoryki, bo każdy z nas żyje w swoim Matrixie, ale popracuj nad stylem i ortografią, ponieważ tutaj mamy wspólne i jednakowe zasady. Mam 25 wynajętych osobówek, bo rachunkowość mówi, że tak jest najtaniej, podobnie ciężarówki, mam serwis, assistance, ubezpieczenie, paliwo na jedną fakturę, skupiam się na biznesie, nie na kupnie środków do jego realizacji. Samochody prywatne kupuję zawsze nietypowe za cash, tak już mam i jak widać jest to mój Matrix. A tak na ostudzeniu nastrojów mimo, że za oknem zimno, mój najnowszy projekt. Załącznik: 20161231_144637.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|