Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.11.2012, 19:01 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
michal928 napisał(a):
Silniki 3,6 wolnossacy i 3,6 turbo to ZUPELNIE inne konstrukcje! Owszem - rozrzad maja podobny (tez jest lancuch i walki) ale na podobienstwach sie konczy. Nie wiem gdzie w Pecie przy rozrzadzie 996T widzisz lancuszki na walkach rozrzadu :roll:
Ale odbieglismy od tematu jakim jest silnik 3,4 (ew boxsterowe jednostki 2,5 2,7 i 3,2) i usterka od ktorej temat sie zaczal.

996t katalog pdf , u mnie strona 23 i tam jest schemat i widac łancuszki , samego motoru 996/7turbo nigdy nie otwierałem do tej pory bo tez nie było takich potrzeb wiec opieram sie tylko na necie ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.12.2012, 15:29 

Dołączył: 18.10.2012
Posty: 33
Maly update

Po wymianie popychaczy hydraulicznych okazalo sie ze nadal stuka :( Tak wiec wyjelem silnik z auta i rozebralem na czesci. Pozniej wrzuce fotki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.12.2012, 19:27 

Dołączył: 18.10.2012
Posty: 33
Oto zdjecia panewek...

https://picasaweb.google.com/1056768652 ... directlink

Okazalo sie ze silnik byl juz rozbierany i obudowa byla spawana oto zdjecie

https://picasaweb.google.com/lh/photo/H ... directlink


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.12.2012, 19:34 

Dołączył: 23.11.2009
Posty: 173
Niektóre po przejściach, ale bez przesady...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.12.2012, 20:30 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
a wał w jakim jest stanie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.04.2013, 11:27 

Dołączył: 18.10.2012
Posty: 33
Witam ponownie po dlugiej nieobecnosci...

Jestem po remoncie silnika (wymianie panewek)..

Otoz moj problem z stukaniem nadal wystepuje na biegu jalowym po wylaczeniu klimy kiedy obroty sa na poziomie ok. 800 RPM, po wlaczeniu klimy kiedy obroty rosna do 900 przestaje stukac... Juz mi rece opadaja bo tyle pracy i na darmo...

Po remoncie i wyczyszczeniu tlokow, glowic i reszty z nagaru silnik duzo lepiej reaguje na gaz przy nizszych obrotach....

Tu mozna zobaczyc zdjecia z remontu:

https://picasaweb.google.com/1056768652 ... directlink


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.04.2013, 14:02 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
Kolego czy blok był spawany już wcześniej czy też przy okazji tego remontu?

EDIT: temat rzeczywiście stary i nie zwróciłem uwagi, że odpowiedź na to pytanie jest kilka postów wyżej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.04.2013, 14:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Przeglądając zdjęcia nie widziałem żebyście rozkładali tłoki, sworznie tłokowe
i korbowody. Czy ten element rozebrałeś i zbadałeś pod kątem luzu (sworznie
tłokowe)?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.04.2013, 22:31 

Dołączył: 24.01.2010
Posty: 133
Lamer napisał(a):
Kolego czy blok był spawany już wcześniej czy też przy okazji tego remontu?

EDIT: temat rzeczywiście stary i nie zwróciłem uwagi, że odpowiedź na to pytanie jest kilka postów wyżej.


Proponuje kupić 996 Turbo lub gt3 - tam nie ma takich problemów .......


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.04.2013, 23:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Poskładałeś już ten silnik ? Nadal stuka ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.04.2013, 20:03 

Dołączył: 18.10.2012
Posty: 33
Cytuj:
Przeglądając zdjęcia nie widziałem żebyście rozkładali tłoki, sworznie tłokowe
i korbowody. Czy ten element rozebrałeś i zbadałeś pod kątem luzu (sworznie
tłokowe)?


Tak tloki byly rozkladane i czyszczone w myjcie ultradzwiekowej z nagaru... Po drugie trzeba wyjac sworznie z tlokow 4-6 zeby je wlozyc do cylindrow...

Jezeli chodzi o luzy to na sworzniach i korbowodach brak luzow wszystko wchodzi ciasno...

Cytuj:
Poskładałeś już ten silnik ? Nadal stuka ?


Tak jak pisalem wyzej, nadal stuka ale po czyszczeniu lepiej reaguje na gaz w nizszym zakresie obrotow.

Cytuj:
Otoz moj problem z stukaniem nadal wystepuje na biegu jalowym po wylaczeniu klimy kiedy obroty sa na poziomie ok. 800 RPM, po wlaczeniu klimy kiedy obroty rosna do 900 przestaje stukac... Juz mi rece opadaja bo tyle pracy i na darmo...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.05.2014, 23:01 

Dołączył: 2.08.2010
Posty: 335
Bardzo fajne zdjęcia - super sprawa, że zostawiłeś linki do yutuba. Mi z pewnościa się przydadzą, bo mam silnik uszkodzony,ale z braku czasu zleciłem - czekam na wyrok czy się nadaje, czy szukamy nowego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.05.2014, 5:40 

Dołączył: 7.05.2010
Posty: 12
Z czystej ciekawosci: problem stukania rozwiazany?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum