Autor |
Wiadomość |
wit007
|
Napisane: 5.02.2016, 18:16 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
A co jest nie tak z Twoimi?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 5.02.2016, 19:30 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Nie wiem co. Ale po 18 latach tak dla wlasnego bezpieczenstwa bym je sobie wymienil na nowe. Zwlaszcza ze czekam na zregenerowane amortyzatory wiec szkoda do ich montazu wsadzic sprezyny ktore moga byc juz troche "klapniete"..
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 7.02.2016, 11:47 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Sprężyny krótsze o max 3 cm nie zaszkodzą Twoim amortyzatorom (szczególnie zregenerowanym). Oczywiście jeśli chcesz mieć standardową wysokość, musisz szukać serii. Czy przypadkiem Bilstein nie ma takich w ofercie ?
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 7.02.2016, 12:14 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5187 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Niestety Bilstein oferuje tylko nowe sprężyny w swoich gwintowanych zestawach. Także nówki sztuki to tylko oryginał. Cena w okolicach 3,5kzł za komplet.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 7.02.2016, 16:08 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
No to w takim razie zostaje mi zakup kompletu Eibacha -20mm.. A mialem nie robic taczki..
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 7.02.2016, 19:14 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5187 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Na pewno -20mm? Widzę tylko dostępne -25mm.... Nie jest tak nisko jeszcze
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 7.02.2016, 21:50 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Qbak masz racje. Patrzylem na nowszy model boxstera. Eibach Pro Kit do 986 faktycznie ma -25mm.. Sa jeszcze Vogtland ale nie znam firmy wiec nie bede ryzykowal.. Poza tym sa -30mm.. Ogolnie wybor taki se..
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 7.02.2016, 22:35 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
A jeszcze pytanie - czy ten panel z uchwytami na napoje z polifta czyli z innymi nawiewami bedzie pasowal do deski przedliftowej?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 7.02.2016, 23:54 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5187 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Ktoś na forum niedawno przerabiał temat, może wie coś więcej. Stosowny temat był. Nigdy nie widziałem/robiłem takiej zamiany.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
PAVO
|
Napisane: 8.02.2016, 12:26 |
|
Dołączył: 27.08.2013 Posty: 173
|
tsubasa napisał(a): A jeszcze pytanie - czy ten panel z uchwytami na napoje z polifta czyli z innymi nawiewami bedzie pasowal do deski przedliftowej? Tak. Panel pasuje. Ale... Uchwyty na napoje są dość filigranowe. Z resztą umieszczenie cieczy tuż nad radiem i inną elektroniką nie jest najlepszym pomysłem.
|
|
Góra |
|
fottograff
|
Napisane: 8.02.2016, 12:54 |
|
Dołączył: 26.12.2009 Posty: 126
|
Umieszczanie napoju może faktycznie nie jest dobry pomysł, ale telefon dobrze pasuje z nawigacją
|
|
Góra |
|
vip3r
|
Napisane: 8.02.2016, 13:28 |
|
Dołączył: 22.02.2012 Posty: 1040 Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
|
na napoje fajne sa te boczne - nieingerencyjne - jak nie potrzebne to skladasz i wrzucasz do kieszeni i nie szpecą, jedyne co to ze wieksze napoje troche haczą o rame predniej szyby ale puszki idealnie trzyma.
_________________
Jacek (911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)
|
|
Góra |
|
GaMic
|
Napisane: 9.02.2016, 9:50 |
|
Dołączył: 15.09.2014 Posty: 312
|
tsubasa napisał(a): A jeszcze pytanie - czy ten panel z uchwytami na napoje z polifta czyli z innymi nawiewami będzie pasował do deski przedliftowej? Co do uchwytu na napoje: 1) opcja z "polifta" z wysuwanym spod kratek nawiewu - musisz wymienić cały panel środkowy - bo kratki środkowe są inne - bardziej płaskie. Do tego na alledrogo był jeden uchwyt - od anglika - a ten się otwiera w drugą stronę - może haczyć o kierownicę... 2) wysuwany podwójny uchwyt kieszeniowy - żonglujesz: radio/uchwyt/panel klimy - nowy zestaw w ASO wychodzi ok 1000zł - używek brak 3) uchwyty w kratki boczne - odpuściłem, bo jakoś mi nie pasują - takie "na dokładkę" i do tego nie wiem czy przy wsiadaniu / wysiadaniu nie trącał bym tego kolanami... A co do sprężyn - jestem na tym samym etapie : co wybrać ? W każdym moim poprzednim aucie miałem Eibachy - uwierz, nie było taczki. Pozdrawiam link do wątku o uchwytach: nr-czesci-boxster-986-t13153.html
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 9.02.2016, 16:56 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Pewnie wezme te Eibachy. I tak wyboru nie ma.. Co do uchwytu to poszukam calej kratki moze z jakiegos powypadka sie trafi, byle nie angielskiego... Te montowane w boczne nawiewy jakos do mnie nie przemawiaja..
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 11.02.2016, 21:45 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Załącznik: ImageUploadedByTapatalk1455219771.293401.jpg Przyszly dzis amortyzatory po regeneracji.. Wyslalem podrdzewiale nawet nie zdejmowalem sprezyny.. Dzisiaj otrzymalem takie jak na zdjeciu.. Nawet sprezyna pomalowana i oczyszczona.. Pelna profeska i 12 miesiecy gwarancji.. Jak zaloze na auto zdam relacje jak dzialaja.. I jeszcze kolejne pytanie. Czy tarcze nawiercane od wersji S moge zamontowac do moich zaciskow czy musze zmieniac na te czerwone?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
freeq
|
Napisane: 14.02.2016, 11:20 |
|
Dołączył: 23.07.2015 Posty: 193
|
tsubasa napisał(a): (...) I jeszcze kolejne pytanie. Czy tarcze nawiercane od wersji S moge zamontowac do moich zaciskow czy musze zmieniac na te czerwone?
Pasują, nie musisz zmieniać zacisków. Zaciski później zawsze możesz pomalować ale to już jak kto woli Co do uchwytu, jest jeszcze opcja 'w leniuchu' http://986forum.com/forums/270251-post10.html
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 14.02.2016, 21:40 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Rozumiem ze zakladales tarcze od 3,2 do 2,5/2,7?
Co do tej wkladki w podlokietnik to widzialem gdzies na necie ale to chyba niezbyt wygodne rozwiazanie..
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
Góra |
|
PAVO
|
Napisane: 15.02.2016, 2:48 |
|
Dołączył: 27.08.2013 Posty: 173
|
freeq napisał(a): tsubasa napisał(a): (...) I jeszcze kolejne pytanie. Czy tarcze nawiercane od wersji S moge zamontowac do moich zaciskow czy musze zmieniac na te czerwone?
Pasują, nie musisz zmieniać zacisków. Zaciski później zawsze możesz pomalować ale to już jak kto woli Err... Boxster (2.5L i 2.7L) ma przednie tarcze o średnicy 298mm i grubości 24mm. Boxster S (3.2L) ma przednie tarcze o średnicy 318mm i grubości 28mm. Zimmermann i inne firmy robią tarcze nawiercane do non-S. Jednak są odradzane jeżeli często będą wykorzystywane do jazdy sportowej (tor, wyścigi) bo pękają między dziurkami.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 15.02.2016, 3:09 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5187 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Od Ski nie wejdą, ale da się założyć inne nawiercane które pasują wymiarami do 2,5 lub 2,7 na przód, a nie są dużo droższe jak wersja 460.1523.52 czyli Zimmerman Sport. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to zapraszam na PW.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 15.02.2016, 10:20 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Dzieki tak wlasnie myslalem.. Qbak wrzuc info na PW o tych tarczach. Moze dorzuce do listy "must have". A z tylnymi cos wiadomo czy cos nawiercanego idzie wrzucic?
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|