Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 18:18 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Moze wzniece ponownie przygasajacy plomien dyskusji ale cos jest w tym co Rychu napisal...z bulem i niesmakiem przechode obok zaniedbanej 911 a z blyskiem w oku obok doinwestowanego 924 ichociaz pieniazki potrzebne na zrobienie "igly" w obu przypadkach sa inne to jednak bez kasy trudno mowic o pasji a to ze jeden naprawi 911 za jednodniowe swoje pobory a drugi starego p125(uwaga staja sie modne) za miesieczne pobory albo bedzie musial odkladac pol roku-to juz zupelnie inna kwestia...napisal to ten co jezdzi zadbanym autem :D :D :D 8)




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 19:33 

Dołączył: 16.01.2012
Posty: 115
Cyryl napisał(a):
Fajnie by było, by te dwie rzeczy się nie myliły, a odnieść wrażenie można, że głównym kryterium jest kasa.


Moje spojrzenie na sprawę jest takie:
jak powiedział ktoś "uznany" pieniądze i (dodaj sam co jeszcze ,rządzą naszym światem).Natomiast jak się zachowujemy wobec otaczających nas ludzi to sprawa i kwestia kultury,wychowania itd.
Moje zdanie o świecie klasyków jest takie:ponieważ jestem panem w wieku -60,doszedłem do wniosku,że nic i nikomu nie muszę już udowadniać.
Przestałem kupować drogie samochody z których każdy po 3 latach był wart -50%, natomiast szalę swoich zakupów przesunąłem w kierunku klasyków bo na tych nikt jeszcze nie stracił, bez względu czy restauruje je sam, czy przy współpracy wyspecjalizowanych firm.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 19:34 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
nie wstałem lewą nogą...bo na lewą jeszcze długo nie wstanę.....ale nie podoba mi się takie widzenie tematu.....widać, że to temat kasy jest drażliwy.
Nie mniej godny podziwu będzie "przedmiot pasji" w stanie perfekcyjnym niż w stanie oryginalnym. Samochód nie w stanie perfekcyjnym, a w stanie oryginalnym, ale nie ZANIEDBANY i ZNISZCZONY będzie chyba nawet bardziej godny szacunku i uznania dla właściciela niż ten, w który wpompowana jest fura kasy. Wiadomo, każdy się bawi na miarę swoich możliwości i nie kasa powinna być wymiernikiem pasji. Żyjemy w warunkach fascynacji dobrami materialnymi i tych 20 lat transformacji to widać jeszcze za mało, żeby powszechne stały się wyższe wartości. Pasja, wzajemny szacunek, uznanie wiedzy powinny bardziej łączyć niż kasa, która nie łączy, a grupuje ..nas w Klubie też.
Dlaczego napisałem "przedmioty pasji" - bo są takie, których wartość liczy się znacznie bardziej jak są oryginalne, a nie odnowione. Właściciel pięknie odnowionego 356 ( przykład bezimienny) zasługuje na takie samo uznanie jak starszy pan, właściciel absolutnie oryginalnego w niezłym stanie 924, który drży o auto, bo jak mu się coś stanie to będzie koniec......
Chciałbym, aby imprezy Classic Porsche Club pozwoliły nam poznać jak najwięcej takich starszych panów też.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 19:47 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Oj temat spłynął trochę nie na te tory.
Classic powstał chyba dla łączenia pasji zachowania naszych pupilków w jak najlepszej kondycji, nie ważne chyba jakimi środkami czy za jakie pieniądze.
Chodzi o to aby stare czy kultowe auta nie poszły w zapomnienie i , mieć klub z ludźmi rozumiejących się i lubiących się spotykać i rozmawiać o samochodach.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 20:13 

Dołączył: 10.06.2010
Posty: 68
Czytam z zaciekawieniem cały wątek i w pełni popieram ideę Classic PCP.
Zgadzam się z pdmobilem i DK, a mój klasyk (zadabany dzięki pasji) czeka w garażu...
Zatem, bez zbędnych teorii - kiedy się spotykamy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 20:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
DK napisał(a):
Oj temat spłynął trochę nie na te tory.
Classic powstał chyba dla łączenia pasji zachowania naszych pupilków w jak najlepszej kondycji, nie ważne chyba jakimi środkami czy za jakie pieniądze.
Chodzi o to aby stare czy kultowe auta nie poszły w zapomnienie i , mieć klub z ludźmi rozumiejących się i lubiących się spotykać i rozmawiać o samochodach.

..oj tak :!: :!:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 20:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
GB napisał(a):
Czytam z zaciekawieniem cały wątek i w pełni popieram ideę Classic PCP.
Zgadzam się z pdmobilem i DK, a mój klasyk (zadabany dzięki pasji) czeka w garażu...
Zatem, bez zbędnych teorii - kiedy się spotykamy?


Zapraszamy do Klubu!




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 20:55 

Dołączył: 10.06.2010
Posty: 68
z chęcią powrócę do Klubu :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 21:01 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Witam, mój plan wygląda tak, że obok zakupionej właśnie Carrery 4S chciałbym zachować 89' 944 turbo S, a to już jak najbardziej klasyk. Tak więc chętnie włączę się w działania PCP Classic.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 21:46 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
oj tak...odbiegliśmy od tematu...bo nie chodziło o teoretyzowanie co to klasyk i za jaką kasę, a jakich chcemy imprez pod egidą Classic Porsche Club.
Powiedzieliśmy sobie WYRAZNIE, że NIE wyścigowych, do jakich przyzwyczaiła nas klubowa rzeczywistość przez ostatnich kilka lat, a innych, bardziej towarzyskich, gdzie kryterium oceny i frajdy nie będą jedynie czasy sportowych prób (co za tym idzie moc, opony, tuning ). Takich, które przyciągną szeroki przekrój posiadaczy klasycznych aut o różnych zainteresowaniach.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 21:51 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
Padło pytanie kiedy się spotykamy. Myślę, że dogodnym terminem na rozpoczęcie działalności Classic w klubie będzie maj. Już niebawem podam więcej informacji. Myślę, że charakter imprezy przypadnie Wam do gustu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2012, 22:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Ciachu - czekamy!




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2012, 11:52 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
rychu napisał(a):
classic to nie to znaczy mieć stary samochód... :nono:
stare auto to złom...classic to nie banalny samoochód a w w 100% sprawny bolid- tak dla przypomnienia...classic to nie szrot za ....
500 zeta


Pełni hurra optymizmu przywitaliśmy pomysł powstania (sekcji?) Classic Porsche. Piękny wstęp na stronie głównej ! Wylaliśmy z siebie trochę na temat oczekiwań, jakie to miałyby być imprezy. Potknęliśmy się o tematy ...finansowe.
Teraz może dokładniej określmy co to są KLASYKI w naszym mniemaniu.
Czy auta powyżej 30 lat, powyżej 25....powyżej 15 ?
Czy auta w stanie oryginalnym?
Czy drogo, jak drogo, czy dobrze czy wystarczająco dobrze odrestaurowane?
Czy takie, które bardzo kochamy i jesteśmy dla nich gotowi na wszystko :lol:
Wiem,że to trochę zaczepne pytania, ale skłonni jesteśmy do przesadnych emocji, a czasem zapominamy o konkretach.
Zatem jakie auta uznajemy za klasyczne?
Absolutnie nie chodzi mi tu o przyczynek do dzielenia Klubu i imprez pod kątem ich uczestników !!!




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2012, 18:03 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
no ja mam nadzieję, że klasyki przytulą na swoich spotkaniach też "nowe" klasyki takie jak moje...bo z przyjemnością porobię Wam zdjęcia na takim klasycznym zlocie !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2012, 21:13 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
dla mnie classic porsche to modele produkcyjne do 95roku


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2012, 21:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
W mojej opinii obecnie klasyki kończą się na 993, czyli w 1997 roku.
Za parę lat pewnie dojdzie następny model, czyli 996, ale to jeszcze chwila...




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2012, 22:44 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
no dobra, wszystko jasne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2012, 22:52 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Na dziś też sądzę, że pojęcie "klasyk" kończy się na 993. Ale po cichu myślę, że 996 turbo i 996 4s z biegiem lat awansują do tej elitarnej grupy.

Na forum PC Niemcy coraz częściej słychać o tych własnie modelach jako o pewnych pretendentach do grupy Youngtimer (15+)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2012, 22:52 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
stach napisał(a):
W mojej opinii obecnie klasyki kończą się na 993, czyli w 1997 roku.
Za parę lat pewnie dojdzie następny model, czyli 996, ale to jeszcze chwila...

Staszku dlatego napisałem modele produkcyjne do 95 a nie roczniki samochodu do 95... , np boxster to model produkcyjny 96 ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2012, 22:57 

Dołączył: 23.10.2011
Posty: 148
Uuuuuu, to się nie załapię (-;


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron