Autor |
Wiadomość |
tona
|
Napisane: 12.02.2012, 18:18 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
markar
|
Napisane: 12.02.2012, 19:33 |
|
Dołączył: 16.01.2012 Posty: 115
|
Cyryl napisał(a): Fajnie by było, by te dwie rzeczy się nie myliły, a odnieść wrażenie można, że głównym kryterium jest kasa.
Moje spojrzenie na sprawę jest takie:
jak powiedział ktoś "uznany" pieniądze i (dodaj sam co jeszcze ,rządzą naszym światem).Natomiast jak się zachowujemy wobec otaczających nas ludzi to sprawa i kwestia kultury,wychowania itd.
Moje zdanie o świecie klasyków jest takie:ponieważ jestem panem w wieku -60,doszedłem do wniosku,że nic i nikomu nie muszę już udowadniać.
Przestałem kupować drogie samochody z których każdy po 3 latach był wart -50%, natomiast szalę swoich zakupów przesunąłem w kierunku klasyków bo na tych nikt jeszcze nie stracił, bez względu czy restauruje je sam, czy przy współpracy wyspecjalizowanych firm.
Marek
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 12.02.2012, 19:34 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
nie wstałem lewą nogą...bo na lewą jeszcze długo nie wstanę.....ale nie podoba mi się takie widzenie tematu.....widać, że to temat kasy jest drażliwy.
Nie mniej godny podziwu będzie "przedmiot pasji" w stanie perfekcyjnym niż w stanie oryginalnym. Samochód nie w stanie perfekcyjnym, a w stanie oryginalnym, ale nie ZANIEDBANY i ZNISZCZONY będzie chyba nawet bardziej godny szacunku i uznania dla właściciela niż ten, w który wpompowana jest fura kasy. Wiadomo, każdy się bawi na miarę swoich możliwości i nie kasa powinna być wymiernikiem pasji. Żyjemy w warunkach fascynacji dobrami materialnymi i tych 20 lat transformacji to widać jeszcze za mało, żeby powszechne stały się wyższe wartości. Pasja, wzajemny szacunek, uznanie wiedzy powinny bardziej łączyć niż kasa, która nie łączy, a grupuje ..nas w Klubie też.
Dlaczego napisałem "przedmioty pasji" - bo są takie, których wartość liczy się znacznie bardziej jak są oryginalne, a nie odnowione. Właściciel pięknie odnowionego 356 ( przykład bezimienny) zasługuje na takie samo uznanie jak starszy pan, właściciel absolutnie oryginalnego w niezłym stanie 924, który drży o auto, bo jak mu się coś stanie to będzie koniec......
Chciałbym, aby imprezy Classic Porsche Club pozwoliły nam poznać jak najwięcej takich starszych panów też.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 12.02.2012, 19:47 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Oj temat spłynął trochę nie na te tory.
Classic powstał chyba dla łączenia pasji zachowania naszych pupilków w jak najlepszej kondycji, nie ważne chyba jakimi środkami czy za jakie pieniądze.
Chodzi o to aby stare czy kultowe auta nie poszły w zapomnienie i , mieć klub z ludźmi rozumiejących się i lubiących się spotykać i rozmawiać o samochodach.
_________________
|
|
Góra |
|
GB
|
Napisane: 12.02.2012, 20:13 |
|
Dołączył: 10.06.2010 Posty: 68
|
Czytam z zaciekawieniem cały wątek i w pełni popieram ideę Classic PCP.
Zgadzam się z pdmobilem i DK, a mój klasyk (zadabany dzięki pasji) czeka w garażu...
Zatem, bez zbędnych teorii - kiedy się spotykamy?
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 12.02.2012, 20:29 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
DK napisał(a): Oj temat spłynął trochę nie na te tory. Classic powstał chyba dla łączenia pasji zachowania naszych pupilków w jak najlepszej kondycji, nie ważne chyba jakimi środkami czy za jakie pieniądze. Chodzi o to aby stare czy kultowe auta nie poszły w zapomnienie i , mieć klub z ludźmi rozumiejących się i lubiących się spotykać i rozmawiać o samochodach.
..oj tak
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 12.02.2012, 20:37 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
GB napisał(a): Czytam z zaciekawieniem cały wątek i w pełni popieram ideę Classic PCP. Zgadzam się z pdmobilem i DK, a mój klasyk (zadabany dzięki pasji) czeka w garażu... Zatem, bez zbędnych teorii - kiedy się spotykamy?
Zapraszamy do Klubu!
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
GB
|
Napisane: 12.02.2012, 20:55 |
|
Dołączył: 10.06.2010 Posty: 68
|
z chęcią powrócę do Klubu
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 12.02.2012, 21:01 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Witam, mój plan wygląda tak, że obok zakupionej właśnie Carrery 4S chciałbym zachować 89' 944 turbo S, a to już jak najbardziej klasyk. Tak więc chętnie włączę się w działania PCP Classic.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 12.02.2012, 21:46 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
oj tak...odbiegliśmy od tematu...bo nie chodziło o teoretyzowanie co to klasyk i za jaką kasę, a jakich chcemy imprez pod egidą Classic Porsche Club.
Powiedzieliśmy sobie WYRAZNIE, że NIE wyścigowych, do jakich przyzwyczaiła nas klubowa rzeczywistość przez ostatnich kilka lat, a innych, bardziej towarzyskich, gdzie kryterium oceny i frajdy nie będą jedynie czasy sportowych prób (co za tym idzie moc, opony, tuning ). Takich, które przyciągną szeroki przekrój posiadaczy klasycznych aut o różnych zainteresowaniach.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
ciachu
|
Napisane: 12.02.2012, 21:51 |
|
Dołączył: 11.03.2007 Posty: 1100
|
Padło pytanie kiedy się spotykamy. Myślę, że dogodnym terminem na rozpoczęcie działalności Classic w klubie będzie maj. Już niebawem podam więcej informacji. Myślę, że charakter imprezy przypadnie Wam do gustu.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 12.02.2012, 22:51 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Ciachu - czekamy!
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 13.02.2012, 11:52 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
rychu napisał(a): classic to nie to znaczy mieć stary samochód... stare auto to złom...classic to nie banalny samoochód a w w 100% sprawny bolid- tak dla przypomnienia...classic to nie szrot za .... 500 zeta
Pełni hurra optymizmu przywitaliśmy pomysł powstania (sekcji?) Classic Porsche. Piękny wstęp na stronie głównej ! Wylaliśmy z siebie trochę na temat oczekiwań, jakie to miałyby być imprezy. Potknęliśmy się o tematy ...finansowe.
Teraz może dokładniej określmy co to są KLASYKI w naszym mniemaniu.
Czy auta powyżej 30 lat, powyżej 25....powyżej 15 ?
Czy auta w stanie oryginalnym?
Czy drogo, jak drogo, czy dobrze czy wystarczająco dobrze odrestaurowane?
Czy takie, które bardzo kochamy i jesteśmy dla nich gotowi na wszystko
Wiem,że to trochę zaczepne pytania, ale skłonni jesteśmy do przesadnych emocji, a czasem zapominamy o konkretach.
Zatem jakie auta uznajemy za klasyczne?
Absolutnie nie chodzi mi tu o przyczynek do dzielenia Klubu i imprez pod kątem ich uczestników !!!
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 13.02.2012, 18:03 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
no ja mam nadzieję, że klasyki przytulą na swoich spotkaniach też "nowe" klasyki takie jak moje...bo z przyjemnością porobię Wam zdjęcia na takim klasycznym zlocie !
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 13.02.2012, 21:13 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
dla mnie classic porsche to modele produkcyjne do 95roku
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 13.02.2012, 21:50 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
W mojej opinii obecnie klasyki kończą się na 993, czyli w 1997 roku.
Za parę lat pewnie dojdzie następny model, czyli 996, ale to jeszcze chwila...
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 13.02.2012, 22:44 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
no dobra, wszystko jasne.
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 13.02.2012, 22:52 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Na dziś też sądzę, że pojęcie "klasyk" kończy się na 993. Ale po cichu myślę, że 996 turbo i 996 4s z biegiem lat awansują do tej elitarnej grupy.
Na forum PC Niemcy coraz częściej słychać o tych własnie modelach jako o pewnych pretendentach do grupy Youngtimer (15+)
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 13.02.2012, 22:52 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
stach napisał(a): W mojej opinii obecnie klasyki kończą się na 993, czyli w 1997 roku. Za parę lat pewnie dojdzie następny model, czyli 996, ale to jeszcze chwila...
Staszku dlatego napisałem modele produkcyjne do 95 a nie roczniki samochodu do 95... , np boxster to model produkcyjny 96 ...
|
|
Góra |
|
Phantom
|
Napisane: 13.02.2012, 22:57 |
|
Dołączył: 23.10.2011 Posty: 148
|
Uuuuuu, to się nie załapię (-;
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|