and6412 napisał(a):
Wracając do tytułu
Od ok 15 lat w miarę sledze rynek klasyków i w klasie popularnej i niskiej premium nie odnotowałem żadnych wzrostów poza kilkoma wyjątkami.
Natomiast trafiłem na ciekawa wypowiedz i trzeba powiedzieć ze facet naprawdę może mieć sporo racji. Auta marzeń robią się naprawdę popularne
https://youtu.be/-F4qTZGq7IINaprawde nie zaobserwowałeś ?
w 2003 kupowałem Lancie Stratos za 30 tyś EUR - dziś kosztuje 600 tyś eur
i tak przyklady popularnych modeli:
911 64-69 - 2005r - 25 tyś eur - dziś 125 tyś eur.
911 69-74 - 2005r - 15 tyś eur - dziś 60-100 tyś eur.
356 - 2005 - 20 tyś eur - dziś 70-100 eur
356 speedster - 30 tyś eur - dziś 200 tyś eur
BMW 02 - 2005 - 6 tyś eur - dziś 30 tyś eur
Alfa GT 105 veloce mark I - 2005 - 10 tyś eur - dziś 80 tyś eur
Lancia Fulvia 1.6 - 2005 - 7 tyś eur - dziś 40 tyś eur
BMW E3 - 2005 - 5 tyś eur - dziś 30 tyś eur
BMW E9 - 2005 - 15 tyś eur - dziś 50 tyś eur
BMW E21 - 2005 - 4 tyś eur - dziś 15 tyś eur
Fiat 1200 veloce I - 2004 - 7 tyś eur - dziś 30 tyś eur
Ferrari Dino - 2005 - 30 tyś eur - dziś 350 tyś eur
W126 - 2005 - 6 tyś eur - dziś 30 tyś eur
Delta HF - 2005 - 10 tyś eur - dziś 30 tyś eur
Ponton - 2005 - 12 tyś eur - dziś 35 tyś eur
Nysa - 2005 - 5 tyś zl- dziś 30 tyś zl
gówniany Polonez 5 tyś zl- dziś 30 tyś zl
motorower Komar z 1 tyś zrobiło się 10 tyś..
To sa zwyczajne.
Sa też nadzyczajne
250 GTO z 2 mln w 10 lat 25 mln funtów
Gullwing z 150 tyś na 2 mln.
Spyder 550 z 100 tyś na 3 mln..
itd
Nie mam czasu wypisywać więcej bo są tego setki..
Jedynie prawda jest taka że Ford Sierra i Golf4 kosztuje wciąż tyle samo...