Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.11.2018, 14:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Bardzo fajny film zwłaszcza w drugiej części :) Dobrze ujęte wady i zalety 993 i996 co lepsze? sam nie umiem tego rozsądzić i dlatego warto mieć oba w garażu.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2018, 15:11 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
ernie napisał(a):
Wcale nie. Przed projektowaniem kolejnego modelu siadają i się zastanawiają jakie bajery wstawić, żeby ludzie w końcu przestali nudzić, że to nie jest "prawdziwe" 911 :angel4: No a później wołają na dywanik gościa, który odpowiada za launch control ;)

Każda kolejna generacja to oczywisty postęp. Jesteśmy na forum marki, której kolejne modele i ich generacje pięknie koegzystują z poprzednimi, co jest tak fajne, że nie ma co tłumaczyć koledze gdzie ma czuć się najlepiej :) Dla każdego coś dobrego.


Jak by można było to bym dał laika :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2018, 21:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2072
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Daro. napisał(a):
Bardzo fajny film zwłaszcza w drugiej części :) Dobrze ujęte wady i zalety 993 i996 co lepsze? sam nie umiem tego rozsądzić i dlatego warto mieć oba w garażu.


O i to jest plan na następny rok :)


Wysłane z Commodore C64

986.1 - może na sprzedaż?
996.1 - rodzinna zabawka
www.enotrip.pl




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2018, 23:22 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
adamax napisał(a):
Daro. napisał(a):
Bardzo fajny film zwłaszcza w drugiej części :) Dobrze ujęte wady i zalety 993 i996 co lepsze? sam nie umiem tego rozsądzić i dlatego warto mieć oba w garażu.


O i to jest plan na następny rok :)


Wysłane z Commodore C64

986.1 - może na sprzedaż?
996.1 - rodzinna zabawka
http://www.enotrip.pl


Brawo Adam!
Zawsze zapraszam na przejażdżkę autem mojej żony. :)
Rozwiewa wszelkie wątpliwości




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 9.11.2018, 13:14 
Trend w którym ludzie kupują stare samochody jest zdecydowanie rosnący. I nic nie wskazuje na to, że będzie inaczej. Krótko mówiąc jest to pewna inwestycja która w perspektywie czasu jest w stanie przynieść spore korzyści.
Mam jednak wrażenie, ze w Polsce o wiele więcej osób się zadłuza niż inwestuje


Góra
   
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2018, 12:42 

Dołączył: 22.06.2018
Posty: 25
W zeszłym miesiącu odbyła się kolejna impreza Retro Motor Show, która pokazywała potencjał branży retro. Byliście?

Na pewno przedstawicieli klubu Porsche nie zabrakło :)

https://www.youtube.com/watch?v=FwyuiF69wX4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2018, 17:13 

Dołączył: 3.01.2011
Posty: 270
Wzrost lub spadek cen klasyków to temat rzeka. Podstawowy błąd w tej materii to uogólnianie. Nie każdy klasyczny samochód ma dużą wartość. Ten sam model może kosztować krocie i być niewiele warty. To zależy od: wersji, konfiguracji, silnika, skrzyni, stanu pojazdu, przebiegu, ilości wyprodukowanych egzemplarzy etc. Nawet dwa dokładnie takie same modele mogą się diametralnie od siebie różnić w kwestii wartości. Bo należy odróżnić też Wartość od Ceny.
Jednocześnie gro sprzedających nie rozróżnia tych dwóch pojęć i mamy efekt w postaci mniej więcej równej (z reguły wysokiej) Ceny na auta o różnej Wartości. ;)
Jeszcze inna kwestia to koniunktura na lokowanie środków pieniężnych w różnego rodzaju dobrach. Jeżeli np. załamuje się rynek nieruchomości, to w górę idą ceny klasyków, dzieł sztuki itd. Skoro inwestorzy zakupią zbyt dużo klasycznych samochodów to ich wartość, a z nią ceny zaczną spadać itd. Tylko te najbardziej wartościowe klasyki będą natomiast trzymać cenę lub tracić niewiele.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2018, 18:46 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
Dla mnie szokiem jest to jak bardzo ceny 944 Turbo i Turbo S w odmianach 2.5/2.7 poszły do góry na przestrzeni ostatnich lat. Wczoraj nie udało mi się kupić 2.5 Turbo z 87 mimo dobrych pieniędzy jakie położyłem, ktoś mnie przebił na aukcji o prawie 1/3 ceny. Patrząc dzisiaj na mobile.de zrozumiałem, że za 944 Turbo S można kupić 996 C4S w manualu (a tańsze 944 Turbo ma ceny porównywalne z 996 C4S w tiptronicu). SZOK!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2018, 19:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
944 turbo turbo s i cabrio poszły do góry już jakiś czas temu. Z ciekawości podziel się informacją za ile poszedł ten egzemplarz i w jakim był stanie.




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2018, 20:11 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
70000 km przebiegu, 1987 rok, brak książek serwisowych, w pełni oryginalny, drobne rysy na przednim/tylnym zderzaku i błotniku. Bardzo ładny egzemplarz jak na 1987. Poszedł za 2,500,000 JPY, więc na gotowo w PL byłby pewnie za około 120 tyś PLN. No i najważniejsze nie był ani biały, ani czerwony (jak chyba 50% produkcji 944)

EDIT:

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2018, 22:22 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Cena kosmos! :shock:
Szczerze? 'zwykłe' turbo z czarnym wnętrzem z nieznanym specem (szpera jest?) za >100k???
Spekulacja, Pany, spekulacja! :D
Gdyby był wystawiany w PL to zainteresowanie zaczęłoby się gdzieś dopiero od ~60k

braindead napisał(a):
70000 tyś przebiegu, 1987 rok, brak książek serwisowych, w pełni oryginalny, drobne rysy na przednim/tylnym zderzaku i błotniku. Bardzo ładny egzemplarz jak na 1987. Poszedł za 2,500,000 JPY, więc na gotowo w PL byłby pewnie za około 120 tyś PLN. No i najważniejsze nie był ani biały, ani czerwony (jak chyba 50% produkcji 944)

EDIT:

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2018, 22:29 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
Na mobile.de poszedłby za 35000 EUR (średnia cena za Turbo). To jest szok.

Tak poszły ceny do góry chyba tylko Clio V6 w przeciągu kilku lat - z 15 tyś EUR do 45 tyś EUR obecnie. No i z kryptowalutami ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2018, 22:33 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
A tak z ciekawości na OLX wisi Turbo z pakietem Club Sport za 95 tyś, ale z przebiegiem 160 tyś KM: https://www.olx.pl/oferta/porsche-944-t ... cacae2d881 I wisi już chyba jakiś czas. W ogóle turbin w stocku na sprzedaż jak na lekarstwo. Nie dziwię się zupełnie, bo to super samochody (tak samo jak S2) do przerabiania na wyścigówki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2018, 0:35 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Mówisz o sytuacji w PL czy ogólnie na świecie?
Bo u nas póki co to ciężej 944turbo sprzedać niż je kupić :P
Również przeróbek na wyścigówki jest relatywnie mało (na upartego jestem w stanie zliczyć 5 szt. Zresztą po co przerabiać oryginalne turbo, skoro można sobie zbudować klona na budzie z non-turbo?).
968 - to jest rarytas! I pewnie będzie miał większe przebicie niż 944turbo. Zwłaszcza 968CS

Stoję na stanowisku, że 944turbo w PL są niesprzedawalne za kwotę większą niż ~60k. Po prostu na teraz nie i już. Może w 2019 coś się zmieni. Ale nie sądzę.

To turbo, które przytoczyłeś jest ładne. Ale to jeszcze nie jest ten top spec. Ciekaw jestem czy na kolumnach McP są pod maską zatyczki pokręteł do regulacji m030, czy też oryginalne KONI zostały wymienione na zwykłe Sachsy. I te big brake z przodu musiałbym jeszcze zobaczyć.

Inna sprawa - auta z przebiegiem mniejszym niż 100k km to tykajaća bomba zegarowa! Chyba, że ktoś ma duży sejf, kupuje by w nim zaparkować auto i czekać na dobry moment do odsprzedaży.
Ale jeśli planuje jeździć takim autem, to życzę grubego portfela na serwis i dużo cierpliwości przy kompletacji kolejno padających fantów. I żeby alu tuleje do cylindrów znów były dostępne :banghead:

braindead napisał(a):
A tak z ciekawości na OLX wisi Turbo z pakietem Club Sport za 95 tyś, ale z przebiegiem 160 tyś KM: https://www.olx.pl/oferta/porsche-944-t ... cacae2d881 I wisi już chyba jakiś czas. W ogóle turbin w stocku na sprzedaż jak na lekarstwo. Nie dziwię się zupełnie, bo to super samochody (tak samo jak S2) do przerabiania na wyścigówki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2018, 10:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 684
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
Interesujący artykuł ze strony domu aukcyjnego. Potwierdzają wyjątkowość 968 https://www.hagerty.com/articles-videos/articles/2018/01/25/water-cooled-porsches-to-buy




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2018, 10:38 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
braindead napisał(a):
A tak z ciekawości na OLX wisi Turbo z pakietem Club Sport za 95 tyś, ale z przebiegiem 160 tyś KM: https://www.olx.pl/oferta/porsche-944-t ... cacae2d881 I wisi już chyba jakiś czas. W ogóle turbin w stocku na sprzedaż jak na lekarstwo. Nie dziwię się zupełnie, bo to super samochody (tak samo jak S2) do przerabiania na wyścigówki.



Ja mam turbo do oddania 55.000 zł po gradobiciu. Pali jeździ hamuje.
(ten czarny). Do odchamienia + pakiet części do auta.

...A ze starymi klasykami i ich cenami jest jak w numizmatyce :) Dlatego zbieram numizmaty i stare porschaki ;) Ciekawi mnie co bedzie sie dzaiło w przyszłym roku, skoro za ładne 944 można już kupić 911 :) ...a za cenę starej Daci Duster Boxstera, czy Cayenne w cenie Poloneza, Fiata 125p, czy BMW e30 is :D

Pzdr,
AW


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2018, 10:39 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Turbo


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2018, 10:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Rzeczywiście drastyczny wzrost cen klasyków :D :D
Muszę zweryfikować cenę na moje 965 8) 8)

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... e6c92a5cb1




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2018, 10:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
No, dlatego nigdy nie kupię EPI, bo nigdy nie dozbieram ;)
Nie nadążam w kumulacji pieniędzy za wzrostem cen.:P
Chyba jakaś inna funkcja tu działa ;)




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2018, 11:01 

Dołączył: 27.10.2014
Posty: 95
chris napisał(a):
Rzeczywiście drastyczny wzrost cen klasyków :D :D
Muszę zweryfikować cenę na moje 965 8) 8)

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... e6c92a5cb1


Jasne,dla doświadczenia zrób cenę o 100tys. niższą i powinien do jutra się sprzedać ,wszak za 100tys.można do kompletu dokupić 968 lub boxstera dla żony.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum