Jak każde auto klasy premium... podstawą jest znaleźć takie które będzie z możliwie niskim przebiegiem, najlepiej ze znaną historią
Auto używane jako bolid do latania bokami na pewno będzie gorszym strzałem niż auto używane przez pasjonata i porządnie serwisowane...
Czego bałbym się w przypadku silników?
Dużego przebiegu i dużej liczby zarejestrowanych przekroczeń obrotów (odczytuje się takie dane komputerem diagnostycznym)
Bałbym się dymiących, biorących olej silników.
IMS.... rozdmuchany temat którym nie przejmowałbym się wogóle.
Kiedyś wymieniałem to łożysko w każdym swoim Porsche... potem doszedłem do wniosku że to bez sensu bo za każdym razem łożyska okazywały się być w dobrym stanie.
Co może uszczuplić portfel? Kupienie gruza
Remont silnika tak myślę najbardziej uszczupli Twój portfel...
Ceny wahaczy w zamienniku od 300pln do 800pln - tak mniej więcej...
Najmniejsza ilość niedoróbek.... uważasz że 911 to auto niedorobione?
Czy jest wymagany specjalistyczny serwis... hmmm... może inaczej... 911 - nie dla idiotów
ale nie jest to prom kosmiczny... znajdują się w nim zwykłe rozwiązania znane z innych marek samochodów... zatem jeśli ktoś ogrania BMW M, Citroena, Dodge i Mercedesa to i Porsche ogranie....