Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.12.2007, 0:29 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
W tym miesiacu ruszła moja firma zajmujaca sie sprzedaza przerobionych juz starszych aut głownie porsche do 95r. jak i kultowych modeli innych marek,auta beda budowane tylko na najlepszych czesciach czołowych firm tunerskich z całego swiata,istnieje tez mozliwosc budowy auta wedle specyfikacji klienta,nie bedziemy sie zajmowac naprawami seryjnych aut,czesc prac bedzie wykonywana w firmach wspołpracujacych polskich i zagranicznych a czesc u nas ,bedziemy tez sprzedawac tuningowe czesci do takich modeli, główny nurt to auta gotowe przygotowane do naszych rozgrywek klubowych i nie tylko - w ten sposób duzo zaoszczedzicie.Auta które przerabiamy beda pochodzic tylko z obcego rynku,beda po wszelkich opłatach przygotowane do rejestracji,nie od dzis wiadomo ze klasyczne auta w Pl w dobrym stanie praktycznie nie istnieja chyba ze z młodego importu.Oto pierwsza propozycja dla fanów wiatraków :wink:

http://allegro.pl/item288828333_911_sc_ ... ekny_.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2007, 20:40 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
W ofercie bedzie takze od maja hamowanie na hamowni obciazeniowej,bedziemy tez jako nieliczni w Polsce posiadać wagi do zawieszen gwintowanych.Bedziemy tez sprzedawac wydechy borla i magnaflow te firmy maja w ofercie game tłumików do naszych porschaków wykonywane sa z nierdzewki ceny napewno atrakcyjne :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2007, 10:58 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
Dawid same tlumiki czy cale uklady wydechowe?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2007, 12:10 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Pogratulować!!! Może i u nas pojawi się to co na Zachodzie / właściwie już nie ma "zachodu"/ od dawna żyje jako jedna z opcji pasji automobilowej. Auto robi duże wrażenie, choć pozostaje trochę pięknym kundelkiem, a wiemy jak piękne potrafią być kundelki. Myślę, że przy niemałych kosztach tej inwestycji warto było zaniechać lotki RSR 3.8 i za sprawą wcale nie dużych kosztów wyposażyć auto w lotkę i zderzaki wzorowane na prawdziwym SC RS. Wtedy mielibyśmy replikę klasycznego auta z "dowolnym" środkiem - tak jak to się najczęściej robi. To nie zmienia faktu, że wysko należy ocenić inwencję Autora i życzyć powodzeniach w realizacji dalszych projektów. Może opatrzonych dyskretnym, acz uznanym logo Nikoracing, albo DSD, niczym Strosek, RUF itp.? /np. DS Design/.
Przy sprzedaży warto jednak podać do jakiej :lol: :lol: :lol: klasy w klubowych wyścigach takie auto byłoby zakwalifikowane, żeby ew. nabywca wiedział co go może spotkać :lol:.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2007, 13:22 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
Nazwa Niko to skrót od imienia mojego syna - Nikodem ,tak długa nazwa pozwoliła na zaprojektowanie fajnych nalepek na przednia szybe w ktore bedzie wypoosazone kazde auto wychodzace od nas ,mam nadzieje ze za kilka lat wiekszosc przerobionych klubowych aut starszej generacji bedzie miało na sobie nasze oznaczenia,co do klas sa pewne niescisłosci (sc 80 do połowy i od połowy 80) w naszych tabelach mimo iz niby skopiowane z usa moze własnie dlatego wedle tych podziałow auto w serii znajduje sie w klasie G wiec idac tym tropem i zgodnym z naszym dziurawym regulaminem wskakuje do klasy wyzej czyli F


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2007, 13:23 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
przemek84 napisał(a):
Dawid same tlumiki czy cale uklady wydechowe?

zależne od modelu auta


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2007, 13:30 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
inny projekt jest opisany w dziale PCP (tylko dla członków) w temacie samochody klubowiczów i tym autem wystartuje w przyszłym sezonie prace wciaz trwaja - walka z moca :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2007, 13:30 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
NIKORACING - to bardzo milo wymyślone ! :)




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2007, 14:05 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
w naszym regulaminie jest zakaz stosowania ale do innych imprez wolno i dlatego nawiazalismy współprace odnosnie sprzedazy slicków uzywanych (po treningach itd) dzieki czemu mozna nabyc komplet w cenie 1szt. nowej ,rozmiarówka wedle zamówienia ,głównie 18 i 17
dzis został sprzedany komplet slicków 18 do 911 bedzie w rekach klubowych


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.12.2007, 20:11 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
No to ciekawie się zapowiada. To żółte 911 wygląda nieźle, ale ten spojler nie pasuje za bardzo do niego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.12.2007, 21:07 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
live wyglada bosko i ma tą zalete ze jest regulowany kąt nacisku to nie jest atrapa odlana w misce :wink: a ten docisk jest mu potrzebny mozecie mi wierzyc :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.12.2007, 21:13 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Na jakich wałkach jest motor i jakie w nim zastosowałeś przełożenia ?
To znaczy w skrzyni, czy ze szperą ?




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.12.2007, 22:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
odnosnie samego spojlera to on stanowi glowna przewage na torze miedzy gt3 i rs. Problem tylko polega na tym, ze trzeba jechac na 100% mozliwosci. To daje gdzies 10% przewagi ale jak to mowia za wielka woda powtarzajac za naszym sisiadem ".....one has to be pro to take advantage of wider wing..." No i powazna predkosc jest potrzebna.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.12.2007, 11:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1069
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
potwierdzam 911 yellow rs na żywo wygląda i przede wszystkim brzmi bosko !!! :headbang:
szkoda tylko , że idzie pod młotek , ale miejmy nadzieje że któryś z klubowiczó sie skusi ...




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.12.2007, 13:11 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
Cytuj:
odnosnie samego spojlera to on stanowi glowna przewage na torze miedzy gt3 i rs


Miedzy GT3 a GT3 RS (996 i 997) ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.12.2007, 13:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
zarowno w 996 jak i 997.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2008, 17:09 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
jedzie do mnie transport 40 slickow z dunlop motorsport ,i teraz moje pytanie co powoduje jazda na takich oponach w naszym klubie ,dodam iz jezdze na takich na co dzien bo kosztuja mnie mniej niz dobre opony drogowe,bo sa miekkie nie trzeba rozgrzewac, maja bierznik bo sa deszczowe i jezdzi sie duzo lepiej niz na semislick,chcac wystartowac w PCP wyladuje przez to klase wyzej czy co ? dlaczego jest zakaz jazdy sportowymi autami na imprezech sportowych na oponach do tego celu przeznaczonych - to absurd :roll: dodam iz mozna zamawiac u mnie takie opony wedle własnych wymagan ,acz kolwiek głownie 17 i 18


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2008, 19:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
a czy mają homologację do normalnej jazdy czyli dopuszczenie do ruchu w polsce :?:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2008, 19:24 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 855
Prezętuje sie extra
Ogólnie lakier wygląda jak z fabryki, dodatkowo te koła i zawieszenie, nawet ta lotka nie przeszkadza, w mojej ocenie wzrokowej 9/10p


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2008, 23:06 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
ja to bym wywalił tą lotkę i założył takie zderzaki jak ma Rychu i byłoby super


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum