Autor |
Wiadomość |
AdamWalenda
|
Napisane: 15.06.2011, 21:16 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Witam, nie mam jeszcze opłaconej opłaty klubowej (ale niedlugo to zrobię), dlatego nie moge opisać swojego projektu w dziale "auta klubowiczów", i swój temat zakładam tutaj. Myślę, że wielu z Was zainteresuje mój kolejny projekt autka torowego, którego budowę tu opiszę, jak również pomoże od strony technicznej (bedę miał sporo pytań do klubowiczów). Martini Porsche 9?4... czyli moja prywatna wizja ulepszenia najbardziej niedocenianego VW Porsche 924 Marka i Model: Porsche 924 Rocznik: 1982 Silnik: 2000 ccm Modyfikacje Silnika-Portowanie głowicy -Wyrzucenie mechanicznego wtrysku -Przróbka na gaźniki Kawasaki -Sportowy wałek -Planowanie wywazanie elektroniczne układu korbowo tłokowego -Planowanie wyważanie elektroniczne koła -Generalka na nowych częściach markowych -Sportowe kolektory Układ Dolotowy-Filtr Pipercross + Airbox -Portowanie -Własnego projektu kolektor ssący -Gaźniki Kawasaki -Modyfikowane nadwozie w celu poprawy dolotu Układ Wydechowy-Sportowy kolektor wydechowy 4w1 -Sportowy układ wydechowy -Portowanie Modyfikacje Elektroniki i Paliwa-Dwie pompy -Wtrysk mechaniczny idzie na śmietnik -Megajolt Układ Napędowy...od Porsche S2 -Dogleg idzie na śmietnik niestety, nie ma gratów aby go zreanimowac. Układ Hamulcowy...od Porsche S2 -Klocki Ferodo Racing -Nawiercane wentylowane tarcze hamulcowe P+T -Cztero tłokowe Brembo (po regeneracji) -Reczny hydrauliczny Modyfikacje ZawieszeniaGwinty i zawias od Porsche S2 Modyfikacje Wnętrza-Wydmuszka -Kubły -Pasy 5-punktowe -Pełna kaltka Body KIT i Oświetlenie-Błotniki laminat -Nosek laminat -Maska laminat -Drzwi lamiant -Szyby boczne poliweglan -Klaposzyba polięglan -Lampy replika GTP -Zderzak modyfikowane S2 + dodakowy dolot
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.06.2011, 21:24 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Gratulacje, całkiem ładną bazę kupiłeś!
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 15.06.2011, 21:35 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
wrzuć jeszcze jakieś fotki ze środka, please.
|
|
Góra |
|
Kozlish
|
Napisane: 15.06.2011, 22:10 |
|
Dołączył: 28.01.2010 Posty: 99
|
blacha strasznie czysta moim okiem ,oj nie moge się doczekać metamorfozy. A bedzie identyczne jak powyższe czy inne "lepy" naklejone?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 15.06.2011, 23:12 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Pięknie, pięknie
Czy to auto ma skrzynię biegów dogleg? Chyba je kojarzę
Projekt wygląda grubo. Trzymam kciuki.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 15.06.2011, 23:18 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
naklejki 924.pl są
Jeśli planujesz replikę wozu z LeMans, to chyba będzie wersja GTP?
Silnik 2,5 16V turbo (o ile się nie mylę)?
Powodzenia i wiele frajdy z projektu!
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 15.06.2011, 23:34 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1582 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Coś czuję że będzie to mój ulubiony wątek!
Oby tylko nie brakło zapału (i $)!!!
Baza ok, tylko w sumie co z niej zostanie? Szkielet...
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 16.06.2011, 0:22 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Simprez, bo były dwa rodzaje GTP.
Pierwsze GTP to było 924 GTR , ale zmienili nazwę na GTP bo nie było jeszcze
homologacji i jechało w klasie prototyp (80r). Miało silnik 2.0 i 320koni(380Nm).
Potem dostali homologacje i jechali w 81r. GTRem 375koni.
Następnie znów GTRem w 82r. - tym razem wygrywając klasę.
A 924 GTP z 2,5 Turbo jechał w LeMans dopiero w 83 roku. Tak to mniej
więcej wygląda, ale też nie dam sobie za to palca obciąć Jak masz jakieś
inna źródła to chętnie poczytam
Wracając do tematu budowy, ten wątek może Cię zaciekawić:
http://www.924board.org/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Szczególnie strona 3, gdzie ktoś także przymierzał się do zrobienia repliki!
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
diesel
|
Napisane: 16.06.2011, 9:29 |
|
Dołączył: 23.06.2009 Posty: 43
|
Plan masz ambitny auto będzie wyglądało super, aż w pierwszej chwili pożałowałem że sprzedałem swoje 944 ale poszło w dobre ręce
p.s. no właśnie Piterson... jak Ci idzie modernizacja???
Adam jeżeli masz ochotę to chętnie pomogę Ci we wszystkich wyklejankach
|
|
Góra |
|
jeszczeniemam
|
Napisane: 16.06.2011, 14:23 |
|
Dołączył: 7.04.2007 Posty: 385
|
Adamie , podaje linka do właściwego miejsca na ten wątek (mogą iść równolegle)
http://www.924.pl
|
|
Góra |
|
ciachu
|
Napisane: 16.06.2011, 15:13 |
|
Dołączył: 11.03.2007 Posty: 1100
|
Jeszczeniemam (Vito) - każde miejsce na opisanie takiego projektu jest dobre. Myślę, że zainteresuje on wszystkich właścicieli i miłośników Porsche.
Aktualnie pomagam w utworzeniu konta, gdyż podobno jest z tym jakiś problem, ale myślę, że zaraz sobie z tym poradzimy.
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 16.06.2011, 16:17 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
["jeszczeniemam"]Adamie , podaje linka do właściwego miejsca na ten wątek (mogą iść równolegle)
http://www.924.pl
a co jest niewłaściwego w tych stronach ?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.06.2011, 16:18 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Chyba nic, po prostu 924.pl jest nastawione głównie na transaxle, tu jest nieco większy, hm, pluralizm
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 16.06.2011, 18:36 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Fulnek,
Masz tu fotki wnętrza:
Kozlish,
Tak - będzie oklejane jak Canon, tyle że bez napisów Canon.. ale na tym etapie prac to chyba najmniej istotna informacja
Simprez,
Na razie kwestii silnika nie poruszam, mogę powiedzieć tylko, że na pewno będę zmieniał motor, bo te 2.0 VW na mechanicznym wtrysku to straszny badziew (...i mój dieselek w dodatku sie lepiej zbiera) ...dziś znów się obraził i rzucił palenie (w poniedziałek na szpaczej mają coś zrobic tym wtryskiem, juz zapisalem auto) ...generalnie cały dzien jeździł i pod koniec dnia mu się znudziło
...Wracając do motoru. Prawdopodobnie wyląduje motor 2,5 16v Turbo, ale rozważałem jeszcze 3.0 od 944, ale skoro ma to być replika to lepiej wyglądałby 2,5 16v Turbo... Jak już pisałem - na tym etapie nie chce jeszcze zapeszać i nie napiszę jaki motor będzie docelowo, w każdym razie opiszę całą modyfikację tego autka, oraz modyfikacje motoru.
Piterson
Jak zabraknie $, to najwyżej rozłozy się to w czasie, przecież nie złoże tego auta w miesiąc… jak mi się w 1,5 roku uda to będę się cieszył
„Baza” generalnie ok, dziś mu zrobiłem geometrię kół, pomierzyliśmy go - nawet jest prosty, i nie był tłuczony (jeśli już to miał obcierki, i miał różne kolory od czarnego, żółtego po czerwony), więc „szkielet”, który z niego zostanie - nie jest zły
Qubak
Dzięki jeszcze raz za pomoc i za linka. Jak już Ciachu pomoże w rozwiązaniu problemu z aktywacją mojego konta na 924.pl , to tam również się pojawię i opiszę równolegle projekt.
Pozdrawiam
AW
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 16.06.2011, 19:34 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
Adam - jeśli chcesz, mogę podrzucić Ci mnóstwo zdjęć GTRa (takiego, jak wklejałem w innym Twoim wątku) - ostatnio byliśmy w muzeum i akurat stał taki oklejony w Bossa - obfotografowany przez nas ze wszystkich możliwych stron. być może stanie się inspiracją do wnętrza / klatki / innych rozwiązań
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 16.06.2011, 19:35 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Igor, wrzucisz to na Picasa
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 16.06.2011, 21:42 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Co do motoru, czy też silnika Standardowy 944 Turbo miał 8V. Tamten to
był kompletny wynalazek.
Co do aktualnego motoru to uważaj na kogoś kto na tym akurat się nie zna.
Wiem że niby KJET, ale ja bym powoli zaczynał. Przejrzenie wszystkiego od
świec po wtryski. Jak chcesz mogę Cię skontaktować z poprzednim właścicielem
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 16.06.2011, 22:10 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 17.06.2011, 23:55 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1024
|
Qbak napisał(a): Co do aktualnego motoru to uważaj na kogoś kto na tym akurat się nie zna. Wiem że niby KJET, ale ja bym powoli zaczynał. Przejrzenie wszystkiego od świec po wtryski. Jak chcesz mogę Cię skontaktować z poprzednim właścicielem
Wszystko juz prawie przejzane, obstawiam jeszcze kostkę stacyjki, wtrysk lub pompę.
A tu klip z dzisiejszego Cruisingu Musiałem go trochę przewietrzyć
Tak... i to własnie wtedy lampy otworzył się ostatni raz...
Nie wiem, chyba wina jakiegoś przekaźnika, jak naciskam długie, to się na chwile wysuwają... Może coś poradzicie? W poniedziaełk sie pobawie lampami
http://www.youtube.com/watch?v=XBHgM-bAJII
Ps. Igor, dzieki za fotki
Pzdr,
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 18.06.2011, 13:19 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Dzięki za zdjęcia.
Wiesz co to za duo w tle na zjęciu 311.?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|