Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.06.2011, 21:16 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Witam, nie mam jeszcze opłaconej opłaty klubowej (ale niedlugo to zrobię), dlatego nie moge opisać swojego projektu w dziale "auta klubowiczów", i swój temat zakładam tutaj.

Myślę, że wielu z Was zainteresuje mój kolejny projekt autka torowego, którego budowę tu opiszę, jak również pomoże od strony technicznej (bedę miał sporo pytań do klubowiczów).

Martini Porsche 9?4... czyli moja prywatna wizja ulepszenia najbardziej niedocenianego VW Porsche 924 :)

Marka i Model: Porsche 924
Rocznik: 1982
Silnik: 2000 ccm

Modyfikacje Silnika

-Portowanie głowicy
-Wyrzucenie mechanicznego wtrysku
-Przróbka na gaźniki Kawasaki
-Sportowy wałek
-Planowanie wywazanie elektroniczne układu korbowo tłokowego
-Planowanie wyważanie elektroniczne koła
-Generalka na nowych częściach markowych
-Sportowe kolektory

Układ Dolotowy
-Filtr Pipercross + Airbox
-Portowanie
-Własnego projektu kolektor ssący
-Gaźniki Kawasaki
-Modyfikowane nadwozie w celu poprawy dolotu

Układ Wydechowy
-Sportowy kolektor wydechowy 4w1
-Sportowy układ wydechowy
-Portowanie

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
-Dwie pompy
-Wtrysk mechaniczny idzie na śmietnik
-Megajolt

Układ Napędowy
...od Porsche S2
-Dogleg idzie na śmietnik niestety, nie ma gratów aby go zreanimowac.

Układ Hamulcowy
...od Porsche S2
-Klocki Ferodo Racing
-Nawiercane wentylowane tarcze hamulcowe P+T
-Cztero tłokowe Brembo (po regeneracji)
-Reczny hydrauliczny

Modyfikacje Zawieszenia
Gwinty i zawias od Porsche S2

Modyfikacje Wnętrza
-Wydmuszka
-Kubły
-Pasy 5-punktowe
-Pełna kaltka

Body KIT i Oświetlenie

-Błotniki laminat
-Nosek laminat
-Maska laminat
-Drzwi lamiant
-Szyby boczne poliweglan
-Klaposzyba polięglan
-Lampy replika GTP
-Zderzak modyfikowane S2 + dodakowy dolot


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 21:24 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Gratulacje, całkiem ładną bazę kupiłeś!




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 21:35 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
wrzuć jeszcze jakieś fotki ze środka, please.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 22:10 

Dołączył: 28.01.2010
Posty: 99
blacha strasznie czysta moim okiem :) ,oj nie moge się doczekać metamorfozy. A bedzie identyczne jak powyższe czy inne "lepy" naklejone?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 23:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Pięknie, pięknie :D
Czy to auto ma skrzynię biegów dogleg? Chyba je kojarzę :D

Projekt wygląda grubo. Trzymam kciuki.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 23:18 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
naklejki 924.pl są :thumbup:
Jeśli planujesz replikę wozu z LeMans, to chyba będzie wersja GTP?
Silnik 2,5 16V turbo (o ile się nie mylę)?
Powodzenia i wiele frajdy z projektu!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2011, 23:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1582
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Coś czuję że będzie to mój ulubiony wątek!

Oby tylko nie brakło zapału (i $)!!!
Baza ok, tylko w sumie co z niej zostanie? Szkielet...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2011, 0:22 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Simprez, bo były dwa rodzaje GTP.
Pierwsze GTP to było 924 GTR , ale zmienili nazwę na GTP bo nie było jeszcze
homologacji i jechało w klasie prototyp (80r). Miało silnik 2.0 i 320koni(380Nm).
Potem dostali homologacje i jechali w 81r. GTRem 375koni.
Następnie znów GTRem w 82r. - tym razem wygrywając klasę.

A 924 GTP z 2,5 Turbo jechał w LeMans dopiero w 83 roku. Tak to mniej
więcej wygląda, ale też nie dam sobie za to palca obciąć ;) Jak masz jakieś
inna źródła to chętnie poczytam :)

Wracając do tematu budowy, ten wątek może Cię zaciekawić:
http://www.924board.org/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Szczególnie strona 3, gdzie ktoś także przymierzał się do zrobienia repliki! :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2011, 9:29 

Dołączył: 23.06.2009
Posty: 43
Plan masz ambitny :) auto będzie wyglądało super, aż w pierwszej chwili pożałowałem że sprzedałem swoje 944 :) ale poszło w dobre ręce ;)

p.s. no właśnie Piterson... jak Ci idzie modernizacja???

Adam jeżeli masz ochotę to chętnie pomogę Ci we wszystkich wyklejankach :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2011, 14:23 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 385
Adamie , podaje linka do właściwego miejsca na ten wątek (mogą iść równolegle)

http://www.924.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2011, 15:13 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
Jeszczeniemam (Vito) - każde miejsce na opisanie takiego projektu jest dobre. Myślę, że zainteresuje on wszystkich właścicieli i miłośników Porsche.

Aktualnie pomagam w utworzeniu konta, gdyż podobno jest z tym jakiś problem, ale myślę, że zaraz sobie z tym poradzimy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2011, 16:17 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
["jeszczeniemam"]Adamie , podaje linka do właściwego miejsca na ten wątek (mogą iść równolegle)

http://www.924.pl


a co jest niewłaściwego w tych stronach ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2011, 16:18 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Chyba nic, po prostu 924.pl jest nastawione głównie na transaxle, tu jest nieco większy, hm, pluralizm ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2011, 18:36 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Fulnek,
Masz tu fotki wnętrza:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kozlish,
Tak - będzie oklejane jak Canon, tyle że bez napisów Canon.. ale na tym etapie prac to chyba najmniej istotna informacja :)

Simprez,
Na razie kwestii silnika nie poruszam, mogę powiedzieć tylko, że na pewno będę zmieniał motor, bo te 2.0 VW na mechanicznym wtrysku to straszny badziew (...i mój dieselek w dodatku sie lepiej zbiera) :D ...dziś znów się obraził i rzucił palenie (w poniedziałek na szpaczej mają coś zrobic tym wtryskiem, juz zapisalem auto) ...generalnie cały dzien jeździł i pod koniec dnia mu się znudziło :)

...Wracając do motoru. Prawdopodobnie wyląduje motor 2,5 16v Turbo, ale rozważałem jeszcze 3.0 od 944, ale skoro ma to być replika to lepiej wyglądałby 2,5 16v Turbo... Jak już pisałem - na tym etapie nie chce jeszcze zapeszać i nie napiszę jaki motor będzie docelowo, w każdym razie opiszę całą modyfikację tego autka, oraz modyfikacje motoru.

Piterson
Jak zabraknie $, to najwyżej rozłozy się to w czasie, przecież nie złoże tego auta w miesiąc… jak mi się w 1,5 roku uda to będę się cieszył :)
„Baza” generalnie ok, dziś mu zrobiłem geometrię kół, pomierzyliśmy go - nawet jest prosty, i nie był tłuczony (jeśli już to miał obcierki, i miał różne kolory od czarnego, żółtego po czerwony), więc „szkielet”, który z niego zostanie - nie jest zły :)

Qubak
Dzięki jeszcze raz za pomoc i za linka. Jak już Ciachu pomoże w rozwiązaniu problemu z aktywacją mojego konta na 924.pl , to tam również się pojawię i opiszę równolegle projekt.

Pozdrawiam
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2011, 19:34 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
Adam - jeśli chcesz, mogę podrzucić Ci mnóstwo zdjęć GTRa (takiego, jak wklejałem w innym Twoim wątku) - ostatnio byliśmy w muzeum i akurat stał taki oklejony w Bossa - obfotografowany przez nas ze wszystkich możliwych stron. być może stanie się inspiracją do wnętrza / klatki / innych rozwiązań :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2011, 19:35 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Igor, wrzucisz to na Picasa :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2011, 21:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Co do motoru, czy też silnika ;) Standardowy 944 Turbo miał 8V. Tamten to
był kompletny wynalazek.

Co do aktualnego motoru to uważaj na kogoś kto na tym akurat się nie zna.
Wiem że niby KJET, ale ja bym powoli zaczynał. Przejrzenie wszystkiego od
świec po wtryski. Jak chcesz mogę Cię skontaktować z poprzednim właścicielem :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2011, 22:10 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
Duke: https://picasaweb.google.com/1115662511 ... 2378653250
od tego zdjecia w gore

ps> dla zainteresowanych tematem, w tej galerii jest więcej zdjęć z tamtego wyjazdu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.06.2011, 23:55 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 1024
Qbak napisał(a):
Co do aktualnego motoru to uważaj na kogoś kto na tym akurat się nie zna.
Wiem że niby KJET, ale ja bym powoli zaczynał. Przejrzenie wszystkiego od
świec po wtryski. Jak chcesz mogę Cię skontaktować z poprzednim właścicielem :D



Wszystko juz prawie przejzane, obstawiam jeszcze kostkę stacyjki, wtrysk lub pompę.

A tu klip z dzisiejszego Cruisingu :) Musiałem go trochę przewietrzyć :)
Tak... i to własnie wtedy lampy otworzył się ostatni raz...
Nie wiem, chyba wina jakiegoś przekaźnika, jak naciskam długie, to się na chwile wysuwają... Może coś poradzicie? W poniedziaełk sie pobawie lampami :)

http://www.youtube.com/watch?v=XBHgM-bAJII


Ps. Igor, dzieki za fotki :)

Pzdr,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2011, 13:19 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Dzięki za zdjęcia.
Wiesz co to za duo w tle na zjęciu 311.?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum