Autor |
Wiadomość |
pdmobil
|
Napisane: 22.11.2011, 1:06 |
|
Członek Honorowy |
 |
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3943 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Mną kieruje zwykła ciekawość, bo nie śledzę konstrukcji 924, ale po przejrzeniu katalogów 924 nigdzie nie znalazłem wzmianki o gażnikach w tych autach. Z tego co wiem, to Organizatorzy cyklu Classicauto będą kładli nacisk na oryginalność i "historyczność" stosowanych rozwiązań w startujących autach i ma to jakiś sens....
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 22.11.2011, 10:38 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
pdmobil napisał(a): Mną kieruje zwykła ciekawość, bo nie śledzę konstrukcji 924, ale po przejrzeniu katalogów 924 nigdzie nie znalazłem wzmianki o gażnikach w tych autach. Z tego co wiem, to Organizatorzy cyklu Classicauto będą kładli nacisk na oryginalność i "historyczność" stosowanych rozwiązań w startujących autach i ma to jakiś sens....
Jak mnie wrzucą do klasy Open to trudno  Jakoś szczególnie nad tym nie będę ubolewał  ..w końcu startuję dla zabawy  ...fakt faktem, fajnie było by się sprawdzić w innej klasie, bo dotychczas tylko w Open jeździłem... ale to ma być tylko zabawka na sezon 2012, na 2013 zrobię może coś bardziej historycznego... choć mam w głowie 3 obrzydliwie hardcorowe projekty aut jakie jeszcze w Polsce nie powstały... i mimo iż każdy z nich nawiązuje do historii sportów motoryzacyjnych z lat 50-60-70 to i tak pewnie znów by mnie wrzucili do grupy OPEN
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 22.11.2011, 12:28 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3745 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Kibicuję twojemu projektowi od początku i mam nadzieję kiedyś go zobaczyć na własne oczy na jakimś naszym zlocie  a co do projektów to marzy mi się aby powstała chociażby jedna replika 917 w Polsce 
_________________ 
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 22.11.2011, 14:44 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
DK napisał(a): Kibicuję twojemu projektowi od początku i mam nadzieję kiedyś go zobaczyć na własne oczy na jakimś naszym zlocie  a co do projektów to marzy mi się aby powstała chociażby jedna replika 917 w Polsce 
917 robi wrazenie
Można kupić zestaw do budowy takiej repliki:
http://race-car-replicas.com/rcr917.html
Przy dzisiejszej technice, mozna taką replikę stworzyć nawet nie kupując zestawu. Rama, wahacze i nadwozie nie stanowią problemu, gorzej chyba było by z dostępnością całego ukadu napędowego, ale można zastąpić to zawsze czymś innym.
Jesli miał bym budowac replikę Porsche, to wolałbym 904
http://www.chuckbeck904.com/
...abo 550
http://vintagespyders.com/
550, jak by co w przyszłym roku będzie dostępna w t-c.pl w Polsce 
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 22.11.2011, 14:54 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2916
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 24.11.2011, 23:51 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Przód rozdłubany  ...jedziemy dalej
Ps. Do znawców tematu przkładek zewiasu w 924  ... jak rozwiązujecie problem z linką prędkościomierza?
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 30.11.2011, 0:23 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Update:
No dobra, przedni zawias już cały gotowy i moge go zapinać.
Jutro tylko musze odebrac nowe sworznie
Z tyłem jeszcze się zejdzie, troche spawania bede miał...
Rozmontowałem belkę tył... i mam pytanie do znawców Porsche 944
Jak zmontować z powrotem ten aluminiowy korpus do belki? Mam na myśli tą aluminiową fasolke i śrube na dole
Czy macie na to jakiś patent? Nie chciało mi sie juz dziś z tym siłować.
Zdjąłem lewy błotnik, musze teraz kupić błotniki z laminatu i powoli przymierzyc sie, do rzeźbienia nadwozia
Z prawej strony nie udało mi się już dziś sciagnać błotnika, biedzie diax potrzebny :0 Ktos zespawał błotnik z noskiem i mocowaniem na dole
Przy okazji mam pytanie, czy aby zarzucić na niego zderzak od S2, musze cos zmieniac w pasie przednim? O ile pamietam, nosek jest inny, kwestię błotników pomijam.
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 30.11.2011, 20:46 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Zawias przedni poskładany...
Muszę tylko tarcze z nawiercania odebrać
Jutro podepne sworznie.
Przy okazji zdążyłem dzis zerwać prawy błotnik. Niezła żeźba była, ktoś go zespawał z noskiem, a dołem napier..ł pianki do uszczelniania okien, i zaspawał... nie skomentuje tego!
Przy okazji znalazło się kilka małych dziurek... jutro łatanie
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 4.12.2011, 0:58 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Druga strona gotowa
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 5.12.2011, 21:06 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Odebrałem dziś tarcze z nawiercania
Dystanse juz siedzą  Muszę tylko szpilki dac dłuższe bo te jakieś krótkawe są.
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 17.12.2011, 20:28 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
...Nowe "klocki", przewody hamulcowe na przód w oplocie:
Regeneruję zaciski przód ale do Porsche S2 nigdznie nie moge znaleźc reperaturek zacisków, może ma ktoś nr z brembo??
... i czas na pospawanie tyłu:
-tak to wyglądało:
-strona lewa:
-strona prawa:
Balszka i szablonik
Docinanie według szablonu:
...już mam przypunktowane, pozostało jeszcze dobrze obspawac
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 3.01.2012, 21:45 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Update:
Reanimacja mocowań belki tył:
Nowe zabawki
Laminaty
Zderzaczek od S2
Ps. szukam reperaturek do zacików Brembo do Prosiaka S2, ktos wie, gdzie to dostać?
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 3.03.2012, 17:50 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Dzieje się...
Miałem w styczniu mały odpoczynek bo już patrzeć na niego nie mogłem
Update:
Dupka pospawana, oczyszczona, zamalowana farbą tlenkową, musze jeszcze tylko masą bitumiczną zabezpieczyć.
Zaspawałem i tak wygnitą wnęke na koło zapasowe.
Udało mi się dorwać kierunkowskazy od S2
W poniedziałek stawiam auto na kołach.
Zabieram się za klatke bezpieczeństwa.
...i przerabiam ten uszkodzony zderzak, który celowo taki kupiłem, na taki jak na fotce poniżej, tylko bez tej tragicznej dokładki.
Czekam właśnie na laminatowy nosek, komplet dystansów na tył, i muszę maskę z laminatu jeszcze zamówić.
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 6.03.2012, 21:23 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Dupka gotowa i zabezpieczona
Zbiorniczek odwszony i juz siedzi
Teraz muszę odwircic błotniczki z drugiej dupki
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 8.03.2012, 21:41 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Belka siedzi
Lewy wahacz siedzi
Jutro pakuję skrzynkę, prawy wahacz... moze w weekend, Prosie stanie na 4 łapach
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 9.03.2012, 21:38 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Dobra skrzynia i wahacze siedzą.
Niestety musiałem zdjąć zbiornik, bo opierał o skrzynie biegów, a zbiornik mam od wersji ze skrzynią Dogleg (z jedynką do tyłu).
Muszę zapakować inny zbiornik od zwykłego 944, albo coś takiego:
http://moto.allegro.pl/zbiornik-paliwa- ... 81567.html
Jutro Prosie stanie na kołach
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 10.03.2012, 2:45 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2073
|
Z tego będzie replika 924 GTR, czy zmieniłeś zdanie? Bo na razie nie przypomina..
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 10.03.2012, 19:01 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Duke napisał(a): Z tego będzie replika 924 GTR, czy zmieniłeś zdanie? Bo na razie nie przypomina..
Zmieniłem koncepcję  Bedzie hardcorowe, torowe 924
No dobra, po wielu godzinach meczarni...
...auto stoi na kołach, ale przedni zawias jeszcze bedę musiał przerobić, a tył ustawić na glebe.
Felgi oczywiście tymczasowe, docelowo mam coś innego w planach i dużo szerszego
Trochę się ukurzył od listopada
Przymiarka błotników laminaowych.
W poniedziałek walczę dalej
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 10.03.2012, 19:03 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2933
|
Praca ostro wre. Gratulacje!
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 12.03.2012, 18:49 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Komplecik na przód kupiony  ...i pękło kolejne 970 zł :/
Zglebiłem go na regulacji, dupa jest na maxa opuszczona, wiec muszę jeszcze raz belkę wyciągnąc aby przestawić na drążkach, ale to później, teraz klatka, błotniki tył, zerwanie noska i wydłubanie motoru mnie czeka
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|