Autor |
Wiadomość |
AdamWalenda
|
Napisane: 14.03.2012, 22:38 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
1,5 godziny szarpania i udało się oskalpować drania
Czekam na laminatowy nosek.
Jutro postaram się wydłubać motor i przed weekendem kupic sztangi bezszwowej na klatkę.
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 15.03.2012, 2:05 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2073
|
AdamWalenda napisał(a): Duke napisał(a): Z tego będzie replika 924 GTR, czy zmieniłeś zdanie? Bo na razie nie przypomina.. Zmieniłem koncepcję  Bedzie hardcorowe, torowe 924 
Szkoda, bo założenia były bardzo ambitne i byłem niesamowicie ciekawy jak wyjdzie replika. Powodzenia w budowie wymarzonego samochodu.
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 15.03.2012, 9:28 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Ten wymażony to dopiero powstanie jak skończę obecnego 
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
wiktorso
|
Napisane: 15.03.2012, 14:07 |
|
Dołączył: 19.09.2011 Posty: 125
|
AdamWalenda napisał(a): Ten wymażony to dopiero powstanie jak skończę obecnego 
uchylisz rąbka tajemnicy ? 
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 16.03.2012, 22:06 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
wiktorso napisał(a): AdamWalenda napisał(a): Ten wymażony to dopiero powstanie jak skończę obecnego  uchylisz rąbka tajemnicy ? 
Na razie nie bedę zapeszał
Ufff... cały dzień wiercenia i szarpania ale się udało
Teraz klatka i wyciąganie motoru
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 20.03.2012, 23:17 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Pałąk główny gotowy
Jutro lecę dalej z tematem
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 21.03.2012, 22:14 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Laminatowy nosek juz jest
Tera zbieram kaske na laminatową maske
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 22.03.2012, 19:43 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Nosek spasowany
Pałąk główny spasowany i delikatnie przypunktowany
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 24.03.2012, 19:54 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Podpora tylna spasowana
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 24.03.2012, 20:26 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Jakiej wagi się spodziewasz po zakończeniu projektu?
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 24.03.2012, 20:40 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
TET930 napisał(a): Jakiej wagi się spodziewasz po zakończeniu projektu?
Mam nadzieje, że mniej niz 1100 kg.
Ale jeszcze bedę wycinał sporo z auta, bedzie maska i klapa tył z laminatu, szyby z poliweglanu, wywalam lampy i robię gładkie jak gtp. Mechanizm trochę waży  Nie będzie deski rozdzielczej ani konsoli, tylko mała płytka carbonowa z jednym el. zegarem.... długo by pisać, wyjdzie w praniu, na koniec go zwazę 
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 24.03.2012, 20:44 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Myślę że <1100 kg to spokojnie Ci sie uda. Powodzenia:)
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 24.03.2012, 22:55 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
No moze nie tak spokojnie.
Z tego co widzialem to wlasnie zejscie ponizej 1100 kg jest dosyc problematyczne w tych autach. Ponizej 1000kg to chyba jeszcze w polsce nie bylo 
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 26.03.2012, 23:29 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1597 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
wampir napisał(a): No moze nie tak spokojnie. Z tego co widzialem to wlasnie zejscie ponizej 1100 kg jest dosyc problematyczne w tych autach. Ponizej 1000kg to chyba jeszcze w polsce nie bylo 
Nooo, poczułem się wezwany do tablicy...
Mam 1005 kg jak na razie. Gdyby nie rollbar albo gdyby założyć jakieś małe lekkie kółeczka to spokojnie byłaby waga trzycyfrowa 
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 27.03.2012, 0:19 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5311
|
Moje prawie cywilne (jeżeli chodzi o odchudzanie) 924 waży 1075kg.
Kuzika 924 który ma klatkę i maskę, boczki z laminatu, auto puste waży 1025kg.
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 27.03.2012, 7:24 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
Moje S2 juz mocno wygołocone, "bez środka", lampy GCT, laminaty przód, bez klatki waży 1120kg. i już nie bardzo jest z czego uciekac, myśle max 30-35kg na szybach bocznych i tylnej. 
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 27.03.2012, 8:41 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
No tak, bo to 924 jest, a te sa troche lzejsze... Wiec zapewne waga wyjdzie kolo 1000 kg.
Piterson: no niezle  Myslalem ze jestes z tym autem gdzies pod 1100  Ale ty to wariat jestes, wsadzasz zbiorniczek od malucha 
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 27.03.2012, 13:06 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
wampir napisał(a): No tak, bo to 924 jest, a te sa troche lzejsze... Wiec zapewne waga wyjdzie kolo 1000 kg. Piterson: no niezle  Myslalem ze jestes z tym autem gdzies pod 1100  Ale ty to wariat jestes, wsadzasz zbiorniczek od malucha 
Ja u siebie wywaliłem ze srodka wszystko do zera, łącznie z matami. Wycinam ze srodka trochę drobiagów, nie bedzie deski rodzielczej, tylko kawałek carbonu z jednym licznikiem elektornicznym. Błotniki laminat, maska laminat, nosek laminat, poluje na klapę tył laminatową. Szybki boczne poliwęglan, wywalam otwierane lampy przód i pakuję jak w gtp. Zderzak przedni będzie mocno odchudzony, tylni będę nawiercał, żeby go odelżyć , zbiornik wywalony, pakuje mały sportowy z alu do 40 litrów, więc również pare kilo mniej. Wywaliłem te akumulatory paliwa przy zbirniku wraz z wspornikami, też ważyło pare kilo. Wyciąłem cały ten bałągan na koło zapasowe, też pare kilo poczło. Linka recznego, dźwignia, wspornik, szczęki poszły na śmietnik, będzie hydrauliczny. Cały mechaniczny wtrysk idzie na śmietnik, też pare kilo, bedą gaźniki, leki akumulator, chcę zapakowac inny, lżejszy alternetor, przekłądnię kierowniczą z Escorta MK1 (2,4 obrotu), też jest lżejsza. Na śmietnik poszły osłony na wydech i pod silnik. Pas przedni odchudzony.
Wycinam fragmenty drzwi od wewnątrz. Zamek maski też nie potrzebny i jeszcze kilka drobiazgów.
Mam nadzieje, że zejdę poniżej 1100 kg.
Pozdrawiam
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 27.03.2012, 22:30 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Pzdr,
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 28.03.2012, 21:50 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1096 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Dobra, jutro pałąki boczne kończę i przebijam sie z klatką do mocowań McPherson'ów
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|