Autor |
Wiadomość |
AdamWalenda
|
Napisane: 16.08.2011, 13:57 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Kolejne modyfikacje już wkrótce
Na razie wyjeżdżam na kilka dni, wiec kolejny mod, to wstawienie klatki we wrześniu
Taką klatkę wstawiam, przy okazji wycinam szybę aby sobie ułatwić robotę i muszę naprawić blachę w miejscu gdzie była szyba wklejona, Trochę tam pogniło:
Tu bedzie trochę zabawy, musze wyrzucić całe to ustrojstwo z nagrzewnicą i dorobić inną puszkę. Już mam nawet pewien koncept, ale jeśli macie swoje pomysły, lub zdjęcia innych ciekawych rozwiązań to podeślijcie linka
Czy ktoś z Forumowiczów wstawiał klatkę już do Prosiaka 924/944?
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 16.08.2011, 23:26 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Zastosuję nagrzewnicę z Lotusa Seven, wtedy wyrobię się z zastrzałem w klatce przy podszybiu. Muszę tylko pokombinować z mocowaniem.
Miałem początkowo zakładać ją do swojego Lotka, ale nie potrzebuje w nim ogrzewania i jednak pójdzie do Prosiaka
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 28.09.2011, 21:41 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Kilka nowych drobiazgów do małej regeneracji
...ale to jeszcze nie wszystko... jutro napisze wiecej
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 29.09.2011, 15:44 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
...oczywiście telefony nie bedą docelowymi kołami.
Właśnie kupiłem takie cos 40 mm
Paczka w drodze
Mam nadzieje, że zdadzą egzamin
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 9.10.2011, 20:19 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Człowiek od dystanów, które zamieściłem powyżej, oddzwonil i powiedzial, że pracownik, który je wykonuje jest na 3 miesiecznym urlopie i anulował transakcje.
Musialem kupic inne ...i kupiłem HRy 36mm.
...i kilka kolejnych drobiazgów do renowacji
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 12.10.2011, 21:02 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
No dobra, czas wymontowac belkę
Belka wyrwana "dosłownie"...
...odpadła wraz z mocowaniami
Dobrze, że nie zgubiłem tylnego zawiasu jeżdząc po mieście
Teraz czeka mnie troche spawania
Mocowanie belki, strona prawa (tam gdzie czerwone - pękło po całości)
Mocowanie belki, strona lewa (całe odpadło, muszę to teraz zreanimować)
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 25.10.2011, 23:15 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Prace trwają
W wolnej chwili udało mi się wypiaskować troche gratów.
Jutro akurat wiozę kilka rzeczy do proszku, to przy okazji i to
"malną" w czarny półmat
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 3.11.2011, 13:39 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Cześć gratów odebrałem z lakierni proszkowej.
W przyszłym tygodniu musze to poskładać i zabrać się za naprawę mocowań w nadwoziu.
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 7.11.2011, 20:28 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Kolejne graty odpchlone
Mocowanie belki tył
Zastanawiam się czy sam mam to łatać, czy zaprowadzić auto do blacharza :/
Chyba jeszcze trochę powisi
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 10.11.2011, 21:17 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Kupić w Polsce nowe szczęki do S2 jest trochę ciężko  ...ale trafiłem.
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 15.11.2011, 19:15 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
...no dobra, w tym miesiacu juz nic nie kupuje :p
...teraz tylko rureczki bezszwowe
Ps. Zastanawiam się nad czymś takim:
...Tylko pytanie, czy ktoś w Polsce dysponuje takimi nakładkami, czy muszę je se stanów z GT-Racing ściągać, lub dorabiać samemu?
Na aucie:
...Lub takimi:
Tak to wygląda na aucie:
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 19.11.2011, 20:29 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Co do nadwozia, albo będzie opcja nr. 2, albo z pierwszego postu.
I jedne i 2gie laminaty dostepne na GT-Racing.com
Muszę od Porscha zabrać dupke od 944  ..ale na razie mam urwanie głowy i nie mam czasu podjechać, bedę dospawywał z tej dupki błotniki tył... i dopiero na nie albo "Wiatrołapy" jak w GTP, albo opcja nr. 2.
W tym tygodniu chcę zawias przód na gotowo zamontowac na auto.
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 20.11.2011, 11:02 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1648
|
Kurcze ile to roboty....
Jestem pod wrażeniem Adam, zarówno fachowości jak i dokumentacji tego co robisz.
Efekt końcowy będzie zapewne piorunujący.....i nieźle jeżdzący... 
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 21.11.2011, 10:55 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Mnie bardzo ciekawi czy juz ustaliles jaki motor bedzie napedzac ta swinke?
Pzdr.
|
|
Góra |
|
AdamWalenda
|
Napisane: 21.11.2011, 12:38 |
|
Dołączył: 30.05.2011 Posty: 1102 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 362
|
Michal4444 napisał(a): Mnie bardzo ciekawi czy juz ustaliles jaki motor bedzie napedzac ta swinke? Pzdr.
2.0 po generalce, na gaźnikach Kawasaki, wałkach Świątka, wyważany elektronicznie, z odchudzanym i wyważanym elektornicznie kołem, przerabianą głowicą, kolektorami i wydechem. Na Track Daye wiecej mi nie potrzeba
Jeśli ta opcja mnie nie usatysfakcjonuje to wystawiam auto na mobile.eu i złożę dla siebie coś jeszcze bardziej hardcorowego.
Pzdr,
AW
_________________
IN: 924 1984 Dakar No.3 924 1982 Dakar No.5 924 1977 Dakar No.6 RallyCar 924 1980 944 1989 S2 944 1989 S2 RaceCar 951 1989 TurboS OUT: 944 1986 924 1978 Dakar No.1 924 1981 Dakar No.2 924 1980 Dakar No.4 924 1977
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 21.11.2011, 18:00 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Ciekaw jestem ile KM wyciagniesz z tego silniczka, cale szczescie ze zostaje silnik z porsche bo pamietam pomysl o ile sie nie myle z audi V8, choc stawilem ze wrzucisz tam 2.5 Turbo.Powodzennia w dalszych pracach i zdawaniu relacji!
Pzdr.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 21.11.2011, 18:14 |
|
Członek Honorowy |
 |
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3956 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
AdamWalenda napisał(a): Michal4444 napisał(a): Mnie bardzo ciekawi czy juz ustaliles jaki motor bedzie napedzac ta swinke? Pzdr. .......na gaźnikach Kawasaki, ...... Na Track Daye wiecej mi nie potrzeba  Jeśli ta opcja mnie nie usatysfakcjonuje to wystawiam auto na mobile.eu i złożę dla siebie coś jeszcze bardziej hardcorowego. Pzdr, AW
Jeśli myślisz o Track Day'ach Classicauto, to czy nie obawiasz się o sprawy regulaminowe ? Jak ocenić Porsche 924 na gaznikach...Kawasaki. Wiem, że macie spore doświadczenie z taką kompozycją w replikach Lotusa, ale czy historycznie rzecz biorąc, taki wariant z gażnikami) "chodził" w 924 ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
GaZiK
|
Napisane: 21.11.2011, 18:35 |
|
Dołączył: 11.05.2007 Posty: 550
|
AdamWalenda napisał(a): W tym tygodniu chcę zawias przód na gotowo zamontowac na auto.  Pzdr, AW
Co to za amortyzator?
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 21.11.2011, 18:55 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1384
|
pdmobil napisał(a): AdamWalenda napisał(a): Michal4444 napisał(a): Mnie bardzo ciekawi czy juz ustaliles jaki motor bedzie napedzac ta swinke? Pzdr. .......na gaźnikach Kawasaki, ...... Na Track Daye wiecej mi nie potrzeba  Jeśli ta opcja mnie nie usatysfakcjonuje to wystawiam auto na mobile.eu i złożę dla siebie coś jeszcze bardziej hardcorowego. Pzdr, AW Jeśli myślisz o Track Day'ach Classicauto, to czy nie obawiasz się o sprawy regulaminowe ? Jak ocenić Porsche 924 na gaznikach...Kawasaki. Wiem, że macie spore doświadczenie z taką kompozycją w replikach Lotusa, ale czy historycznie rzecz biorąc, taki wariant z gażnikami) "chodził" w 924 ?
no właśnie - szkoda takiej pracy na klasę Open
trzymam kciuki za ambitne plany
pozdr, Jacek
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 21.11.2011, 19:09 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5320
|
Co do gaźników, to Juha się dogadał z CA. Tylko on ma Webbery. Może nie
będzie problemów.
Gazik, z tego co wiem to Bilstein, chyba B6. Jeżeli się nie mylę to będzie
opisane w temacie Mr-Nemo 924 2.0
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|