Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.03.2020, 8:56 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Uwziąłem? Bynajmniej. Ja z kolei odniosłem - być może mylne - wrażenie, że to Ty w każdym wątku tej dyskusji musisz mieć rację. Tak, masz wiedzę na temat olejów, nie przeczę. Ale to nie oznacza że masz rację z automatu.
Odnośnie GT3. Napisałeś, że stoi w garażu. Skąd mam wiedzieć, że to Twój garaż i Twoje auto? Sprytnie nie odniosłeś się do gwarancji. Podejrzewam, że gdyby - odpukać - coś się stało z silnikiem, a zalany byłby innym olejem niż ten stosowany w ASO, importer z przyjemnością odmówiłby naprawy gwarancyjnej. Nawet gdyby usterka nie była spowodowana olejem.

PS. W silnikach EcoBoost padają głowice. Raczej nie z winy oleju




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.03.2020, 13:32 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 68
wit007 napisał(a):
Uwziąłem? Bynajmniej. Ja z kolei odniosłem - być może mylne - wrażenie, że to Ty w każdym wątku tej dyskusji musisz mieć rację. Tak, masz wiedzę na temat olejów, nie przeczę. Ale to nie oznacza że masz rację z automatu.
Odnośnie GT3. Napisałeś, że stoi w garażu. Skąd mam wiedzieć, że to Twój garaż i Twoje auto? Sprytnie nie odniosłeś się do gwarancji. Podejrzewam, że gdyby - odpukać - coś się stało z silnikiem, a zalany byłby innym olejem niż ten stosowany w ASO, importer z przyjemnością odmówiłby naprawy gwarancyjnej. Nawet gdyby usterka nie była spowodowana olejem.

PS. W silnikach EcoBoost padają głowice. Raczej nie z winy oleju


Skoro chodzi Tobie o rację to wszystko już jasne. Tyle, że to nie mój poziom abstrakcji. Myślałem, że chodzi o rzetelne informacje oraz wiedzę. Nie ma zatem też sensu bym w tej sytuacji dalej odnosił się merytorycznie do Twoich treści.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.03.2020, 17:37 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Na tyle ile mogłem doktoryzowałem się z olejów ostatnimi czasy.
Czy takie testy mają sens? Jeżeli nie, to czemu nie?

Według tej tabeli RedLine 5W40 miecie wszystko w tej samej klasie wiskotyczności, niestety u nas kosztuje ponad 300zł za galon(w US jest w normalnych cenach) i też ma HTHS 4.4(w odniesieniu to wcześniejszej dyskusji), jest to olej z mieszanki Grupy IV/V.
Mobil NewLife 0W40 też wypadł świetnie, ale go już nie produkują, został zastąpiony olejem o innych parametrach i znacznie gorszym według poniższej tabeli.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.03.2020, 20:13 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1191
Oglądałem wszystkie testy Piotra Testera na youtube i nawet robiłem własna listę dla siebie. Szczególnie brałem pod uwagę pracę i ochronę w 100 stop.C oraz testy czystości po wielokrotnym gotowaniu oleju. Jest to jakaś metoda porównawcza w praktyce a nie suche liczby co do których nie mam jasności i zawodowej wiedzy jak je rozumieć w odniesieniu do konkretnego silnika.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum