Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 21:20 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Witam drogich forumowiczy. Czy jest na tym forum jakis uzytkownik wersji RS? Po wykonaniu kilku telefonow dwiedzialem sie ze ponizsza GT3 jest do sprzedania ale w zupelnie innych, ciekawych pieniadzach, osoba ktora nia jezdzila odrazu powiedziala ze jest strasznie twarda jesli chce ja uzywac na codzien, wiadomo ze to pojecie wzgledne, ale do czego to mozna porownac(gokart czy rower szosowy:) i czy da sie tym jezdzic na codzien bez pogryzionego jezyka i wybitych zebow? Na codzien poruszam sie Focusem RS wiec do twardosci jestem przyzwyczajony, tylko jak twardosc z Focusa ma sie do ponizszej GT3? Z gory dzieki za info.
http://otomoto.pl/porsche-911-911-gt3-r ... 45474.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 21:57 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
seryjne zawieszenie jest całkiem spoko :)
niemasz czego sie obawiać twój Ford :) jest równie twardy.

Ps. widziałeś o skrzyni tego auta ?
z tego co widze jest tam zastosowane przemyślne rozwiazanie :)
http://www.sequentialshifters.com/projects.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 22:11 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
David ma już doświadczenie ale śmiem twierdzić ze do jazdy na codzień ten zawias wymaga miłości :-)

Sekwencyjna nakładka to fajny pomysł ale można iść kawałek dalej i dołożyć zmianę biegów przy kierownicy.

Znam to rozwiazanie ale chyba z innej firmy, oryginalnie czeski patent, blisko mam :-). Sama nakładka to około 3000 EUR z montażem. Paddle shifter chyba jeszcze dodatkowe 2.
W tym układzie sprzęgła używasz tylko do ruszenia z 1.
Waga urządzenia o ile pamietam 10 kg. Mam gdzieś w komputerze szczegóły jakby co.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 22:11 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
"Seryjne" czyli mowisz o tym ktore jest tam wsadzone? Tak wlasnie myslalem, ze opinia ludzie ktorzy mowia ze jest mega twarde i nie da sie jezdzic pochodzi z tego jakimi jezdza autami na codzien, pompowane fotele z masazem i zawieszenie pneumatyczne, nikogo oczywiscie przy tym nie obrazacaj bo pewnie tez u mnie kiedys taki wiek nadejdzie.
Co do patentu skrzyni to slyszalem wlasnie od wlasciciela, ale zabardzo nie wiem jak to dziala na skoro tam jest serja, bo chyba nie ma to nic wspolnego z sekwencja? Wszak tym autem tez by mama czasami jezdzila :)


Edit: skoro dziala to jak sekwencja to prawdopodobniej jest tam metalowe sprzeglo, dobrze mysle? No i jak wogole z wytrzymaloscia takiej skrzyni, i czy w takim ukladzie nadaje sie to do jazdy cywilnej?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 22:39 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Sprzęgło to samo. W wersji która widzisz musisz zmieniać biegi sekwencyjnie ale używasz sprzęgła zawsze.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 22:59 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
skrzynia jest seryjna

to tylko taki gadzet to zmieniania w trybie +/-


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 23:03 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Zmylilo mnie to co napisal Jasmin

"W tym układzie sprzęgła używasz tylko do ruszenia z 1."

Myslalem ze to dotyczylo tej GT3 a nie patentu ktory opisywal Jasmin. Czy pod te zaciski pasuja tez "zwykle" tarcze czy tylko ceramika?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 23:08 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Pisałem o układzie z lopatkami przy kierownicy.

Do GT3 bez zmiany zaciskow bedą ci pasować stalowe tarcze.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 23:14 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Dzieki przyjeciele, niech Wam to Bog na torze wynagrodzi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 23:15 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Jarzyna napisał(a):
Witam drogich forumowiczy. Czy jest na tym forum jakis uzytkownik wersji RS? Po wykonaniu kilku telefonow dwiedzialem sie ze ponizsza GT3 jest do sprzedania ale w zupelnie innych, ciekawych pieniadzach, osoba ktora nia jezdzila odrazu powiedziala ze jest strasznie twarda jesli chce ja uzywac na codzien, wiadomo ze to pojecie wzgledne, ale do czego to mozna porownac(gokart czy rower szosowy:) i czy da sie tym jezdzic na codzien bez pogryzionego jezyka i wybitych zebow? Na codzien poruszam sie Focusem RS wiec do twardosci jestem przyzwyczajony, tylko jak twardosc z Focusa ma sie do ponizszej GT3? Z gory dzieki za info.
http://otomoto.pl/porsche-911-911-gt3-r ... 45474.html

Swoją droga to wkurza mnie to pisanie o "kolekcjonerskich egzemplarzach".
Kolejny handlarz nie wie co sprzedaje tylko kit próbuje wcisnąć.
GT3RS jest wyjątkowy bez takiego p....dolenia.

I dodam jeszcze w odpowiedzi:
Połączenie gokartu z rowerem szosowym :-)
Handling tego pierwszego, komfort jak na szosowych 'szytkach' :-)




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 23:22 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Jest w tym ziarenko prawdy ale tutaj jemu chyba chodzi o wlasciciela auta a nie o sam samochod bo jak widac nawet nie wie ze tam jest patent ze sekwencyjna zmiana biegow wiec raczej do tego nie nawiazuje, oni jakies tam pojecie maja bo ostatnio sprzedali GT3 z USA i nic nie pisali ze jest to egzemplarz kolekcjonerski :) jak kupie to dam znac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 23:24 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Czekamy!!!




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 23:42 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Kolego Jarzyna,

zazdroszczę Ci trochę dylematu wyboru ale pytanie tak naprawdę mam inne;

co zamierzasz robić tym autem ?

- puchar PCP
- track day i podobne gonitwy
- jakaś seria WSMP/ GSMP
- czy po bułki / na dyskotekę

Piszesz, że zamierzasz "to" kupić, ale troszke mi brak info o motywacji, jeździsz Focusem RS (pewnie m. in.) i nagle GT3RS ? Na codzień ?

Wybacz mi dociekliwość

:lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 0:10 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Na poczatek bułki i tor w miare wolnego czasu ktorego i tak nie mam(na dyskotetki nie jezdze:), wiec jedynie wieczorne upalanie i przez weekend, a docelowo za 2-3 lata RSMP w klasie Open. Do GT3 nie trzeba miec motywacji tylko drukarke do pieniedzy:), nic tak nie cieszy jak 8400 obrotow i mina sasiadow. Niestety ja nic atrakcyjnieszego nie znalazlem poza Focusem RS-em, Lancer i Subaru mnie nie kreci,(mialem i za slabe), generalnie nie lubie auto z turbinami, Focus RS byl wyjatkiem bo jest wyjatkowy pod kazdym wzgledem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 0:21 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Słuszny plan, nie wnikając w szczegóły, chodziło mi o to, czy masz ambicje wyczynowe, bo bez tego to byłby czysty lans. To też frajda :lol:

Ja mam taką dość prymitowną, ale sprawdzoną teorię:

jeśli jesteś sportowcem i szukasz prawdziwego współzawodnictwa - to niezależnie od dyscypliny - stajesz w ringu - w oficjalnym wspózawodnictwie, na jasno określonych zasadach, i walczysz o wynik.

jeśli chcesz ozdobić domową witrynę jakims pucharem, startujesz - np. jako dobry narciarz - w mistrzostwach Polski lekarzy anestezjologów w narciarstwie alpejskim i masz puchar Mistrza Polski :lol: ; tylko nie pomyl tego z Pucharem FIS :lol:

Powodzenia, no i z tą drukarka do kasy też !!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 0:29 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Dobra teoria, u mnie sie sprawdzila bo jak czasami startuje w roznego typu zawodach nizszej rangi to pucharow nigdy nie odbieram:), bo dla mnie rywalizacja jest na drodze a nie przy usciskach dloni i oklaskach konkurencji. Mam tylko nadzieje ze mnie koszty mnie nie przerosna, co prawda ani zony ani domu nie mam ale zawsze moge sprzedac zloto z Amber Goldu :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 0:33 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Teraz dopiero doczytałem - RSMP ! To jescze większe wyzwanie niż wyścigi. Dochodzi cała logistyka, zmienne warunki pogodowe i stan nawierzchni (loteria opon), brak 'stref bezpiecznych", troche piachu i trawy ratuje z niejednej opresji, na rajdach kamień czy korzeń decydują o być albo nie byc. Zakładam, że masz sporo doswiadczenia w tej dyscyplinie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 0:40 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
No tak, doswiadczenia mam calkiem sporo:), na tegorocznym Rajdzie Dolnoslaskim zaliczanym do RSMP i 2 ligi zakonczylem udzial w polowie 2 odcinka. Natomiast mam bardzo chytry plan kupujac konkretnie to czarne GT3, poinformuje jak transakcja dojdzie do skutku. Wyscigi mnie zabardzo nie interesuja, za duza monotonia jesli tak to mozna nazwac. Kto sproboje rajdów ten wie o co chodzi.

http://www.youtube.com/watch?v=rJJI9qCKDuo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 0:44 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
A ja trzymam kciuki za powodzenie Twoich planów! :D
Co by jakieś wpisy z krajowego podwórka w końcu kmogły zagościć w tym temacie ;)
www.porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=2185


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 0:52 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Tak, trzymam tez kciuki, zacne zamiary. Tylko nie zlekceważ profi przygotowania !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum