Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 1:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Także trzymam kciuki za powodzenie planu! :D
Dawaj znać jak postępy w przygotowaniach oraz wpadaj poćwiczyć
czasem na imprezy PCP :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 12:59 

Dołączył: 20.03.2012
Posty: 143
Jarzyna napisał(a):
No tak, doswiadczenia mam calkiem sporo:), na tegorocznym Rajdzie Dolnoslaskim zaliczanym do RSMP i 2 ligi zakonczylem udzial w polowie 2 odcinka. Natomiast mam bardzo chytry plan kupujac konkretnie to czarne GT3, poinformuje jak transakcja dojdzie do skutku. Wyscigi mnie zabardzo nie interesuja, za duza monotonia jesli tak to mozna nazwac. Kto sproboje rajdów ten wie o co chodzi.

http://www.youtube.com/watch?v=rJJI9qCKDuo
Ale ogień. Czy te odcinki odbywały się w Eifel niedaleko Nurburgring?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 13:29 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Nie mam pojecia bo to klip z calego roku, ale pewnie tez sa z tamtych okolic skoro cos kojarzysz :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 17:55 

Dołączył: 26.08.2010
Posty: 51
Jasmin napisał(a):
David ma już doświadczenie ale śmiem twierdzić ze do jazdy na codzień ten zawias wymaga miłości :-)


Jurek, powiedzmy ze jesli ta twardosc jest do zaakceptowania, albo mozna sie przyzwyczaic, to czy tak na prawde najwiekszym ograniczeniem nie jest ten niski przod? Co ze spiacymi policjantami? Co z parkingami wielopoziomymi itd? Czy bez systemu podnoszenia nosa moza sie gdziekolwiek ruszyc...?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 18:00 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Dobre pytanie, ale chyba przeswit nie jest tak maly jak w Itali, przeciez pare GT3 RS jezdzi po Warszawie. Ja w najgorszym przypadku zrobie sobie inny zderzak na zamowienie jesli bym zachaczal od progi i krawezniki. Zawsze jest jakies wyjscie, jesli naprawde chce sie cos miec.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 18:18 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
Jarzyna napisał(a):
Dobre pytanie, ale chyba przeswit nie jest tak maly jak w Itali, przeciez pare GT3 RS jezdzi po Warszawie. Ja w najgorszym przypadku zrobie sobie inny zderzak na zamowienie jesli bym zachaczal od progi i krawezniki. Zawsze jest jakies wyjscie, jesli naprawde chce sie cos miec.


prześwit jest ok, ale na dużym progu można zachaczyć przednim zderzakiem.
ale nie musisz robić nowego zderzaka bo zawadza się czarną końcówką zderzaka która jest wymienialna, można ją nawet zdjąć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 19:05 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
A czy czasami nowe Porsche nie mają systemu podnoszenia przodu właśnie ze względu na takie sytuacje jak progi czy wyjazdy z parkingów?




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 19:14 

Dołączył: 14.01.2010
Posty: 264
Lokalizacja: Katowice
Nr klubowicza: 221
Gt3 ma zawieszenie gwintowane wiec w razie potrzeby wystarczy go troche podnieść i już nie będzie ocierał...




_________________

AUTO-DUSZA specjalizacja PORSCHE


rafi.d@porscheclub.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 19:40 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
DK napisał(a):
A czy czasami nowe Porsche nie mają systemu podnoszenia przodu właśnie ze względu na takie sytuacje jak progi czy wyjazdy z parkingów?


nowe chyba tak, ale pierwszy rs 997 nie. :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 22:18 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Front lifting system jest opcją od 997 MkII

Wysokość przodu nie jest wielkim problemem przy progach zwalniających.
Ale już nieco wyższe krawężniki to już problem.
Strome zjazdy do garaży podziemnych też.
Do marketów / galerii można jeździć.

Inne sposoby opisane wyżej.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2013, 2:26 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Mozecie smialo startowac do konkursu o kopalnie wiedzy z wikipedia :) Takie niedyskretne pytanie, poza jedna zwykla GT3 w okolicy Krakowa orientujecie sie moze gdzie ktos w promieniu 150km ma RS i jest na forum? Jak na to pytanie dacie odpowiedz to okleje cale auto w barwy PCP:) Bo tyle wiedzy co macie to nawet ja nie zdobylem przy 9 zagrozeniach w gimnazjum.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2013, 4:12 

Dołączył: 11.07.2010
Posty: 220
Ale masz na mysli wiedze typu "no bedzie twardo ale znosnie, dasz rade" ąlbo "gdzieniegdzie mozesz zahaczyc przodem, gdzie indziej juz nie"? :) Bo bez urazy ale czytajac ten watek glownie taka wiedze przekazana zauwazam w odniesieniu do Twoich pytan :)

Moim zdaniem to oczywiste ze jesli jezdzisz samochodem takim jak Focus RS, komfort nie jest u Ciebie priorytetem wiec z pewnoscia nie bedzie to zaden problem.

Jesli chodzi o przedni zderzak, nie mam 997 GT3, ale w swoim 911 obnizonym o kilka cm wzgledem serii mam czasem problem z dokladka pod zderzakiem ale w zasadzie tylko na bardzo stromych zjazdach w parkingach podziemnych. Da sie zyc.

Powodzenia w zakupach!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2013, 12:56 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Ta twardosc i "zachaczanie" to czysta ciekawosc, nie ma to dla mnie zadnego znaczenia przy kupnie. Poprostu wole o to zapytac skoro mam kogo :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2013, 14:22 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Jarzyna napisał(a):
Ta twardosc i "zachaczanie" to czysta ciekawosc, nie ma to dla mnie zadnego znaczenia przy kupnie. Poprostu wole o to zapytac skoro mam kogo :)


dziwne podejście , skoro nie ma znaczenia to po co pytać ?
Radzę kupić jeszcze niższe :D




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2013, 1:34 

Dołączył: 11.08.2010
Posty: 107
Jarzyna napisał(a):
Za 180 brutto poszla GT3 z USA z Bielska Białej, co prawda byla walona w tyl ale przynajmniej prosto jechala takze okazje czasami sa a jak sami widzicie kupic nie bita graniczy ze sporym szcczesciem. Gdybym wiedzial ze ta z Warszawy jest taka przekombinowana to bym bral tamta i dolozyl troche kasy.

Nie znam tego auta. Kto serwisowal w BB, Stanco? A co do GT3 chcialem wlasnie zasugerowac Wlochy jako interesujacy rynek, jak na 2giej stronie zobaczylem, ze jakich handlarz wlasnie wloska czarna wystawia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2013, 21:51 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Czołem przyjaciele. Niestety z czarnym Porsche ktore nadal zreszta wisi na allegro lipa, wlasciciel sie rozmyslil(i wcale mu sie nie dziwie) tak wiec szukam dalej.

http://otomoto.pl/porsche-911-gt3-C27675896.html

"Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie"

Będę wdzieczny jesli ktos zna temat.

Kwota 300 000zl,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2013, 22:07 

Dołączył: 7.02.2012
Posty: 136
Już był ostatnio wątek z tą szarą GT3 /w ciekawych autach na sprzedaż/ podobno był chętny kupiec, ale czy została sprzedana, to nie wiem, zadzwoń, zapytaj.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2013, 22:14 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Nie zostala sprzedana.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2013, 1:19 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
Na pewno warto dopytać o historię egzemplarza.
Rocznik sprzed liftu. 415 KM. Tylny spojler też sprzed liftingu.

Auto całe lakierowane na nowo na kolor "grauschwarz" (w palecie od 2009 r. ). Do tego body-kit (przedni spojler, przednie błotniki, tylny zderzak) z wersji RS po liftingu (2009).

Środkowa konsola w kolorze czerwonym. Być może taki był oryginalny kolor.

Nie twierdzę, że to jakiś ulep (fantazja nowego nabywcy przywracającego auto do stanu używalności po jakiejś niegroźnej kolizji..?)

Tutaj inne fotki:
http://www.autogespot.com/porsche-997-g ... 2012/09/28
http://www.exoticsonroad.com/picture/?9 ... 3-RS-Mk-II


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2013, 9:26 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Dzieki Mick, sporo prawdy jest w tym co piszesz, auto fabrycznie bylo czerwone, jest wlasnoscia Pana Lukasa, wsadzili caly body kit, czyli pocieli tyl samochodu(nie wiem jak sie do tego ustosunkowac). Czy to ulep ciezko wyczuc bo wiadomo ze jak ktos takie auto sklada to robi to perfekcyjnie aczkolwiek wlasciciel zarzeka sie ze bylo nietykane, w garazu stoi codziennie kilka roznych GT3, seryjnych i wyscigowych. Jak wyglada proces wycinania i wkladania body kitu, czy jest to jakis wyjatek w tym egzemplarzu czy w wyscigowych wersjach tez tak robia?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum