Autor |
Wiadomość |
Maro
|
Napisane: 4.01.2013, 12:59 |
|
Dołączył: 20.03.2012 Posty: 143
|
Jarzyna napisał(a): No tak, doswiadczenia mam calkiem sporo:), na tegorocznym Rajdzie Dolnoslaskim zaliczanym do RSMP i 2 ligi zakonczylem udzial w polowie 2 odcinka. Natomiast mam bardzo chytry plan kupujac konkretnie to czarne GT3, poinformuje jak transakcja dojdzie do skutku. Wyscigi mnie zabardzo nie interesuja, za duza monotonia jesli tak to mozna nazwac. Kto sproboje rajdów ten wie o co chodzi. http://www.youtube.com/watch?v=rJJI9qCKDuo Ale ogień. Czy te odcinki odbywały się w Eifel niedaleko Nurburgring?
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 4.01.2013, 13:29 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
Nie mam pojecia bo to klip z calego roku, ale pewnie tez sa z tamtych okolic skoro cos kojarzysz 
|
|
Góra |
|
Zimon
|
Napisane: 4.01.2013, 17:55 |
|
Dołączył: 26.08.2010 Posty: 51
|
Jasmin napisał(a): David ma już doświadczenie ale śmiem twierdzić ze do jazdy na codzień ten zawias wymaga miłości 
Jurek, powiedzmy ze jesli ta twardosc jest do zaakceptowania, albo mozna sie przyzwyczaic, to czy tak na prawde najwiekszym ograniczeniem nie jest ten niski przod? Co ze spiacymi policjantami? Co z parkingami wielopoziomymi itd? Czy bez systemu podnoszenia nosa moza sie gdziekolwiek ruszyc...?
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 4.01.2013, 18:00 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
Dobre pytanie, ale chyba przeswit nie jest tak maly jak w Itali, przeciez pare GT3 RS jezdzi po Warszawie. Ja w najgorszym przypadku zrobie sobie inny zderzak na zamowienie jesli bym zachaczal od progi i krawezniki. Zawsze jest jakies wyjscie, jesli naprawde chce sie cos miec.
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 4.01.2013, 18:18 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
Jarzyna napisał(a): Dobre pytanie, ale chyba przeswit nie jest tak maly jak w Itali, przeciez pare GT3 RS jezdzi po Warszawie. Ja w najgorszym przypadku zrobie sobie inny zderzak na zamowienie jesli bym zachaczal od progi i krawezniki. Zawsze jest jakies wyjscie, jesli naprawde chce sie cos miec.
prześwit jest ok, ale na dużym progu można zachaczyć przednim zderzakiem.
ale nie musisz robić nowego zderzaka bo zawadza się czarną końcówką zderzaka która jest wymienialna, można ją nawet zdjąć.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 4.01.2013, 19:05 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3744 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
A czy czasami nowe Porsche nie mają systemu podnoszenia przodu właśnie ze względu na takie sytuacje jak progi czy wyjazdy z parkingów?
_________________ 
|
|
Góra |
|
RaFFi
|
Napisane: 4.01.2013, 19:14 |
|
Dołączył: 14.01.2010 Posty: 264 Lokalizacja: Katowice
Nr klubowicza: 221
|
Gt3 ma zawieszenie gwintowane wiec w razie potrzeby wystarczy go troche podnieść i już nie będzie ocierał...
_________________ AUTO-DUSZA specjalizacja PORSCHE rafi.d@porscheclub.pl
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 4.01.2013, 19:40 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
DK napisał(a): A czy czasami nowe Porsche nie mają systemu podnoszenia przodu właśnie ze względu na takie sytuacje jak progi czy wyjazdy z parkingów?
nowe chyba tak, ale pierwszy rs 997 nie. 
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 4.01.2013, 22:18 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2504 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Front lifting system jest opcją od 997 MkII
Wysokość przodu nie jest wielkim problemem przy progach zwalniających.
Ale już nieco wyższe krawężniki to już problem.
Strome zjazdy do garaży podziemnych też.
Do marketów / galerii można jeździć.
Inne sposoby opisane wyżej.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 5.01.2013, 2:26 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
Mozecie smialo startowac do konkursu o kopalnie wiedzy z wikipedia  Takie niedyskretne pytanie, poza jedna zwykla GT3 w okolicy Krakowa orientujecie sie moze gdzie ktos w promieniu 150km ma RS i jest na forum? Jak na to pytanie dacie odpowiedz to okleje cale auto w barwy PCP:) Bo tyle wiedzy co macie to nawet ja nie zdobylem przy 9 zagrozeniach w gimnazjum.
|
|
Góra |
|
Sql
|
Napisane: 5.01.2013, 4:12 |
|
Dołączył: 11.07.2010 Posty: 220
|
Ale masz na mysli wiedze typu "no bedzie twardo ale znosnie, dasz rade" ąlbo "gdzieniegdzie mozesz zahaczyc przodem, gdzie indziej juz nie"?  Bo bez urazy ale czytajac ten watek glownie taka wiedze przekazana zauwazam w odniesieniu do Twoich pytan
Moim zdaniem to oczywiste ze jesli jezdzisz samochodem takim jak Focus RS, komfort nie jest u Ciebie priorytetem wiec z pewnoscia nie bedzie to zaden problem.
Jesli chodzi o przedni zderzak, nie mam 997 GT3, ale w swoim 911 obnizonym o kilka cm wzgledem serii mam czasem problem z dokladka pod zderzakiem ale w zasadzie tylko na bardzo stromych zjazdach w parkingach podziemnych. Da sie zyc.
Powodzenia w zakupach!
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 5.01.2013, 12:56 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
Ta twardosc i "zachaczanie" to czysta ciekawosc, nie ma to dla mnie zadnego znaczenia przy kupnie. Poprostu wole o to zapytac skoro mam kogo 
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 5.01.2013, 14:22 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2238 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Jarzyna napisał(a): Ta twardosc i "zachaczanie" to czysta ciekawosc, nie ma to dla mnie zadnego znaczenia przy kupnie. Poprostu wole o to zapytac skoro mam kogo 
dziwne podejście , skoro nie ma znaczenia to po co pytać ?
Radzę kupić jeszcze niższe 
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
Mike11
|
Napisane: 7.01.2013, 1:34 |
|
Dołączył: 11.08.2010 Posty: 107
|
Jarzyna napisał(a): Za 180 brutto poszla GT3 z USA z Bielska Białej, co prawda byla walona w tyl ale przynajmniej prosto jechala takze okazje czasami sa a jak sami widzicie kupic nie bita graniczy ze sporym szcczesciem. Gdybym wiedzial ze ta z Warszawy jest taka przekombinowana to bym bral tamta i dolozyl troche kasy.
Nie znam tego auta. Kto serwisowal w BB, Stanco? A co do GT3 chcialem wlasnie zasugerowac Wlochy jako interesujacy rynek, jak na 2giej stronie zobaczylem, ze jakich handlarz wlasnie wloska czarna wystawia.
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 1.02.2013, 21:51 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
Czołem przyjaciele. Niestety z czarnym Porsche ktore nadal zreszta wisi na allegro lipa, wlasciciel sie rozmyslil(i wcale mu sie nie dziwie) tak wiec szukam dalej.
http://otomoto.pl/porsche-911-gt3-C27675896.html
"Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie"
Będę wdzieczny jesli ktos zna temat.
Kwota 300 000zl,
|
|
Góra |
|
Via
|
Napisane: 1.02.2013, 22:07 |
|
Dołączył: 7.02.2012 Posty: 136
|
Już był ostatnio wątek z tą szarą GT3 /w ciekawych autach na sprzedaż/ podobno był chętny kupiec, ale czy została sprzedana, to nie wiem, zadzwoń, zapytaj.
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 1.02.2013, 22:14 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
|
Góra |
|
mick
|
Napisane: 2.02.2013, 1:19 |
|
Dołączył: 25.05.2007 Posty: 182
|
Na pewno warto dopytać o historię egzemplarza.
Rocznik sprzed liftu. 415 KM. Tylny spojler też sprzed liftingu.
Auto całe lakierowane na nowo na kolor "grauschwarz" (w palecie od 2009 r. ). Do tego body-kit (przedni spojler, przednie błotniki, tylny zderzak) z wersji RS po liftingu (2009).
Środkowa konsola w kolorze czerwonym. Być może taki był oryginalny kolor.
Nie twierdzę, że to jakiś ulep (fantazja nowego nabywcy przywracającego auto do stanu używalności po jakiejś niegroźnej kolizji..?)
Tutaj inne fotki:
http://www.autogespot.com/porsche-997-g ... 2012/09/28
http://www.exoticsonroad.com/picture/?9 ... 3-RS-Mk-II
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 2.02.2013, 9:26 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
Dzieki Mick, sporo prawdy jest w tym co piszesz, auto fabrycznie bylo czerwone, jest wlasnoscia Pana Lukasa, wsadzili caly body kit, czyli pocieli tyl samochodu(nie wiem jak sie do tego ustosunkowac). Czy to ulep ciezko wyczuc bo wiadomo ze jak ktos takie auto sklada to robi to perfekcyjnie aczkolwiek wlasciciel zarzeka sie ze bylo nietykane, w garazu stoi codziennie kilka roznych GT3, seryjnych i wyscigowych. Jak wyglada proces wycinania i wkladania body kitu, czy jest to jakis wyjatek w tym egzemplarzu czy w wyscigowych wersjach tez tak robia?
|
|
Góra |
|
mick
|
Napisane: 2.02.2013, 14:54 |
|
Dołączył: 25.05.2007 Posty: 182
|
Co do body-kitu to nie jest to kwestia "wycinania". Wymienione są po prostu elementy karoserii, które w tym przypadku wymagają jedynie odkręcania, a nie wycinania. Na forum też jest kilku użytkowników, których egzemplarze nie miały żadnych przygód, a mimo to właściciele postanowili wymienić np tylny zderzak wraz ze światłami na wersję po lifcie.
Cały projekt wygląda jak widać miał na celu upodobnić wizualnie GT3 mk I do GT3 RS mk II. Trzeba powiedzieć, że całkiem fajnie to wyszło.
Podobny projekt (konwersja 997 GT3 mk I na RS mk II) wykonywał bodajże Rafał Dusza. Auto jest teraz w rękach jednego z użytkowników forum.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|