Autor |
Wiadomość |
mick
|
Napisane: 2.02.2013, 14:54 |
|
Dołączył: 25.05.2007 Posty: 182
|
Co do body-kitu to nie jest to kwestia "wycinania". Wymienione są po prostu elementy karoserii, które w tym przypadku wymagają jedynie odkręcania, a nie wycinania. Na forum też jest kilku użytkowników, których egzemplarze nie miały żadnych przygód, a mimo to właściciele postanowili wymienić np tylny zderzak wraz ze światłami na wersję po lifcie.
Cały projekt wygląda jak widać miał na celu upodobnić wizualnie GT3 mk I do GT3 RS mk II. Trzeba powiedzieć, że całkiem fajnie to wyszło.
Podobny projekt (konwersja 997 GT3 mk I na RS mk II) wykonywał bodajże Rafał Dusza. Auto jest teraz w rękach jednego z użytkowników forum.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 2.02.2013, 20:12 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
-zderzaki są od CUP-a
-przedni błotnik tez ma poszerzenia z CUP-a a nie z RS-a
tylko czemu ktoś "pożydził" na tylną klape ze spoilerem i odpowiednie koła
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 2.02.2013, 20:16 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
No wlasnie problem w tym ze to bylo wycinane. Ekipa ktory sie tym zajmowala to Lukas motorsport ktora zajmuje sie gt3 na codzien. Auto bylo klepniete w tylny blotnik, wachacz plus felga. Wiec skoro to jest dokladane to po co wycinali? Moze ktos w temacie blacharki sie wypowie? Dzieki
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 2.02.2013, 22:38 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Widziałem to auto jak było składane, dokładnie tak jak piszecie w Lukas Motorsport pod koniec 2011 roku.
Także auto kojarze, wiem że jest po przygodzie ale nie wiem jakiej.
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 2.02.2013, 23:37 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Może po prostu poszycie ćwiartki z tyłu na nowe, czyli właściwa droga naprawy blacharskiej...
BTW ładne autko
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 4.02.2013, 17:04 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
[quote="mick"]Co do body-kitu to nie jest to kwestia "wycinania". Wymienione są po prostu elementy karoserii, które w tym przypadku wymagają jedynie odkręcania, a nie wycinania. Na forum też jest kilku użytkowników, których egzemplarze nie miały żadnych przygód, a mimo to właściciele postanowili wymienić np tylny zderzak wraz ze światłami na wersję po lifcie.
Gadalem z gosciem ktory pracowal 4 lata w Lukas Motorsport i miedzy innymi widzial to auto, niczego sie nie odkreca, wymienia sie cale poszycie, bylo to ciete na orginalnych spawach.
|
|
Góra |
|
mick
|
Napisane: 4.02.2013, 20:19 |
|
Dołączył: 25.05.2007 Posty: 182
|
No proszę. Myślałem, ze w kwestii przedniego i tylnego zderzaka/spojlera to tylko kwestia odkręcenia. Wiedzy nigdy nie za wiele.
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 5.02.2013, 0:43 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
Ja mialem na mysli tylna czesc karoseri, ktore rowniez jest z wersji CUP, a tego sie nie odkreca.
|
|
Góra |
|
Via
|
Napisane: 5.02.2013, 9:49 |
|
Dołączył: 7.02.2012 Posty: 136
|
Tył jest chyba "normalny", nie przerabiany. Każda GT3 ma poszerzenia bioder jak 4-ro napędówki.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 5.02.2013, 10:50 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Nieprawda.
Każde GT3 ma 'wąskie biodra'.
GT3RS ma szerokie.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 5.02.2013, 11:42 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
Jasmin napisał(a): Nieprawda. Każde GT3 ma 'wąskie biodra'.
GT3RS ma szerokie.
Ale to jest jeszcze szersze niz z RS, bo to jest z CUP-a. Wyglada to prze kozacko, mam nadzieje ze jest to zrobione z glowa tak jak opowiadali wykonawcy z Lukas Motorsport.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 5.02.2013, 12:10 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
CUP miał wąska bude z GT3
dopiero cup 2009 dostał szeroką bude z GT3 RS
ale o ile dobrze widze na zdjeciach to tam jest wąskie nadwozie
|
|
Góra |
|
Via
|
Napisane: 5.02.2013, 12:18 |
|
Dołączył: 7.02.2012 Posty: 136
|
Jasmin napisał(a): Nieprawda. Każde GT3 ma 'wąskie biodra'.
GT3RS ma szerokie.
No tak, zgadza się.
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 1.03.2013, 22:33 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
Czołem fachowcy.
Jestem aktualnie w posiadaniu GT3 ale jeszcze nie jestem jej wlascicielem. Niepokoi mnie puszczanie dymku przy odpalaniu, zapach oleju bym powiedzial bardzo sredni, taki typowo przepalony i w polaczeniu z para daje to nieciekawy efekt wizualny, ale nie dzieje sie tak zawsze, niejednokrotnie po odpaleniu rano nie ma nic, a po przejechaniu 20km, zgaszeniu i ponownym odpaleniu puszcza dymka, czy jest to efekt tzw. zbierania sie oleju jak to okreslil jeden z fachowcow? Ponoc kazdy boxer tak ma, ciekawe czy odpalajac nowa GT3 w salonie tez puszcza taki dymek?! Panowie bede Wam ogromnie wdzieczny za sprzedanie pradziwych informacji.
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 2.03.2013, 0:26 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 2.03.2013, 0:47 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Fachowców na tym forum jest wielu ale nie wszystko da sie zdiagnozować i naprawić przez internet
Jak masz obawy to wybierz sie do jakiegoś poważnego serwisu!
A tak przy okazji to ciekaw jestem jakiego dyma puści mój jak go w końcu uruchomie po kilku miesiącach!
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 2.03.2013, 13:51 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
jak postoi dzien lub wiecej to przy odpaleniu ma prawo puscic dymka
ale jesli jedziesz gasisz i znow to robi to cos jest nie tak
|
|
Góra |
|
Jarzyna
|
Napisane: 2.03.2013, 19:15 |
|
Dołączył: 31.12.2012 Posty: 43
|
Dzieki David za info. Dzisiaj wygladało to w ten sposob. Rano odpalilem, zero jakiegokolwiek dymku, przejechalem 20km(oczywiscie czekalem az olej sie zagrzeje) zgasilem, po 30-45min znowu odpalilem i wtedy puscil dymek, tak ze w lusterku bylo widac....Ile fachowcow tyle opini natomiast szukam informacji od uzytkownikow GT3 3.6. Napewo nie jest to normalny objaw.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 2.03.2013, 22:07 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Mi nie zadymił nic dzisiaj po 3 miesiącach.
Dymek może sie zdarzyć ale moim nie może to być reguła przy każdym odpaleniu. No i piszemy o dymku a nie chmurce...
Musi coś mu dolegać.
Na tej części mechaniki sie nie znam.
Kiedyś miałem ten objaw w boxsterze. Fachowiec przez telefon mi podpowiedzial ze może być to błąd komunikacji sond lambda. Auto miało mały przebieg i wlałem kiepskie paliwo.
Remedium na to był reset, czyli rozłączenie klem na 20 minut.
Potem kalibracja abs i PSM - czyli jazda około 50 km/h slalomem przez minutę czy dwie i auto zdrowe. W serwisie nie znaleźli nawet śladu błędu po tym zdarzeniu.
Wątpię jednak ze to pomoże w twoim przypadku ale spróbuj.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 3.03.2013, 6:37 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Jurek nie wierze że Twoje GT2 nic nie zadymiło? Turbo/GT2 mają dodatkowo wzbogaconą mieszankę na zimnym i potrafią zostawić naprawdę ładne chmurki, nawet nowe.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|