Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2013, 14:54 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
Co do body-kitu to nie jest to kwestia "wycinania". Wymienione są po prostu elementy karoserii, które w tym przypadku wymagają jedynie odkręcania, a nie wycinania. Na forum też jest kilku użytkowników, których egzemplarze nie miały żadnych przygód, a mimo to właściciele postanowili wymienić np tylny zderzak wraz ze światłami na wersję po lifcie.

Cały projekt wygląda jak widać miał na celu upodobnić wizualnie GT3 mk I do GT3 RS mk II. Trzeba powiedzieć, że całkiem fajnie to wyszło.

Podobny projekt (konwersja 997 GT3 mk I na RS mk II) wykonywał bodajże Rafał Dusza. Auto jest teraz w rękach jednego z użytkowników forum.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2013, 20:12 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
-zderzaki są od CUP-a
-przedni błotnik tez ma poszerzenia z CUP-a a nie z RS-a

tylko czemu ktoś "pożydził" na tylną klape ze spoilerem :( i odpowiednie koła


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2013, 20:16 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
No wlasnie problem w tym ze to bylo wycinane. Ekipa ktory sie tym zajmowala to Lukas motorsport ktora zajmuje sie gt3 na codzien. Auto bylo klepniete w tylny blotnik, wachacz plus felga. Wiec skoro to jest dokladane to po co wycinali? Moze ktos w temacie blacharki sie wypowie? Dzieki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2013, 22:38 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Widziałem to auto jak było składane, dokładnie tak jak piszecie w Lukas Motorsport pod koniec 2011 roku.

Także auto kojarze, wiem że jest po przygodzie ale nie wiem jakiej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2013, 23:37 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Może po prostu poszycie ćwiartki z tyłu na nowe, czyli właściwa droga naprawy blacharskiej...

BTW ładne autko


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.02.2013, 17:04 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
[quote="mick"]Co do body-kitu to nie jest to kwestia "wycinania". Wymienione są po prostu elementy karoserii, które w tym przypadku wymagają jedynie odkręcania, a nie wycinania. Na forum też jest kilku użytkowników, których egzemplarze nie miały żadnych przygód, a mimo to właściciele postanowili wymienić np tylny zderzak wraz ze światłami na wersję po lifcie.

Gadalem z gosciem ktory pracowal 4 lata w Lukas Motorsport i miedzy innymi widzial to auto, niczego sie nie odkreca, wymienia sie cale poszycie, bylo to ciete na orginalnych spawach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.02.2013, 20:19 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
No proszę. Myślałem, ze w kwestii przedniego i tylnego zderzaka/spojlera to tylko kwestia odkręcenia. :) Wiedzy nigdy nie za wiele.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2013, 0:43 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Ja mialem na mysli tylna czesc karoseri, ktore rowniez jest z wersji CUP, a tego sie nie odkreca.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2013, 9:49 

Dołączył: 7.02.2012
Posty: 136
Tył jest chyba "normalny", nie przerabiany. Każda GT3 ma poszerzenia bioder jak 4-ro napędówki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2013, 10:50 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Nieprawda.
Każde GT3 ma 'wąskie biodra'.

GT3RS ma szerokie.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2013, 11:42 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Jasmin napisał(a):
Nieprawda.
Każde GT3 ma 'wąskie biodra'.

GT3RS ma szerokie.


Ale to jest jeszcze szersze niz z RS, bo to jest z CUP-a. Wyglada to prze kozacko, mam nadzieje ze jest to zrobione z glowa tak jak opowiadali wykonawcy z Lukas Motorsport.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2013, 12:10 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
CUP miał wąska bude z GT3
dopiero cup 2009 dostał szeroką bude z GT3 RS

ale o ile dobrze widze na zdjeciach to tam jest wąskie nadwozie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2013, 12:18 

Dołączył: 7.02.2012
Posty: 136
Jasmin napisał(a):
Nieprawda.
Każde GT3 ma 'wąskie biodra'.

GT3RS ma szerokie.


No tak, zgadza się.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.03.2013, 22:33 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Czołem fachowcy.

Jestem aktualnie w posiadaniu GT3 ale jeszcze nie jestem jej wlascicielem. Niepokoi mnie puszczanie dymku przy odpalaniu, zapach oleju bym powiedzial bardzo sredni, taki typowo przepalony i w polaczeniu z para daje to nieciekawy efekt wizualny, ale nie dzieje sie tak zawsze, niejednokrotnie po odpaleniu rano nie ma nic, a po przejechaniu 20km, zgaszeniu i ponownym odpaleniu puszcza dymka, czy jest to efekt tzw. zbierania sie oleju jak to okreslil jeden z fachowcow? Ponoc kazdy boxer tak ma, ciekawe czy odpalajac nowa GT3 w salonie tez puszcza taki dymek?! Panowie bede Wam ogromnie wdzieczny za sprzedanie pradziwych informacji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.03.2013, 0:26 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Tak to w miare normalne


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.03.2013, 0:47 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Fachowców na tym forum jest wielu ale nie wszystko da sie zdiagnozować i naprawić przez internet :-)
Jak masz obawy to wybierz sie do jakiegoś poważnego serwisu!

A tak przy okazji to ciekaw jestem jakiego dyma puści mój jak go w końcu uruchomie po kilku miesiącach!




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.03.2013, 13:51 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
jak postoi dzien lub wiecej to przy odpaleniu ma prawo puscic dymka
ale jesli jedziesz gasisz i znow to robi to cos jest nie tak :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.03.2013, 19:15 

Dołączył: 31.12.2012
Posty: 43
Dzieki David za info. Dzisiaj wygladało to w ten sposob. Rano odpalilem, zero jakiegokolwiek dymku, przejechalem 20km(oczywiscie czekalem az olej sie zagrzeje) zgasilem, po 30-45min znowu odpalilem i wtedy puscil dymek, tak ze w lusterku bylo widac....Ile fachowcow tyle opini natomiast szukam informacji od uzytkownikow GT3 3.6. Napewo nie jest to normalny objaw.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.03.2013, 22:07 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Mi nie zadymił nic dzisiaj po 3 miesiącach.
Dymek może sie zdarzyć ale moim nie może to być reguła przy każdym odpaleniu. No i piszemy o dymku a nie chmurce...
Musi coś mu dolegać.
Na tej części mechaniki sie nie znam.
Kiedyś miałem ten objaw w boxsterze. Fachowiec przez telefon mi podpowiedzial ze może być to błąd komunikacji sond lambda. Auto miało mały przebieg i wlałem kiepskie paliwo.
Remedium na to był reset, czyli rozłączenie klem na 20 minut.
Potem kalibracja abs i PSM - czyli jazda około 50 km/h slalomem przez minutę czy dwie i auto zdrowe. W serwisie nie znaleźli nawet śladu błędu po tym zdarzeniu.
Wątpię jednak ze to pomoże w twoim przypadku ale spróbuj.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2013, 6:37 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Jurek nie wierze że Twoje GT2 nic nie zadymiło? Turbo/GT2 mają dodatkowo wzbogaconą mieszankę na zimnym i potrafią zostawić naprawdę ładne chmurki, nawet nowe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum