Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 374 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.05.2024, 19:40 

Dołączył: 28.10.2017
Posty: 85
A gdzie naklejka carbone?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.05.2024, 19:48 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 708
Nowe światła full-LED Morimoto. Pasują idealnie - nie ma szpar wokół lampy jak w przypadku popularnych lamp 9eleven.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jedyne ograniczenie świateł Morimoto to mocowania pod amerykańskie błotniki. Jeżeli ktoś ma wersje EU, to w koszach świateł trzeba dospawać analogiczne mocowania jak w wersji amerykańskiej.

Jarek z 911 Garage ma już to podobno rozpracowane, więc ze wszelkimi pytaniami o koszt świateł Morimoto i przeróbki proszę pisać do Jarka.

Jeżeli ktoś tak jak ja ma auto z US, to wystarczy pomalować ringi wokół świateł na kolor nadwozia (oryginalne przychodzą czarne) i wszystko jest plug & play.

Jeszcze pozostaje złożyc drzwi i auto będzie gotowe :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.05.2024, 19:49 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 708
Zott1 napisał(a):
A gdzie naklejka carbone?


Tam gdzie jej miejsce - na śmietniku historii :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.05.2024, 23:06 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 271
Nr klubowicza: 584
Sprawdź jeszcze jedną rzecz. Tylne spływy z szyberdachu (rurki) kurczą się pod wpływem temperatury i wyskakują z przelotek gumowych w tylnej ścianie, przy klapie. Efekt jest taki, że woda zalewa wygłuszenie i tapicerkę a szkoda żeby gnił po takiej odbudowie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.05.2024, 23:59 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 708
Dzięki, w aucie nigdy nie było czuć wilgoci, ale sprawdzimy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.05.2024, 9:27 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 708
Elberoth napisał(a):
Fabrycznie nowe TRW Repa:
Obrazek


Mały update na temat pasów, bo wrzucałem wcześniej linka do zakupu oryginalnych TRW Repa (http://www.gurtshop.de).

Niestety pasy okazały się nie być plug & play. W tylnych pasach nie pasowała kaseta, ucho mocujące (inna średnica otworu) i klamerka (w przypadku gdy ktoś chciał zostawić oryginalne zatrzaski przytwierdzone do tunelu środkowego).

Finalnie musiałem więc wysłać tylne pasy do fachowca, aby przełożył nowe czerwone taśmy do starych zwijaczy, klamerek i uszu mocujących (czyli w praktyce musieliśmy zachować wszystko stare poza samą taśmą).

Gdybym miał to robić na nowo, to skontaktowałbym się z firmą z Niemiec i spróbował kupić same górne mocowania przednich pasów (te trójkąty), bo one były popękane i skłoniły mnie do zakupu nowych pasów, a następnie wysłał wszystko do założenia nowych taśm w PL.

Wyszłoby taniej i szybciej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2024, 9:59 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 708
Odesłałem Pasy do przełożenia oryginalnego (starego) hardware'u, wróciły i już wyglądało że będzie wszystko dobrze, a tu kolejny fail ... te niby niemieckie pasy plug & play okazały się być ok 10cm za długie.

Obrazek

Więc wymontowujemy po raz kolejny i wysyłam do skrócenia...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2024, 10:06 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 708
Wczoraj przyszła ostatnia już mam nadzieje partia nowych części potrzebnych do złożenia auta:

- osłona podszybia
- osłona mechanizmu spoilera
- żaluzja spoilera
- nowe amortyzatory gazowe przedniej klapy
- nowy napis na tylną klapę
- jakieś brakujące spinki, śrubki itd.

Obrazek

I gdyby nie te pasy, to auto jest już gotowe do odbioru:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2024, 22:40 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 708
No i dojechaliśmy do mety projektu. Kosztowało to nas masę nerwów i czasu, naprawa zamiast planowanych 60k (malowanie) kosztowała prawie 200k, ale finalnie auto przynajmniej wygląda i jeździ jak nowe.

Silnik, skrzynia, felgi, hamulce, zawieszenie, wszystkie nowe światła, nowy lakier, zegary, audio - w sumie zrobione wszystko poza wnętrzem :lol:

Obrazek

Serdeczne podziękowania dla:
-Classic Expert
-911Hubert (silnik)
-BLS Wyszomirski (lakiernia)
oraz last but not least - Jarka z 911 Garage za cenne rady i bezinteresowną pomoc w ogarnięciu projektu.

Czy to koniec projektu? Prawdopodobnie nie. Po głowie chodzą nam już:
- sprężyny obniżające OE Porsche opcja M030 (auto ma amerykańskie zawieszenie, a więc przód auta stoi +20mm wyżej niż Europa)
- felgi 18"
- może jakiś spoiler z tyłu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2024, 10:12 

Dołączył: 9.11.2019
Posty: 14
...no to teraz z czystym sumieniem możesz nazwać je "pure perfection" :)
Kawał dobrej roboty !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 9:02 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 708
Projekt Śmietnik pojechał na Air | Water. Jakie było moje zaskoczenie, gdy po przybyciu na miejsce, organizator (przemiły starszy pan poruszający się cały czas na rowerku), polecił jechać za nim a następnie wyróżnił auto miejscem przy samym wejściu. Panie, kto to słyszał!

Gdyby wiedział, jak to auto wyglądało jeszcze 2 lata temu... :D

Super impreza, kto nie był niech żałuje. Jest szansa, że razem z Luftgekhult będą wracać do PL, choć nie co roku.

Zdjęcia Porscheblog.pl oraz Jeff Zwart


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 17:53 

Dołączył: 27.12.2020
Posty: 258
wspolorganizatorem przeciez bylo carbone, nie było spotkania z ceo? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 19:17 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 708
Organizatorem po stronie polskiej była firma z Poznania - CarBone ZTCW podpięło się tam z merchem.

Spotkałem nawet Pawła Kalinowskiego, ale on w dalszym ciągu nic nie zrozumiał. Jego samozachwyt jest niczym niezmącony. Nie oczekuję od niego refleksji, bo refleksji możesz oczekiwać od osoby uczciwej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 19:33 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 708
Przy okazji, fun story: od kupna auta miałem w nim problem z szybko rozładowującym się akumulatorem. Wystarczył tydzień-dwa postoju bez ładowarki i akumulator był rozładowany.

Wpisałem z ChataGPT (model 4o, z rozumowaniem) co może być przyczyną rozładowującego się akumulatora. Chat przeczytał wątki na Rennlist, Pelikan forums i inne (w modelu 4o widzisz live na podglądzie jak przebiega jego proces myślowy i research), po czym dostałem kilka sugestii dot. możliwych przyczyn.

Jedną z nich były niesprawne switche od oświetlenia kabiny w drzwiach. To był tzw. light bulb moment, bo istotnie - switche w aucie były niesprawne.

Obrazek

Szybka wymiana i ... jak ręką odjął. Problem rozwiązany. Thanks to ChatGPT.

Jak ktoś ma analogiczny problem, to polecam sprawdzić. Mechanizm jest taki, że auto nie wyłącza po zamknięciu auta modułu sterowania szyb i to właśnie ten moduł rozładowuje aku.

Przy okazji w Classic Expercie wymienili mi krańcówki od spoilera tylnego, bo już zupełnie przestał działać i zablokował się w pozycji otwartej. Dobrze chociaż, że to tylko krańcówki, a nie moduł sterujący spoilerem, bo to już $$$ (a ponieważ nazwa Projekt Śmietnik zobowiązuje, spodziewałem się najgorszego).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 374 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP