Autor |
Wiadomość |
Zott1
|
Napisane: 23.05.2024, 19:40 |
|
Dołączył: 28.10.2017 Posty: 85
|
A gdzie naklejka carbone?
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 23.05.2024, 19:48 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 708
|
Nowe światła full-LED Morimoto. Pasują idealnie - nie ma szpar wokół lampy jak w przypadku popularnych lamp 9eleven.      Jedyne ograniczenie świateł Morimoto to mocowania pod amerykańskie błotniki. Jeżeli ktoś ma wersje EU, to w koszach świateł trzeba dospawać analogiczne mocowania jak w wersji amerykańskiej. Jarek z 911 Garage ma już to podobno rozpracowane, więc ze wszelkimi pytaniami o koszt świateł Morimoto i przeróbki proszę pisać do Jarka. Jeżeli ktoś tak jak ja ma auto z US, to wystarczy pomalować ringi wokół świateł na kolor nadwozia (oryginalne przychodzą czarne) i wszystko jest plug & play. Jeszcze pozostaje złożyc drzwi i auto będzie gotowe 
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 23.05.2024, 19:49 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 708
|
Zott1 napisał(a): A gdzie naklejka carbone? Tam gdzie jej miejsce - na śmietniku historii 
|
|
Góra |
|
Rafał-El
|
Napisane: 23.05.2024, 23:06 |
|
Dołączył: 25.02.2018 Posty: 271
Nr klubowicza: 584
|
Sprawdź jeszcze jedną rzecz. Tylne spływy z szyberdachu (rurki) kurczą się pod wpływem temperatury i wyskakują z przelotek gumowych w tylnej ścianie, przy klapie. Efekt jest taki, że woda zalewa wygłuszenie i tapicerkę a szkoda żeby gnił po takiej odbudowie.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 23.05.2024, 23:59 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 708
|
Dzięki, w aucie nigdy nie było czuć wilgoci, ale sprawdzimy.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 28.05.2024, 9:27 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 708
|
Elberoth napisał(a): Fabrycznie nowe TRW Repa:  Mały update na temat pasów, bo wrzucałem wcześniej linka do zakupu oryginalnych TRW Repa ( http://www.gurtshop.de). Niestety pasy okazały się nie być plug & play. W tylnych pasach nie pasowała kaseta, ucho mocujące (inna średnica otworu) i klamerka (w przypadku gdy ktoś chciał zostawić oryginalne zatrzaski przytwierdzone do tunelu środkowego). Finalnie musiałem więc wysłać tylne pasy do fachowca, aby przełożył nowe czerwone taśmy do starych zwijaczy, klamerek i uszu mocujących (czyli w praktyce musieliśmy zachować wszystko stare poza samą taśmą). Gdybym miał to robić na nowo, to skontaktowałbym się z firmą z Niemiec i spróbował kupić same górne mocowania przednich pasów (te trójkąty), bo one były popękane i skłoniły mnie do zakupu nowych pasów, a następnie wysłał wszystko do założenia nowych taśm w PL. Wyszłoby taniej i szybciej.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 4.06.2024, 9:59 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 708
|
Odesłałem Pasy do przełożenia oryginalnego (starego) hardware'u, wróciły i już wyglądało że będzie wszystko dobrze, a tu kolejny fail ... te niby niemieckie pasy plug & play okazały się być ok 10cm za długie.  Więc wymontowujemy po raz kolejny i wysyłam do skrócenia...
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 4.06.2024, 10:06 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 708
|
Wczoraj przyszła ostatnia już mam nadzieje partia nowych części potrzebnych do złożenia auta: - osłona podszybia - osłona mechanizmu spoilera - żaluzja spoilera - nowe amortyzatory gazowe przedniej klapy - nowy napis na tylną klapę - jakieś brakujące spinki, śrubki itd.  I gdyby nie te pasy, to auto jest już gotowe do odbioru: 
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 4.06.2024, 22:40 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 708
|
No i dojechaliśmy do mety projektu. Kosztowało to nas masę nerwów i czasu, naprawa zamiast planowanych 60k (malowanie) kosztowała prawie 200k, ale finalnie auto przynajmniej wygląda i jeździ jak nowe. Silnik, skrzynia, felgi, hamulce, zawieszenie, wszystkie nowe światła, nowy lakier, zegary, audio - w sumie zrobione wszystko poza wnętrzem  Serdeczne podziękowania dla: -Classic Expert -911Hubert (silnik) -BLS Wyszomirski (lakiernia) oraz last but not least - Jarka z 911 Garage za cenne rady i bezinteresowną pomoc w ogarnięciu projektu. Czy to koniec projektu? Prawdopodobnie nie. Po głowie chodzą nam już: - sprężyny obniżające OE Porsche opcja M030 (auto ma amerykańskie zawieszenie, a więc przód auta stoi +20mm wyżej niż Europa) - felgi 18" - może jakiś spoiler z tyłu
|
|
Góra |
|
gesiu31
|
Napisane: 5.06.2024, 10:12 |
|
Dołączył: 9.11.2019 Posty: 14
|
...no to teraz z czystym sumieniem możesz nazwać je "pure perfection"  Kawał dobrej roboty !
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: wczoraj, 9:02 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 708
|
Projekt Śmietnik pojechał na Air | Water. Jakie było moje zaskoczenie, gdy po przybyciu na miejsce, organizator (przemiły starszy pan poruszający się cały czas na rowerku), polecił jechać za nim a następnie wyróżnił auto miejscem przy samym wejściu. Panie, kto to słyszał! Gdyby wiedział, jak to auto wyglądało jeszcze 2 lata temu... Super impreza, kto nie był niech żałuje. Jest szansa, że razem z Luftgekhult będą wracać do PL, choć nie co roku. Zdjęcia Porscheblog.pl oraz Jeff Zwart
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
dawid012
|
Napisane: wczoraj, 17:53 |
|
Dołączył: 27.12.2020 Posty: 258
|
wspolorganizatorem przeciez bylo carbone, nie było spotkania z ceo? 
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: wczoraj, 19:17 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 708
|
Organizatorem po stronie polskiej była firma z Poznania - CarBone ZTCW podpięło się tam z merchem.
Spotkałem nawet Pawła Kalinowskiego, ale on w dalszym ciągu nic nie zrozumiał. Jego samozachwyt jest niczym niezmącony. Nie oczekuję od niego refleksji, bo refleksji możesz oczekiwać od osoby uczciwej.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: wczoraj, 19:33 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 708
|
Przy okazji, fun story: od kupna auta miałem w nim problem z szybko rozładowującym się akumulatorem. Wystarczył tydzień-dwa postoju bez ładowarki i akumulator był rozładowany. Wpisałem z ChataGPT (model 4o, z rozumowaniem) co może być przyczyną rozładowującego się akumulatora. Chat przeczytał wątki na Rennlist, Pelikan forums i inne (w modelu 4o widzisz live na podglądzie jak przebiega jego proces myślowy i research), po czym dostałem kilka sugestii dot. możliwych przyczyn. Jedną z nich były niesprawne switche od oświetlenia kabiny w drzwiach. To był tzw. light bulb moment, bo istotnie - switche w aucie były niesprawne.  Szybka wymiana i ... jak ręką odjął. Problem rozwiązany. Thanks to ChatGPT. Jak ktoś ma analogiczny problem, to polecam sprawdzić. Mechanizm jest taki, że auto nie wyłącza po zamknięciu auta modułu sterowania szyb i to właśnie ten moduł rozładowuje aku. Przy okazji w Classic Expercie wymienili mi krańcówki od spoilera tylnego, bo już zupełnie przestał działać i zablokował się w pozycji otwartej. Dobrze chociaż, że to tylko krańcówki, a nie moduł sterujący spoilerem, bo to już $$$ (a ponieważ nazwa Projekt Śmietnik zobowiązuje, spodziewałem się najgorszego).
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|